Hop til indhold
denrealistiske

Min fortælling

Recommended Posts

Hvad er det jeg vil med dette indlæg?

Jeg vil dele ud af min erfaring med glædespiger, så I kan lade være.

Det startede, da jeg var 21 år gammel. 

Min far var irriteret over, at jeg ikke druknede mig i piger. Han har altid være dybt charmerende og haft en magnetisk virkning på kvinder, altså den slags man kun ser i AXE reklamer. Kvinder, inklusiv en af mine tidligere folkeskolelærer lagde an på ham, når min mor ikke var tilstede. I hans ungdom havde han en ny kæreste for hver kalenderdag, så det irriterede ham altid grænseløst, at mit fokus var et andet sted.

Jeg dyrkede rigtig meget motion og fokuserede på min uddannelse. Selvom jeg fik en del henvendelser af piger, så takkede jeg altid pænt nej. Det var skam ikke fordi, at jeg ikke var interesseret. Årsagen var, at jeg var genert og bange for at blive afvist. Tænk, hvis de nu mistede interessen, hvis de lærte mig at kende!? Når man vokser op under trygge rammer, og alt kører for én, så er modgang svært at kapere, så svær, at frygten for den spænder ben for én. Og det gjorde det i den grad for mig, med hensyn til at danne kæresterelationer – for det fik mig til at afvise den ene pige efter den anden, og forhindrede mig i selv at vise interesse!

Nok om det, lad mig komme til sagens kerne.

Min far udtalte på et tidspunkt, at hvis man ikke fik sin penis brugt, så ville den stoppe med at fungere (use it or lose it). Det lyder latterligt ikke? Han brugte en dokumentarfilm, som han havde set i ”Dicovery Channel”, som belæg for den udtalelse. Den stakkel var efterhånden blevet så panisk over mit manglende fokus på piger, at han ville fremprovokere en frygt i mig. Det var så åbenlyst! Måske var han bange for, at jeg var homo? Hvem ved… Hvad han aldrig selv kommer til at vide er, at det faktisk lykkedes ham at skabe en frygt i mig. Ikke fordi, at jeg var eller nogensinde har været homo, men fordi jeg reelt blev bange for at være ude af stand til at gennemføre et samleje senere i livet, hvis jeg ikke begyndte at dyrke sex meget snart! Shit! Og ja, selvom jeg altid har været glad for piger, og har haft lyst til sex, har jeg aldrig tænkt, at det var noget jeg absolut skulle opleve hurtigst muligt. Jeg var temmelig afslappet omkring, hvornår jeg skulle have sex. Det skulle jeg, når jeg fandt en pige jeg reelt var glad for og havde modet til at lukke ind...

Et par år senere (jeg var fyldt 21 år) til en stor familiesammenkomst overhørte jeg min mosters mand tale om en glædespige. Han fik hende til at lyde som guds gave til mennesket. Jeg overhørte nok af hans samtale, til at kunne finde hende frem på internettet. E kvarter senere googlede jeg for første gang i mit liv efter en glædespige og et bordel. Jeg fandt den omtalte pige og besluttede mig for, at jeg skulle besøge hende. Hvorfor? Fordi jeg var bange for, at jeg aldrig ellers vil kunne få et sexliv… Grin bare, men min frygt var virkelig. Den anden grund var, at jeg skulle møde denne pige. Jeg var så nysgerrig, altså hvor flot kunne hun mon være (jeg var og er meget kræsen)???

Fast forward mange år (ellers bliver dette en roman). I dag, er jeg i et super dejligt forhold til en skøn, veluddannet og utrolig køn pige. Vi deler alt sammen og hun ser på mig, som den mest oprigtige og ærlige mand i verden. Men det er jeg ikke, jeg er en bedrager (gør ondt at indrømme). For selvom vi deler alt, så kan hun aldrig vide, hvor mange "glædespiger" jeg har været sammen med. Det gør ondt. Jeg skammer mig. Det er dog det mindste problem. Min samvittighed har en større last.

Hver gang jeg inde på dette forum har læst en anmeldelse om en super køn glædespige, som anmelderne kunne føle flere dage senere og hungrede efter at besøge igen, har jeg tænkt, at jeg går glip af en spændende oplevelse, hvis ikke jeg slår til. Jeg er så privilegeret, at penge aldrig har været en udfordring i mit liv, hverken da min familie supportede mig eller nu, hvor jeg er selvstændig. Så glædespigernes pris har jeg aldrig taget i betragtning, når jeg skulle beslutte, om jeg skulle være sammen med dem. Jeg har bare besøgt dem.

Men i de mange år, hvor jeg har besøgt disse glædespiger, er jeg altid gået derfra eller endt med en tom og smertefuld fornemmelse. Fællesnævneren for alle mine oplevelser har været, at jeg følte, at jeg bidrog til at ødelægge pigerne. Uanset, hvad de påstår, så er min mangeårige oplevelse, at de bliver brugt op (undskyld, jeg ved det ikke er pænt at sige, men det er den sørgelige sandhed). De bliver brugt op, både fysisk og mentalt. Hvor meget, afhænger udelukkende af i hvor lang tid de fortsætter. Og det giver sig altid tydeligt til udtryk i pigernes trætte blikke. Selv de debuterende og unge piger, som virker utrolig friske, søde og imødekommende kan ikke skjule det aftryk, som deres lange vagter sætter på dem.

Det eneste besøg, jeg i lang tid ikke fortrød, var første gang jeg mødte Mille på Cassiopeiastars. Alt var perfekt ved hende. Jeg er meget kræsen, og har aldrig haft svært at snakke med piger, men hendes udseende var WOW! Og hendes personlighed var utrolig blid, behagelig og ærlig. Hun var debuterende og jeg havde ”fornøjelsen” af at være hendes første kunde på hendes 2. vagt. Efter at have været sammen med hende i 2 timer, fik jeg endelig den følelse jeg ofte havde læst om i diverse anmeldelser (altså den, hvor man kan mærke pigen i flere timer efter). Ugen efter havde hun vagt igen, og jeg måtte besøge hende! Det var ikke noget valg! Desværre var hun ikke ledig i 2 sammenhængende timer i starten af hendes vagt, så jeg bookede hende i slutningen af hendes vagt. Da jeg mødte hende blev hun oprigtig glad. Men meget snart fornemmede jeg, at hun egentlig var ked af det. Jeg kunne se i hendes blik, at hun var kneppet halvt i stykker. Hun var fysisk meget træt. Hun havde haft kunder hele dagen, og det forstår man godt, så køn som hun var (og forhåbentligt stadig er). Hun forsøgte at skjule hendes træthed, men de små (og alt for tidlige) poser under hendes store smukke øjne bar på sandheden. Jeg blev så ked af det på hendes vegne. Her var en 21-årig, ufattelig smuk og helt igennem dejlig pige. Hun var skønt menneske, ligesom mange andre glædespiger. Vi var sammen i 2 timer, men jeg nød det slet ikke. Jeg skammer mig over, at jeg forsøgte at nyde hende, som det selviske svin jeg er (var), for selvfølgelig har et menneske ikke lyst til at blive kneppet for femte eller sjette gang indenfor 8 timer.

Vi talte en del sammen. Hun var ærlig og fortalte, at hun så frem til, at hun ikke længere havde brug for at fortsætte i dette erhverv, men at hun ville savne mig (yeah right eller måske?). Hun fortsatte med at fortælle, at hendes plan var at rejse til udlandet og begynde på et nyt liv, når hendes opsparing blev stor nok. Heldigvis for hende, endte hun med at stoppe et par måneder efter, og er aldrig vendt tilbage siden (as far as I know).

Shit, det blev alligevel til en roman. Jeg lover at runde af nu.

Nåh, men det jeg egentlig forsøger at komme frem til er, at jeg har været sammen med ufattelig mange glædespiger. Og hvis jeg havde muligheden for det, så vil jeg give alt for at kunne gå tilbage i tiden og undgå dem alle sammen, selv Mille.

Hvorfor? Fordi man er med til at ødelægge dem. 2000,- for 1 times arbejde lyder som meget. Mine bedst betalte konsulenter bliver solgt til lige knap halvdelen. Men 2000 er ingenting! Det er ingenting i forhold til den last man skaber for sin egen samvittighed og i forhold til den bjørnetjeneste man gør for glædespigerne. Jeg må leve med den last i dag, som hedder, at bestemte input, som f.eks. sange, frembringer oplevelser jeg har haft med glædespiger. Og det får jeg det fysisk dårlig af, specielt når jeg er i mit kærestes selskab. Og tænk på, alle de gange, jeg har været nummer 2 eller 3 som har kneppet en glædespige, og gået derfra for at slappe af. Mange timer efter, ligger selvsamme pige stadig og spreder ben (vel og mærke, hvis hun har en god dag/vagt). Glem det fysiske aftryk på hendes krop, men den psykiske last... Arv! 

I min sidste tid som kunde, mødte jeg mange unge danske piger fra etablerede bordeller, som på grund af deres arbejde var så hærgede, at jeg simpelthen mistede appetitten og gik derfra uden at være sammen med dem. Mange af dem var smukke og dejlige, men de var brugt op. På trods af deres unge alder, havde sporene allerede sat sig. Og det gør sgu ondt at se. Tænk hvis det var din egen datter eller mor, som i mange timer på stribe blev kneppet hæmningsløst af fremmede mænd. Som tidligere kunde, har jeg selv været med til at spolere dem, og det har jeg det bestemt ikke godt med i dag. Jeg har det faktisk utrolig skidt!

I kan synes og tænke om mig, hvad i vil. Men hvis du sidder med den samme spænding i kroppen, som jeg gjorde for en del år siden og tænker, at du kan finde en dejlig skøn pige og få en fantastisk oplevelse, så er min erfaring efter at have været sammen med utrolig mange såkaldte "anmelderroste kvalitetspiger”, at den slags oplevelser ikke er noget man kan købe sig til. I hvert fald ikke, hvis du kan mærke andre end dig selv.

Tak fordi du læste med.

 

mvh

.

 

Redigeret af denrealistiske

Del dette indlæg


Link til indlæg

JA UNDSKYLD JEG NAPPER DEN IKKE! FAKE!

TROR VI HAR EN TROL

EL LIG

HVIS JEG TAGER FEJL BURDE DU STOPPE NOGET FØR! JP

Del dette indlæg


Link til indlæg

@JP Du er i din gode ret til at tro, hvad du vil. Og ja, jeg burde været stoppet tidligere, men det er for nemt at sige. Det er dog ikke nemt at gå til bekendelse, specielt ikke, hvis det kræver, at man overfor sig selv indrømmer, hvor stort et svin man egentlig har været. Jeg er i det mindste lykkelig over, at jeg NU er stoppet!

Redigeret af denrealistiske

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget spændende indlæg. Jennifer er vred og det forstår jeg godt. Det er lidt som om du skær alle over en kam. Jeg tror at GP faget er det fag hvor "sælgerne" (GPèrne) kommer med de flest forskellige baggrunde og årsager til at være i faget.

Min færden i gamet har strukket sig over ca. 5 år, grundet mit job har jeg besøgt GPèr i stort set hele verden, har aldrig besøgt en dansk GP, excl. Thai. Ja jeg har også mødt GPér hvor jeg har tænkt, hold da kæft tøs (kærligt ment) du skal skynde dig at finde et andet fag. Jeg har altså også mødt mange GPér der elsker deres fag. Alt i alt bygger mine erfaringer primært på ikke danske GPér.  

Du sidder med dårlig samvittighed fordi du føler du har udnyttet dem, hvad er det enligt at udnytte, i min verden er det at tvinge andre til at gøre noget de ikke vil, men tvang mener jeg at du har magt over dem. Det kan jeg så fortælle dig det har du ikke. 

Eksempel på en fortælling, og den er ganske sand, kan jeg vide det, nej men jeg kender denne GP ganske godt, hvorfor skulle hun lyve, for at jeg skulle få ondt af hende, nej hun har penge nok og jeg har aldrig givet hende noget ekstra. Jeg er sikker på at hendes historie er sand.

Hun (kommer oprindeligt fra øst europa) stod som 20 årig på grænsen til Tyskland med to små børn, uden uddannelse, har arbejdet ca. 15 år i faget, jeg skal garantere dig for at hun siger nej og har altid gjort det, hvis der er noget der ikke passer hende, hvor er hun idag, eget hus og bil, hendes børn har uddannelse. Ville hun hellere have haft samme succes som frisør, ja jeg ved det ikke, men som hun selv siger, "jeg elsker sex, jeg tjener gode penge, mine kunder gør som jeg vil, whats not to like"

Nej jeg kunne aldrig knalde en GPér der ikke er OK med faget, og ja der er der mange af, men der er altså dem der har valgt det af helt egen fri vilje, trust me, hvis du vælger en GPér der selv har valgt faget er det hende der har bukserne på.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

JA INDRØMMER DET ER GODT SKREVET OG FORMULERET! DERFOR MIN HENVISNINGER OG DIN NYE OPRETTELSE!

DU KUNNE JO FINDE DEN ÆGTE KÆRLIGHED OG FULGT DENNE! HVIS DU VILLE FØLGE DIN FAR! OG IKKE DIN MOSTERS MAND!

JEG HAR VÆRET GIFT 4 GANGE. OG MASSER AF KÆRESTER! OG KUN IMELLEM FORHOLD HAR JEG BRUGT GP.

HAR ALDRIG MØDT DANSKE GP DER IKKE VAR DER FOR AT GLÆDE! 

MEN NOGLE UDENLANDSKE SOM IKKE SYNTES DET VAR SKÆGT, DET FORTRYDES

MEN FLERE AF MINE BEDST MINDER ER I UDLANDET

DU ER JO FORRYGENDE UNG, MÅSKE! SÅ GIFT DIG MED DEN SMUKKE OG GLEM RESTEN! NÅR DU HAR DET SÅDANNE!

MEN HAV IKKE ONDT AF DK GP JEG TROR DE ER AFKLARET 

JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Tja - jeg har aldrig arbejdet på bordet - men jeg må nu indrømme, at jeg elsker mine besøgende. De skaber sjovt og nuancerede seksuelle oplevelser.

Men udkneppet og træt - tja.. nej..

Nysgerrig og engageret og begejstret for hvert møde, som altid byder ind med en ny måde at dyrke sex på - selv om vi mødes igen. Fordi mødet mellem mennesker i seksuelle sammenhænge altid er nyt og spændende. Og et bevidst tilvalg at dyrke sex på proff. plan. Fordi sex er skønt !

Men jeg kan da ikke undgå at tænke, at du bør tale med en proff. - enten terapeut ell præst måske, hvis din dårlige samvittighed tyngder dig i den grad, som dit indlæg giver indtryk af.

Det kunne ende med at sætte sig som en livslang bitterhed, hvilket intet menneske er tjent med... Kys fra mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ave Maria, hvor herre til hest og alle mulige andre chokerede krafts udtryk.!! 

Jeg er en af de udkneppede og trætte ludere.. Og jeg er skide stolt af det.. Når du kører hjem fra arbejde af (hvis du har sådan et:huh:) er du så træt.? Har du haft en lang dag.? Og føler dig brugt.?

Forhåbentlig føler du dig lige så dejligt brugt som jeg gør når jeg afslutter min arbejdsdag.. Jeg føler det som om jeg lige har brugt et par timer i træningscenteret.. Det føles som om jeg har forkælet min krop med en masse motion.. Og med dejlige gæster som jeg har en del af er jeg faktisk også blevet tilfredsstillet.. Sikke heldig jeg er^_^.. 

Når jeg er i saunaen tilbringer jeg hele dagen nede i dejligt varmt vand eller i en sauna i godt selskab.. What's not to like.? 

Jeg arbejder to dage om ugen.. Så ca 8 dage i måneden.. Nogen gange tager jeg ekstra vagter når jeg kan få det til at passe med børnene og min familie (som by the way godt ved hvad jeg arbejder med).. Jeg garanterer dig for at jeg er mindre brugt end du og mange andre på det danske arbejdsmarked med 5 dags uger er.. Mentalt er jeg nok også mere uskadt end den gennemsnitlige SOSU assistent der skal deale med stress og en gennemgående mangel på taknemmelighed fra de folk hun arbejder for og endda også dem som hun tager sig af.. En skolelærer der knokler derud af kun for at få skæld ud af forældrene til en lorteunge.! I spørger "Findes den lykkelige luder.?" Jeg spørger "Findes den lykkelige skolelærer?".. 

Jeg tilbringer mine arbejdsdage med at være værdsat.. Med forkælende ord fra mine søde gæster og sjove, vidunderlige og varmende stunder med mine lækre og fantastiske kollegaer.. Jeg føler mig fyldt op med dejlige oplevelser hver evig eneste gang jeg forlader min arbejdsplads.. Når jeg træder ind af døren på Romantica så råber jeg "Honey I'm Home".. Fordi det er mit andet hjem.. 

Lige så snart jeg træder ud af toget på hovedbanen ånder jeg ud som en mand løsladt fra fængsel med et smil større end øjnene på den sidste hund i eventyret om fyrtøjet.. Jeg nægter at tro på at jeg er undtagelsen der bekræfter reglen.! Jeg ved der er mange andre piger der har det på samme måde.. 

Lad være med at sætte din egen dårlige samvittighed hen på os piger.! Jeg vil i hvertfald ikke tage del i den.. Og jeg vil gerne påpege overfor mine gæster at ikke en eneste af dem skal rende rundt med dårlig samvittighed.!! 

Jeg var 25 da jeg startede i branchen.. Jeg var en voksen kvinde med tre dejlige børn.. Jeg var (er stadig) i gang med en uddannelse og havde styr på hjemmefronten.. Jeg kan sagtens se og indrømme at nogen piger starter for tidligt.. Og at nogen piger slet ikke burde være startet.. Denne branche er ikke for alle.. Lige så vidt som at karrieren som skolelærer heller ikke er for alle.. Det drejer sig om at finde sin rette hylde.. At finde der hvor man hører til i verdenen.. Jeg er fuldstændig overbevist om at jeg har fundet der hvor jeg burde være.. 

Som Jenslillemandhansen skriver længere oppe så Ja.. Gu fanden er jeg sur.! Jeg er faktisk pissed.. Jeg er så forbandet træt af alle jer mænd der endda har oplevet branchen på tæt hold stadig kan have fordomme.. Det slukker alt håb i mig om at mit arbejde som jeg elsker nogensinde kommer til at slippe fri af de lænker fordømmelsen og tabuiseringen har spundet rundt om den ligesom med Fenrisulven i den nordiske mytologi.. De er usynlige men strammende og "cribbling all the same".! Det da lige til at opgive kampen over.. 

Nu vil jeg bevæge min udsøgte bag hen i børnehaven hvor jeg vil kysse min mindste farvel og derefter vil jeg bringe den til Sjælland til en dejlig vagt i Saunaen hvor jeg vil tilbringe en masse timer faktisk fra 16-06 i dejligt selskab og forhåbentlig med en masse sjove og fantastiske gæster:wub:.. 

Jeg vil ikke engang bede dig om at forstår hvad jeg skriver fordi jeg tror vitterligt ikke det ville kunne synke ind der hvor det burde.! Når først ens mening er så stålsat og man er fast besluttet om at andre skal have skylden for ens samvittighed som du er tror jeg desværre ikke der er noget at gøre.. 

Men du skal stadig have "ha' en dejlig dag" med på vejen.. Jeg håber inderligt at du på et tidspunkt slipper af med den følelse du sidder med og kan stoppe den bitterhed du tydeligt indeholder.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Man undgår nærmest ikke og "filosofere" lidt over denrealistiske's indlæg:P

Enzo

Redigeret af Enzo L'uri
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man holder @denrealistiske's indlæg op imod @JenniferRomantica's indlæg, så ser man en kæmpe forskel. Jeg har heldigvis haft fornøjelse af at møde Jennifer, og hun virker præcis som hun siger i indlægget. Læg dertil at hun er en dejlig pige, men det er jo et sidespring.

 @denrealistiske, dig kender jeg derimod ikke, men vælger at tro på hvad du skriver - og det bekymrer mig lidt, at det ser ud til at dine glædespigebesøg tærer mere på dig end dem, til trods for at du ser ud til at "vælge" piger, der er i jobbet af egen fri vilje. Og at du så i lang tid blev ved med at besøg dem.

Uden på nogen måde at skulle være flabet eller patroniserende (og jeg undskylder på forhånd, hvis det lyder sådan), så tror jeg at du skal søge professionel hjælp, og få talt med nogen om det her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yes....det er fredag.....jeg vidste det bare der måtte komme en fredags-tråd!:P

Og i dag er det Jennifer og Frokosten der røg på den hæhæ....(fnissssssssssssssss):D

At tage penge for sex, er = du skal have det dårligt! FAT DET NU!

Lige meget hvad vi piger prøver at sige, så ved alle andre end os der gør det.....de ved det bedre end os!

og Dem der ikke ligger på lagnet længre.....de ved det straks bedre!

Drengene...ved det!

Psykologere...forskere.....alle ved det!

OS PIGER VI ER SÅ DUMME, SÅ LIGEMEGET HVOR MANGE GANGE VI SIGER DET.....SÅ VED ALLE ANDRE BEDRE END OS DET!

ps. hvor ved I det fra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Lady Cherie skrev, for 11 minutter siden:

Yes....det er fredag.....jeg vidste det bare der måtte komme en fredags-tråd!:P

Og i dag er det Jennifer og Frokosten der røg på den hæhæ....(fnissssssssssssssss):D

At tage penge for sex, er = du skal have det dårligt! FAT DET NU!

Lige meget hvad vi piger prøver at sige, så ved alle andre end os der gør det.....de ved det bedre end os!

og Dem der ikke ligger på lagnet længre.....de ved det straks bedre!

Drengene...ved det!

Psykologere...forskere.....alle ved det!

OS PIGER VI ER SÅ DUMME, SÅ LIGEMEGET HVOR MANGE GANGE VI SIGER DET.....SÅ VED ALLE ANDRE BEDRE END OS DET!

ps. hvor ved I det fra?

Hahahah - good one.. point taken.. hopper ikke i den slags banaliteter igen.. godt med erfaring udi fredagstråde.. LOL 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en gang skal man lægge ører til mænd som mener de har fundet de vise sten. De ved lige præcis hvorfor pigerne gør som de gør og hvordan de har det som det har det. Drop det nu. Lav en "Caitlyn Jenner". Knald for penge et par måneder. Så er du velkommen til at vifte med flaget. Men lad for himlens skyld være med at hælde din moralkaffe op til mig.

Hvorfor skal din far nu trækkes ind i det her? At han var en fuckboy i sine unge dage har vel intet at gøre med hvor trætte dine GPere er.

Ja, det er i gud blevet fredag :) 

 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan være en hård branchen for nogle

Jeg har været i branchen i 26 år jeg er stadig glad for mit job

Jeg tror det er et spørgsmål om hvordan man lever sit liv i det hele taget

For passer man på dig selv ,sætter sine grænser og ikke bare konstant  lever i "overhalingsbanen"  24/7

Så kan du sagtens være i branchen uden at blive træt og udbrændt

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@jenslillemandhansenv2 Jeg skærer skam alle over én kam. Og jeg gør det ikke for at provokere, selvom jeg udmærket er klar over, at mange professionelle føler sig frastødte over mit indlæg. Jeg fortæller blot om min egen erfaring, for jeg har som sagt ikke mødt én eneste ung, sund og rask pige (mentalt og fysisk), som ikke var påvirket af sit erhverv som glædespige. Og jeg har mødt flere end jeg har lyst til at erkende.

Som kunde, så kan man jo se efter. Man kan prøve at besøge pigerne sidst i deres vagter. Men man kommer ikke til et bordel for pigens skyld, man kommer for at få sit eget sexbehov dækket. I lang tid var min mentalitet også, at pigerne gør det frivilligt, så ergo kan det ikke være mit problem, hvis de ikke har godt af det. Og jeg synes stadig, det er en fair holdning at have, så jeg dømmer bestemt ikke. Jeg kan bare ikke retfærdiggøre overfor mig selv længere, at det er OK at udnytte unge piger, som lader sig udnyttes frivilligt mod betaling.

Jeg kan og skal ikke udelukke, at der findes piger, som nyder at være prostituerede (enten på fuld- eller deltid) uden at det sætter sine spor (mildt sagt). Jeg har bare ikke mødt dem… og har heller ikke lyst til at møde dem, da det igen efter min erfaring kun er et spørgsmål om tid (og for nogen selverkendelse), før det vender.

@FrokostUartig Godt for dig! Jeg er glad for, at du er lykkelig.

Og ja, jeg kunne have godt af at snakke med en professionel. Det tænker jeg vi alle kunne. Men ikke fordi jeg er bitter. For jeg føler ikke, at jeg er blevet ”forurettet”. Jeg ærgrer mig blot og fortryder de besøg jeg har gjort hos glædespiger. Og det er OK at have laster i livet. Vores laster, er ligesom vores succesoplevelser og alt andet, med til at forme os som de mennesker vi er. Hvad der ikke er OK, er bevidst at fortsætte med selv destruerende handlinger.

@JenniferRomantica Jeg har lært en vigtig lektie i min branche. Hvis du vil beholde talenter, så (1) betaler du dem, hvad de er værd. Du giver dem spændende og udfordrende opgaver, så de kan (2) kompetenceudvikle. Og (3) du skaber et godt arbejdsmiljø, hvor de trives og har det godt. Så ja, mange af mine ansatte er trætte når de kører hjem, men trætte på samme måde, som et barn er efter en lang fødselsdagsfest eller trætte som fodboldspillere efter de har spillet en god kamp. Ikke trætte som en 21 årig sød pige, der hæmningsløst i stribe og i flere timer er blevet kneppet af adskillige fremmede mænd. Din sammenligning holder ikke. Sorry to say.

Jeg er sikker på, at du er en god mor og et godt menneske. Det handler mit indlæg bare ikke om. Men når du spørger om den ”lykkelige skolelærer” findes, så undrer det mig.

Hvis man gerne vil tjene penge, så bliver man hverken skolelærer eller sundhedsplejersker. Det gør man kun af passion og lidenskab. Så det synes jeg er en latterlig sammenligning. I min verden, så er det et tabu, at sammenligne sig med svagere stillede. Og jeg synes netop ikke sundhedsplejersker eller skolelærer er svarere stillede end prostituerede, for det er ikke lønnen, som er den afgørende faktor når man vælger at læse til skolelærer eller sygeplejersker. Så ja, jeg tror der findes rigtig mange lykkelige skolelærer og sygeplejersker, ligesom der findes mange ulykkelige. Men hvis din lykke kun bliver opgjort i penge, så er du da i den grad på afveje. Så vil jeg råde dig til at læse forsikringsmatematik, medicin, jura, odontologi, datalogi, økonomi eller farmaci... Vælg selv! Det er vidt forskellige fag, så mon ikke én af dem siger dig noget? Fordelen i forhold til prostitution er, at du nemt er sikret en god pensionspakke til når alderen begynder at trykke og du bliver kreditvurderet til at kunne købe en lækker lejlighed i København som nyuddannet…

Når det er sagt, så undskylder jeg den hårde tone og ønsker dig en god karriere.

Redigeret af denrealistiske

Del dette indlæg


Link til indlæg
denrealistiske skrev, for 3 minutter siden:

JenniferRomantica Jeg har lært en vigtig lektie i min branche. Hvis du vil beholde talenter, så (1) betaler du dem, hvad de er værd. Du giver dem spændende og udfordrende opgaver, så de kan (2) kompetenceudvikle. Og (3) du skaber et godt arbejdsmiljø, hvor de trives og har det godt. Så ja, mange af mine ansatte er trætte når de kører hjem, men trætte på samme måde, som et barn er efter en lang fødselsdagsfest eller trætte som fodboldspillere efter de har spillet en god kamp. Ikke trætte som en 21 årig sød pige, der hæmningsløst i stribe og i flere timer er blevet kneppet af adskillige fremmede mænd. Den sammenligning holder ikke. Sorry to say.

Jeg er sikker på, at du er en god mor og et godt menneske. Det handler mit indlæg bare ikke om. Men når du spørger om den ”lykkelige skolelærer” findes, så undrer det mig.

Hvis man gerne vil tjene penge, så bliver man hverken skolelærer eller sundhedsplejersker. Det gør man kun af passion og lidenskab. Så det synes jeg er en latterlig sammenligning. I min verden, så er det et tabu, at sammenligne sig med svagere stillede. Og jeg synes netop ikke sundhedsplejersker eller skolelærer er svarere stillede end prostituerede, for det er ikke lønnen, som er den afgørende faktor når man vælger at læse til skolelærer eller sygeplejersker. Så ja, jeg tror der findes rigtig mange lykkelige skolelærer og sygeplejersker, ligesom der findes mange ulykkelige. Men hvis din lykke kun bliver opgjort i penge, så er du da i den grad på afveje. Så vil jeg råde dig til at læse forsikringsmatematik, medicin, jura, odontologi, datalogi, økonomi eller farmaci... Vælg selv! Det er vidt forskellige fag, så mon ikke én af dem siger dig noget? Fordelen i forhold til prostitution er, at du nemt er sikret en god pensionspakke til når alderen begynder at trykke og du bliver kreditvurderet til at kunne købe en lækker lejlighed i København som nyuddannet…

Hvor har jeg overhoved nævnt noget om penge.? Den eneste der ævler løs om det er dig:huh:.. Jeg snakker om arbejdsvilkår.. Der synes jeg uanset hvad du mener at deres (skolelærer og Sosu assistenter) er værrere end mine.. Og nok også farligere til dels.. 

Nu kommer du selv med eksempler på hvordan man kan være træt på forskellige måder.. Jeg finder det ligegodt vildt at du kan kende forskel på de forskellige former for træthed bare ved en blik.. Jeg må indrømme at jeg ikke kan det selv.. Og dette på trods af at jeg anser mig selv som ganske god menneskekender hvilket er nødvendigt i min branche.. I hvertfald hvis man vil have succes hvilket jeg forestiller mig at jeg har.. Hahaha.. 

Jeg er da netop blevet luder pga passion og lidenskab.. Så jeg kan ikke se hvor forskellen ligger.? På nær at jeg arbejder rigtig meget mindre så jeg har friheden til at nyde mine børns barndom og være til stede i nuet uden at skulle tænke på at arbejde mig selv halvt ihjel for at have til dagen og vejen.. Har jeg ikke lyst eller overskud til at arbejde en eller anden dag skal jeg ikke kæmpe med en chef der ufrivilligt giver mig fri men kan simpelt sende en sms af sted med at jeg ikke kommer.. Dejlig nemt og uden dårlig samvittighed fordi "hvem skal nu løbe ekstra stærk for at klarer byrden".. 

Dine tre grunde som er ganske legitime synes jeg alle mine arbejdspladser udfylder til punkt og prikke.. Og jeg elsker at være der.. Ellers havde jeg fundet andre græsgange.! 

Jeg vil foreslår dig at læse mit skriv endnu engang for præcis som spået har du ikke forstået det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blev jeg sur efter at have læst indlægget ? 

Blev jeg rørt i en eller anden udstrækning ?

Ja da. Jeg er da i besiddelse at tilpas meget empati, til at kunne sætte mig ind, hvilke kvaler trådopretter slås med, dels omkring sin opvækst med et ikke optimalt far søn forhold, og dels et generelt anstrengt forhold til piger.  

Hvad så med hans syn på Gp´er `?

Tja, nu forholder det sig jo således, at sandheden typisk afhænger af øjnene der ser det, kombineret med med ens moral, samvittighed m.v.  I denne fortælling handler det jo primært om længsel efter. lidt banalt sagt kærlighed og evnen til at kunne knytte sig til et andet menneske.   Som faderen beskrives kan jeg godt forstå, at det det har påvirket sønnen omkring hans syn på kærlighed imellem to mennesker som noget vedvarende, hvor man kan føle tryg, god nok osv osv.

Knægten har så fjumret rundt og enten søgt noget i branchen eller bare brugt den som en slag "overspringshandling" for de i hans verden virkelige problemer. Nu har manden så fundet kærligheden og skammer sig primært overfor sig selv. Han han har set lyset, at han fjumrede rundt i branchen i et desperat forsøg på at redde sig selv, samt at det for ham var et forkert unives. Det er vel set i dette lys vel ikke så ualmindeligt at man så pludselig tager kraftig afstand fra dette univers, hvilket kommer til udtryk ved at alt pludselig er noget lort 

Reaktionen og mønsteret ses også i andre sammenhænge. Det kunne være en mand eller kvinder der har brændt  nallerne en del gange i kærlighed, så er det modsatte køn bare nogle monstre af format, som man holde holde naller fra, for de er kun ude på at såre en, bedrage en osv.

Så sagt på en anden måde, jeg ser og opfatter en anden sandhed omkring branchen og pigerne, hvilket selvfølgelig også er subjektivt. Hvis jeg blev sur og gal kunne det måske hænge sammen med, at jeg følte mine værdier, moral m.v. truet - Det gør jeg så ikke

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame I skrev, for 20 minutter siden:

Det kan være en hård branchen for nogle

Jeg har været i branchen i 26 år jeg er stadig glad for mit job

Jeg tror det er et spørgsmål om hvordan man lever sit liv i det hele taget

For passer man på dig selv ,sætter sine grænser og ikke bare konstant  lever i "overhalingsbanen"  24/7

Så kan du sagtens være i branchen uden at blive træt og udbrændt

 

 

Jeg tror det der skader de unge piger mest i den her branche er selve det at have så mange penge som man tit kan lave i starten af sin karrierer.. Ikke så meget branchen.. De unge piger har tit og ofte ikke noget de skal står til ansvar for og derfor leder alle de penge dem i fordærv hvilket er mega tragisk.. 

Da jeg startede havde jeg allerede 3 børn jeg skulle står til ansvar for.. Og jeg havde heller ikke synderlig lyst til at gå ud og brænde mine penge af i byen eller what not.. 

Så jeg vil give dig ret i at det er livet i overhalingsbanen og spørgsmålet om hvad man ellers fylder sit liv med der har den udslagsgivende faktorer.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I like you @TheVoice.. Det virkelig prisværdigt at du prøver^_^.. 

Jeg synes bare det generelt er skide synd for de piger den her mand har besøgt at de nu skal have hans virkelighed trukket ned over hovedet på dem.. Eller at vi alle sammen skal have den her virkelighed trukket ned over hovedet.. Jeg hader da tanken om at der muligvis kunne være mænd der forlader min seng eller mit nærvær med den følelse.. Og så pga ting jeg slet ikke er herre over.. At folk kan finde på at ligge alle mulige ting og følelser over på mig baseret alene på tiden af døgnet.. Hmm.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

I like you @TheVoice.. Det virkelig prisværdigt at du prøver^_^.. 

Jeg synes bare det generelt er skide synd for de piger den her mand har besøgt at de nu skal have hans virkelighed trukket ned over hovedet på dem.. Eller at vi alle sammen skal have den her virkelighed trukket ned over hovedet.. Jeg hader da tanken om at der muligvis kunne være mænd der forlader min seng eller mit nærvær med den følelse.. Og så pga ting jeg slet ikke er herre over.. At folk kan finde på at ligge alle mulige ting og følelser over på mig baseret alene på tiden af døgnet.. Hmm.. 

Tak

I udgangspunktet er det træls at høre på disse sandheds apostle, hvis man kun læser deres indlæg, uden at forsøge at sætte det i relation til deres liv. På det seneste har vi haft en del beretninger fra mænd der har kneppet stort set alle GP´er, og sikkert også forsøgt at finde kærlighed i dette univers. De ser  nu pludselig  på universet med helt andre øjne. Jeg behøver vist ikke at nævne profilnavne. :)

Branchen er som den er, men aktørere forandre sig. Det vi alle kan glæde sig over, og som de "frelste" glemmer er at branchen rent faktisk kan rumme stort set alle skæve eksistenser, man bliver mødt med respekt og værdighed, også selvom man skulle have nogle issues.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
denrealistiske skrev, for 15 timer siden:

Men i de mange år, hvor jeg har besøgt disse glædespiger, er jeg altid gået derfra eller endt med en tom og smertefuld fornemmelse.

Og hvis jeg havde muligheden for det, så vil jeg give alt for at kunne gå tilbage i tiden og undgå dem alle sammen, selv Mille.

Sådan er vi heldigvis så forskellige.

Syntes du er lidt af en svagpisser og at du burde stå ved dine valg og acceptere hvad du foretog dig tidligere. Det er altid nemt at være bagklog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 17 minutter siden:

Sådan er vi heldigvis så forskellige.

Syntes du er lidt af en svagpisser og at du burde stå ved dine valg og acceptere hvad du foretog dig tidligere. Det er altid nemt at være bagklog.

Selvfølgelig står jeg bag mine valg. Jeg har ikke slået et andet menneske ihjel eller bevidst gjort nogen fortræd. Tværtimod. Men at stå bag sine valg, betyder ikke nødvendigvis at man er stolt over alle aspekter af ens fortid... Jeg fortryder meget, men eftersom jeg ikke kan rejse tilbage i tiden, så tænker jeg sjældent over det. 

Jeg skriver udelukkende for at dele af mine erfaringer, så "idiot mig for mange år siden", som måske sidder og læser med, tænker sig en ekstra gang om, inden han finder sig en "glædespige".

Redigeret af denrealistiske

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Blev jeg sur efter at have læst indlægget ? 

Blev jeg rørt i en eller anden udstrækning ?

Ja da. Jeg er da i besiddelse at tilpas meget empati, til at kunne sætte mig ind, hvilke kvaler trådopretter slås med, dels omkring sin opvækst med et ikke optimalt far søn forhold, og dels et generelt anstrengt forhold til piger.  

Hvad så med hans syn på Gp´er `?

Tja, nu forholder det sig jo således, at sandheden typisk afhænger af øjnene der ser det, kombineret med med ens moral, samvittighed m.v.  I denne fortælling handler det jo primært om længsel efter. lidt banalt sagt kærlighed og evnen til at kunne knytte sig til et andet menneske.   Som faderen beskrives kan jeg godt forstå, at det det har påvirket sønnen omkring hans syn på kærlighed imellem to mennesker som noget vedvarende, hvor man kan føle tryg, god nok osv osv.

Knægten har så fjumret rundt og enten søgt noget i branchen eller bare brugt den som en slag "overspringshandling" for de i hans verden virkelige problemer. Nu har manden så fundet kærligheden og skammer sig primært overfor sig selv. Han han har set lyset, at han fjumrede rundt i branchen i et desperat forsøg på at redde sig selv, samt at det for ham var et forkert unives. Det er vel set i dette lys vel ikke så ualmindeligt at man så pludselig tager kraftig afstand fra dette univers, hvilket kommer til udtryk ved at alt pludselig er noget lort 

Reaktionen og mønsteret ses også i andre sammenhænge. Det kunne være en mand eller kvinder der har brændt  nallerne en del gange i kærlighed, så er det modsatte køn bare nogle monstre af format, som man holde holde naller fra, for de er kun ude på at såre en, bedrage en osv.

Så sagt på en anden måde, jeg ser og opfatter en anden sandhed omkring branchen og pigerne, hvilket selvfølgelig også er subjektivt. Hvis jeg blev sur og gal kunne det måske hænge sammen med, at jeg følte mine værdier, moral m.v. truet - Det gør jeg så ikke

 

Enig. En irrelevant korrektion, så har det ikke være søgen på kærlighed, men snarere jagten efter den oplevelse man for alt i verden ikke vil undvære. Oplevelsen af den "connection" som kan opstå, når man er intimt sammen. Den man ofte ser, læser og hører om i alt fra film, serier, artikler og anmeldelser. Og den fandt jeg ikke en overspringshandling til.

Men du er ellers spot on. Glad for at du læste med, uanset hvad du synes.  Og jeg elsker din signatur, synes den rammer så godt :) 

 

Trinetease skrev, for 24 minutter siden:

@denrealistiske Hvor mange år besøgte du prostituerede ?

Alt for mange. Ønsker ikke at oplyse tallet, da det vil røbe min alder. Og har ikke lyst til at lyve.

@JenniferRomantica Super. Er glad for, at du er glad og har det godt.

Redigeret af denrealistiske

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
jp skrev, for 16 timer siden:

JA UNDSKYLD JEG NAPPER DEN IKKE! FAKE!

TROR VI HAR EN TROL

EL LIG

HVIS JEG TAGER FEJL BURDE DU STOPPE NOGET FØR! JP

Jeg er enig med JP – det lugter af trolleri ;)

Det lyder fuldstændig som en opdigtet “case story” fra det gamle “reader's digest” eller “det bedste” som det hed på dansk.

Jeg gætter på at indlægget er skrevet af en kvinde fra en af de interessegrupper der er imod købesex og har det formål at vi lede svin af mænd :-o der benytter sig af købesex skal få rigtig dårlig samvittighed :D

 

Redigeret af mature man
tyrkfejl ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjae alle de piger jeg har besøgt har nu været rigtigt glade for mit besøg

De er glade og smilende, når jeg banker på og af en eller anden grund så er de endnu gladere når jeg går :wacko::P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...