Hop til indhold

Nogen der kender en af de her 2 piger og kan sige noget om dem

Featured Replies

Skrevet

Kender dem ikke, men det er ønskværdigt at nævne navnene i overskriften såfremt der er plads.. 

Skrevet
Tehtdk skrev, for 25 minutter siden:

Maya:

https://annoncelight.dk/showad/242768

Melissa:

https://annoncelight.dk/showad/232881

De frister begge 2,men vil jo gerne være sikker på at jeg får en god og dejlig behandling og oplevelse ;-)

En af den eller begge to kommer fra Folehaven ved Valby. Der er blandede anmeldelser af dem men de burde kunne søges frem herinde.

Skrevet

Jeg "kender" maya, hun har været i KBH. Hun var absolut en af de bedre oplevelser jeg har haft  med GP'er. Flot krop, men meget lav i højden (meget vigtigt for mig, men nogle mænd ville synes de bollede et barn).  Vær dog opmærksom på, at hun muligvis tilbyder sex uden kondom.

Skrevet
MidnightCowboy skrev, for 1 time siden:

Jeg "kender" maya, hun har været i KBH. Hun var absolut en af de bedre oplevelser jeg har haft  med GP'er. Flot krop, men meget lav i højden (meget vigtigt for mig, men nogle mænd ville synes de bollede et barn).  Vær dog opmærksom på, at hun muligvis tilbyder sex uden kondom.

Er hun dansk?

Skrevet
MidnightCowboy skrev, for 2 timer siden:

Det står i den annonce jeg har set, at hun osse tilbyder uden kondom, hvis man er flink og rar skriver hun

Skrevet
nusex78 skrev, for 59 minutter siden:

Er hun dansk?

Nej, østeuropæer, og kun meget, meget lidt engelsk. Kan dog sige "stay baby" :P

Skrevet
most wanted skrev, for 26 minutter siden:

Det står i den annonce jeg har set, at hun osse tilbyder uden kondom, hvis man er flink og rar skriver hun

Det er kun fordi at nogle - herunder jeg - ikke er så vild med GP'er der tilbyder penetrering uden kondom pga. den øgede risiko for smitte (ikke at jeg siger at Maya smitter, men generelt).

Skrevet
  • Author
most wanted skrev, for 13 timer siden:

Hvor har du fundet det henne? 

• 3 weeks later...
Skrevet

Maya er til sex uden gummi. Hun er vist lidt ligeglad... men som hun siger pussy better feel without comdom. jeg har været sammen med hende én gang. Sutter ok og hun kan godt bolles hårdt uden brok. går godt med i doggy og missio. Ridder så så... Hun fik skuddet af mig i doggy og et par billeder af hendes nylavede creampie fik jeg også med for 400 kr.  HAha..  dyrt.  men alt i alt en sød tøs. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.