Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Elsker thai

Her er er lille hilsen til jer. Godt nok ikke til alle, men Alligrvel til de fleste af jer. Jeg er fast gæst hos jer, jeg vil helst kalde det gæst og ikke kunde. Jeg elsker at komme og besøge jer, men glæden bliver desværre mindre og mindre. Lad mig fortælle hvorfor. Flere af jer har skruet prisen op. Før kr. 400 for olie nu kr. 500 for olie. Engang var en time 60 min. nu er den 40-45 hvorfor. Engang var der rent og hyggeligt og med pæne grønne planter. Nu er planterne visne der er nusset og der er en blandet duft af mad og snavs. Hvad er gået galt. Er i trætte, er i kede af jobbet eller længes i hjem. Jeg ved det ikke, men kan i ikke lide det i gør så tag hjem igen. En sidste lille ting. Vi ved alle hvordan en briks ser ud. Vi ved alle hvordan en hylde med håndklæder ser ud. Vi ved alle hvordan en olielampe ser ud. Så spar os for de latterlige billeder. Der er er ting vi ikke ved, og det er hvordan i ser ud. Så vis os det i stedet for. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elsker thai skrev, for 2 minutter siden:

Her er er lille hilsen til jer. Godt nok ikke til alle, men Alligrvel til de fleste af jer. Jeg er fast gæst hos jer, jeg vil helst kalde det gæst og ikke kunde. Jeg elsker at komme og besøge jer, men glæden bliver desværre mindre og mindre. Lad mig fortælle hvorfor. Flere af jer har skruet prisen op. Før kr. 400 for olie nu kr. 500 for olie. Engang var en time 60 min. nu er den 40-45 hvorfor. Engang var der rent og hyggeligt og med pæne grønne planter. Nu er planterne visne der er nusset og der er en blandet duft af mad og snavs. Hvad er gået galt. Er i trætte, er i kede af jobbet eller længes i hjem. Jeg ved det ikke, men kan i ikke lide det i gør så tag hjem igen. En sidste lille ting. Vi ved alle hvordan en briks ser ud. Vi ved alle hvordan en hylde med håndklæder ser ud. Vi ved alle hvordan en olielampe ser ud. Så spar os for de latterlige billeder. Der er er ting vi ikke ved, og det er hvordan i ser ud. Så vis os det i stedet for. 

 

 

enig i at prisen har fået et løft

samtidigt med tiden går hurtigere hos dem-end hos mig.

men at der er nusset og beskidt-har jeg ikke oplevet

men klagesang over for få kunder ,hører jeg hver gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 4 minutter siden:

enig i at prisen har fået et løft

samtidigt med tiden går hurtigere hos dem-end hos mig.

men at der er nusset og beskidt-har jeg ikke oplevet

men klagesang over for få kunder ,hører jeg hver gang.

Men klagesangen skyldes måske netop det som trådstarter og til dels du påpeger med tid osv.

Måske er trådstarters også bare endu et eksempel på at grænsen mellem Thaissteder og almindelige bordeller har rykket sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsker thai
sweetstone skrev, for 7 minutter siden:

enig i at prisen har fået et løft

samtidigt med tiden går hurtigere hos dem-end hos mig.

men at der er nusset og beskidt-har jeg ikke oplevet

men klagesang over for få kunder ,hører jeg hver gang.

Duhar helt ret. Men det er jo skruen uden ende. Prisen op, færre kundevogne sådan bliver det ved. Det er en trist udvikling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elsker thai skrev, for 1 minut siden:

Duhar helt ret. Men det er jo skruen uden ende. Prisen op, færre kundevogne sådan bliver det ved. Det er en trist udvikling

savner lidt den ydmyge og taknemmelige thaier

som de tiltrak gæster ved da thaimassagen startede mange år siden.

de blevet lidt for europæiske.

de knap så eksotiske mere som da de startede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thai-massage branchen er hårdt plaget af skattefar, som er begyndt at grave i hvordan "bagmændene/kvinderne kører forretningen.

Det har været længe kendt, at grunden til at massagestederne med jævne mellemrum skifter adresse, er et spørgsmål omkring Cvr, ejendomsskat og mange andre skattefidusser.

Som regel er det pigerne på stedet, som hæfter på flere af de officielle dokumenter, og ikke personen som ejer stedet.

Så jeg er ikke i tvivl om, at vi ser en prisstigning på 100-250 kr for alle behandlinger. Det hænger også sammen med, at kontanterne er på vej væk, og mobilpay og andre løsninger vinder, og dermed kan skattefar følge med i stedernes økonomi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy

Jeg er 100 procent enig hvad tråd starter beskriver.

90 procent af de thai piger som huserer idag er mere int i at give happy end og andre seksuelle ydelser en at give det som jeg personligt kommer efter, nemlig en gang god massage !

Mange virker uangerede og ligeglade og kan slet ikke massere overhovedet...

Så enig med trådstarter, ta dog hjem eller find på noget andet at lave hvis ikke gider det i laver. ( man kommer jo ikke igen ) .

Del dette indlæg


Link til indlæg
petervallen skrev, for 9 minutter siden:

Thai-massage branchen er hårdt plaget af skattefar, som er begyndt at grave i hvordan "bagmændene/kvinderne kører forretningen.

Det har været længe kendt, at grunden til at massagestederne med jævne mellemrum skifter adresse, er et spørgsmål omkring Cvr, ejendomsskat og mange andre skattefidusser.

Som regel er det pigerne på stedet, som hæfter på flere af de officielle dokumenter, og ikke personen som ejer stedet.

Så jeg er ikke i tvivl om, at vi ser en prisstigning på 100-250 kr for alle behandlinger. Det hænger også sammen med, at kontanterne er på vej væk, og mobilpay og andre løsninger vinder, og dermed kan skattefar følge med i stedernes økonomi.

helt enig.

og længere tid med de samme piger på stederne

pga skærpede visum regler

det vil give færre kunder i butikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så skal man nok hellere ikke glemme teorien om udbud og efterspørgsel. Konkurrencen er blevet skærpet med alle de udenlandske piger fra Østeuropa, de afrikanske lande samt fra andre lande.(Globaliseringen har ramt Thai klinikkerne)

Jeg er enig i, at thaistederne (ikke alle) desværre er blevet mindre attraktive i forhold til før. Og så syntes jeg personligt, der er langt mellem de rigtige lækre ungpige thai gp´er a la Bee (Ree), da hun var i Rødovre. :wub:

Det var sgu value for money i min verden.

Redigeret af asianman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsker thai

Hvor er jeg dog enig. Det der startede som små hyggelige steder, med søde piger, er nu bare almindelige bordeller, men med asiatiske piger. Alt det der forsvandt var de små knus, varmen, hyggen og den time man drømte sig tilbage hvor de kom fra. Nu er det af med bh kr 100 lille søster kys 100 helst slet ikke røre noget som helst ellers er det kr 500 og til slut en halv kold vaskeklud og så ud af klappen.

kære søde Thaipiger. 

Det ville være så befriende hvis nogle af jer ville tage til orde herinde og fortælle, gerne anonymt, hvad det er der sker. Er det slemme fyre der styrer jer? Er det mamasan der bare vil have mere og mere?

fortæl os det. Det vil gøre det meget nemmere at forstå hvad der foregår. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Elsker thai skrev, for 1 minut siden:

Hvor er jeg dog enig. Det der startede som små hyggelige steder, med søde piger, er nu bare almindelige bordeller, men med asiatiske piger. Alt det der forsvandt var de små knus, varmen, hyggen og den time man drømte sig tilbage hvor de kom fra. Nu er det af med bh kr 100 lille søster kys 100 helst slet ikke røre noget som helst ellers er det kr 500 og til slut en halv kold vaskeklud og så ud af klappen.

kære søde Thaipiger. 

Det ville være så befriende hvis nogle af jer ville tage til orde herinde og fortælle, gerne anonymt, hvad det er der sker. Er det slemme fyre der styrer jer? Er det mamasan der bare vil have mere og mere?

fortæl os det. Det vil gøre det meget nemmere at forstå hvad der foregår. 

Tror desværre det er tiden vi lever i idag. Meget er blevet så koldt og råt samt den benhårde konkurrence fra øst pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hørt hørt

Mange tænker desværre ikke med øverste hoved, men lader stå til, de er så smukke de thaier. Kunne vi ikke alle give håndslag på at bruge det øverste hoved og simpelthen forlade stederne,der er nussede og hvor Mutter har en dårlig dag.

Gøre høfligt opmærksom på at 1 time er 60 minutter,  boykotte de dårlige steder og lægge vores spareskillinger, de mange steder der fortjener det.

PS. Det er ikke spor anderledes på Fyn eller i Jylland, måske skal tråden også linkes til de 2 andre fora ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Det var Thai’erne som i sin tid fik mig til at forlade dydens smalle vej og begynde med købesex :-o ;)
Min faste thai massøse har holdt mig væk fra kiropraktorene de sidste 7 år – så jeg er hende evig taknemmelig :)
Men det er rigtigt – der er nogle steder virkelig gået industri i det – se bare Randers – der er jo et thaisted på hvert gadehjørne :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har skruet mit forbrug hos thaipigerne gevaldigt ned. Jeg besøger dem stadig, men det er meget mindre end tidligere.

Jeg er enig med det nogle af de andre skriver om årsagerne.

Jeg synes såmænd at en rigtig god gang thai-masssage efterfulgt af et godt HJ er ganske fint, og det kan også være i orden selvom thaipigen måske har nået den lidt modne alder, hvis hun kan sit kram. Men det er sjældent at man møder disse, de findes, det ved jeg, men det er for sjældent. Det koster typisk 6-700 kr. Der er ikke langt fra det niveau op til hvad en halv times sex koster hos en glædespige.

I stedet møder jeg for ofte mindre attraktive thaipiger der udelukkende har fokus på mersalg og som ikke kan massere. Dertil skal man sige at FP koster et sted mellem 1.000-1.200 kr hos dem. Af og til kan man også møde attraktive thaipiger, men det er for sjældent efter min smag.

Når jeg så tænker på at jeg kan få en halv times sex for kr. 800-1.100 ofte af piger der er langt mere attraktive end de thaipiger, så mindsker det mit forbrug hos thaipigerne.

Tidligere var der decideret thaibordeller med flotte unge thaipiger og senere kom så officielt lignende thai-massage-klinikker men stadig med flotte unge thaipiger, men det er langt mellem dem nu. Mine erfaringer er fra Østjylland primært.

 

 

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes der er stor forskel fra sted til sted. Men der er sket en skarpere opdeling mellem ordentlig massage og så massage mhp. Mersalg. Hvis man kigger på anmeldelserne herinde, så er det jo nemt at forstå hvorfor... Næsten samtlige her på det seneste, er af FP, som oftest er bestilt fra begyndelsen. Nogle få er med hj, og stort set ingen er massage alene. Jeg gider personligt slet ikke steder hvor pigerne ikke kan massere. Så vælger jeg faktisk hellere et sted med gode massører, som kunne være min mor, hvor jeg så bare fravælger ekstra. Intimiteten og omsorgen i en rigtig dejlig massage betyder mere end udløsningen. Det kan jeg bare klare selv senere og spare en masse penge.

Jeg vil lige tilføje at uskylden og den frimodige thailandske væremåde som mange efterspørger, måske også er gået fløjten fordi mange mænd er nogle tarvelige svin, der bare kommer og forlanger dit og dat. En god massør som en gang imellem giver lidt ekstra hvis kemien er der, kommer jo til at hade sit arbejde hvis alle mænd bare forlanger sex. Men verden er jo blevet tiltagende materialistisk og rå...

Et par anbefalinger til steder som ikke primært er kendt for sex:

Gamrai: allround god kvalitet. Du kan få det meste. Der kan betales med dankort, Mobilepay osv. Tyder på de betaler den skat de skal. Priserne afspejler det også. Starter ved 500 for en time. Jeg var holdt op med at besøge den, da jeg fandt kvaliteten nedadgående. Gav den chancen i sidste uge, og fik fornøjelsen af den sprødeste lille 23-årige thai, som kaldte sig for "New". Massage var godkendt og hun begyndte på noget tantra efter 40 min. Meget pirrende og det blev til fuld pakke. Hendes petite lille røv er overraskende fyldig. Det var en fantastisk oplevelse fordi hun selv tog initiativet og nød sexen. Ikke alle på stedet er så unge, og de fleste er vel 35-45. Varierende kvalitet.

Green Massage: ved søerne. Tilbud på 45 min til 300 kr. Før kl. 18. Stedet var kørt lidt træt i sidste halvdel af 2018, men så kom der en ny ung massør, som jeg har haft glæden af snart 10 gange. Alle pigerne her kan noget særligt med tempo og tryk, som gør massagen utrolig behagelig. Jeg tror alle er uddannet på samme skole. Stedet er bedst til en afslappende oliemassage. HJ er muligt, men ikke mere end det. 400 kr for en time.

Somma: Fremragende hård massage, sportsmassage med olie eller klassisk thaimassage. Sally og Nina er begge gode, men de er også ret interesserede i mersalg (hvor de efter sigende skulle være ret gode). Andre på stedet er ikke pengene værd. 500 kr. For en time. Den store udfordring er at få fat på dem. Tager næsten aldrig tlf. Når man ringer efter kl. 15.

Apex Siam: Billig! 300 kr i timen for olie i hele åbningstiden. 400 for thai. Ganske kompetent massage fra Suzy og Bibi. Det er ikke de unge smukke modeller du finder her, men de giver gerne ekstra (som jeg dog fravælger). Stedet fremtræder lidt snusket/slidt, men som regel OK rent.

Kalasin: Ju giver rigtig god massage og muligvis et hj. (Er ikke sikker, da jeg ikke selv har fået det hos hende). 4-500 for 1 time med en smuk kvinde, der virkelig kan dit kram med massagen.

Håber i kan bruge det til noget, og få lidt glædelige thai-oplevelser i fremtiden. Alle stederne her er pæne og rene!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest O.R.
Elsker thai skrev, for 4 timer siden:

Her er er lille hilsen til jer. Godt nok ikke til alle, men Alligrvel til de fleste af jer. Jeg er fast gæst hos jer, jeg vil helst kalde det gæst og ikke kunde. Jeg elsker at komme og besøge jer, men glæden bliver desværre mindre og mindre. Lad mig fortælle hvorfor. Flere af jer har skruet prisen op. Før kr. 400 for olie nu kr. 500 for olie. Engang var en time 60 min. nu er den 40-45 hvorfor. Engang var der rent og hyggeligt og med pæne grønne planter. Nu er planterne visne der er nusset og der er en blandet duft af mad og snavs. Hvad er gået galt. Er i trætte, er i kede af jobbet eller længes i hjem. Jeg ved det ikke, men kan i ikke lide det i gør så tag hjem igen. En sidste lille ting. Vi ved alle hvordan en briks ser ud. Vi ved alle hvordan en hylde med håndklæder ser ud. Vi ved alle hvordan en olielampe ser ud. Så spar os for de latterlige billeder. Der er er ting vi ikke ved, og det er hvordan i ser ud. Så vis os det i stedet for. 

 

 

Jeg har det sidste års tid haft rigtigt gode oplevelser med Gamrai i Herlev, Apex Siam på Frederiksberg og ikke mindst Sansuk ligeledes på Frederiksberg, så fortvivl ikke. Her bliver der ikke snydt med noget som helst :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 8 timer siden:

Green Massage: ved søerne. Tilbud på 45 min til 300 kr. Før kl. 18. Stedet var kørt lidt træt i sidste halvdel af 2018, men så kom der en ny ung massør, som jeg har haft glæden af snart 10 gange. Alle pigerne her kan noget særligt med tempo og tryk, som gør massagen utrolig behagelig. Jeg tror alle er uddannet på samme skole. Stedet er bedst til en afslappende oliemassage. HJ er muligt, men ikke mere end det. 400 kr for en time.

Tilbud 300 kr for 45 minutter når normal prisen er 400 kr for en time.

Den slags steder holder jeg mig fra, de må da tro at kunderne er idioter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 11 minutter siden:

Tilbud 300 kr for 45 minutter når normal prisen er 400 kr for en time.

Den slags steder holder jeg mig fra, de må da tro at kunderne er idioter.

Det er da normalt at kortere tid har en højere timepris,- så tilbudet er vel reelt nok hvis de normalt kun giver 30 min for 300 kr? Eller måske er jeg en af idioterne? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig i det hele men burde tråden ikke ligge i general debat, det har intet med en anmeldelse af et thaisted eller en thai at gøre

The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
nielst skrev, for 8 timer siden:

Det er da normalt at kortere tid har en højere timepris,- så tilbudet er vel reelt nok hvis de normalt kun giver 30 min for 300 kr? Eller måske er jeg en af idioterne? :)

Præcis. Og så er der jo altid lidt tidsspilde med booking, ankomst osv. På det her sted få du til gengæld massage den tid du betaler for.

Har forresten en rettelse. Den nye unge pige giver sørme også en fremragende hård sportsmassage... God til at bruge de spidse albuer. Utroligt med kræfter i den spinkle krop!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har stort set besøgt alle thai-steder i Kbh og omegn, og har for sjovt spurgt efter en kvittering.
Kunne få det 2 steder, så det siger nok lidt om deres "regnskaber" og hvorfor skattefar opgraderer opsynet med den slags klinikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
petervallen skrev, for 12 timer siden:

Jeg har stort set besøgt alle thai-steder i Kbh og omegn, og har for sjovt spurgt efter en kvittering.
Kunne få det 2 steder, så det siger nok lidt om deres "regnskaber" og hvorfor skattefar opgraderer opsynet med den slags klinikker.

Hvorfor tror du skattefar opgradere opsynet med den slags klinikker?

Det gør skattefar ikke. Skattefar har yderst begrænsede resourcer til at tage på kontroller. Det sker, men det er ikke tit. Klinikkerne får oftere besøg af politiet som kigger efter turister. Og de har ofte heldet med sig. Det koster nu 20.000 pr. pige for indehaveren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke noget jeg tror, men ved!
 

Kontrollerne er ikke den fysiske på adresserne, men det er IT-løsninger og andre smarte digitale muligheder, der gør det nemmere at kontrollere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
petervallen skrev, for 4 timer siden:

Det er ikke noget jeg tror, men ved!
 

Kontrollerne er ikke den fysiske på adresserne, men det er IT-løsninger og andre smarte digitale muligheder, der gør det nemmere at kontrollere.

Det forbliver din påstand. Det er ikke den oplevelse der er ude på klinikkerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...