Hop til indhold
denrealistiske

Min fortælling

Recommended Posts

denrealistiske skrev, for 38 minutter siden:

Vil du hellere sidestilles med en hjernekirurg?

Her kommer dit syn på kvinder i branchen i hvert fald virkelig til udtryk. :rolleyes: 

Tak, dit budskab er vist forstået - så nu kan du have det rigtig godt med dig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 5 minutter siden:

Her kommer dit syn på kvinder i branchen i hvert fald virkelig til udtryk. :rolleyes: 

Tak, dit budskab er vist forstået - så nu kan du have det rigtig godt med dig selv. 

Det var et reelt spørgsmål. Du må gerne undlade at svare.

Del dette indlæg


Link til indlæg
denrealistiske skrev, for 13 minutter siden:

Det var et reelt spørgsmål. Du må gerne undlade at svare.

Jeg svarer med et spørgsmål... 

Vil du helst sammenlignes med et altvidende orakel eller en rablende båtnakke? Du må gerne undlade at svare....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, Lige nu:

Jeg svarer med et spørgsmål... 

Vil du helst sammenlignes med et altvidende orakel eller en rablende båtnakke? Du må gerne undlade at svare....

Nemt spørgsmål. Altvidende orakel.

Jeg forstår bare ikke, hvordan I ikke selv kan se, hvor skidt det står til, når I forsøger at overbevise "anonyme" på internettet, hvor herligt livet som prostitueret er. Men som sagt, det står jo for jeres egen regning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
denrealistiske skrev, for 13 minutter siden:

.Jeg forstår bare ikke, hvordan I ikke selv kan se, hvor skidt det står til, når I forsøger at overbevise "anonyme" på internettet, hvor herligt livet som prostitueret er. Men som sagt, det står jo for jeres egen regning.

Nøøh, det er som det plejer... Først prøver man på at give et seriøst indspark, selvom man egentlig godt ved, at det ikke er formålet med sådan en tråd her, og når så det bliver rigtig rigtig useriøst, fungerer det mest bare som underholdning. Så du er bare en ny karaktér i den evighedsrevy. :) 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 17 minutter siden:

Nøøh, det er som det plejer... Først prøver man på at give et seriøst indspark, selvom man egentlig godt ved, at det ikke er formålet med sådan en tråd her, og når så det bliver rigtig rigtig useriøst, fungerer det mest bare som underholdning. Så du er bare en ny karaktér i den evighedsrevy. :) 

Det glæder mig at kunne underholde.

Hold humøret oppe og nyd livet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...