Hop til indhold
Tehtdk

Nogen der kender en af de her 2 piger og kan sige noget om dem

Recommended Posts

Kender dem ikke, men det er ønskværdigt at nævne navnene i overskriften såfremt der er plads.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 25 minutter siden:

Maya:

https://annoncelight.dk/showad/242768

Melissa:

https://annoncelight.dk/showad/232881

De frister begge 2,men vil jo gerne være sikker på at jeg får en god og dejlig behandling og oplevelse ;-)

En af den eller begge to kommer fra Folehaven ved Valby. Der er blandede anmeldelser af dem men de burde kunne søges frem herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg "kender" maya, hun har været i KBH. Hun var absolut en af de bedre oplevelser jeg har haft  med GP'er. Flot krop, men meget lav i højden (meget vigtigt for mig, men nogle mænd ville synes de bollede et barn).  Vær dog opmærksom på, at hun muligvis tilbyder sex uden kondom.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MidnightCowboy skrev, for 1 time siden:

Jeg "kender" maya, hun har været i KBH. Hun var absolut en af de bedre oplevelser jeg har haft  med GP'er. Flot krop, men meget lav i højden (meget vigtigt for mig, men nogle mænd ville synes de bollede et barn).  Vær dog opmærksom på, at hun muligvis tilbyder sex uden kondom.

Er hun dansk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
MidnightCowboy skrev, for 2 timer siden:

Det står i den annonce jeg har set, at hun osse tilbyder uden kondom, hvis man er flink og rar skriver hun

Del dette indlæg

Link til indlæg
most wanted skrev, for 26 minutter siden:

Det står i den annonce jeg har set, at hun osse tilbyder uden kondom, hvis man er flink og rar skriver hun

Det er kun fordi at nogle - herunder jeg - ikke er så vild med GP'er der tilbyder penetrering uden kondom pga. den øgede risiko for smitte (ikke at jeg siger at Maya smitter, men generelt).

Del dette indlæg

Link til indlæg
most wanted skrev, for 13 timer siden:

Hvor har du fundet det henne? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mitficker

Maya er til sex uden gummi. Hun er vist lidt ligeglad... men som hun siger pussy better feel without comdom. jeg har været sammen med hende én gang. Sutter ok og hun kan godt bolles hårdt uden brok. går godt med i doggy og missio. Ridder så så... Hun fik skuddet af mig i doggy og et par billeder af hendes nylavede creampie fik jeg også med for 400 kr.  HAha..  dyrt.  men alt i alt en sød tøs. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...