Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre 

har fulgt lidt med i trående omkring Barbie 

https://annoncelight.dk/showad/234881

og udfra det valgte jeg at besøge denne flotte pige. Jeg blev dig lettere skuffet, kroppen er flot og billederne er ægte. Dig er brysterne flotteste når de er pakket ind, de er ikke særlig pænt lavet. Ansigtet lever slet ikke op til billederne. (Min smag og mening her) 

valgte at tage en omgang da hendes anmeldelser er positive. Men i min verden var der intet som tydede på gfe oplevelse eller god tid. Hun snakkede meget meget lidt og jeg måtte knap røre hende, hun virkede fjern og som om hun havde mest lyst til at blive færdig. Skuffet og med en træls følelse man kom med derfra.

Gentagelses fare er for mit vedkomne 0. 

Beklager mit indspark ikke var så positivt, men alle oplevelser kan jo ikke være i topkarakteren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det samme har jeg oplevet, jeg valgte dog at gå igen, da hun virkede sur og uoplagt.

 

Måske hun skulle finde en anden branche, når hun tilsyneladende ikke leverer varen længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok halvandet år siden, jeg besøgte Nikita (det hedder hun herovre hos "os"), - og jeg har da længe tænk, at det var på tide at gentage fornøjelsen. - Lidt skuffende at læse disse mindre positive erfaringer med hende. - Jeg husker hende som en køn, charmerende og imødekommende pige. Absolut ingen berøringsangst. - God stemning fra første sekund. - Jeg vil nok vove et nyt møde, når hun vender hjem til sin Københavnske "rede".

http://www.romantica.dk/profil.php?id=22

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedensted skrev, for 3 timer siden:

Hej brødre 

har fulgt lidt med i trående omkring Barbie 

https://annoncelight.dk/showad/234881

og udfra det valgte jeg at besøge denne flotte pige. Jeg blev dig lettere skuffet, kroppen er flot og billederne er ægte. Dig er brysterne flotteste når de er pakket ind, de er ikke særlig pænt lavet. Ansigtet lever slet ikke op til billederne. (Min smag og mening her) 

valgte at tage en omgang da hendes anmeldelser er positive. Men i min verden var der intet som tydede på gfe oplevelse eller god tid. Hun snakkede meget meget lidt og jeg måtte knap røre hende, hun virkede fjern og som om hun havde mest lyst til at blive færdig. Skuffet og med en træls følelse man kom med derfra.

Gentagelses fare er for mit vedkomne 0. 

Beklager mit indspark ikke var så positivt, men alle oplevelser kan jo ikke være i topkarakteren.

 

Hedensted skrev, for 3 timer siden:

Hej brødre 

har fulgt lidt med i trående omkring Barbie 

https://annoncelight.dk/showad/234881

og udfra det valgte jeg at besøge denne flotte pige. Jeg blev dig lettere skuffet, kroppen er flot og billederne er ægte. Dig er brysterne flotteste når de er pakket ind, de er ikke særlig pænt lavet. Ansigtet lever slet ikke op til billederne. (Min smag og mening her) 

valgte at tage en omgang da hendes anmeldelser er positive. Men i min verden var der intet som tydede på gfe oplevelse eller god tid. Hun snakkede meget meget lidt og jeg måtte knap røre hende, hun virkede fjern og som om hun havde mest lyst til at blive færdig. Skuffet og med en træls følelse man kom med derfra.

Gentagelses fare er for mit vedkomne 0. 

Beklager mit indspark ikke var så positivt, men alle oplevelser kan jo ikke være i topkarakteren.

Hej.  Hvor Søren har du haft den oplevelse? I Kolding og Århus er det husets faste telefondamer, men dem kender jeg og har da tænkt mig at høre dem ad om denne dårlige oplevelse for ligesom at komme frem til hvorfor.  Nu skriver du hverken hvor, hvornår eller hvad du fik af ydelser. Jeg har siddet privat for hende siden oktober sidste år og må sige at det du skriver kan jeg overhovedet ikke få til at passe nogen af stederne. Hvad enten det er i Holstebro, Vejle eller Odense og de 3 steder er det altid mig. Hun er en meget sød og blid pige, der både sludder og griner meget. Væggen er godt nok ikke papirstynde, men jeg kan høre der bliver grint meget og sludderet. Hun følger hver en gæst til døren, med small talk, knus  og farvel kys i døren. PS Hvad mener du med ansigtet ikke svare til billederne?

Der er IKKE ansigt på nogen af hendes fotos.

Helt personligt syntes jeg hendes bryster er flotte, ja man kan se ar omkring nippels og den ene niple ser lidt anderledes ud, sådan har den nu altid været såååå.

PPS Du har liket en efterlysning fra 2017 her d 5 marts - hvor du også nævnte maskinesex, men venter alligevel 9 dage med anmeldelsen. Går også ud fra hvis du ikke fik tiden ud, at du så har kontaktet klinikke og klaget der, da det er telefondames opgave at styre.

Redigeret af Barbie

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 5 minutter siden:

Ø hvordan kan hun svar når hun ik kan dansk el udtaler sig 

Det gør jeg for hende søde du. Hun syntes ikke hverken hendes engelsk og dansk på skrift er godt nok og vil gerne undgå misforståelser. Læse du hendes profil og ann står det også højt og tydeligt deri. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 2 timer siden:

Det samme har jeg oplevet, jeg valgte dog at gå igen, da hun virkede sur og uoplagt.

 

Måske hun skulle finde en anden branche, når hun tilsyneladende ikke leverer varen længere.

De eneste jeg har oplevet der er gået er enten fordi hun IKKE tilbyder superfransk eller prisen ikke har passet dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Hedensted skrev, for 5 timer siden:

Men i min verden var der intet som tydede på gfe oplevelse eller god tid. Hun snakkede meget meget lidt og jeg måtte knap røre hende, hun virkede fjern og som om hun havde mest lyst til at blive færdig. Skuffet og med en træls følelse man kom med derfra.

op på hesten igen...selvfølgelig træls oplevelse, men mon ikke alle har gjort sine erfaringer i disse situationer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
kati_arhus skrev, for 3 timer siden:

Maybe you forgot about the hygiene?;) It is hard to be empathetic with smelly man.  Dont  take it personal ;)

....måske tilbudt et bad inden kampens start, hvordan kan du komme på at hygiejnen spillede et pus her ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 3 timer siden:

....måske tilbudt et bad inden kampens start, hvordan kan du komme på at hygiejnen spillede et pus her ???

1) I forventer pigerne er rene og lækre når i besøger dem,  er det for meget forlangt at i tager badet INDEN besøget. Der hvor jeg kommer fra er det ret almindeligt med vand og sæbe inden en ordentlig omgang i høet. Gør ligesom oplevelsen bedre. 

2) En del mænd kan ikke finde ud af det med vasketøj - om det har langt en uge inden maskinen startes eller glemt at tage det ud når det er færdig vasket - uanset så stinker tøjet af sur karklud og den lugt hænge ved huden. Især blandet med sved er den lugt virkelig uappetitlig.

Faktisk kan den lugt forpeste et rum til så der skal seriøs udluftning til inden næste gæst eller 1/2 flaske friskluft spray. 

Vh teletrunten ( gennem en del år og på mange forskellige klinikker )

Redigeret af Barbie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Barbie i Svalereden for en måned siden,og har absolut kun positivt at sige om hende.En lækker og dejlig pige,der var interesseret i,at jeg fik så god en oplevelse som muligt.Hun var meget varm og indlevende med et dejligt humør.Hun gav mig en uforglemmelig oplevelse,og så var det oven i købet på  Valentinsdag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gigilo skrev, for 12 minutter siden:

Jeg besøgte Barbie i Svalereden for en måned siden,og har absolut kun positivt at sige om hende.En lækker og dejlig pige,der var interesseret i,at jeg fik så god en oplevelse som muligt.Hun var meget varm og indlevende med et dejligt humør.Hun gav mig en uforglemmelig oplevelse,og så var det oven i købet på  Valentinsdag.

Barbie sidde lige ved side af og siger mange tak. Sender kys og kram :wub:

Fårk it. Du får sgu også lige et fra  teletrunten. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gigilo skrev, for 54 minutter siden:

Mange tak,du ser mig snart igen Barbie :-)

<3 hun siger på gensyn og du må lige give dig til kende :wub: hun har jo ikke været her ret længe og vil gerne vide hvem du er. 

Godnat herfra og på snarligt gensyn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Riesenschwanz skrev, for 51 minutter siden:

Gamle Riesen sidder sgu og får lyst til at “møde” Barbie og hilse på teletrunten. :)

Teletrunten siger du skal være så <3 velkommen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Barbie skrev, for 3 timer siden:

2) En del mænd kan ikke finde ud af det med vasketøj - om det har langt en uge inden maskinen startes eller glemt at tage det ud når det er færdig vasket - uanset så stinker tøjet af sur karklud og den lugt hænge ved huden. Især blandet med sved er den lugt virkelig uappetitlig.

Faktisk kan den lugt forpeste et rum til så der skal seriøs udluftning til inden næste gæst eller 1/2 flaske friskluft spray. 

Kogevasken og tørresnoren er jo blevet væk hos de fleste, og endda ikke kun hos mændene...

En skam, da det er det eneste rigtigt effektive middel mod baktusser og pletter på undertøj, sengetøj m.v.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

@Hedensted tak for en god beretning af din oplevelse...lækkert med en ærlig fortælling, det er ved at være en sjældenhed. :)

......@kati_arhus hvorfor afsporer du, og altid smider kortet 'hygiejne' når en af dine bekendte, ikke lige får en vinder sendt ud af døren ????..står da både kunden, og pigen frit for at sige fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Barbie skrev, for 12 timer siden:

1) I forventer pigerne er rene og lækre når i besøger dem,  er det for meget forlangt at i tager badet INDEN besøget. Der hvor jeg kommer fra er det ret almindeligt med vand og sæbe inden en ordentlig omgang i høet. Gør ligesom oplevelsen bedre. 

2) En del mænd kan ikke finde ud af det med vasketøj - om det har langt en uge inden maskinen startes eller glemt at tage det ud når det er færdig vasket - uanset så stinker tøjet af sur karklud og den lugt hænge ved huden. Især blandet med sved er den lugt virkelig uappetitlig.

Faktisk kan den lugt forpeste et rum til så der skal seriøs udluftning til inden næste gæst eller 1/2 flaske friskluft spray. 

Vh teletrunten ( gennem en del år og på mange forskellige klinikker )

@Barbie eller hvem du nu end er...i hvilket forhold står det til @Hedensted's fortælling ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker wrote, 3 hours ago:

@Hedensted  thanks for a good account of your experience ... delicious with an honest speech, it's about to be a rarity.:)

...... @kati_arhus  Why do you stumble and always throw the card 'hygiene' when one of your acquaintances does not just get a winner sent out of the door ???? .. is both the customer and the girl free to Saying no.

 Det var ikke om mig, jeg svarade ikke hvad jeg gjorde i denne situationen. (and how do you expect us to check client? At the door - smelling all parts of body? Anyway, all of them are going to bathroom so we should test all of them just after the shower? It's not hard to imagine how the atmosphere will be ... No, how is the result of washing.)

Amd I know from experience, that mainly, people who dont care about the hygiene and how they treat girls are the MOST picky and always have some issues about us... So that was just an idea of reason. ;) All the best for all of you at the WEEKEND! :D <3 Hugs

Redigeret af kati_arhus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...