Hop til indhold
Guest Knajten

Gangbang på Valhalla 2 Maj 2012

Recommended Posts

Guest Knajten

Hejsa Folks

Ja så oprandt første Onsdag i måneden og traditionen tro Gangbang på Valhalla

denne gang med Sabina og Josefine, Vi var 5 mand fra start og siden kom en 3 stykker til

Josefine smed tøjet og spurgte hvem vil først :D

og jeg sprang op hvem kunne modstå det

så hun sagde jeg knæler lige ned på gulvet og på med kondomet og så gik hun til den

men der var jo flere der ville til så hun rejste sig og og betjente en anden imens jeg så

lige nappede hende bagfra, lækkert :lol:

Nå endelig smed hun sig på ryggen og jeg prøvede missionæren mens hun ivrigt

slugte en af kollegerne pik, snart måtte jeg overgive mig og første runde var slut for mig..

Men der er jo altid kaffe og sodavand, chips samt frisk frugt, man kan hygge sig med..

Da alle var igennem første runde fik pigerne en smøg og vi snakkede hyggeligt,

Josefine skulle til konfirmation Fredag og ja snakken går altid om så mange ting,

så kom der flere mænner og de gik igang igen, og snart lagde jeg mig igen op

på den store sekskantede seng, og Josefine, kælede lidt for mig mens en anden

kneppede hende heftigt, så satte hun gummi på og tak sagde Sabina og gav mig

en sutte tur og som den pige kan sutte det er simpelthen himmelsk..

imens hun suttede blev hun også kneppet af en anden og da han var færdig satte hun

sig op på miniknajten omvendt og, kneppede mig, til jeg måtte overgive mig, hun

er ellers også god til at sidde på hug og køre op og ned at banditten, utroligt hun kan

holde til det i benene!! :o

Derefter lidt hygge igen og så var min 1 1/2 time gået og jeg droppede hjem, men jeg skal da nok med igen næste gang i Juni..

PS Sabina yder også Græsk

Ses vi :-)

KH Knajten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den der brug af billed ledsagelse til teksten, forstærker unægteligt den intellektuelle formidling med en meget virkningsfuld visuel effekt :P

Fortsæt endelig Knajt

Det ser ud til at I har fat i den lange ende ovre hos jer for tiden. Genren et helt død herovre bortset fra SMS Planet, der med deres priser alligevel ikke er tilgængelig for mange af os interesserede.

Gad vide om der geografisk findes et plot på Danmarks kortet, der kunne forene os på begge side af dammen?

Odense måske?

Hovedstaden er stor nok til et nær-arrangement, det er Nordjylland også, men vi kan nok ikke trække fra den ene ende af landet til den anden.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Kære RN

Næste GB er i Nørresundby og der er både Trine Tease og Sarah Gold

du ka ta flyveren til ålborg, så det kan du snildt gøre..

Ses Vi

PS ja jeg opdagede lige det med billederne, men desværre kan man kun sætte 3 stk ind. :-(

kh KNajten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Knajt

Du/I må endelig ikke misforstå mig, jeg ønsker alt vel for både gangbang hos Valhalla, med Trine Tease og Sarah Gold, men ens præferencer er jo forskellige, og mine ligger nok et andet sted.

Men billederne er af et par flotte voksne kvinder.

Prisen er nok rigtig nok ovre hos jer, der er næppe bedre alternativ, men jeg er mere til Seduction Girls og SMS Planet, hvis muligt Cassiopeia Stars med, max de priser de holdt sig før for 4 timer. Nu forekommer ejheller det, så jeg har nok fokus på Berlin, fremfor såvel Nørresundby som København.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Knajt

Du/I må endelig ikke misforstå mig, jeg ønsker alt vel for både gangbang hos Valhalla, med Trine Tease og Sarah Gold, men ens præferencer er jo forskellige, og mine ligger nok et andet sted.

Men billederne er af et par flotte voksne kvinder.

Prisen er nok rigtig nok ovre hos jer, der er næppe bedre alternativ, men jeg er mere til Seduction Girls og SMS Planet, hvis muligt Cassiopeia Stars med, max de priser de holdt sig før for 4 timer. Nu forekommer ejheller det, så jeg har nok fokus på Berlin, fremfor såvel Nørresundby som København.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Du skal nok ikke flyve til Aalborg med Cimber...LOL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære RN

Næste GB er i Nørresundby og der er både Trine Tease og Sarah Gold

du ka ta flyveren til ålborg, så det kan du snildt gøre..

Ses Vi

PS ja jeg opdagede lige det med billederne, men desværre kan man kun sætte 3 stk ind. :-(

kh KNajten

Jeg kunne også kun sætte 3 billeder ind i min Berlin GB beretning :(

Admin kan vi ikke udvide det til flere billeder ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har læst jeres indslag med spænding om jeres udlands tur og nu det spænde gangbang i Valls d. 2 maj og sikken et par flotte og lækker kvinder der deltog, ( 2 timer med så et par flotte kvinder, der er jo ønske tænkning)

jeg syntes at det lyder skide fræk og spænde ...... og har vildt lyst til at prøve... men det er vel lige at komme første gang.. eller hvad er det.. er sku nok lidt bange at ikke kunne når der er så mange til stede..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Du behøver ikke være bange Sabina skal nok få dig igang

jeg har set det så¨tit, når førstegangs kommer under hendes kyndige behandling så.. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Kære Knajt

Du/I må endelig ikke misforstå mig, jeg ønsker alt vel for både gangbang hos Valhalla, med Trine Tease og Sarah Gold, men ens præferencer er jo forskellige, og mine ligger nok et andet sted.

Men billederne er af et par flotte voksne kvinder.

Prisen er nok rigtig nok ovre hos jer, der er næppe bedre alternativ, men jeg er mere til Seduction Girls og SMS Planet, hvis muligt Cassiopeia Stars med, max de priser de holdt sig før for 4 timer. Nu forekommer ejheller det, så jeg har nok fokus på Berlin, fremfor såvel Nørresundby som København.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Berlin ja ja, men kan du nu ikke se man flyver derned og så går

selskabet konkurs og så kan man ikke komme hjem, så ringer man

til Lillemor, du jeg står lige i Berlin, har været til Grisebasseralle

send lige nogle gysser så vi kan fortsætte indtil jeg kan komme hjem..

Ikke så smart..tror jeg..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Jeg har udvidet antallet til 10 billeder nu, lad mig endelig høre hvis dette også er for lidt :)

Tak for det Admin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej...

Når der bliver holdt gangbang på valhalla, er der så muglighed for at få blowjob uden gummi at de to piger der er der...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været til GangBang på Valhalla m. bla. Salina og Sabine, men for et par år tilbage. Stedet er ellers udmærket i et nyere hus, nyopbygget efter en brand, men det må være nogle meget nærige folk der ejer stedet, siden de ikke vil gøre noget ud af udenomsforholdene i form af fjernelse af gammel forfaldent skur, ukrudt, grus til lapning af de store huller i vejen rundt om huset, fjernelse af affald mv..

Det værste er imidlertid at de ikke engang vil ofre lidt på en afskærmende beplantning, så man kunne parkere og bevæge sig diskret hen til indgangsdøren. Stedet er ellers ret nemt at finde mellem Gråmose og Klode Mølle på Rute 13 ved afkørslen til Frederiksdal, fordi ejerne til gengæld ikke har sparet på opsætningen af et kæmpestort husnummer ud til vejen, så alle og enhver der kører forbi, ikke skal være i tvivl om hvad der foregår.

Som regel foregår der vist ikke så meget og det skyldes nok hovedsageligt at alle kan kigge ind og holde øje med gæsterne ude fra vejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eksistere Valhalla endnu? Og her nogen der ved hvem hende Josefine er fra knajtens første indlæg på det første billede?

Th

Der holder da, ihvertfald biler der en gang imellem - det kan ikke skjules, men det er sjældent at der annonceres med noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der holder da, ihvertfald biler der en gang imellem - det kan ikke skjules, men det er sjældent at der annonceres med noget.

Og ingen hjemmeside mere :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvinet skrev

Der holder da, ihvertfald biler der en gang imellem - det kan ikke skjules, men det er sjældent at der annonceres med noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg jo nok ikke tid til hver dag at støve EkstraBladets sexannoncer igennem eller vende rundt ude ved Valhalla, for at se om der er gang i butikken, men Sabine (som der også er billeder af i starten af denne tråd) har åbenbart holdt lidt ferie.

Sabine er ikke helt ung mere og har nok lidt for meget løst maveskind efter min smag, men hun leverer absolut varen med indlevelse - og så er hun nem at snakke med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Info

Stedet er åbnet igen.

Med samme besætning Sabina, Line, Manja og Karina .

Man kan parkere sin bil bag huset :!:

Oprydning omkring bordeller på landet er en by i Rusland 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Info

Stedet er åbnet igen.

Med samme besætning Sabina, Line, Manja og Karina .

Man kan parkere sin bil bag huset :!:

Oprydning omkring bordeller på landet er en by i Rusland 8-)

Er der link til billeder af pigerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Info

Stedet er åbnet igen.

Med samme besætning Sabina, Line, Manja og Karina .

Man kan parkere sin bil bag huset :!:

Oprydning omkring bordeller på landet er en by i Rusland 8-)

Hvis man parkerer sin bil bag huset, risikerer man både at blive set fra Frederiksdalvejen, få våde og beskidte sko, samt at man ikke ugenert kan bevæge sig frem til fordøren og må stå og blomstre der med fuld indkig fra Rute 13, mens man ringer på og venter på der bliver lukket op.

Det undrer mig at man ikke også på landet ofrer lidt på oprydningen rundt om bordellerne. Når man driver bordeller, må det vel være udfra et ønske om at tjene mest muligt og få de rigtige kunder/stamkunder i butikken - hvis der ser meget urydeligt ud, der ligger affald og flyder, der står en gammel bil i garagen or ruster, huset er evt. er mere eller mindre saneringmodent, tænker jeg ihvertfald at de piger som arbejder der, må være meget ukritiske med hvor og under hvilke forhold de vil arbejde - og at de måske er ligeså ligeglade med sig selv - og derfor vælger stedet fra.

Men der er jo selvfølgelig dem, som først besøger disse steder efter mørkets frembrud og de ser det måske ikke, men sådanne forhold er ihvertfald med til at gøre det mere fordækt, både at være kunde og at være glædespige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...