Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Mekkeren

Har prøvet at sende mail .Men ingen svar, er hun normalt ikke så hurtig til at svare tilbage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mekkeren skrev, for 13 timer siden:

Har prøvet at sende mail .Men ingen svar, er hun normalt ikke så hurtig til at svare tilbage?

Generel tommelfingerregel gældende for GP-kommunikation: Ingen annonce - intet svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Manden ved godt hun har et bordel kørende når han er på arbejde. Det har hun i alt fald fortalt mig. Og man får jo en aftale på 2 min uden hun ved noget om een overhoved. Så hun har haft mange, bare så i ikke gør jer falske illusioner ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er det som hun giver, som ikke andre giver til den pris? Altså tænker bare, hun sutter og knepper kun, ikke noget med anal eller andet frækt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Sting222 skrev, for 2 timer siden:

Manden ved godt hun har et bordel kørende når han er på arbejde. Det har hun i alt fald fortalt mig. Og man får jo en aftale på 2 min uden hun ved noget om een overhoved. Så hun har haft mange, bare så i ikke gør jer falske illusioner ....

Det var måske ikke skide smart at du oplyser om dette, da nogen måske finder det ekstra interessant, hvis det er lidt specielt og anderledes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Sweex skrev, for 27 minutter siden:

Det var måske ikke skide smart at du oplyser om dette, da nogen måske finder det ekstra interessant, hvis det er lidt specielt og anderledes. 

Hvis eroguide har en berettigelse er det jo præcis ved at brugerne hjælper hinanden med at belyse hvad det er for en sexydelse man kan forvente hos de offentligt udbudte piger.Ydermere er det denne tråd bla diskuteret om manden viste det eller ikke, fordi nogen fandt det utrygt.

Det er jo ret almindeligt at pigerne forsøger at lyde mere dydige end de reelt er og derfor ofte forventer en relativ høj betaling. Jeg har selv mange gange følt mig snydt fordi jeg troede jeg besøgte en forsømt fattig husmor eller studine der leger frække lege, for så at opleve jeg var på besøg hos en hard core prostitueret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Liv skrev, for 53 minutter siden:

Sting222, diskretion går begge veje, det er god stil at holde info fra private samtaler for sig selv.

Hvad er en hardcore prostitueret?

En hardcore prostitueret er i mine øjne en pige hvor du mærker fokus kun er på at tjene penge og at hun har mange kunder. Nogen mænd er da sikkert ligeglade.Men det er jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 3 minutter siden:

En hardcore prostitueret er i mine øjne en pige hvor du mærker fokus kun er på at tjene penge og at hun har mange kunder. Nogen mænd er da sikkert ligeglade.Men det er jeg ikke.

Aha, men det er pigen i tråden jo åbenlyst ikke så, idet folk har fået nogle gode oplevelser hos hende ;) Antallet af kunder; er det ikke ligemeget, hvis du får en god oplevelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Aha, men det er pigen i tråden jo åbenlyst ikke så, idet folk har fået nogle gode oplevelser hos hende ;) Antallet af kunder; er det ikke ligemeget, hvis du får en god oplevelse?

NEJ! Ville da aldrig besøge dig fx uanset hvad

Del dette indlæg


Link til indlæg

De seneste indlæg i denne tråd skriger på at jeg nok en gang tager den spydige hat på og oversvømmer folk med sarkasme. Men det magter jeg sq ikke :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rud skrev, for 6 timer siden:

Hvad er det som hun giver, som ikke andre giver til den pris? Altså tænker bare, hun sutter og knepper kun, ikke noget med anal eller andet frækt

Tjahh hvad er lige forskellen på hende og andre?

Der er jo et segment herinde som efterlyser frække aftaler med mellemøstlige piger. Tjek!
Det foregår helt privat, i hendes sofa. Tjek!
Hun er en lille petit dame, som også er sød og rar. Tjek
Hun tilbyder det, som man med rette kan kalde GF experience. Tjek!
Det er tilladt at komme alle de gange man nu engang kan. Tjek!
Og så kan man altså også ordne hende på køkkenbordet. Tjek!

Og så er der jo lige dem som tænder på at manden ikke ved noget. Tjek! (men den illusion er jo lige blevet ødelagt)

Redigeret af Arne Diller

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Arne Diller skrev, den 30.3.2018 at 13:42:

 

Jeg tror simpelthen ikke på at man kan have så mange gæster, uden at han bliver bare lidt mistænksom.

 

Har hun mange gæster?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex skrev, den 17.4.2018 at 12:32:

Det var måske ikke skide smart at du oplyser om dette, da nogen måske finder det ekstra interessant, hvis det er lidt specielt og anderledes. 

Øøøh, hvad fanden tror du eroguide er til for?

At forvirre folk eller oplyse dem? Tænk dig lidt om

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
hygge2 skrev, for 1 time siden:

Øøøh, hvad fanden tror du eroguide er til for?

At forvirre folk eller oplyse dem? Tænk dig lidt om

Du citerer et indlæg der har 2 års fødselsdag om et par uger. Det er måske heller skide smart. :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søgning på google på “forsømt mellemøstlig pige annoncelight”;

 

Forsømt Arabisk pige.

Nordsjælland

 

05/03 2020 14:46

 

Jeg er en fræk og tændt meget slank og fast gift arabisk pige på 36 år, som ofte er alene hjemme, da min mand (som er dansk) ofte arbejder. 
Derfor søger jeg lidt til at forsøde mit liv med, hjemme privat hos mig på min dejlige sofa, til dejlige intime blide oplevelser, når jeg kommer hjem fra mit helt normale fuldtidsjob,det er også muligt at tage bad her.

Så er du en etnisk dansk mand (tænder slet ikke på udenlandske eller omskåret mænd, så der er ingen grund til at skrive) over 40, som har lyst til at mærke en UTROLIG stram og dejlig varm arabisk pige, så er du bestemt kommet det rette sted .
Mine mål er 153/45 og en fast naturlig B-skål og er altid glatbarberet .
Du er renlig forholdvis slank og dufter dejligt.

Jeg er ikke til anal og det er selvfølgelig altid sikker sex, dog bestemmer du selv ved blowjob 

Jeg ELSKER når en mand kommer ud over mig, og du bestemmer selv hvor ;). Jeg er bestemt mere til, at have din pik oppe i mig end at have dine fingre ;) Og elsker en dejlig varm tunge, der slikker mig.

Jeg tilbyder en halv time for 1200 eller en time for 1800 med alt der er blidt og dejligt for os begge, og hvis du kan er du velkommen til at komme flere gange, så ingen ekstra tillægs priser her for ekstra services !! 
Da jeg også gerne selv vil have noget ud af det, tilbyder jeg ikke enkelt ydelser.
Så vil du have en fantastisk oplevelse, og gerne flere, med en meget varm arabisk pige, så skynd dig at skriv ;)

Jeg holder til i Farum, og tager imod dig idag ;) 

Jeg er på ingen måde til billede byt, og sender heller ikke billeder hvis du skriver og spørger om det, og billedet jeg har på er af mig. Så jeg er 100% ægte og spilder hverken din eller min tid ;)

 

 

Billeder

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...