Hop til indhold
Guest Piraten

Thai wellness og massage Randers

Recommended Posts

Guest Piraten

Markedsgade 30. Ny ejer siden oktober, Mee hedder hun, en aldeles sød og charmerende pige. Har boet et par år i Danmark, forstår og taler dansk/engelsk. Massagen er ganske enkelt noget af det bedste man kan få i Randers i øjeblikket, langsomt og grundigt bearbejder hun musklerne. Hun er virkelig nem at tale med og har tilsyneladende god tid, jeg var der længere end en time for hvad jeg betalte 300kr. for. Hun rejser desværre på ferie i Thailand den næste måned, men når hun kommer tilbage er hun bestemt et besøg værd. Eneste “minus”, hun undgår behændigt “pinlige” berøringer. Åbningstider 9.30-20.00, undtaget ons/tors 14.00-20.00, lukket mandag. Tlf.nr. 23 34 27 71

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Rettelse. Hun tager til Thailand 6.april og kommer tilbage 26.maj. Var forbi i dag og var noget overrasket over der var lys i vinduet. Nød godt af hendes fantastiske massage. Hun går lige til grænsen når det begynder at gøre ondt,(eller lidt over) eller også er jeg en tøsedreng. Hun ligger på min top 3, eneste konkurrent må være Bua, der hvor Bangcock i Adelgade var før. Stadig ingen hanky panky, men prøv hende, hun er virkelig god.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Piraten skrev, for 1 time siden:

Rettelse. Hun tager til Thailand 6.april og kommer tilbage 26.maj. Var forbi i dag og var noget overrasket over der var lys i vinduet. Nød godt af hendes fantastiske massage. Hun går lige til grænsen når det begynder at gøre ondt,(eller lidt over) eller også er jeg en tøsedreng. Hun ligger på min top 3, eneste konkurrent må være Bua, der hvor Bangcock i Adelgade var før. Stadig ingen hanky panky, men prøv hende, hun er virkelig god.

Har ellers været der da hun lige åbnede, med fuld pakke og det hele ( men ikke lige min smag )

Men ved ikke om hun er stoppet med det igen ?. har ikke været der siden

Det var bedre med den sidste ejer der hed nan, Hun var fræk og med på det hele. Den lækreste F.... jeg har oplevet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Fidisko skrev, for 6 minutter siden:

Har ellers været der da hun lige åbnede, med fuld pakke og det hele ( men ikke lige min smag )

Men ved ikke om hun er stoppet med det igen ?. har ikke været der siden

Det var bedre med den sidste ejer der hed nan, Hun var fræk og med på det hele. Den lækreste F.... jeg har oplevet

Overraskende. Tror(håber) ikke det var Mee. Det kan selvfølgelig være at hun har valgt mig fra. Der har ikke været den mindste antydning. Ikke din smag, hun er da ellers lækker?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Piraten skrev, for 32 minutter siden:

Overraskende. Tror(håber) ikke det var Mee. Det kan selvfølgelig være at hun har valgt mig fra. Der har ikke været den mindste antydning. Ikke din smag, hun er da ellers lækker?

Ved ikke navnet men det var hende der overtog butik i oktober efter nan. men jeg har også kun været der den ene gang efter hun overtog butikken

Mht lækker så er jeg mest til de slanke

Har du ikke prøvet nan ? selvom hendes vægt også er gået lidt op og ned

Er der nogen der ved hvor nan befinder sig nu ? savner hende

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Så er det ikke Mee du har besøgt. Hun er MEGET slank. Med mindre hun har tabt sig 20kg siden oktober;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, den 25/3/2018 at 15:32:

Så er det ikke Mee du har besøgt. Hun er MEGET slank. Med mindre hun har tabt sig 20kg siden oktober;)

Jeg har været der flere gange og har kun mødt den samme pige (indehaveren) men jeg ved ikke om hun hedder Mee. Men jeg tror faktisk at i taler om den samme. For jeg tænkte også umiddelbart at hun var slank, men ved nærmere eftersyn...... var hun ikke slank alligevel.  Men hun er dælme sød og giver en fantastisk massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Jeg har samme oplevelse af Mee. En fantastisk sød og tiltalende pige. Og så giver hun bare en rigtig god omgang massage. Jeg vil ikke betegne hende som værende slank, men absolut heller ikke for kraftig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Kun massage, den er til gengæld knaldgod og meget behagelig.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Pas, jeg var der idag, det var Mee ikke. Det var til gengæld  en sur tøs, der kom en halv time for sent, var sur og ikke til at få et smil vredet ud af. Jeg gik igen

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Ja, hvordan er Mee? Mee er sød, sjov, charmerende, har let til latter, hun er vel måske omkring de 30 år, det er altid svært at spå om en kvindes alder, synes jeg. Hun er slank, har alm. bryststørrelse, tror jeg, hun er altid tækkeligt påklædt:). God massage, om hun gør lidt mere end massage er jeg ikke vidende om da jeg ikke har spurgt. Men mon ikke man kunne få en håndtrold, hvis man ville:)

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi dag, det var ikke Me, men en anden lidt ældre thai.

Jeg vækkede hende, da jeg ringede på, men hun var sød nok. Jeg gjorde som de fleste steder jeg besøger første gang, beholdt thights på

Der skete ikke andet, hun spurgte heller ikke

En ganske udmærket massage, men jeg kunne godt forestille mig et nyt besøg, med lidt mere

Nogle der ved om det kan lade sig gøre her?

pft

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der i sidste uge. Det var ikke indehaveren, men en afløser der var der alene.

middel massage og uopfordret tilbud om hj. Fornemmede at der også var mulighed for fp der. 

Jeg er rimelig sikker på, at det ikke kun gælder afløseren...

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, 1 time siden:

Jeg har været der i sidste uge. Det var ikke indehaveren, men en afløser der var der alene.

middel massage og uopfordret tilbud om hj. Fornemmede at der også var mulighed for fp der. 

Jeg er rimelig sikker på, at det ikke kun gælder afløseren...

okay hvordan var hun så ? alder osv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var et sted mellem 35-45 år, arbejder vistnok også i Århus. Jeg var ikke faldet død om hvis jeg havde set hende nøgen, men jeg lå heller ikke søvnløs fordi jeg ikke nåede at se hende uden tøj på

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, Lige nu:

Hun var et sted mellem 35-45 år, arbejder vistnok også i Århus. Jeg var ikke faldet død om hvis jeg havde set hende nøgen, men jeg lå heller ikke søvnløs fordi jeg ikke nåede at se hende uden tøj på

hehe i get it :)  ved om hvor længe hun er der ? eller om det bare en enkelt dag hun afløste?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicefyr333 skrev, for 18 timer siden:

hehe i get it :)  ved om hvor længe hun er der ? eller om det bare en enkelt dag hun afløste?

Jeg tror indehaveren går på skole, så jeg tror at afløseren er der mere end den dag jeg var der. Men det er lidt gætværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså, nicefyr333, nu har du stillet ret mange spørgsmål til klinikken på Markedsgade.....  spring nu på sporvognen, den stopper lige ved klinikken, hop af, ind af døren og bestil en times massage, så er jeg sikker på at du får svar på dine spørgsmål. Hun bider ikke, tværtimod så er hun et meget sødt og venligt menneske som leverer et godt arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...