Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Yndlingsstillingen ?

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

Min nysgerrighed er fortsat stor og derfor vil jeg gerne spørge i plenum, hvilken stilling du altid må omkring, når du besøger din yndlingsGP ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe

Jeg er en doggy pige. Jeg elsker når jeg kan styre bevægelsen og manden også kan tage over og styre mig. :) 

hvilken er din? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Lolababe skrev, Lige nu:

Jeg er en doggy pige. Jeg elsker når jeg kan styre bevægelsen og manden også kan tage over og styre mig. :) 

hvilken er din? 

Jeg elsker, elsker, elsker at ride. Kontrol, styring, nærkontakt, og muligheden for at vise min lyst og mit begær og så ikke at glemme - hele pikken op i mig.... Love, love, love.... <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
FrokostUartig skrev, for 3 minutter siden:

Jeg elsker, elsker, elsker at ride. Kontrol, styring, nærkontakt, og muligheden for at vise min lyst og mit begær og så ikke at glemme - hele pikken op i mig.... Love, love, love.... <3

Uuh den er også god!

Så kan man også kysse samtidig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Lolababe skrev, Lige nu:

Uuh den er også god!

Så kan man også kysse samtidig :) 

Nemlig.. og er muligheden for det - af forskellige tekniske muligheder - kan der ubesværet tilføjes en anal omgang... og så bliver hele mit underliv meget, meget glad... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Lolababe og frokostuartig... hvad tænker I om den go' gamle missionærstilling ? Hilsen Klodshans

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
klodshans1972 skrev, for 4 minutter siden:

Lolababe og frokostuartig... hvad tænker I om den go' gamle missionærstilling ? Hilsen Klodshans

Jeg er også vild med den. Den byder på intimitet, øjenkontakt og kysse-mulighed.. Og kan give en nærværsoplevelse ved klimaks...<3

Men jeg oplever den sjældent.. De fleste elsker bagfra og at blive redet intenst.. men det er stadigvæk en skøn stilling...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Liggende på siden, med hende halvt på ryggen, halvt på siden og hendes øverste lår hvilende på mit øverste bøjede ben. Så kan vi kysse, og jeg kan lege med begge hænder på alle "knapper" plus hun kan nå min pung mv. 

Skift til sport i 2´eren foretages nemt undervejs, hvis det sku det være :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Tak svaret. Jeg foretrækker missionærstillingen og ridning da det giver den bedste nærvær, synes jeg.

Doggy er mere »nu skal der ske noget hurtig« . Fat om balderne og et par slask og så derudad hurtigt.

Klodshans

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Liggende på siden, med hende halvt på ryggen, halvt på siden og hendes øverste lår hvilende på mit øverste bøjede ben. Så kan vi kysse, og jeg kan lege med begge hænder på alle "knapper" plus hun kan nå min pung mv. 

Skift til sport i 2´eren foretages nemt undervejs, hvis det sku det være :) 

Det er nu også en skøn stilling.. Kræver noget på udstyrsfronten, men det læser jeg, at du fint kommer omkring... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker at blive reddet af en lækker kvinde. 

Men missionær er også fræk. Og så elsker jeg at slikke fisse mens jeg fingerknepper min frække partner

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 26 minutter siden:

Jeg er også vild med den. Den byder på intimitet, øjenkontakt og kysse-mulighed.. Og kan give en nærværsoplevelse ved klimaks...<3

Men jeg oplever den sjældent.. De fleste elsker bagfra og at blive redet intenst.. men det er stadigvæk en skøn stilling...

Er det, det som du ønsker til frokost i dag? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 19 minutter siden:

Det er nu også en skøn stilling.. Kræver noget på udstyrsfronten, men det læser jeg, at du fint kommer omkring... :P

Nix det læser du forkert. ;) Til gengæld er jeg temmelig smidig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde sex med en pige analt, hvor hun red mig. Hun endte så med at sprøjte, mens jeg bare lå og kunne nyde synet. Det havde så den konsekvens at jeg fyldte hendes røv med sperm.

Alt i alt en ret fræk oplevelse for begge :P

Og en god stilling i øvrigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
FrokostUartig skrev, 1 time siden:

Nemlig.. og er muligheden for det - af forskellige tekniske muligheder - kan der ubesværet tilføjes en anal omgang... og så bliver hele mit underliv meget, meget glad... 

Ja og så kan man lige få fat i nosserne med den ene hånd og lege med sig selv med den anden. 

Det er nu en god gammeldags klassiker ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
klodshans1972 skrev, 1 time siden:

Lolababe og frokostuartig... hvad tænker I om den go' gamle missionærstilling ? Hilsen Klodshans

Hej er faktisk ret glad for missionæren. Men det kræver at manden bevæger sig som jeg kan lide det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er temmelig langt mellem de kvinder der kan finde ud af at ride ordentligt, så jeg foretrækker at være øverst eller bagfra :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lolababe skrev, for 1 minut siden:

Hej er faktisk ret glad for missionæren. Men det kræver at manden bevæger sig som jeg kan lide det :) 

SÅ må du hjælpe lidt med at vise/fortælle hvordan du godt kan lide det ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, Lige nu:

Det er temmelig langt mellem de kvinder der kan finde ud af at ride ordentligt, så jeg foretrækker at være øverst eller bagfra :) 

Rigtigt. Ofte rider de som om de er at ved at skifte gear i en gammel Landrover, eller er på akkord arbejde :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
Prinz skrev, for 8 minutter siden:

SÅ må du hjælpe lidt med at vise/fortælle hvordan du godt kan lide det ;) 

Jeg elsker når mine ben er på nakken af fyren. Så kan han gå dybt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...