Hop til indhold

Recommended Posts

Riesenschwanz skrev, for 21 timer siden:

Spændende om hun kommer til Steppeulven alias Chris60. Eller han som sædvanlig må aflyse pga brækket fod eller tyndskide. :D 

Haha, så fik du ret. :-)    

  • Synes godt om 1
  • Haha 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da godt nok ærgerligt - den havde jeg slet ikke set komme :shock:

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen
Steppeulven skrev, for 12 timer siden:

Ja, jeg oplevede i aftes, at hun ikke er til at stole på.

Hun blev ved med i liøbet af aftenen at udsætte sit ankomst tidspunkt. Så endelig ved 22-30 tiden fik jeg en sms om ankomst 30-45 minutter senere. Jatak Der havde jeg allerede sovet en timestid, så jeg sagde NejTak. Jeg var helt smadret/søvndrukken, da den besked kom!

Og SÅ vågnede bitchen i hende godt nok. Hun var tæt på min adresse - øh, ja, når du kommer om ca 3 kvarter? - og jeg skulle betale 500 for kørsel (som oprindeligt var 300) og hendes chauffør ville komme og hente dem om en halv time! Javel, når hun nu var omtrent 3 kvarter væk!? Så jeg svarede blot bare "glem det" og laf ham komme, men det vil være dumt!

Hendes svar var en direkta trussel, at det ville være dumt af mig, hvis jeg ikke lukkede op og betalte - trusler om smadrede vinduer osv! Hm. Okay. Jeg valgte at tage det som tomme trusler, og sådan endte det osse. :-) Natten var rolig som sædvanligt og dagen i dag såmænd osse. :-)  Men i aftes tog det godt nok nogle sms'er at få hende til at stoppe med sin kæften op. Men det lykkedes, og der har været ro på siden lidt før midnat! ;-) 

Men som nogle måske husker - "en hunde der gør bider ikke. Og hun bjæffede bare for at forsøge på at intimidere mig. Det lykkedes så ikke! :-)  Jeg er ikke nem at skræmme!

He he ven, det er godt nok noget af en historie den der, men helt ærligt så synes jeg for at du kan få din troværdighed tilbage, så tage lidt screenshots af den sms korrespondance du har haft med hende, og læg op her, men dem har du nok uheldigvis lige slettet, hvad du ellers ikke plejer at gøre.... nu kan jeg godt se at der har været nogle efter dig pga de anmeldelser du giver, faktisk inden du har mødt pigerne, og så ender det altid med at det går i vasken, prøv lige selv at læse dine historier igennem, så tror jeg godt selv du kan se det... Lige den her med at du laver en aftale med hende latinoen i Nørresundby for derefter at lave en aftale med en husmor i den anden ende af landet samme aften, den historie giver næsten sig selv er ret fantastisk.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Synes du skulle overveje at skrive en erindringsbog Steppeulven...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den 30/3/2018 at 19:33:

Ingen er så uheldig som du, @Steppeulven. :D 

Og dermed mener du...? Pas meget på, hvad du svarer! ÅlborgLook er allerede udelukket pga. injurier!

  • Haha 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ålborglook begyndte i går at beksylde mig for stalking og afpresning af GP'er, hvilket jeg aldrig har gjort ved nogen!! Så havde i nok hørt fra nogle af pigerne her, så hvor han har det fra, ved jeg ikke. Men jeg anmeldte ham i aftes og indlægget er osse fjernet. Hvor lang karantæne, han har fået ved jeg ikke. Osse ligegyldigt, blot jeg ikke behøver se den slags igen foreløbig! Det er jo nemt at ødelægge en persons rygte, men svært for samme at bygge det op igen! Den slags er ikke rimeligt - især når det er helt ubegrundet, og vedkommende ikke aner en dyt om, hvem jeg er!

  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, for 20 minutter siden:

Og dermed mener du...? Pas meget på, hvad du svarer! ÅlborgLook er allerede udelukket pga. injurier!

Øh, nå det vidste jeg ikke.

  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Øh, nå det vidste jeg ikke.

Vent bare - det kommer! Og luk så arret på mine tråde! Og dit injurierende indlæg i aftes er da fjernet!

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...