Hop til indhold

Recommended Posts

Jah, jeg faldt lige over hende her i eftermiddag. Det kan jeg ikke sidde overhørigt, så jeg droppede latinaen i Nørresundby. Her kommer hun til mig fra Middelfart til en meget fair pris og med hele molevitten inclusive. ;-)  https://annoncelight.dk/showad/247093 Hun kommer mellem 21.30-22.30 har hun sagt, så jeg er badet og klar. Smuk ser hun ud, så hvis alt klapper, så er jeg glad. Hun er sød at sms'e med og vil det hele! Senere anmeldelse.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

1500 + kørsel, som i mit tilfælde er 300. Middelfart til Randers, det er ikke dyrt. Er spændt på det med sprøjteorgasmen, som hun siger, hun er helt klar på! Er længe siden, jeg har smagt de safter fra en quinde. Men det var godt, husker jeg! Glem alt om, at det skulle være urin, som nogen påstår! Urin er gult eller gulligt afhængigt af, hvor meget væske der er blevet indtaget i løbet af dagen. Denne væske er glasklar hver gang - smager lidt bittert og ret salt! Og det lugter ikke, som urin oftest gør!

Og nu kommer hun inden fpr de næste par timer, så jeg snupper lige en "morfar", så jeg kan være helt klar! ;-) 

Redigeret af Steppeulven
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonderosen skrev, for 2 minutter siden:

Har hende i Århus efter dig. Ha ha,,send Pm efter lov det

Haha, nåda. Du har osse opdaget hende. Jeg holder på hende så længe, jeg kan, så det bli'r sent for dig! ;-):-) Narh, jeg sender i hvert fald en anmeldelse her, men ok, hvis jeg husker det, så får du en pm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonderosen skrev, for 17 minutter siden:

Fedt tak,,Hvornårcer hun hos dig,,ved du hvad hun er iklædt

Ja, hun har skrevet, hun kommer kl. 22 plus/minus en halv time. Hvad hun er iklædt har jeg ingen anelse om. Hvis hun nu lige inden har været i Skjern, kan jo ikke lige jage hende tilbage til Middelfart for at skifte, vel?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende om hun kommer til Steppeulven alias Chris60. Eller han som sædvanlig må aflyse pga brækket fod eller tyndskide. :D 

  • Synes godt om 1
  • Haha 9

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ang annonce teksten fra hende husmoderen, så er det en "fin" historie om at hun er utro og at hendes mand er væk :lol:

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, for 4 timer siden:

Jah, jeg faldt lige over hende her i eftermiddag. Det kan jeg ikke sidde overhørigt, så jeg droppede latinaen i Nørresundby. Her kommer hun til mig fra Middelfart til en meget fair pris og med hele molevitten inclusive. ;-)  https://annoncelight.dk/showad/247093 Hun kommer mellem 21.30-22.30 har hun sagt, så jeg er badet og klar. Smuk ser hun ud, så hvis alt klapper, så er jeg glad. Hun er sød at sms'e med og vil det hele! Senere anmeldelse.

Steppeulv.

En anmeldelse skriver man når man har besøgt/ har haft besøg af en glædespige.

Du før skrevet en " foranmeldelse" men aldrig fulgt op efter besøget.

 

Redigeret af Rooster
Ureglementeret sprogbrug
  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay stenborg, jeg synes måske nok at du lige er harsk nok med de grove kommentarer...

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidder klar med flere advarsler, hvis der er andre, for hvem det kniber med at finde kammertonen. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, for 2 minutter siden:

Okay stenborg, jeg synes måske nok at du lige er harsk nok med de grove kommentarer...

Nu er det jo langt fra første gang Steppeulven aka Chris60 samt en masse andre aliasser skriver om et kommende besøg, lover at skrive efter besøget, for derefter ikke foretage sig mere.

Han spilder vores tid og sætter den dame han skriver om i et dårligt lys, da vi aldrig får at vide om det er hende der har brudt aftalen.

  • Synes godt om 4
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonderosen skrev, for 8 minutter siden:

Ja ok jeg hoppet i fælden ang steppeulven,,han er da et røvhul

Fik du besøg af den utro Husmor??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ralle

ha lige ta hin i randers here for en time side ca anal 

det var vildt lækkert helt kladt prøves igen måske gave til mig sel nå jeg bliver 31

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen

Det er noget af en utro husmor :-o og lige pludselig afholder hun et stort GB med 10-12 fyre, der er meget i den annonce der siger LØØØØGN :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede at ringe hende og det var manden der tog telefonen ? Kommet hjem før tid ?

  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ralle

fint her vi møds og ha sex ud for

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg oplevede i aftes, at hun ikke er til at stole på.

Hun blev ved med i liøbet af aftenen at udsætte sit ankomst tidspunkt. Så endelig ved 22-30 tiden fik jeg en sms om ankomst 30-45 minutter senere. Jatak Der havde jeg allerede sovet en timestid, så jeg sagde NejTak. Jeg var helt smadret/søvndrukken, da den besked kom!

Og SÅ vågnede bitchen i hende godt nok. Hun var tæt på min adresse - øh, ja, når du kommer om ca 3 kvarter? - og jeg skulle betale 500 for kørsel (som oprindeligt var 300) og hendes chauffør ville komme og hente dem om en halv time! Javel, når hun nu var omtrent 3 kvarter væk!? Så jeg svarede blot bare "glem det" og laf ham komme, men det vil være dumt!

Hendes svar var en direkta trussel, at det ville være dumt af mig, hvis jeg ikke lukkede op og betalte - trusler om smadrede vinduer osv! Hm. Okay. Jeg valgte at tage det som tomme trusler, og sådan endte det osse. :-) Natten var rolig som sædvanligt og dagen i dag såmænd osse. :-)  Men i aftes tog det godt nok nogle sms'er at få hende til at stoppe med sin kæften op. Men det lykkedes, og der har været ro på siden lidt før midnat! ;-) 

Men som nogle måske husker - "en hunde der gør bider ikke. Og hun bjæffede bare for at forsøge på at intimidere mig. Det lykkedes så ikke! :-)  Jeg er ikke nem at skræmme!

  • Haha 1
  • Sørgelig 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...