Hop til indhold
Mr1time

Dowe - Fredericia igen igen igen igen

Recommended Posts

Tehtdk skrev, for 4 timer siden:

Skal derned imorgen men er usikker på om jeg skal tage Bee eller Dowe for at være ærlig. For et andet sted jeg plejer at komme blev en anden pige rost og anbefalet og jeg syntes hun var kedelig. Og vil da helst gerne have en super god og dejlig oplevelse når at man kommer et nyt sted ;)

Men de har ikke en mere diskret indgang eller hvordan?

Jeg vil klart anbefale Dowe - hun er på ingen måde kedelig

Bee er også top klasse, men nu da Dowe rejser lige om snart, vil du altid kunne besøge den gode Bee på et senere tidspunkt.

indgangen er på ingen måde diskret. Skriv til dem inden du kommer og bed dem om at låse døren op. Det plejer jeg at gøre

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu sagt farvel til Dowe og forhåbentlig bliver der et gensyn sidst på året. 

Har besøgt hende en håndfuld gange og hun er topklasse. 

Hun har gjort mig bedre til sex. Jeg har afprøvet et utal af stillinger jeg aldrig har prøvet før. Måske fordi jeg altid har været i langvarige relationer, men det er en anden historie. 

Dowe er megasød, tungekyssende og superfræk. Man kan også være heldig og få afslutning i munden, hvilket jeg godt kan lide. At jeg så også selv har fået min egen klat i munden ved en lejlighed tæller som et sjovt kuriosum. 

En ting der beskriver Dowe fint er en bemærkning jeg fik efter 60 minutters voldsomt knepperi og det afsluttende bad. Jeg står nøgen ved massagebriksen. Dowe kigger længe sultent på min friskvaskede pistol og siger:

”omg. I am so ready to fuck your cock again right now!”

Fantastisk!

Aner ikke om en tur med Bee vil kunne måle sig med de oplevelser jeg har haft med Dowe. Dem glemmer jeg ikke lige med det første. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåede også at prøve Dowe og kan kun tilslutte mig koret herinde. Nåede også at hilse på Bee og er næsten 100% sikker på at hun ikke er noget for mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Bee i sidste uge - og må sige at jeg stadig har Dowe til gode.
Bee gav mig til dato bedste service, jeg har fået. Bliver virkelig afhængig af hende.
Talte en del med Dowe da jeg var færdig med brusebad.....hun ser godt ud og er sød at snakke med.
Jeg fik tanken at prøve dem begge samtidig, men det er for sent.......og lur mig, når Dowe forhåbentlig kommer tilbage, så er Bee en tur i Thailand.
Forstår ikke hvordan Bee kan holde en så flot figur - hun er trods alt 38 - og så hendes ansigt er bare så smuk og hendes frække smil giver mig altid problemer, 
og må stoppe hende, for ikke at eksplodere.
Hmmm det er dejlig at mærke når hun får en orgasme............
HUN ER EN ENER - og ud fra anmeldelser så er DOWE også en ener.........
Gad vist hvem der afløser Dowe - der plejer jo at være 2 piger der.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, for 3 timer siden:

Jeg besøgte Bee i sidste uge - og må sige at jeg stadig har Dowe til gode.
Bee gav mig til dato bedste service, jeg har fået. Bliver virkelig afhængig af hende.
Talte en del med Dowe da jeg var færdig med brusebad.....hun ser godt ud og er sød at snakke med.
Jeg fik tanken at prøve dem begge samtidig, men det er for sent.......og lur mig, når Dowe forhåbentlig kommer tilbage, så er Bee en tur i Thailand.
Forstår ikke hvordan Bee kan holde en så flot figur - hun er trods alt 38 - og så hendes ansigt er bare så smuk og hendes frække smil giver mig altid problemer, 
og må stoppe hende, for ikke at eksplodere.
Hmmm det er dejlig at mærke når hun får en orgasme............
HUN ER EN ENER - og ud fra anmeldelser så er DOWE også en ener.........
Gad vist hvem der afløser Dowe - der plejer jo at være 2 piger der.
 

Bee bliver ikke mindre køn af at hendes rigtige alder er 42-43 år. Det har hun selv ærligt fortalt mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror i ikke det er på tide at starte en ny tråd/efterlysning, da den nu ikke omhandler Dowe som er rejst hjem, men 2 andre piger på samme adr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...