Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Yndlingsstillingen ?

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

@sneræven - jeg kan af gode grunde ikke udtale mig på hele mit køns vegne og alle de kvinder, som elsker at ride... MEN - jeg kan bidrage med indsigten i min egen kærlighed til stillingen - og det gør jeg gerne.

Når jeg rider - og helst skal han sidde lidt skråt op - så mærker jeg hele pikken, som både rammer livmoderen og med de rette bevægelser - g-punktet og dertil kommer, at bevægelserne stimulerer klit, som rammer hans mave og dermed bliver stimuleret. Så jeg har fuld kontrol over bevægelserne i mit underliv og hele "pakken" kan stimuleres og fører (næsten altid) til en komplet orgasme-pakke, som er noget nær umulig i de fleste andre stillinger (som dog kan medføre andre spændende orgasmer).... 

Håber, at det giver indsigt - og nåh ja - som også omtalt før - så kan man kysse grådigt i stillingen og måske også få klemt brystvorterne oveni.. winwin i min optik.... <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 16 minutter siden:

og dertil kommer, at bevægelserne stimulerer klit, som rammer hans mave og dermed bliver stimuleret.

Jeps ...
Det passer meget godt med, at jeg i starten lå passiv, men da jeg så begyndte at støde, voksede hendes reaktion yderligere et par grader ... ;)
Dén behandling må være helt fantastisk "Bareback" for manden ... jeg kan huske, min eks gjorde det en enkelt gang for mange år tilbage, mens vi var gift .. men så gad hun ikke det mere, måske fordi hun opdagede jeg godt ku' li' det ... :D
På den anden side, er det jo nærmest en fordel hvis manden ikke mærker så meget .. for ellers holder man ikke mange sekunder til dén behandling ... :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slow Starter skrev, for 23 timer siden:

En hurtig på Google vise dette 

405bg45.jpg

Det ser virkeligt frækt ud, men det bliver nok svært at finde en GP som er med på det?

har prøvet med to dejlige piger. En foran som tog sig af pik og nosser. Og en bagved som slikkede anus. Så dejligt og frækt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972
FrokostUartig skrev, 1 time siden:

@sneræven - jeg kan af gode grunde ikke udtale mig på hele mit køns vegne og alle de kvinder, som elsker at ride... MEN - jeg kan bidrage med indsigten i min egen kærlighed til stillingen - og det gør jeg gerne.

Når jeg rider - og helst skal han sidde lidt skråt op - så mærker jeg hele pikken, som både rammer livmoderen og med de rette bevægelser - g-punktet og dertil kommer, at bevægelserne stimulerer klit, som rammer hans mave og dermed bliver stimuleret. Så jeg har fuld kontrol over bevægelserne i mit underliv og hele "pakken" kan stimuleres og fører (næsten altid) til en komplet orgasme-pakke, som er noget nær umulig i de fleste andre stillinger (som dog kan medføre andre spændende orgasmer).... 

Håber, at det giver indsigt - og nåh ja - som også omtalt før - så kan man kysse grådigt i stillingen og måske også få klemt brystvorterne oveni.. winwin i min optik.... <3

Er der mon en illustration på nettet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, den ‎28‎-‎03‎-‎2018 at 10:37:

Min nysgerrighed er fortsat stor og derfor vil jeg gerne spørge i plenum, hvilken stilling du altid må omkring, når du besøger din yndlingsGP ?

Det er nu ikke altid, men kan godt lide nedenstående som afslutning (sidder jeg mere oprejst så man kan bruger hænder på bagdel, m.v.

 

 

 

Farvorit1.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lolababe skrev, den 28/3/2018 at 10:43:

Jeg er en doggy pige. Jeg elsker når jeg kan styre bevægelsen og manden også kan tage over og styre mig. :) 

hvilken er din? 

Det afhænger af med hvem - efter dine foto og din beskrivelse vil jeg gerne i en doggy med dig! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
Emil den sexglade skrev, for 7 timer siden:

Det afhænger af med hvem - efter dine foto og din beskrivelse vil jeg gerne i en doggy med dig! 

Hehe der er også noget at holde fast i med mig ;) 

du kommer bare

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Lolababe 
Jeg må indrømme, jeg er også stærk fristet ...
Så hvis du er OK med en ældre herre (60+) så kigger jeg forbi på et tidspunkt ..
Jeg vil sige om dig, som jeg også skrev om et par andre, jeg skylder et besøg, du virker som et spændende menneske, så derfor og af flere andre mere fysiske grunde ville jeg godt lige lære dig at kende ...  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
sneræven skrev, for 4 minutter siden:

@Lolababe 
Jeg må indrømme, jeg er også stærk fristet ...
Så hvis du er OK med en ældre herre (60+) så kigger jeg forbi på et tidspunkt ..
Jeg vil sige om dig, som jeg også skrev om et par andre, jeg skylder et besøg, du virker som et spændende menneske, så derfor og af flere andre mere fysiske grunde ville jeg godt lige lære dig at kende ...  :D

Jeg tager alle. Gamle og unge. Så læge du er sød og rar og hygiejnen er i orden, skal vi to nok få en hyggelig stund :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lolababe skrev, for 38 minutter siden:

Så læge du er sød og rar

Dét tror jeg godt jeg tør love ... ;)
Jeg er til det ultrablide, gerne med masser af kram, så jeg tænker snarere om det kan være lidt for tæt,for nogen .. det afhænger selvfølgelig også af kemi ...

 

Lolababe skrev, for 38 minutter siden:

og hygiejnen er i orden,

I har jo OK gode badefaciliteter ovre hos jer ...
Jeg besøgte stedet for et par måneder siden, og jeg mener det var blevet meget bedre med badeværelset, siden jeg var der sidst for et års tid siden ...
Så jeg tager altid et grundigt bad, også fordi jeg har rejst et stykke vej ...
 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
sneræven skrev, for 39 minutter siden:

Dét tror jeg godt jeg tør love ... ;)
Jeg er til det ultrablide, gerne med masser af kram, så jeg tænker snarere om det kan være lidt for tæt,for nogen .. det afhænger selvfølgelig også af kemi ...

 

I har jo OK gode badefaciliteter ovre hos jer ...
Jeg besøgte stedet for et par måneder siden, og jeg mener det var blevet meget bedre med badeværelset, siden jeg var der sidst for et års tid siden ...
Så jeg tager altid et grundigt bad, også fordi jeg har rejst et stykke vej ...
 

Det lyder dejligt. Ja vi har gode badeforhold her :) jeg elsker at nusse og kramme 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
TheVoice skrev, den 29/3/2018 at 15:05:

Det er nu ikke altid, men kan godt lide nedenstående som afslutning (sidder jeg mere oprejst så man kan bruger hænder på bagdel, m.v.

 

 

 

Farvorit1.jpg

Den er altså også super dejlig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Missen666 skrev, for 52 minutter siden:

Den er altså også super dejlig :)

og så kan pigen ligge og læse Alt For Damerne imens ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 14 timer siden:

og så kan pigen ligge og læse Alt For Damerne imens ;) 

 

Og hvis det bliver alt for kedeligt deromme, så kan I samtidig løse en kryds og tværs sammen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 14 timer siden:

Og hvis det bliver alt for kedeligt deromme, så kan I samtidig løse en kryds og tværs sammen ;)

Og hvis du er til skole-pige-sex, hjælpe lidt med regnestykkerne - Mulighederne er mange i denne stilling :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 5 minutter siden:

Og hvis du er til skole-pige-sex, hjælpe lidt med regnestykkerne - Mulighederne er mange i denne stilling :)

En 50”er for hver tabel hun kan remse før skuddet går af..........

Eller udfordringen.....”tæl ned fra 100, og hvis jeg ikke er kommet inden 0, så er der 1000,- mere til dig”

;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bedste!

1. Grinding-Sleding-Gliding Kvinden sider ovenpå og gnider kønslæberne på begge sider af penis til udløsning!

2 Træk spisebordet ud fra vægen og fødderne placeres på vægen, hun kysser samtidig med indtrængning

3. Bagfra hvis numsen er lille

4. Hælde den ind! Husmand hvor den indføres slap og vokser med opgaven !

Fin tråd! JP tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den ‎30‎-‎03‎-‎2018 at 19:26:

og så kan pigen ligge og læse Alt For Damerne imens ;) 

 

Min Thai massør, var hele sikker i stand, til at læse alt for damerne, i sidste uge jeg besøgte hende, og vi lavede den stilling:oops::oops: god stilling når bagdelen er god;)

Men jeg kan bedst li at komme i missionær stilling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, den ‎2018‎-‎03‎-‎28 at 12:12:

Det er temmelig langt mellem de kvinder der kan finde ud af at ride ordentligt, så jeg foretrækker at være øverst eller bagfra :) 

Ja, det er faktisk overraskende få kvinder, der kan finde ud af at ride ordentligt - jo altså set fra mandens synspunkt... Og ja, ja, jeg udtaler mig kun på egne vegne. De fleste kvinder "gnubber" bare frem og tilbage (horisontalt, vandret), men ikke op og ned. Det gælder også GP'erne - faktisk mere udbredt blandt dem, har jeg oplevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Jørgensen @Prinz - måske er forskellen mellem vitterligt at være vild med stillingen og så gøre brug af stillingen, fordi den er "nem" at få udløsning i...

Jeg kender som sagt ikke alle - men i min "bog" er det bestemt numero Uno stilling... Og der er så mange nuancer i bevægelserne, at jeg ikke selv genkender det, som der bliver skrevet...

Men - der er jo også forskel på de stillinger, kvinder foretrækker og måske har I mødt GPere, som ikke har ridende som yndlingsstilling.. - håber, at I ell møder kvinder, som får det optimale ud af den stilling - for den er skøn <3!

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 1 time siden:

@Jørgensen @Prinz - måske er forskellen mellem vitterligt at være vild med stillingen og så gøre brug af stillingen, fordi den er "nem" at få udløsning i...

Jeg kender som sagt ikke alle - men i min "bog" er det bestemt numero Uno stilling... Og der er så mange nuancer i bevægelserne, at jeg ikke selv genkender det, som der bliver skrevet...

Men - der er jo også forskel på de stillinger, kvinder foretrækker og måske har I mødt GPere, som ikke har ridende som yndlingsstilling.. - håber, at I ell møder kvinder, som får det optimale ud af den stilling - for den er skøn <3!

For mig handler det på ingen måde om en nem udløsning. Den nemmeste måde for mig involvere kun mig selv, og det er den kedeligste ;) 

Men det lyder til at du har forstået at der skal være nuancer i bevægelserne for at det bliver godt, når kvinden er øverst. Og der er kvinder der kan finde ud af det, så man får den der WOW følelse, men der er bare (efter min mening) lidt for langt imellem. 

I min verden er sex noget man giver til hinanden og jeg finder det naturligt at man kan unde hindanden stillinger, som ens partner er vild med, men som måske ikke lige er det optimale for en selv. Men derfor kan man jo godt prøve at optimere, så det også bliver godt for ens partner :) 

Jeg skal retfærdigvis også erkende at når det er mig der betaler, så holder vi os primært til hvad der er bedst for mig ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, den 1/4/2018 at 07:23:

 

4. Hælde den ind! Husmand hvor den indføres slap og vokser med opgaven !

Fin tråd! JP tak. 

Hahaha så engang en gp komme med en kommentar om at udstyrskassen måske skulle udstyres med et skohorn til et lempe en slappert indenfor :lol::lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 29/3/2018 at 15:05:

Det er nu ikke altid, men kan godt lide nedenstående som afslutning (sidder jeg mere oprejst så man kan bruger hænder på bagdel, m.v.

 

 

 

Farvorit1.jpg

Min favoritstilling,  der og også mulighed for lidt kys og små bid i ørene. vil man være dominant pladserer man hænderne på hendes skuldre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Tilføjer en yndlingsting til yndlingsstillingen..

Når han ligger spændt ud på sengen helt passificeret og jeg alene bestemmer tempo og hvordan...

Yeah !<3:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...