Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at ha læst en enkelt anmeldelse (lød som en reklame) blev jeg alligevel nysgerrig og måtte besøge denne skønhed på Højbanetorvet.

Waaau sikke en dejlig pige. Gin er 29, slank lille Thai, ser fantastisk ud. Hendes bryster har fået lidt hjælp fra en kirurg, sidder perfekt selv om det selvfølgelig er smag og behag om man er til  kun er til økobryster ;) 

Havde aftalt en tid først på dagen og blev mødt af en veloplagt pige med højt humør, meget senaksagelig og nem at forstå da hendes engelsk er super. Højbanetorvet har fine rene lokaler, så endnu et plus. Fik hurtigt aftalt ydelser og pengene skiftede hænder. 

Om det var mit humør eller Gins dejlige krop ved jeg ikke, men sprang den obligatoriske massage og sagde jeg bare ville have lidt body massage mens jeg lå på ryggen og nød synet af hende.

Ville ikke her komme ind på detaljer, blot nævne hendes oral er fantastisk. Særlig når hun slikke boller og mellemkød mens bettemand får kærlig massage ;) Ton var i synevende himmel.

Gin fortalte hun ikke havde været her i landet så længe, men havde planer om at blive i DK et par år - Bestemt ikke sidste gang jeg besøger hende

Stedet: 9-10

Pigen: 10 -10

Ydelser: 10 - 10

https://annoncelight.dk/showad/247999

Ton

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er hun jo ikke den første thai pige der ankommer til DK. Aner ikke hvordan de gør det, men mon ikke de er hjemme på "ferie" ind imellem

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadDogAarhus skrev, for 16 timer siden:

2 år i Danmark! ....

Så må vi håbe, at politiet ikke finder hende, alternativ at hun bliver dansk gift inden hendes visa løber ud.

ligegyldigt info :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadDogAarhus skrev, for 19 timer siden:

2 år i Danmark! ....

Så må vi håbe, at politiet ikke finder hende, alternativ at hun bliver dansk gift inden hendes visa løber ud.

Hun er måske gift ... proforma ... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa thaifans

Så fik jeg lige klemt 45 min og bettemand ind hos Gin i Vejle. Sød pige, slank krop, og bj uden som var ganske ok. Hmmm, det var desværre ikke helt oppe at ringe. Nu har jeg ikke verdens største pik, men det var som om skedemuskulaturen var ret død. Tænker om hun er blevet udvidet med tiden eller om hun har født.. Nevermind, en ok oplevelse men kommer ikke igen. 

Caio. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Jeg besøgte Gin i tirsdags..nu havde hun jo haft fri en hel uge, så jeg bestilte en tid kl 11.00 hvor jeg tænkte at så var hun sprød og frisk..

Jo ..jo ..hun er såmænd meget smilende - lille krop og lille popo ...men ja - så stopper det gode altså også - da vi lå i en 69 tænkte jeg - hold da op - hun har da fået den store tur før mig da jeg også oplevede hendes skede som meget stor og ja åben...og da jeg tog hende bagfra var der slet ikke stramt - faktisk en meget mærkelig fornemmelse - og jeg har da en fornuftig god str...og ja - man må heller ikke komme i munden på hende - så da jeg gik derfra - tænkte jeg - hold da op for en øv oplevelse - spec når man nu har besøgt Am 5-6 gange der...så jeg sendte også Am en sms senere på dagen hvor jeg skrev at jeg vil kun have Am for eftertiden - for det er unikt på alle måder...

så på en skala fra 1 til 10 ville det max blive 4 til Gin...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo mere liderlig en kvinde er, jo mere afslappet er hendes skede. Hvis hun så ikke er opmærksom på det, og derfor ikke kniber, for at give kunden en stram oplevelse, ja så vil hun opleves som slap. Det kunne jo være fordi hun tænder max på jer, at hun er så åben ;)  - i to præmie tyre :mrgreen:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Jo mere liderlig en kvinde er, jo mere afslappet er hendes skede. Hvis hun så ikke er opmærksom på det, og derfor ikke kniber, for at give kunden en stram oplevelse, ja så vil hun opleves som slap. Det kunne jo være fordi hun tænder max på jer, at hun er så åben ;)  - i to præmie tyre :mrgreen:.

De store huller jeg kommer i er enten meget brugte eller femtegangsfødende og nej jeg er ikke en præmietyr....come on 

Sorry afsporing på en god informativ anmeldelse.

Og ja vedr Am hun er super at sexe med.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, 1 time siden:

De store huller jeg kommer i er enten meget brugte eller femtegangsfødende og nej jeg er ikke en præmietyr....come on 

Sorry afsporing på en god informativ anmeldelse.

Og ja vedr Am hun er super at sexe med.

Venligst 8000

Ja sorry for lid afsporing. 

Men en skede bliver altså ikke større af at blive brugt, ligesom en pik ikke bliver mindre af at blive brugt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

måske ikke - så må hun jo bare have en stor skede som standard udstyr :-)  ...jeg syntes virkelig det var en spec fornemmelse..og det sammen med manglende indlevelse - gjorde det bare til en øv oplevelse...

Pyt med det sålænge Am er der :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske havde hun bare en dårlig dag da jeg var forbi - men hun var sku noget sløv i optrækket. Hun snakkede løs på thai-engelsk, så man virkelig skulle hænge i, for at forstå hvad hun sagde.

Hun leverede egentlig god massage, uden nogen former for pirring. Da der så var vend-rundt, kom tilbuddet om mere med det samme - med sænket flag.

Nå, lidt senere blev der foretaget et valg, og så skulle der ellers primært selv arbejdes for sagen. Ikke meget opvarmning eller andet. Efter kort tid gad hun ikke mere, og så kunne jeg ellers fortsætte, hvis jeg var interesseret i mere.

Og kan bekræfte ligesom så mange andre, at der ikke var meget modstand.

En lidt sløv performance. Ved ikke om det er standarden eller om hun bare havde en dårlig dag.

Øv øv

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, den 26/4/2018 at 15:22:

Jeg besøgte Gin i tirsdags..nu havde hun jo haft fri en hel uge, så jeg bestilte en tid kl 11.00 hvor jeg tænkte at så var hun sprød og frisk..

Jo ..jo ..hun er såmænd meget smilende - lille krop og lille popo ...men ja - så stopper det gode altså også - da vi lå i en 69 tænkte jeg - hold da op - hun har da fået den store tur før mig da jeg også oplevede hendes skede som meget stor og ja åben...og da jeg tog hende bagfra var der slet ikke stramt - faktisk en meget mærkelig fornemmelse - og jeg har da en fornuftig god str...og ja - man må heller ikke komme i munden på hende - så da jeg gik derfra - tænkte jeg - hold da op for en øv oplevelse - spec når man nu har besøgt Am 5-6 gange der...så jeg sendte også Am en sms senere på dagen hvor jeg skrev at jeg vil kun have Am for eftertiden - for det er unikt på alle måder...

så på en skala fra 1 til 10 ville det max blive 4 til Gin...

Total enig. Nu er jeg ikke kig i kut læge, men hun har en abnorm stor skede. Blot til info.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel
Esbjerghanhund skrev, for 2 timer siden:

Total enig. Nu er jeg ikke kig i kut læge, men hun har en abnorm stor skede. Blot til info.. 

Ja - i denne situation er man virkelig ude at bide skeder med de store :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ton skrev, den 17/4/2018 at 15:15:

Efter at ha læst en enkelt anmeldelse (lød som en reklame) blev jeg alligevel nysgerrig og måtte besøge denne skønhed på Højbanetorvet.

Waaau sikke en dejlig pige. Gin er 29, slank lille Thai, ser fantastisk ud. Hendes bryster har fået lidt hjælp fra en kirurg, sidder perfekt selv om det selvfølgelig er smag og behag om man er til  kun er til økobryster ;) 

Havde aftalt en tid først på dagen og blev mødt af en veloplagt pige med højt humør, meget senaksagelig og nem at forstå da hendes engelsk er super. Højbanetorvet har fine rene lokaler, så endnu et plus. Fik hurtigt aftalt ydelser og pengene skiftede hænder. 

Om det var mit humør eller Gins dejlige krop ved jeg ikke, men sprang den obligatoriske massage og sagde jeg bare ville have lidt body massage mens jeg lå på ryggen og nød synet af hende.

Ville ikke her komme ind på detaljer, blot nævne hendes oral er fantastisk. Særlig når hun slikke boller og mellemkød mens bettemand får kærlig massage ;) Ton var i synevende himmel.

Gin fortalte hun ikke havde været her i landet så længe, men havde planer om at blive i DK et par år - Bestemt ikke sidste gang jeg besøger hende

Stedet: 9-10

Pigen: 10 -10

Ydelser: 10 - 10

https://annoncelight.dk/showad/247999

Ton

 

 

 

 

Hvilken klinik massagested er hun ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Undskyld mig - kan ikke lade være - men du må lære at komme ind i kampen og ikke bare sidde til høj bords og få det hele serveret på et sølvfad..sorry men - i tråden står der højbanetorvet - og ja så kunne man jo google thai massage højbanetorvet og vupti - så kommer det frem..

sværre er det ikke og det giver ikke engang slidgigt - så frem i bussen med dig  :-) - søg og du skal finde 

Redigeret af keep it simpel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde ik set der var nummer på det link på hende..:-)

Gin var ikke på arbejde, men ny veninde til hende var, og fantastisk oplevelse 

kan varmt varmt anbefales 

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, den 26/4/2018 at 15:22:

Jeg besøgte Gin i tirsdags..nu havde hun jo haft fri en hel uge, så jeg bestilte en tid kl 11.00 hvor jeg tænkte at så var hun sprød og frisk..

Jo ..jo ..hun er såmænd meget smilende - lille krop og lille popo ...men ja - så stopper det gode altså også - da vi lå i en 69 tænkte jeg - hold da op - hun har da fået den store tur før mig da jeg også oplevede hendes skede som meget stor og ja åben...og da jeg tog hende bagfra var der slet ikke stramt - faktisk en meget mærkelig fornemmelse - og jeg har da en fornuftig god str...og ja - man må heller ikke komme i munden på hende - så da jeg gik derfra - tænkte jeg - hold da op for en øv oplevelse - spec når man nu har besøgt Am 5-6 gange der...så jeg sendte også Am en sms senere på dagen hvor jeg skrev at jeg vil kun have Am for eftertiden - for det er unikt på alle måder...

så på en skala fra 1 til 10 ville det max blive 4 til Gin...

HEY HEY...

Den kære AM du snakker om, er hun at finde på Højbanen også...!!!!

Var der i lørdags og besøgte en Jenni, som jeg troede var Gin, det var ikke dårligt, men havde da lyst at prøve Gin også, men måske Am er bedre valg :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

hey hey

Du tager bare rækken og finder så ud af hvem der for DIG er bedst ...

og som man nemt og let kan finde på flere andre tråde dukker det frem at AM er på højbanetorvet

Redigeret af keep it simpel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gin er rykket til Vardevej Top massage.

Am og Jenny er hos Heng Massage

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er top thai massage i Vardevej  , 

jeg ha været  en gang der , og det var en gang for meget ,

beskidt  lokaler . Dårlige attitude , 

Jeg vil ikke der over mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ha ikk prøvet Gin endnu 

jeg var i top thai sidste uge ,og alt var som det det skul være , pænt og rent 

  Hvornår ha du været der?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...