Hop til indhold
sejanus

anmeldelse: Bianca capri

Recommended Posts

Hejsa folkens.

Jeg smuttede ud i det gode vejr i dag og besøgte Bianca capri.

http://www.massageguide.dk/profile.asp? ... leID=15130

Der skrives hun er 26, jeg vil nu mere kalde hende en milf og skyde hende til at være et sted i 30 erne.

Når det så er sagt så synes jeg hun er en køn, slank kvinde med pæne silicone bryster.

Stedet ligger på sluseholmen, og man får først den rigtige adresse når man er der. Det bruger næsten alle de piger der er fra udlandet.

Lejligheden er ny, ren og pæn med gode badefaciliteter.

Efter ankomst ordnede vi de 1300 for en time og jeg tog et hurtigt bad.

Den næste time gav vi den gas, men det kan vel koges ned til en hurtige sætninger.

Tungekys, fransk uden, fisseslik, slik på mine boller, knep i flere stillinger, afslutning i hendes mund og til sidst lidt lækker massage.

Det var skide godt og til en konkurrence dygtig pris på 1300. :mrgreen:

Er man til frække Sydlanske damer er hun klart anbefalesesværdig.

Hilsen Sejanus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag tror hon gick under namnet Telva - besökte henne för ett år sen, det var mycket trevligt, nästan precis som du beskrev!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa folkens.

Jeg smuttede ud i det gode vejr i dag og besøgte Bianca capri.

http://www.massageguide.dk/profile.asp? ... leID=15130

Der skrives hun er 26, jeg vil nu mere kalde hende en milf og skyde hende til at være et sted i 30 erne.

Når det så er sagt så synes jeg hun er en køn, slank kvinde med pæne silicone bryster.

Stedet ligger på sluseholmen, og man får først den rigtige adresse når man er der. Det bruger næsten alle de piger der er fra udlandet.

Lejligheden er ny, ren og pæn med gode badefaciliteter.

Efter ankomst ordnede vi de 1300 for en time og jeg tog et hurtigt bad.

Den næste time gav vi den gas, men det kan vel koges ned til en hurtige sætninger.

Tungekys, fransk uden, fisseslik, slik på mine boller, knep i flere stillinger, afslutning i hendes mund og til sidst lidt lækker massage.

Det var skide godt og til en konkurrence dygtig pris på 1300. :mrgreen:

Er man til frække Sydlanske damer er hun klart anbefalesesværdig.

Hilsen Sejanus.

Dejligt med endnu en anmeldelse af en som man har i kikkerten.

Mange tak for det.

Ved du om hun tilbyder græsk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt med endnu en anmeldelse af en som man har i kikkerten.

Mange tak for det.

Ved du om hun tilbyder græsk?

Hejsa, det ved jeg faktisk ikke. :)

Jeg fik det ikke tilbudt men jeg spurgte nu heller ikke efter det.

Hilsen Sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

Hejsa folkens.

Jeg smuttede ud i det gode vejr i dag og besøgte Bianca capri.

http://www.massageguide.dk/profile.asp? ... leID=15130

Der skrives hun er 26, jeg vil nu mere kalde hende en milf og skyde hende til at være et sted i 30 erne.

Når det så er sagt så synes jeg hun er en køn, slank kvinde med pæne silicone bryster.

Stedet ligger på sluseholmen, og man får først den rigtige adresse når man er der. Det bruger næsten alle de piger der er fra udlandet.

Lejligheden er ny, ren og pæn med gode badefaciliteter.

Efter ankomst ordnede vi de 1300 for en time og jeg tog et hurtigt bad.

Den næste time gav vi den gas, men det kan vel koges ned til en hurtige sætninger.

Tungekys, fransk uden, fisseslik, slik på mine boller, knep i flere stillinger, afslutning i hendes mund og til sidst lidt lækker massage.

Det var skide godt og til en konkurrence dygtig pris på 1300. :mrgreen:

Er man til frække Sydlanske damer er hun klart anbefalesesværdig.

Hilsen Sejanus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jamen så er der nok ingen problemer.

Ved bare at hun tager hjem i løbet af måneden.

Og vidste ikke hun havde en hjemme side...

Mmmmmm hun ser nu sprød ud, sidder helt og bliver varm om ørenen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Bianca Capri i onsdags. Oh la la, hvor er hun da bare skøn, en af de allerbedste købesex oplevelser jeg har haft overhovedet.

Jeg kan kun tilslutte mig den store ros hun tidligere har fået, der bliver givet og taget :D

En meget smuk kvinde, alderen ja lidt moms på de 26 år men jeg tror egentlig ikke ret meget.

Jeg skal besøge Bianca igen, det ligger helt fast.

Måske hun kunne lokkes til at komme over på denne side af storbælt, Århus mangler skønne flotte piger / damer, og Bianca skal være mere end velkommen, hun er en kæmpe oplevelse.

Selv når man havde forventningerne oppe i det høje felt vil jeg sige at hun levede op til det hele.

Lækre kys, gensidigt fransk, lækker sex, og så var hun nærværende på den helt specielle gode måde, kun os 2, det triste er at der er så pokkers langt over til hende.

Så der er en mere der har meldt sig ind i Bianca Capris fanklub.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg føler mig efterhånden temmelig stærkt fristet. Ved du, Plasker, noget mere præcist om, hvronår hun tager på ferie?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Madsen.

Jeg vil mase lidt på efter den positive omtale. Vender selvfølgelig tilbage!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg både prøvet at skrive en mail og ringet de sidste par dage.

Jeg får kun fat i en telefonsvarer. Måske er hun allerede rejst.

Kom I direkte i kontakt med hende ved at ringe, eller stødte I også ind i telefonsvareren?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Direkte kontakt, men jeg skulle dog ringe et par gange inden jeg fik hende i røret.

Jeg fik også telefonsvaren de første par gange.

Hun fortalte at hun skulle på ferie men om det er nu er jeg ikke klar over.

Jeg glæder mig også til hun kommer tilbage, for hun er en kanon god oplevelse.

Måske man kunne løkke hende lidt vestpå, der mangler noget gedigen kvalitet i Århus og omegn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Direkte kontakt, men jeg skulle dog ringe et par gange inden jeg fik hende i røret.

Jeg fik også telefonsvaren de første par gange.

Hun fortalte at hun skulle på ferie men om det er nu er jeg ikke klar over.

Jeg glæder mig også til hun kommer tilbage, for hun er en kanon god oplevelse.

Måske man kunne løkke hende lidt vestpå, der mangler noget gedigen kvalitet i Århus og omegn.

Hun må være taget afsted. Jeg har tæppebombet hendes telefon i et par dage uden resultat. Ja, jeg er ihærdig, når jeg har besluttet mig. Men hun kunne godt have lagt en besked på svareren eller hjemmesiden om ferien. Håber, den bliver kort.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja X jeg forstår dig godt, når man har besluttet sig for en bestemt pige så skal det være hende.

Der er heldigvis noget at glæde sig til, efter ferien.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle Bianca Capri være på ferie?, det har der vist været lidt tvivl om.

Prøvede lidt tilfældigt ved 10 tiden, uden de store forventninger om at hun skulle tage telefonen. Det gjorde hun overraskende nok. Spurgte til en tidsbestilling, hvilket hun ikke var afvisende for, da det var en af de nærmeste dage jeg efterspurgte, sagde hun at hun var ude og rejse og først ville være tilbage i Danmark efter d. 7 august.

Øv, så må man jo vente...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nåede det heller ikke (bander fælt). Men nu kom der da en dato på, hvornår hun er klar igen.

Så er det bare at vente!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ingen reklamer set, men jeg glæder mig også til at besøge hende igen.

Hun var en fantastisk pige at besøge 1. gang glæder mig til mit 2. besøg som så mange andre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...