Hop til indhold
Guest Piraten

Thai wellness og massage Randers

Recommended Posts

nicefyr333 skrev, den 15/3/2019 at 17:48:

Nogle som har været på stedet for nyligt? og kan berette lidt.. jeg har et stykke vej derhen nemlig.

Så rundet vi næsten et år siden første gang du spurgte til denne klinik..... du må have en ganske særlig interesse i klinikken eller indehaveren ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
ommeren skrev, for 6 minutter siden:

Så rundet vi næsten et år siden første gang du spurgte til denne klinik..... du må have en ganske særlig interesse i klinikken eller indehaveren ???

Hej Ommeren.

Jeg giver dig fuldstændig ret. 8 forespørgsler inden for et år. Det havde da alt andet været ulig nemmere, hvis han havde startet Maxi.en op og aflagt et besøg, som vi andre kunne bruge til noget....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, den 17.3.2019 at 21:57:

Hej Ommeren.

Jeg giver dig fuldstændig ret. 8 forespørgsler inden for et år. Det havde da alt andet været ulig nemmere, hvis han havde startet Maxi.en op og aflagt et besøg, som vi andre kunne bruge til noget....

tak for de gode svar  :) det var lige hvad man kunne bruge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
nicefyr333 skrev, 1 time siden:

tak for de gode svar  :) det var lige hvad man kunne bruge :)

Velbekomme, men hvad med selv at lave en egentlig anmeldelse af et sted, i stedet for dine evindelige spørgsmål???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, 1 time siden:

Velbekomme, men hvad med selv at lave en egentlig anmeldelse af et sted, i stedet for dine evindelige spørgsmål???

kan egenlig ikke se hvad du skal kommentere dette for.. at du har et problem med at jeg stiller spørgsmål, siger mere om dig end om mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
nicefyr333 skrev, for 22 minutter siden:

kan egenlig ikke se hvad du skal kommentere dette for.. at du har et problem med at jeg stiller spørgsmål, siger mere om dig end om mig :)

Dine spørgsmål har jeg ikke problemer med, men det virker mere som om du er en forsmået mand, der er "vild" med pigen. Tag dog ned og besøg hende...

Det var så slut med flere bemærkninger fra mig i denne tråd...

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 3 minutter siden:

Dine spørgsmål har jeg ikke problemer med, men det virker mere som om du er en forsmået mand, der er "vild" med pigen. Tag dog ned og besøg hende...

Det var så slut med flere bemærkninger fra mig i denne tråd...

hvad dælen er det for noget og skrive? hvad dælen bilder du dig ind ??? ja måske det havde været klogt at du slet ikke havde skrevet.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...