Hop til indhold

Recommended Posts

En rigtig lille knaldperle det er hvad Y er. Så det er vel kun på sin plads, at I får en kort beskrivelse af hende her på sitet.

Jeg har besøgt Y flere gange i Farum og det i sig selv er jo en form for kvalitetsstempel, når man gerne vil tilbage til åstedet flere gange.
Hun har et meget venligt væsen, og hendes lille krop (153 cm høj) er dejlig skruet sammen i fine proportioner. En fin og varm kvinde, der har været glatbarberet ved mine besøg.
Hun kan være lidt hård ved Vikingen for hun er stram, som I rigtig stram. :D Men ved rigtig opvarmning og konstant opmærksomhed så bliver hun dejlig våd inden i, og så er det bare i gang med knaldperlen, der også give verbal kvittering ved korrekt behandling.

Al aktivitet forgår i hendes hjem på hendes hjørnesofa. Jeps du læste korrekt. Så jeg vil gerne indrømme, at jeg har hver gang været nød til at flytte lidt rundt på sofabordet, så der var mere plads.

I de uger hvor Y er aktiv, typisk hver anden uge, kan du finde hende her. 

Og med hensyn til fotografiet så er det helt sikkert hende.;)

Redigeret af Bryan Mills
Stedbrtegnelse fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 8 minutter siden:

Hvordan er hendes bryster. Kysser hun også?. Er hun til go oral?

@Kim Madsen Hun har pæne små( kvalificeret gæt: 30 C ) bryster. Y afgøre selv om kys er aktuelt eller ej. Når hun kysser så er det nogle dejlige og indlevende kys. :-P
Der er nok mange forskellige opfattelser af, hvad god oral er. Jeg synes hendes er absolut godkendt, og hun er meget lydhør, hvis du fortæller hende, hvad du godt kan lide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

Interessant - men er du ikke lidt nervøs for at ligge der på hendes Sofa mens hendes man er på Job ? - Jeg håber han har job ude af DK :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Chuck Første gang jeg besøgte Y, spurgte jeg en del ind til hendes arrangement af samme grund. Hun og manden taler altid sammen, på mobilen, inden han køre fra arbejdet. Jeps, han arbejder i CPH området. Hun var meget rolig omkring det, og den ro smittede af på mig.

Redigeret af Fifty+

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 3 timer siden:

Hvordan er hendes bryster. Kysser hun også?. Er hun til go oral?

Jeg synes hun giver en god guffer.

Det med kys afhænger af kemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fifty+ skrev, for 2 timer siden:

@Chuck Første gang jeg besøgte Y, spurgte jeg en del ind til hendes arrangement af samme grund. Hun og manden taler altid sammen, på mobilen, inden han køre fra arbejdet. Jeps, han arbejder i CPH området. Hun var meget rolig omkring det, og den ro smittede af på mig.

Jeg har selv været forbi nogle gange.
Sød pige, som jeg sagtens kan anbefale.

I begyndelsen var jeg nu ikke sikker på om jeg havde lyst til at blive overrasket af hendes mand, imens hun fik en gevaldig baghyler.
Men jeg har sgu en mistanke om at han udmærket ved hvad der sker.
Jeg tror simpelthen ikke på at man kan have så mange gæster, uden at han bliver bare lidt mistænksom.

Men hvis nogen skulle have mod på at besøge et lille nips fra mellem østen, så "go for it"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bestemt kun give trådstarter ret i det han skriver. 

Hun er en utrolig dejlig pige, og man kan bestemt mærke på indlevelsen, at det ikke er noget hun lever af, men kun tager imod ganske få kunder når hun har lysten til det. Hendes blowjob er i min verden bestemt mere end godkendt, det er virkelig fantastisk, men det er jo også smag og behag.

Så lad os passe på hende, så vi fortsat kan få fornøjelsen af hende.

Med hensyn til hendes mand, så var jeg også ret nervøs for det til at starte med, men blev også ganske rolig af hendes rolighed med det.

Dog tror jeg ikke at manden ved noget, for en aften jeg var forbi, ringede han til hende fortalte hvornår han kom hjem fra job, og det ville han jo ikke have grund til, hvis han vidste hvad der foregik, så ville hun vel bare sende en sms til ham, når han kunne komme hjem.

Jeg har nu bestemt ikke som Arne indtryk af, at der kommer mange mænd hos hende tværtimod.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo rigtig " flot " af Fifty at fortælle næsten hvor hun bor , det behøver du at ikke at blabre ud med

 

Ku jo være derfor annonce er væk

Del dette indlæg


Link til indlæg
larokka skrev, for 41 minutter siden:

Det er jo rigtig " flot " af Fifty at fortælle næsten hvor hun bor , det behøver du at ikke at blabre ud med

 

Ku jo være derfor annonce er væk

@larokka Tak. Er blevet gjort opmærksom på det, og har forsøgt at redigere indlægget. Men det er ikke muligt, så derfor har jeg bedt om at det bliver fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Rider skrev, for 15 timer siden:

Hun har slettet annoncen,

Kan du spørge hende om jeg kan få hendes nummer ?, du kan gi mig det i en pm

på forhånd tak

 

Hun har kun annonce på de dage hun er aktiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pelle_plut skrev, for 26 minutter siden:

Er overskriften på hendes annonce i Annoncelight "forsømt mellemøstlig pige"? Eller skifter det? Og er det som regel hverdage hun tager imod besøg? 

Hvis du googler "forsømt mellemøstlig pige+annoncelight.dk" så dukker der noget op.

Og det er på hverdagsaftener jeg har besøgt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Jeg har ikke selv været der men har set annoncen.

Jeg mener det var 1000 kr. for en halv time og 1800 for en time.

Kevin

Del dette indlæg


Link til indlæg
kevin skrev, for 59 minutter siden:

Hejsa

Jeg har ikke selv været der men har set annoncen.

Jeg mener det var 1000 kr. for en halv time og 1800 for en time.

Kevin

Jeps, også omkring det pris niveau jeg har oplevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvordan er det man finder siden selv om den er pillet ned ? (wayback et eller andet?)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 11 timer siden:

hvordan er det man finder siden selv om den er pillet ned ? (wayback et eller andet?)

 

Google gemmer den stadig. (cashed)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den her tråd er en rigtig narrefisse, hvis I spørger mig ;) Jeg kunne nemlig godt få lyst til at besøge kvindemennesket, men det jo tilsyneladende ikke muligt. For at hjælpe andre med vide, hvad de skal lede efter, så gik pigen under navnet "nefertiti", som  - IIRC - var en Egyptisk dronning for 3-4000år siden. Nefertiti betyder "den perfekte". Hun bruger måske navnet igen.

Jeg håber at se noget mere konstruktik info...

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Blueberry Annoncen er pt ikke aktiv, men det bliver den måske om en time eller i morgen, og så er det jo yderst relevant information. Selv om annoncen ikke er aktiv kan du stadig læse den og skaffe hendes email. Du søger blot på forsømt mellemøstlig pige annonceligt, og så kan du på en pc vælge cashed (lille symbol i forbindelse med google søgesvar) og se hvad der står. Dermed kan du fx skrive til hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 47 minutter siden:

@Blueberry ....Du søger blot på forsømt mellemøstlig pige annonceligt, og så kan du på en pc vælge cashed (lille symbol i forbindelse med google søgesvar) og se hvad der står. Dermed kan du fx skrive til hende. 

god idé, tak :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fifty+ skrev, den 30/3/2018 at 09:33:

En rigtig lille knaldperle det er hvad Y er. Så det er vel kun på sin plads, at I får en kort beskrivelse af hende her på sitet.

Jeg har besøgt Y flere gange i Farum og det i sig selv er jo en form for kvalitetsstempel, når man gerne vil tilbage til åstedet flere gange.
Hun har et meget venligt væsen, og hendes lille krop (153 cm høj) er dejlig skruet sammen i fine proportioner. En fin og varm kvinde, der har været glatbarberet ved mine besøg.
Hun kan være lidt hård ved Vikingen for hun er stram, som I rigtig stram. :D Men ved rigtig opvarmning og konstant opmærksomhed så bliver hun dejlig våd inden i, og så er det bare i gang med knaldperlen, der også give verbal kvittering ved korrekt behandling.

Al aktivitet forgår i hendes hjem på hendes hjørnesofa. Jeps du læste korrekt. Så jeg vil gerne indrømme, at jeg har hver gang været nød til at flytte lidt rundt på sofabordet, så der var mere plads.

I de uger hvor Y er aktiv, typisk hver anden uge, kan du finde hende her. 

Og med hensyn til fotografiet så er det helt sikkert hende.;)

Hun er en lille frækkert, elsker at besøge hende, bor selv i nærheden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...