Hop til indhold

Recommended Posts

Røvslikker skrev, for 3 timer siden:

@Barbie eller hvem du nu end er...i hvilket forhold står det til @Hedensted's fortælling ???

Det var ikke i forhold til Hedensted, men mere en kommentar til dit indspark om at tilbyde et  bad og Katies kommentar. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedensted skrev, den 15/3/2018 at 10:45:

Hej brødre 

har fulgt lidt med i trående omkring Barbie 

https://annoncelight.dk/showad/234881

og udfra det valgte jeg at besøge denne flotte pige. Jeg blev dig lettere skuffet, kroppen er flot og billederne er ægte. Dig er brysterne flotteste når de er pakket ind, de er ikke særlig pænt lavet. Ansigtet lever slet ikke op til billederne. (Min smag og mening her) 

valgte at tage en omgang da hendes anmeldelser er positive. Men i min verden var der intet som tydede på gfe oplevelse eller god tid. Hun snakkede meget meget lidt og jeg måtte knap røre hende, hun virkede fjern og som om hun havde mest lyst til at blive færdig. Skuffet og med en træls følelse man kom med derfra.

Gentagelses fare er for mit vedkomne 0. 

Beklager mit indspark ikke var så positivt, men alle oplevelser kan jo ikke være i topkarakteren.

@Hedensted lige et par tillægs spørgsmål. 

Hvilke tråde og anmeldelser  ( ud over efterlysning fra maj 2017) har du fulgt? 

Jeg har ikke set nogen, så skulle der ligge noget vil jeg da blive glad for link. 

Der ligger en del på forskellige piger med navnet Barbie, men ikke denne Barbie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Barbie skrev, for 37 minutter siden:

Jeg har ikke set nogen, så skulle der ligge noget vil jeg da blive glad for link. 

bla denne fra efterlysning 13 feb, hvor der ikke er prangende signaler, og hvor teletrunten igen er på banen...gisp :?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror jeg vil anbefale folk at finde en andet tøz at kneppe med end ovenstående Barbie, for shit hvor æv med en røzsom ik tåler kritik.

og kunder ka hun ik ha mange af med den tid hun bruger her på forvaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 34 minutter siden:

bla denne fra efterlysning 13 feb, hvor der ikke er prangende signaler, og hvor teletrunten igen er på banen...gisp :?

 

 

Nu mente jeg tråde/anmeldelser vi IKKE  har set og kommenteret på. 

@Hedensted siger billederne passer, dog svare hendes ansigt ikke til billederne, der har jeg også spurgt hvilke billeder han mener der er ansigt på, da der ikke er ansigt på hendes billeder kunne det da være oplysende hvilke billeder han taler om.

Den du har postet har jeg/ vi også kommenteret på, her mener @Nolow126 dog at det IKKE er hende på billederne da hendes bryster er mindre end på billederne. Dog roser han hende for at være en sød pige osv.  Samme billeder - samme pige, og skulle det så være den efterlysning Hedensted vælger at besøge hende efter?

Det er da 2 modsigelser man kan læse sig frem til.

 

Redigeret af Barbie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, for 34 minutter siden:

Tror jeg vil anbefale folk at finde en andet tøz at kneppe med end ovenstående Barbie, for shit hvor æv med en røzsom ik tåler kritik.

og kunder ka hun ik ha mange af med den tid hun bruger her på forvaret.

@Jung Du har da vist ikke læst hele tråden søde du, der gives forklaring på hvorfor jeg svare, det står også i hendes profil og annonce tekst. Du går bare udfra hun ikke har noget at lave eller ikke kan tåle kritik.

1) Hun har fint med besøg

2) Kritik kan hun sagtes klare, det er mere mig ( teletrunten) der syntes denne anmeldelse er mærkværdig på flere planer. 

3) Hun er ikke dansk og syntes hverken det engelske eller danske er godt nok på skrift.

Hvorfor mener du iøvrigt at hun/ andre pigerne ikke må svare på og undre sig over en anmeldelse de ikke kan genkende situationen fra? 

Gælder det så også søde kommentar, som mange tak, glad for du havde en fed oplevelse osv,  på en god anmeldelse?

Gik egentlig udfra det er ganske almindeligt herinde - både på gode og dårlige anmeldelser.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barbie skrev, for 7 timer siden:

@Jung Du har da vist ikke læst hele tråden søde du, der gives forklaring på hvorfor jeg svare, det står også i hendes profil og annonce tekst. Du går bare udfra hun ikke har noget at lave eller ikke kan tåle kritik.

1) Hun har fint med besøg

2) Kritik kan hun sagtes klare, det er mere mig ( teletrunten) der syntes denne anmeldelse er mærkværdig på flere planer. 

3) Hun er ikke dansk og syntes hverken det engelske eller danske er godt nok på skrift.

Hvorfor mener du iøvrigt at hun/ andre pigerne ikke må svare på og undre sig over en anmeldelse de ikke kan genkende situationen fra? 

Gælder det så også søde kommentar, som mange tak, glad for du havde en fed oplevelse osv,  på en god anmeldelse?

Gik egentlig udfra det er ganske almindeligt herinde - både på gode og dårlige anmeldelser.

 

 

Man kan også gå så meget i forsvar at det lyder pinligt.

og pinlig det er hvad jeg læser fra teletrunte og Barbie tøz her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, for 36 minutter siden:

Man kan også gå så meget i forsvar at det lyder pinligt.

og pinlig det er hvad jeg læser fra teletrunte og Barbie tøz her.

Eller som du bare slynge noget ud, uden først lige have læste div kommentar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil da lige knytte en kommentar til denne lange tråd. Lidt sent, men har været ude at rejse de seneste mange dage, og derfor ikke været online her. 

Hygiejne kan være et problem, men jeg kører som sælger og ved jeg altid er pæn og præsentabel, plus jeg fik et bad inden vi skulle hygge. Så den undskyldning holder ikke helt. 

Stedet er ligegyldigt, det var pigen jeg anmelder 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barbie skrev, den 15/3/2018 at 13:36:

 

Hej.  Hvor Søren har du haft den oplevelse? I Kolding og Århus er det husets faste telefondamer, men dem kender jeg og har da tænkt mig at høre dem ad om denne dårlige oplevelse for ligesom at komme frem til hvorfor.  Nu skriver du hverken hvor, hvornår eller hvad du fik af ydelser. Jeg har siddet privat for hende siden oktober sidste år og må sige at det du skriver kan jeg overhovedet ikke få til at passe nogen af stederne. Hvad enten det er i Holstebro, Vejle eller Odense og de 3 steder er det altid mig. Hun er en meget sød og blid pige, der både sludder og griner meget. Væggen er godt nok ikke papirstynde, men jeg kan høre der bliver grint meget og sludderet. Hun følger hver en gæst til døren, med small talk, knus  og farvel kys i døren. PS Hvad mener du med ansigtet ikke svare til billederne?

Der er IKKE ansigt på nogen af hendes fotos.

Helt personligt syntes jeg hendes bryster er flotte, ja man kan se ar omkring nippels og den ene niple ser lidt anderledes ud, sådan har den nu altid været såååå.

PPS Du har liket en efterlysning fra 2017 her d 5 marts - hvor du også nævnte maskinesex, men venter alligevel 9 dage med anmeldelsen. Går også ud fra hvis du ikke fik tiden ud, at du så har kontaktet klinikke og klaget der, da det er telefondames opgave at styre.

Mente at ansigtet ikke lever op til de flotte billeder... ikke at ansigtet ikke ligner den på billederne. 

Stedet er ligegyldigt. 

Ja har kontaktet og blev afvist på en meget upsssende måde. 

Skriver min anmeldelse som så mange andre, heldig eller uheldig oplevelse, så syntes jeg den hører til her

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy

Hmm dengang jeg besøgte hende i Aarhus der snakkede vi da godt sammen, hun var til stede og grinede af min humor..

I skal bare gi GP noget "gas" få hende til at le..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Barbie igår i Vejle og fik en rigtig god modtagelse af teletrunten og Barbie med knus og kram.

Barbie var utrolig sød, omsorgsfuld da jeg havde en lidt speciel situation, og hun gjorde alt for at jeg fik en god oplevelse da det var min første gang.

Jeg kan varmt anbefale et besøg hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...