Hop til indhold
Mr1time

Dowe - Fredericia igen igen igen igen

Recommended Posts

Snart lang tid siden jeg havde været forbi Dowe https://annoncelight.dk/showad/228712 så havde for nogle dage siden for første gang nogen sinde booket 2 timer i træk, til idag. Hjemmefra havde jeg en plan om at vi skulle starte med sex, så lidt massage og bagefter lidt fræk intimmassage til hende inden vi gik igang med omgang 2.

Men Dowe styrer det show, og det har helt sikkert været min bedste gang ved hende, og det bliver bedre og bedre for hver gang, da man “kender” hinanden.

hun startede med lidt massage på hele fronten af mig, inden hun selv sagde at nu måtte det være tid til sex, og pikken strittede også allerede. Blow til mig og masser af intense kys da hun lagde sig oven på mig, inden jeg fik hende op og sidde over mit ansigt, hvor jeg slikkede hende 10-15 min i begge huller og hold da op det kan hun lide. Flere gange spurgte hun om hun ikke måtte vende sig til 69 (please) men jeg sagde nej og blev ved. Hendes underliv kørte frem og tilbage over min mund og var slet ikke i tvivl om at hun nød det. Hun fik til sidst lov til at trække ned på briksen imellem mine ben hvor hun gav mig det bedste blow som jeg har fået fra hende, både røvhul, mellemkød, boller og pik kommer under behandling, så det endte med at jeg kom i hendes mund uden at have kneppet hende :-( men jeg havde stadig lang tid tilbage, så det skulle jeg nok nå.

hun hentede lidt vand til mig og gik derefter igang med massagen, den sædvanlige dejlige massage med tryk først og derefter oliemassage. Hun tog flere gang fat i pikken og spurgte om den sov, og det kunne jeg kun bekræfte. Efter lang dejlig massage begyndte den at vågne efter hendes små berøringer, og hun beordrede at nu skulle vi altså kneppe. Først lidt blow til mig så den var helt køreklar og så gummi på. Hun red først med front mod mig så med røv mod mig (den er godt nok lille og fin) så mange forskellige stillinger, liggende, stående og hvad man ellers kan, inden jeg til sidst sagde at jeg stadig er for gammel til det pjat og helt udkørt. Hun skældte mig ud ;-) og sagde at jeg ikke skulle give op, for hun ville have lov til at komme, så hun red og red mens hun gned klitten mod min hud, og er slet ikke i tvivl om at hun til sidst kom.

tror aldrig jeg har kysset så meget som idag, Dowe var lige i humøret, måske fordi jeg har været der så mange gange. Hun var ikke helt så indlevende den første gang jeg besøgte hende, men idag fik jeg det bedste besøg jeg nogensinde har haft ved en GP.

hun rejser måske om ca.14 dage, så har hun været i DK i 2,5 måned, og hun fortalte at hun godt kunne tænke sig at prøve at arbejde i Sverige eller Tyskland inden hun skal hjem, når 6 mdr. visum udløber. 

MÅSKE JEG NÅR ENDNU EN TUR INDEN HUN REJSER, HÅBER JEG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uden at røbe adressen.

Centrum, det lyder ikke videre diskret. Kan man komme til diskret eller står man på gadeplan på en befærdet vej til offentlig udstilling indtil der bliver åbnet. Er det et sted hvor alle og enhver ved hvad man er ude i, hvis man går ind ad den dør - massageskilt og lamper m.v.. Sætter stor pris på diskret parkering og tilgang..

Vh. Zakko

Del dette indlæg


Link til indlæg
zakko skrev, for 5 minutter siden:

Uden at røbe adressen.

Centrum, det lyder ikke videre diskret. Kan man komme til diskret eller står man på gadeplan på en befærdet vej til offentlig udstilling indtil der bliver åbnet. Er det et sted hvor alle og enhver ved hvad man er ude i, hvis man går ind ad den dør - massageskilt og lamper m.v.. Sætter stor pris på diskret parkering og tilgang..

Vh. Zakko

Det er  stemt ikke en diskret indgang. Parkering er dog rimelig anonymt ved et mini butikscenter.

plejer at få dem til at låse døren op inden jeg ankommer til stedet. Men når du skal ud er det direkte ud fra 5-10 meter vippen.

må dog sige det er det hele værd. Det er piger i top klassen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej var forbi Dowe i sidste uge

og ja hun er god.men har da prøvet meget der var lige så godt eller bedre

var ved at få pip a den døreklokke tror der blev ringet på 7 gange  mens jeg var på briksen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chef123 skrev, for 1 time siden:

Hej var forbi Dowe i sidste uge

og ja hun er god.men har da prøvet meget der var lige så godt eller bedre

var ved at få pip a den døreklokke tror der blev ringet på 7 gange  mens jeg var på briksen

 

Jeg hørte den ikke en eneste gang  på mine 2 timer, men har da før hørt den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi igen idag, troede jo at hun snart rejste videre, det havde hun fortalt ved sidste besøg. Hun har dog heldigvis lavet sine planer om igen, så hun bliver her også i maj og juni, inden hun rejser hjem.

for pokker hvor hun tømmer min pung, ja begge to.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inspireret af denne tråd har jeg taget turen til fæstningsbyen. Ikke alene for at se den ny-renoverede landsoldat men også for at besøge Dowe. 

Jeg kan bekræfte de gode anmeldelser. Dowe er et livstykke. Smilende, humørfyldt, sexet, fræk og smuk. Jeg havde fornøjelsen af en time i hendes selskab og det er faktisk det bedste besøg jeg har haft hos en thai. 

Forrygende hele vejen igennem med ros af min pik, nossesut på kanten af smerte (som jeg kan lide det) og hun spurgte endda om jeg ville med til Thailand når hun rejser hjem. :)  Altså en perfekt iscenesat virkelighed som jeg lod tale til mit forfængelige hjerte. Det var en glædespige oplevelse med tyk streg under glæde. Jeg havde stort smil på læberne længe efter jeg var tilbage over Lillebælt. 

Jeg skal stensikkert have et besøg mere inden hun drager hjem. 

Heldigvis lovede hun at komme tilbage til efteråret. 

Særlig tak iøvrigt til mr.1time for hjælp. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 2 timer siden:

Inspireret af denne tråd har jeg taget turen til fæstningsbyen. Ikke alene for at se den ny-renoverede landsoldat men også for at besøge Dowe. 

Jeg kan bekræfte de gode anmeldelser. Dowe er et livstykke. Smilende, humørfyldt, sexet, fræk og smuk. Jeg havde fornøjelsen af en time i hendes selskab og det er faktisk det bedste besøg jeg har haft hos en thai. 

Forrygende hele vejen igennem med ros af min pik, nossesut på kanten af smerte (som jeg kan lide det) og hun spurgte endda om jeg ville med til Thailand når hun rejser hjem. :)  Altså en perfekt iscenesat virkelighed som jeg lod tale til mit forfængelige hjerte. Det var en glædespige oplevelse med tyk streg under glæde. Jeg havde stort smil på læberne længe efter jeg var tilbage over Lillebælt. 

Jeg skal stensikkert have et besøg mere inden hun drager hjem. 

Heldigvis lovede hun at komme tilbage til efteråret. 

Særlig tak iøvrigt til mr.1time for hjælp. 

Det var så lidt, og dejligt at høre at det var en succes.

og til alle andre, Dowe er grim, uengageret og dum, så besøg hende ikke. ;-);-) Tro mig ;-)

Vil nemlig hellere have hende for mig selv. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
zakko skrev, den 17/4/2018 at 18:49:

Uden at røbe adressen.

Centrum, det lyder ikke videre diskret. Kan man komme til diskret eller står man på gadeplan på en befærdet vej til offentlig udstilling indtil der bliver åbnet. Er det et sted hvor alle og enhver ved hvad man er ude i, hvis man går ind ad den dør - massageskilt og lamper m.v.. Sætter stor pris på diskret parkering og tilgang..

Vh. Zakko

Bor selv i byen og har da set reklamen i vinduerne når jeg er gået forbi og har ikke tænkt nærmere over det. Tror heller ikke jeg ville tænke nærmere over det hvis at der var nogen der gik derind, for man kan jo rent faktisk få alm thai massage, og jeg troede faktisk "KUN" at det var det de gjorde på det sted indtil nu :P. Mest begrundet af placeringen på stedet. 

NoobGPexplorer skrev, den 10/5/2018 at 17:05:

Inspireret af denne tråd har jeg taget turen til fæstningsbyen. Ikke alene for at se den ny-renoverede landsoldat men også for at besøge Dowe. 

Jeg kan bekræfte de gode anmeldelser. Dowe er et livstykke. Smilende, humørfyldt, sexet, fræk og smuk. Jeg havde fornøjelsen af en time i hendes selskab og det er faktisk det bedste besøg jeg har haft hos en thai. 

Forrygende hele vejen igennem med ros af min pik, nossesut på kanten af smerte (som jeg kan lide det) og hun spurgte endda om jeg ville med til Thailand når hun rejser hjem. :)  Altså en perfekt iscenesat virkelighed som jeg lod tale til mit forfængelige hjerte. Det var en glædespige oplevelse med tyk streg under glæde. Jeg havde stort smil på læberne længe efter jeg var tilbage over Lillebælt. 

Jeg skal stensikkert have et besøg mere inden hun drager hjem. 

Heldigvis lovede hun at komme tilbage til efteråret. 

Særlig tak iøvrigt til mr.1time for hjælp. 

Hvordan er hendes priser??

Del dette indlæg


Link til indlæg

En time koster kr.1200.- har også før haft 2 piger i en time, det fik jeg for kr.2000.-

har lige været forbi igen til formiddag, sex bliver bare bedre og bedre for hver gang jeg besøger hende, måske vi nu kan læse hinanden og ved hvad der virker og hvad man kan lide. De sidste gange har jeg fået lov til at give hende en finger i røven, samtidig med at jeg tog hende bagfra, og idag havde jeg en finger i hvert hul mens jeg slikkede hende.

hun er en perle, og har allerede lovet hende, at komme på besøg næste uge igen. Hvor ville det dog være meget nemmere, hvis hun arbejdede i Odense.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 5 minutter siden:

En time koster kr.1200.- har også før haft 2 piger i en time, det fik jeg for kr.2000.-

har lige været forbi igen til formiddag, sex bliver bare bedre og bedre for hver gang jeg besøger hende, måske vi nu kan læse hinanden og ved hvad der virker og hvad man kan lide. De sidste gange har jeg fået lov til at give hende en finger i røven, samtidig med at jeg tog hende bagfra, og idag havde jeg en finger i hvert hul mens jeg slikkede hende.

hun er en perle, og har allerede lovet hende, at komme på besøg næste uge igen. Hvor ville det dog være meget nemmere, hvis hun arbejdede i Odense.

Får sq mere og mere lyst til at besøge hende :P. Bare en skam at man "skal" have massagen og ikke bare kan rykke igang med det frække med det samme. 2 piger sammen kunne sq også være frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

hvorfor køber du ikke bare 3o min sex med dem til kr. 800,00...det har jeg da tit gjort da jeg ikke gider massagen....

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 24 minutter siden:

hvorfor køber du ikke bare 3o min sex med dem til kr. 800,00...det har jeg da tit gjort da jeg ikke gider massagen....

Når du siger dem, mener du så kun en af dem eller dem som i at du køber 30 minutter med 2 tøser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel
Tehtdk skrev, 1 time siden:

Når du siger dem, mener du så kun en af dem eller dem som i at du køber 30 minutter med 2 tøser?

Selvfølgelig pr person - jeg har aldrig haft behov for 2 piger - da jeg hellere vil give mig 110 % power til en person - og så har man jo til en omgang mere en anden dag:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 2 timer siden:

Får sq mere og mere lyst til at besøge hende :P. Bare en skam at man "skal" have massagen og ikke bare kan rykke igang med det frække med det samme. 2 piger sammen kunne sq også være frækt.

Husk, jeg har været ved hende 8 gange eller deromkring, ikke sikkert man får samme behandling ved første besøg. Må dog sige at selv første besøg var vildt godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 47 minutter siden:

Husk, jeg har været ved hende 8 gange eller deromkring, ikke sikkert man får samme behandling ved første besøg. Må dog sige at selv første besøg var vildt godt.

Bare jeg får et godt blæs og noget god sex så er jeg tilfreds. Fik ok god behandling af den første thai GP jeg prøvede så mon ikke det går så længe man er sød, rar og behagelig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må sige at jeg er lidt imponeret over Dowe.

nu har hun været her i 5 mdr. Og arbejder 12 timer om dagen, 7 dage om ugen, og har endnu ikke haft en eneste fridag.

så er det lidt vildt at hun kan bliver ved med at være så glad for at få pik af gamle Danske mænd. Lige kommet hjem efter 90 min besøg som igen var helt i top. Den pige kan ride på en pik på så mange måder. Hun er helt vild med at mine ben skal spredes så hun kan komme helt i bund, med front mod mig, oprejst, foroverbøjet, næsten liggende over mig, og så det sammen med røven mod mig, hvor mundvand næsten løber over den flotte timeglas figur hun så har.

startede med sex, eller det nåede jeg ikke til, da jeg kom i hendes mund efter ca.25 min, så massage og så den store ridetur. Jeg er slet ikke i tvivl om at hun kom mens hun red mig, det var ikke skuespil.

tror jeg har besøgt hende 2-3 gange om måneden, siden hun startede, så har lige 3-4 besøg endnu inden hun rejser hjem. Så håber jeg at Bee kommer tilbage og tager over med samme lækre behandling, dog ikke helt så sprød som Dowe.

REDIGERET: skrev lige og spurgte til hvornår Bee kom retur, og svaret var NU. så nu ender det med at jeg skal prøve de to piger sammen i næste uge, da jeg ikke kan vælge.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 12 minutter siden:

Dowe tager måske hjem om en måned? 

Ja, er her vist næsten hele juni måned, men ikke den dårligste afløser der er kommet, Bee giver også en super behandling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 9 minutter siden:

Ja, er her vist næsten hele juni måned, men ikke den dårligste afløser der er kommet, Bee giver også en super behandling

Lyder lækkert. Så må jeg prøve hende og vente på at Dowe kommer retur. Har desværre allerede brændt mit GP budget af på en aftale nu her på torsdag og så en aftale mandag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 29/5/2018 at 13:28:

Ja, er her vist næsten hele juni måned, men ikke den dårligste afløser der er kommet, Bee giver også en super behandling

Lyder lækkert. Så må jeg prøve hende og vente på at Dowe kommer retur. Har desværre allerede brændt mit GP budget af på en aftale nu her på torsdag og så en aftale mandag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har fået svar. Bare ikke nemt at skulle vælge mellem enten Bee eller Dowe 

Redigeret af Tehtdk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var lige forbi idag for sidste gang inden Dowe rejser hjem. Hun har sidste dag, d.02-07 og rejser d.03-07.

jeg må sige at det er sjældent jeg har mødt en pige så mange gange i løbet af 6 sammenhængende måneder, hvor hun bare har haft samme energi og humør hver gang. Hvem af os kunne arbejde 7 dage om ugen uden fridage og så 6 måneder i træk lige som Dowe, uden at løbe træt i det og måske slække lidt på kundebetjeningen.

så hvis der er nogen som har gået og tænkt på at besøge hende, men endnu ikke har fået taget sig sammen, så er det altså NU. Hun sagde at hun troede ikke hun kom tilbage igen, men hun var ikke sikker. Under alle omstændigheder varer det nok lang tid inden nyt visum.

Godt Bee er kommet nu, så har man da stadig en undskyldning for at besøge adressen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 minut siden:

Jeg var lige forbi idag for sidste gang inden Dowe rejser hjem. Hun har sidste dag, d.02-07 og rejser d.03-07.

jeg må sige at det er sjældent jeg har mødt en pige så mange gange i løbet af 6 sammenhængende måneder, hvor hun bare har haft samme energi og humør hver gang. Hvem af os kunne arbejde 7 dage om ugen uden fridage og så 6 måneder i træk lige som Dowe, uden at løbe træt i det og måske slække lidt på kundebetjeningen.

så hvis der er nogen som har gået og tænkt på at besøge hende, men endnu ikke har fået taget sig sammen, så er det altså NU. Hun sagde at hun troede ikke hun kom tilbage igen, men hun var ikke sikker. Under alle omstændigheder varer det nok lang tid inden nyt visum.

Godt Bee er kommet nu, så har man da stadig en undskyldning for at besøge adressen.

Skal derned imorgen men er usikker på om jeg skal tage Bee eller Dowe for at være ærlig. For et andet sted jeg plejer at komme blev en anden pige rost og anbefalet og jeg syntes hun var kedelig. Og vil da helst gerne have en super god og dejlig oplevelse når at man kommer et nyt sted ;)

Men de har ikke en mere diskret indgang eller hvordan?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...