Hop til indhold

Min fortælling

Featured Replies

Skrevet
denrealistiske skrev, for 38 minutter siden:

Vil du hellere sidestilles med en hjernekirurg?

Her kommer dit syn på kvinder i branchen i hvert fald virkelig til udtryk. :rolleyes: 

Tak, dit budskab er vist forstået - så nu kan du have det rigtig godt med dig selv. 

• Svar 56
  • Visninger 7.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Ave Maria, hvor herre til hest og alle mulige andre chokerede krafts udtryk.!!  Jeg er en af de udkneppede og trætte ludere.. Og jeg er skide stolt af det.. Når du kører hjem fra arbejde af (hvis

• Lady Cherie
    Lady Cherie

Yes....det er fredag.....jeg vidste det bare der måtte komme en fredags-tråd! Og i dag er det Jennifer og Frokosten der røg på den hæhæ....(fnissssssssssssssss) At tage penge for sex, er = d

• Nikita Darling
    Nikita Darling

At være glædespige er så meget andet og mere end bare at blive gennemkneppet (hæmningsløst vel at mærke!) i jeg ved ikke hvor mange stive timer... Det er over en bred kam en voldsom degradering til no

Skrevet
  • Author
Nikita Darling skrev, for 5 minutter siden:

Her kommer dit syn på kvinder i branchen i hvert fald virkelig til udtryk. :rolleyes: 

Tak, dit budskab er vist forstået - så nu kan du have det rigtig godt med dig selv. 

Det var et reelt spørgsmål. Du må gerne undlade at svare.

Skrevet

Lige nu er der en troll og en masse fodermestre ? 

Skrevet
denrealistiske skrev, for 13 minutter siden:

Det var et reelt spørgsmål. Du må gerne undlade at svare.

Jeg svarer med et spørgsmål... 

Vil du helst sammenlignes med et altvidende orakel eller en rablende båtnakke? Du må gerne undlade at svare....

Skrevet
  • Author
Nikita Darling skrev, Lige nu:

Jeg svarer med et spørgsmål... 

Vil du helst sammenlignes med et altvidende orakel eller en rablende båtnakke? Du må gerne undlade at svare....

Nemt spørgsmål. Altvidende orakel.

Jeg forstår bare ikke, hvordan I ikke selv kan se, hvor skidt det står til, når I forsøger at overbevise "anonyme" på internettet, hvor herligt livet som prostitueret er. Men som sagt, det står jo for jeres egen regning.

Skrevet
denrealistiske skrev, for 13 minutter siden:

.Jeg forstår bare ikke, hvordan I ikke selv kan se, hvor skidt det står til, når I forsøger at overbevise "anonyme" på internettet, hvor herligt livet som prostitueret er. Men som sagt, det står jo for jeres egen regning.

Nøøh, det er som det plejer... Først prøver man på at give et seriøst indspark, selvom man egentlig godt ved, at det ikke er formålet med sådan en tråd her, og når så det bliver rigtig rigtig useriøst, fungerer det mest bare som underholdning. Så du er bare en ny karaktér i den evighedsrevy. :) 

Redigeret af Nikita Darling

Skrevet
  • Author
Nikita Darling skrev, for 17 minutter siden:

Nøøh, det er som det plejer... Først prøver man på at give et seriøst indspark, selvom man egentlig godt ved, at det ikke er formålet med sådan en tråd her, og når så det bliver rigtig rigtig useriøst, fungerer det mest bare som underholdning. Så du er bare en ny karaktér i den evighedsrevy. :) 

Det glæder mig at kunne underholde.

Hold humøret oppe og nyd livet. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.