Guest Ravnen Skrevet 19. April, 2012 Hey, Godt initiativ med sitet Må jeg foreslå, at man indleder anmeldelserne med at knalde bynavnet i overskriften? Eksempelvis: Frække Tulle, Løgumkloster Så kan man relativt let manøvrere ned over listen - og se, hvem der er lige i nærheden. Danmark er godt nok et lille land, meeeen :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 19. April, 2012 Jeg også savner lidt af Hedomax' geografisk klare struktur. Særlig glad var jeg for de KRAK-kort, der ledsagede de enkelte lokaliteter. Det var nemt at orientere sig. Hør, jeg skrev vist "var". Sitet eksisterer jo stadig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 19. April, 2012 Ok forslag men det er jo op til os skribenter at få bynavnet med, men vi har da ellers en geografisk opdeling af Sjælland/ København og Jylland og Fyn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ravnen Skrevet 20. April, 2012 Det var nu også ment som en opfordring til skribenterne :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 20. April, 2012 Jeg kan ikke lige finde admins seneste status indlæg, men han har skrevet at de ønskede forbedringer bliver indarbejdet, og at han arbejder på version 2 af Eroguide.dk Det er nok kun et spørgsmål om at vente på lanceringen af version 2. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg