Guest Eron Skrevet 2. April, 2018 Hun er vist anmeldt fra et tidligere besøg, og som jeg husker det ok fint. Kan huske at anmelder sagde at hun ikke var så smuk som på fotoes og sådan lidt lav i det, og det må jeg give ham ret i, og det er jo godt at være forberedt på. Men er ret sikker på det er hende på billederne og brysterne passer fint. . Hvad kan et studie og photoshop ikke gøre men syntes hun er en lækker MILF. Hun har et fint ansigt og for mig en super fin krop. Føst syntes hendes bryster lidt silihårde, men det var som om de blev varmet op og jeg kan komme til at holde rigtg meget af dem, de er super skønne. Det bedst ved hende i mit perspektiv er hendes våde kys og prisen. Jeg fik en masse kys og skiftevis blev spillet af hende mens jeg holdte om brysterne og af mig selv, mens det var helt hengivet med kyssene. WOW og så en time for 800 al inclusive (ikke mega eller anal) Gode knep stillinge og ok super fransk. Og stedet må vel snart gå under navnet bollefabrikken i Valby. Hun tog vist afsted omkring den 10/4, men ville komme tilbage til DK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 922 Skrevet 2. April, 2018 Eron skrev, for 5 timer siden: Hun er vist anmeldt fra et tidligere besøg, og som jeg husker det ok fint. Kan huske at anmelder sagde at hun ikke var så smuk som på fotoes og sådan lidt lav i det, og det må jeg give ham ret i, og det er jo godt at være forberedt på. Men er ret sikker på det er hende på billederne og brysterne passer fint. . Hvad kan et studie og photoshop ikke gøre men syntes hun er en lækker MILF. Hun har et fint ansigt og for mig en super fin krop. Føst syntes hendes bryster lidt silihårde, men det var som om de blev varmet op og jeg kan komme til at holde rigtg meget af dem, de er super skønne. Det bedst ved hende i mit perspektiv er hendes våde kys og prisen. Jeg fik en masse kys og skiftevis blev spillet af hende mens jeg holdte om brysterne og af mig selv, mens det var helt hengivet med kyssene. WOW og så en time for 800 al inclusive (ikke mega eller anal) Gode knep stillinge og ok super fransk. Og stedet må vel snart gå under navnet bollefabrikken i Valby. Hun tog vist afsted omkring den 10/4, men ville komme tilbage til DK Helt enig ,dejlig dame til prisen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Eron Skrevet 4. April, 2018 Havde 2 gang hos hende her i aften og det var kun bedre. Er ved at blive rigtig fan af hendes dejlig store, og ikke for store, babser - mums. Og bare sådan generelt fan, og hun kan være et sikkert kort der vil komme igen til danmark. Blowjob var bedre i dag og hun var i et andet mode, hvor hun var frækkere og mere på. Hun startede med at sætte sig i knæ og blowe mig meget dejligt. Vi havde også mere knep denne gang, det var virkelig skønt, og så hendes helt fantastiske tungekys, der dog i dag så var lidt færre af, men helt klart nok - hun er for sød og dejlig. SKØN GFE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riberhus 714 Skrevet 5. April, 2018 Hun ser lækker ud på billederne, kan du byde lidt på højde/vægt/alder? Hvis jeg nu siger jeg godt kan li kurvede kvinder, og hellere 5 for meget end 5 for lidt, men ikke fede!! Men proportionerne skal være iorden, dvs. en go røv og en smallere talje - ville jeg så juble her? Alderen er som sådan ikke så vigtig, min erfaring siger bare at jo mere kurvet, desto lavere alder før det går galt eller sagt på en anden måde, kun fitte piger er sexede når de runder 40+ (give/and take) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Eron Skrevet 5. April, 2018 Tror hun er 165, vejer 70 og er vel 35 år. Hun har timeglas figur, så der er både til gården og gaden - jeg er helt vil med både hendes fordel og bagdel. Tror du vil juble, og lad os endelig høre hvis du kommer dertil. Hun er snart på vej ud af landet, kun 3-4 dage mere hvis man vil møde hende i denne omgang. Hun har ikke det model look som er vist på hendes billeder, men jeg syntes hun er køn, og når det så er total GFE, helt tæt kyssende og kiggende i øjne, blir hun jo endnu mere køn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riberhus 714 Skrevet 5. April, 2018 ku sgu godt se ud som om fuglen allerede er fløjet... Nu er der en Sofia på annoncen, fin krop, bare noget ved hendes ansigt der ikke lige tænder mig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1777 Skrevet 5. April, 2018 Det er allerede for sent, det er en anden pige på link nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Eron Skrevet 5. April, 2018 sofias bryster skal da prøves, og så skal der sikkert trækkes lidt fra modelbillederne generelt, men hvis det er samme høje service som knaldhuset ellers leverer, er det da bare at komme afsted - HVEM KOMMER FØRST? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 5. April, 2018 Eron skrev, for 16 minutter siden: sofias bryster skal da prøves, og så skal der sikkert trækkes lidt fra modelbillederne generelt, men hvis det er samme høje service som knaldhuset ellers leverer, er det da bare at komme afsted - HVEM KOMMER FØRST? Ja - det kan være svært at vurdere hendes størrelse. Jeg fik (ved en misforståelse) en aftale med Angela - der var simpelthen for meget af hende Det er lige med, at finde den rigtige "fold"... Sådan er det jo - hver sin lyst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Eron Skrevet 5. April, 2018 Sniper123 skrev, for 2 minutter siden: Ja - det kan være svært at vurdere hendes størrelse. Jeg fik (ved en misforståelse) en aftale med Angela - der var simpelthen for meget af hende Det er lige med, at finde den rigtige "fold"... Sådan er det jo - hver sin lyst. Ja misforståelser eller ej i det hus, de burde være meget mere skarpe på deres aftaler og de har jo en telefon dame der burde kunne styre det. Jeg fik tilbudt Angela, da jeg sidst kom ind i huset og fik af vide at Klaudia først var klar efter 20 min, selvom jeg meget udførligt have spurgt til kl 19 og Klaudia, vist endda 2 gange - nå men og godt så, som nævnt andet steds, virkelig værd at vente på Klaudia - og ja så Angela tæt på og fik tilbudt hende istedet, hun er en stor pige med store bryster, og hende kunne jeg godt springe på hvis blowet var dybt i orden og hun gav rigeligt med tungekys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg