Hop til indhold

Recommended Posts

Vi havde også glæde af hendes besøg i Nordjylland. Jeg husker hende også med glæde. Både for mine besøg hos hende, og for hendes mod til at tage kampen op mod moralisterne, og bringe lidt balance i debatten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hvad er der blevet af det? Det var et dejligt og tiltalende sted, og det ville være synd, hvis det er blevet taget "ud af drift".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Mettetøsen et par gange i omtalte lokaler i 2017. Jeg husker ikke præcist hvornår på året, men de “stod” altså stadig i 2017.

Dejligt sted. Gode forhold. Nem og gratis parkering.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slaven_Randers skrev, den 23/12/2017 at 08:53:

http://www.legelejlighed.dk/

 

men om der er kontakt via mailen ved jeg ikke

Det er ikke denne 'lejlighed' Susanne brugte. Den hun brugte lå på Roskildevej tæt ved Ålholm Plads i Valby.

den i linket, ligger i Frederiksberg hvor Mette tøsen m.fl. jævnligt huserer ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
reteph19 skrev, for 52 minutter siden:

Det er ikke denne 'lejlighed' Susanne brugte. Den hun brugte lå på Roskildevej tæt ved Ålholm Plads i Valby.

den i linket, ligger i Frederiksberg hvor Mette tøsen m.fl. jævnligt huserer ;-)

Ja, Susanne havde et elegant og indbydende sted ved Ålholm Station. Her fik man en kode, som man trykkede sig ind i et forværelse med direkte fra gaden.

Så sad man i forrummet og ventede, og der var kaffe. Det var ret pirrende at høre hende trippe rundt inde bag døren, før man endelig blev sluppet ind i paradis: Et smukt og meget tiltalende etablissement med flotte bademuligheder.

Når man så havde afsluttet seancen, blev man via en bagtrappe lukket ud i en indkørsel. Mere diskret kunne det ikke blive – det er jo altid ens sortié, der er den vanskelige.

Edit: Hun havde faktisk selv arkitektindrettet stedet og endda haft inviteret husets beboere ned for at se lokalerne og berolige dem med, at de ikke – bl.a.grundet omfattende lydisolering – ville høre til aktiviteterne.

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Ja, Susanne havde et elegant og indbydende sted ved Ålholm Station. Her fik man en kode, som man trykkede sig ind i et forværelse med direkte fra gaden.

Så sad man i forrummet og ventede, og der var kaffe. Det var ret pirrende at høre hende trippe rundt inde bag døren, før man endelig blev sluppet ind i paradis: Et smukt og meget tiltalende etablissement med flotte bademuligheder.

Når man så havde afsluttet seancen, blev man via en bagtrappe lukket ud i en indkørsel. Mere diskret kunne det ikke blive – det er jo altid ens sortié, der er den vanskelige.

Edit: Hun havde faktisk selv arkitektindrettet stedet og endda haft inviteret husets beboere ned for at se lokalerne og berolige dem med, at de ikke – bl.a.grundet omfattende lydisolering – ville høre til aktiviteterne.

 

Det var uden tvivl et super lækkert sted. Og det var faktisk også stedet hvor jeg havde min GP debut.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...