Hop til indhold

Recommended Posts

En anden ting jeg kom til at tænke på. Måske nogen her har et godt svar på det?

Når man går til thaimassage og kommer ind på klinikken, bestiller man 1/2 eller 1 time massage. Prisen svinger jo, men når jeg så bliver tilbudt ekstra er det jo ikke ud over den halve eller hele time. Det er stadig inden for samme ramme. Forstår I hvad jeg mener ? Oliemassagen til f.eks. 400 kr. er for 1 time skal jeg så have ekstra skal hun måske ESPT have 800 kr. oveni men har jo typisk endnu ikke fået 1 times oliemassage - jeg står stadig ude på gaden efter ca. 1 time (lidt måske efter et bad) og har så "kun" fået 35-45 min massage og den sidste del er det frække?

Nogen der har et godt bud på det.?

// Amar Lover

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsker thai

Hej Amager

Hvor er jeg enig med dig, og det er hele grunden til mit indlæg. Prisen går op, kvaliteten og den tid vi får går ned. Jeg forstår der er krise i branchen. Jeg tror det munder ud i krisen i Thailand. Min datter har lige været på ferie der. Hun fortæller om faldende priser over alt, og måske derfor søger pigerne andre græsgange. Prøv at læse ambassadens hjemmeside. Kæmpe pres på visa ansøgninger til DK. Ambassaden strammer nu reglerne. Større bankgaranti. Minimum fire billeder af ansøgeren og den der inviterer. Helst to fra DK og to fra Thailand. Hvorfor. Fordi krisen kradser. Normal visa behandlingstid ca 15 dage lige nu over det dobbelte. Nu tror de, de kan komme her og skumme fløden. Lad os prøve at slå bremsen i. Er prisen urimelig. Sig nej og foreslå hvad du vil betale. Og hved i hvad? De siger ja. De kommer fra et land hvor kun millionærer og idioter betaler fuld pris. Prøv at lade det øverste hoved bestemme. Vil de ikke, så gå. Der er steder nok. Måske de så kan lære det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amar Lover skrev, for 3 timer siden:

En anden ting jeg kom til at tænke på. Måske nogen her har et godt svar på det?

Når man går til thaimassage og kommer ind på klinikken, bestiller man 1/2 eller 1 time massage. Prisen svinger jo, men når jeg så bliver tilbudt ekstra er det jo ikke ud over den halve eller hele time. Det er stadig inden for samme ramme. Forstår I hvad jeg mener ? Oliemassagen til f.eks. 400 kr. er for 1 time skal jeg så have ekstra skal hun måske ESPT have 800 kr. oveni men har jo typisk endnu ikke fået 1 times oliemassage - jeg står stadig ude på gaden efter ca. 1 time (lidt måske efter et bad) og har så "kun" fået 35-45 min massage og den sidste del er det frække?

Nogen der har et godt bud på det.?

// Amar Lover

 

Vil nok tro at du får mere massage ved en halv time, nok ca 25 minutter og skal du have x-stra så kommer du over de 30 minutter, hvor imod 1 times massage + x-stra kan klares på 1 time 

Måske nogle har et bedre bud ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det er lidt noget klynk. Er man bare nogenlunde klarhovedet, styrer man det selv. Vil man have massage + HJ, går man til en klassisk thaimassageklinik. Vil man have sex, går man til en sexpige. Hold tingene adskildt!... Eller vær indstillet på at betale en betydelig merpris + blive snydt for massagetid. Thaimassageklinikkernes crossoverløsninger er dyre, og det er der mig bekendt intet som helst nyt i. Vil du have billig sex, må du gå andre steder hen.  

Og så vidt jeg kan vurdere, er prisen på en time med olie stadig 400 kr. langt de fleste steder. De steder, som tager 500 kr., er typisk de "useriøse", hvor massagen er ligegyldig. Det handler med andre ord bare om at se sig lidt for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes jeg ser mig rigtig godt for. Nu kan nogen så mene det er klynk, men for mit vedkommen var / er det bare en del af den debat det kører i denne tråd. Jeg har andet sted forsvaret prisen set fra pigernes side, da alting stiger.

Så man kan jo tage tingene til efterretning og synes hvad man vil. Jeg synes det er gået noget ned af bakke for thaiklinikkerne - desværre. Desværre fordi - jeg synes de er et dejligt folkefærd, for det meste glade og nemme at have det sjovt med. Ingen tvivl om at branchen er benhård, men det er jo deres valg. De fleste klinikker kører videre efter samme parole som for 10-15 år siden og måske de skal nytænke det hele lidt. Hvordan - det ved jeg ikke, viste jeg det ville jeg jo nok sidde på en guldgruppe. 

Der har aldrig været så mange thaimassage steder som vi ser i dag. Så udbud og efterspørgelse burde jo egentlig gøre prisen gik den anden vej ? 

Har bekendte der er i Thailand 2-4 mdr. om året og har været det gennem en menneskealder (har deres egen bungalow) og de siger også det er turisterne der presser prisen op. De betaler nemlig bare og ligger gerne ekstra oveni for de er jo såååå søde. Ris til egen røv - tja det må man jo selv vurderer om hvad man syntes,

Hvad er det, det handler om? Pigerne vil gerne tjene så meget som muligt. Måske endda finde en dansk mand så de kan slippe for klinik jobbet. Der skal sendes penge hjem til familien og ja det er den ultimative offerelse, hvor mange danskere vil sælge sin krop i et andet land for at kunne brødføde sin familie? 

Så mer vil have mer. Priserne stiger i klinikkerne herhjemme på trods af der aldrig har været så mange som der er i dag. Men ved at prisen stiger bliver folk væk eller der går meget længere i mellem de kommer og pigerne surfer rundt efter et sted der gang i (= kunder) for der skal jo sendes penge hjem. Stedet for aldrig bygget noget godt op med et "fast" kundeklientel fordi man ved aldrig hvilken pige der skal fikse dig. Kvaliteten daler men prisen har fået et nøk opad. Det er vel nok den værste business case jeg kan komme i tanke om.

Hold prisen nede. Pigerne må lære at når der ingen kunder er i butikken, står den på rengøring og ikke thai TV på langs aí dobbeltsengen. Sørg for at de er ordentlig oplært i massage - så alle på klinikken kan det samme. Det er mit fugleperspektiv, altså set over en bred kam. Nogen vil jo nok mene noget andet og JA jeg kommer stadig på klinikkerne, der er små perler ind i mellem der er bare blevt noget længere til dem. Så derfor er det jo godt vi har dette forum hvor vi kan have en sober konstruktiv debat uden at pege fingerer af hinanden.

Tak for ordet. Det sidste er nok ikke sagt endnu.

// Amar Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et godt tip er at besøge den samme pige eller samme sted flere gange. Jeg har et stamsted hvor jeg altid smider en tusse for en time og så et par hundrede ekstra som bonus. De ved nøjagtig hvordan jeg gerne vil ha det og jeg betaler først hele beløbet, når vi er færdige. De første par gange smed jeg ikke de ekstra par hundrede, men jeg synes simpelthen ikke jeg kan være andet bekendt med den service jeg får på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, den 29/3/2018 at 22:06:

Tilbud 300 kr for 45 minutter når normal prisen er 400 kr for en time.

Den slags steder holder jeg mig fra, de må da tro at kunderne er idioter.

Dvs. at hvis en times massage m. hj. koster 600, kan man gå ind og spørge til de sidste 10 min. - det må jo så koste 100 kr. for de kunder, der ikke er idioter.. Good luck.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amar Lover skrev, den ‎09‎-‎04‎-‎2018 at 10:59:

En anden ting jeg kom til at tænke på. Måske nogen her har et godt svar på det?

Når man går til thaimassage og kommer ind på klinikken, bestiller man 1/2 eller 1 time massage. Prisen svinger jo, men når jeg så bliver tilbudt ekstra er det jo ikke ud over den halve eller hele time. Det er stadig inden for samme ramme. Forstår I hvad jeg mener ? Oliemassagen til f.eks. 400 kr. er for 1 time skal jeg så have ekstra skal hun måske ESPT have 800 kr. oveni men har jo typisk endnu ikke fået 1 times oliemassage - jeg står stadig ude på gaden efter ca. 1 time (lidt måske efter et bad) og har så "kun" fået 35-45 min massage og den sidste del er det frække?

Nogen der har et godt bud på det.?

// Amar Lover

 

Hvad mener du med et godt bud?

Reelt bytter du noget af din massagetid ud med en ydelse til en højere pris. Det betaler du en merpris for.

I stedet for at hænge dig i en minutpris, så kig dog på den samlede pakke du har fået til den samlede pris.

Det er jo ikke som at købe varer i et supermarked eller rengøringshjælp til hjemmet. Det bliver det aldrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amar Lover skrev, for 5 timer siden:

Der har aldrig været så mange thaimassage steder som vi ser i dag. Så udbud og efterspørgelse burde jo egentlig gøre prisen gik den anden vej ? 

Men der er to sider af denne sag, det ikke kun antallet af klinikker i forhold til kunder der bestemmer prisen.

Der er mange klinikker der har svært ved at finde stabile/gode piger. Prisen i markedet holdes også oppe af at der skal være en tilstrækkelig "løn" at kunne tjene, for at klinikkerne kan rekruttere piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
petervallen skrev, den ‎30‎-‎03‎-‎2018 at 10:03:

Jeg har stort set besøgt alle thai-steder i Kbh og omegn, og har for sjovt spurgt efter en kvittering.
Kunne få det 2 steder, så det siger nok lidt om deres "regnskaber" og hvorfor skattefar opgraderer opsynet med den slags klinikker.

Hej!

Min arbejdsplads refunderer dele af massagens pris, hvis jeg uploader en kvittering. Det kan sagtens blive en voldsom glidebane, men... Hvor kan man få de kvitteringer dér? :) haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54
Sammy skrev, den ‎29‎-‎03‎-‎2018 at 22:06:

Tilbud 300 kr for 45 minutter når normal prisen er 400 kr for en time.

Den slags steder holder jeg mig fra, de må da tro at kunderne er idioter.

For mange år siden i forrige årtusinde var der noget, der hed børnehjælpsdagen med masser af arrangementer på torve o.l. Jeg husker stadig hende, der solgte et lod for tre kroner og tre lodder for en ti'er.... Hun var bare genial :-) .... Min lokale IRMA prøvede lidt af det samme for nylig: En pakke for 28 kroner, to for 60. :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
D54 skrev, for 2 timer siden:

For mange år siden i forrige årtusinde var der noget, der hed børnehjælpsdagen med masser af arrangementer på torve o.l. Jeg husker stadig hende, der solgte et lod for tre kroner og tre lodder for en ti'er.... Hun var bare genial :-) .... Min lokale IRMA prøvede lidt af det samme for nylig: En pakke for 28 kroner, to for 60. :-( 

Og overskuddet doneres vel ikke en gang til et velgørende formål?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Thaiverdenen må være presset på samme niveau som resten af branchen.

https://annoncelight.dk/showad/205003

Går ikke ud fra at der her er tale om hvem som helst indenfor kendere. Jeg har ikke selv besøgt de 2 Nina'er,men syntes da at priserne har fået et mærkbart nyk nedad. I industriferien var der yderligere besparelser og hente.

Hvis det efterhånden er en tusse for hele pakken og med varighed på en time,så kan man vist heller forlange mere på det danske marked.:)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 11 minutter siden:

Thaiverdenen må være presset på samme niveau som resten af branchen.

https://annoncelight.dk/showad/205003

Går ikke ud fra at der her er tale om hvem som helst indenfor kendere. Jeg har ikke selv besøgt de 2 Nina'er,men syntes da at priserne har fået et mærkbart nyk nedad. I industriferien var der yderligere besparelser og hente.

Hvis det efterhånden er en tusse for hele pakken og med varighed på en time,så kan man vist heller forlange mere på det danske marked.:)

Enzo.

Hertil kan man formode, at der er en skarp intern konkurrence: Der ligger jo snart en thaibiks på hvert gadehjørne. Der er i hvert fald mange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...