Hop til indhold
Dennis Nord

Fræk 18 årig pige søger lommepenge

Recommended Posts

Hotmand2 skrev, for 21 timer siden:

hun er ægte nok og hun er lækker;-) hun er bare lidt generet 

Flot..og så endda som helt nyt medlem og med første indlæg. Havde stolet noget mere på det hvis det havde været en der havde lidt flere indlæg herindefra med andre anmeldelser. Ved ikke hvorfor, men får altid en eller anden følelse af "bagmand", eller "annoncør", når jeg læser sådan en besked.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 8 minutter siden:

Flot..og så endda som helt nyt medlem og med første indlæg. Havde stolet noget mere på det hvis det havde været en der havde lidt flere indlæg herindefra med andre anmeldelser. Ved ikke hvorfor, men får altid en eller anden følelse af "bagmand", eller "annoncør", når jeg læser sådan en besked.

Helt ny kan profilen, da ikke være eftersom den er oprettet december 2016.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Alene alderen gør at jeg ville være betænkelig ved at besøge hende. Som andre er inde på så kan det være en 17 årig som lyver sig ældre for at tjene nogle ekstra lommepenge. Er det tilfældet og du bliver taget, vil det medføre uoverskuelige konsekvenser. Vælg hellere en som er 20+ og undgå den risiko. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skovfogeden skrev, 1 time siden:

Helt ny kan profilen, da ikke være eftersom den er oprettet december 2016.

Nææ det kan du da have ret i, men så er det da vildt nok at den har stået stille ligegodt i 2 år før det første indlæg ;-). Men uanset hvad så var det bare min holdning til det, da det underligt nok altid er et positivt svar til en masse dårlige der kommer fra et helt nyt medlem uden andre indlæg. Men kan da godt være det er ægte nok i dette tilfælde, selv om uddybelsen ikke er det vilde, som ændrer så meget ved holdning til et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bull1958 skrev, den 14/3/2018 at 19:18:

Glem det , hvis der kun er e-mail så er det mange gange spam 

Tja jeg bruger kun email på mine annoncer og det er bestemt ikke spam ;)
Det er bare rart at have informationerne i en email istedet for sms, da email er søgbart og kan hentes op på PC :) Det har sine fordele ;)

/Miss Ginz

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...