Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Madspeter

@Gamle ged

@Olddick

Det er meget normalt at når Heng Heng butikken "mister" en pige til en anden butik, så begynder de selv at skrive dårligt om den pige, eller det sted hun har valgt at gå hen. Samtidig med at de roser deres egen butik og egne piger. 

It's all about money

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja med alt den snak om hendes usædvanligt store skede, så må hun da være et oplagt emne til de der kunne tænke sig at prøve fist fucking....hvis hun altså er til det ;-), så er det jo pludseligt en win win ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle ged skrev, for 22 timer siden:

Jeg ha ikk prøvet Gin endnu 

jeg var i top thai sidste uge ,og alt var som det det skul være , pænt og rent 

  Hvornår ha du været der?

 

Mi. First og sidste besøgt hos top thai var ca 6-7mdr siden. Og der var ikke så god

 

Ved ikk hvordan er det nu

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
6game skrev, den 7/8/2018 at 04:17:

Hvis det er top thai massage i Vardevej  , 

jeg ha været  en gang der , og det var en gang for meget ,

beskidt  lokaler . Dårlige attitude , 

Jeg vil ikke der over mere

Lokale på Vardevej er fint og der er gode bademuligheder.

Jeg har haft blandede oplevelser på stedet, tror sågar at jeg har knaldet en fyr der. Men han var lækker.

Gin kan du roligt besøge hun er lækker.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ton skrev, den 17/4/2018 at 15:15:

Efter at ha læst en enkelt anmeldelse (lød som en reklame) blev jeg alligevel nysgerrig og måtte besøge denne skønhed på Højbanetorvet.

Waaau sikke en dejlig pige. Gin er 29, slank lille Thai, ser fantastisk ud. Hendes bryster har fået lidt hjælp fra en kirurg, sidder perfekt selv om det selvfølgelig er smag og behag om man er til  kun er til økobryster ;) 

Havde aftalt en tid først på dagen og blev mødt af en veloplagt pige med højt humør, meget senaksagelig og nem at forstå da hendes engelsk er super. Højbanetorvet har fine rene lokaler, så endnu et plus. Fik hurtigt aftalt ydelser og pengene skiftede hænder. 

Om det var mit humør eller Gins dejlige krop ved jeg ikke, men sprang den obligatoriske massage og sagde jeg bare ville have lidt body massage mens jeg lå på ryggen og nød synet af hende.

Ville ikke her komme ind på detaljer, blot nævne hendes oral er fantastisk. Særlig når hun slikke boller og mellemkød mens bettemand får kærlig massage ;) Ton var i synevende himmel.

Gin fortalte hun ikke havde været her i landet så længe, men havde planer om at blive i DK et par år - Bestemt ikke sidste gang jeg besøger hende

Stedet: 9-10

Pigen: 10 -10

Ydelser: 10 - 10

https://annoncelight.dk/showad/247999

Ton

 

 

 

 

Er der nogen link,billede,,,,, af hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser lækkert ud.

 Er der nogen  d prøvet Anal med hende.  Af hun god til superfransk ? 

Bj  med eller uden gummi ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...