Hop til indhold
Dennis Nord

Fræk 18 årig pige søger lommepenge

Recommended Posts

Guest ViborgMand
Bull1958 skrev, for 41 minutter siden:

Glem det , hvis der kun er e-mail så er det mange gange spam 

 

Men ikke altid!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dennis Nord skrev, 1 time siden:

Hej

Er der nogen der ud som har mødet hen....

https://annoncelight.dk/showad/246269

Kære Dennis Nord:)

- - det kan være hende den tidligere Veripigen - - og hvis det er, - så hold dig væk. Du kan risikere at løbe ind i alle de værste fantasier din hjerne kan frembringe  om et mega ubehageligt møde. f.eks : fupnummer - afpresning - tyveri - overfald - - - - - - - -      og 18 år ?!?!?  - er hun over eller under 18 år ???  - pas på du - er hun under 18 år kan du få alvorlige problemer med lovgivningen.

Jeg håber jeg tager gruelig fejl.og der rent faktisk er et godt slaw fisse:wub:  samt en dejlig barm i indenfor rækkevidde 

Men træd varsomt og agtsom så hverken hun eller dig kommer galt afsted

Mange hilsner

Nyder livet 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 56 minutter siden:

Kære Dennis Nord:)

- - det kan være hende den tidligere Veripigen - - og hvis det er, - så hold dig væk. Du kan risikere at løbe ind i alle de værste fantasier din hjerne kan frembringe  om et mega ubehageligt møde. f.eks : fupnummer - afpresning - tyveri - overfald - - - - - - - -      og 18 år ?!?!?  - er hun over eller under 18 år ???  - pas på du - er hun under 18 år kan du få alvorlige problemer med lovgivningen.

Jeg håber jeg tager gruelig fejl.og der rent faktisk er et godt slaw fisse:wub:  samt en dejlig barm i indenfor rækkevidde 

Men træd varsomt og agtsom så hverken hun eller dig kommer galt afsted

Mange hilsner

Nyder livet 

Tak for oplysning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB

Intet svar....Så måske ikke seriøs?

 

Nogen der har svar fra hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
KristianB skrev, den 14/3/2018 at 23:11:

Intet svar....Så måske ikke seriøs?

 

Nogen der har svar fra hende?

Bare vent..der skal nok komme svar..det plejer der altid at gøre, men som før skrevet, så er de 99% af tilfældende enslydende mails, hvor "hun" pludseligt vil have dig til at skrive til et helt andet sted, hvor hun så har vedlagt et link, da hun synes det er meget lettere at skrive der. Tilfældigvis er disse steder betalings sider som disse fjolser forsøger at narre naive mænd til at betale for i håbet om at møde drømmepigen. HOLD JER LANGT VÆK FRA DISSE SNYDERE !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
youngatheart skrev, den 16/3/2018 at 01:07:

Nej men kun i 99% af tilfældende ;-)

Du har ikke talt det vel, for så skal du sateme finde dig en hobby :-)

 

Jeg har faktisk gode erfaringer med mails. Man finder ret hurtigt ud af om det er fake eller OK. Har da f eks møde Anne Madsen i Herning og hende fra Glyngøre............ hvor selve sexoplevelsen så dog ikke var så god. Men ja der er da fakes imellem, men som sagt synes jeg de er nemme at skille ud, en del af dem har så mærkelige mails at man faktisk kan se det med det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når der ikke kommer noget svar, så er mailadressen typisk sendt videre til rusland, og så får man senere en masse kreative henvendelser fra "kvinder" med endnu mere kreative mailadresser, men så må man jo bare trykke på spam knappen hver gang.

Jeg ser en del spændende annoncer, men jeg har lært altid at checke herinde, før jeg eventuelt skriver til en, som kun har mailadresse, og jeg skriver kun, hvis hun er anmeldt positivt herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere seriøse svar over mails, men også nogle der var døde. Når man svarer på mails på annoncelight.dk bør man ikke udlever personlige oplysninger, inden der er seriøs kontakt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altså mødtes med hende kan jeg så sige, hvis det er hende.. Send en SMS, der svare hun gerne, dog kan der gå lidt i mellem.. 

Hun giver en lækkert blowjob helt til roden, og hun holder sig ikke tilbage, og så sluger hun lystigt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
PerZ skrev, for 6 timer siden:

Jeg har altså mødtes med hende kan jeg så sige, hvis det er hende.. Send en SMS, der svare hun gerne, dog kan der gå lidt i mellem.. 

Hun giver en lækkert blowjob helt til roden, og hun holder sig ikke tilbage, og så sluger hun lystigt..

Er det lang tid siden?

Redigeret af John41

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
youngatheart skrev, den 16/3/2018 at 01:07:

Nej men kun i 99% af tilfældende ;-)

 

PerZ skrev, for 16 timer siden:

Jeg har altså mødtes med hende kan jeg så sige, hvis det er hende.. Send en SMS, der svare hun gerne, dog kan der gå lidt i mellem.. 

Hun giver en lækkert blowjob helt til roden, og hun holder sig ikke tilbage, og så sluger hun lystigt..

Så må de næste 99 med mails jo være fake!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, den 14/3/2018 at 20:24:

Kære Dennis Nord:)

- - det kan være hende den tidligere Veripigen - - og hvis det er, - så hold dig væk. Du kan risikere at løbe ind i alle de værste fantasier din hjerne kan frembringe  om et mega ubehageligt møde. f.eks : fupnummer - afpresning - tyveri - overfald - - - - - - - -      og 18 år ?!?!?  - er hun over eller under 18 år ???  - pas på du - er hun under 18 år kan du få alvorlige problemer med lovgivningen.

Jeg håber jeg tager gruelig fejl.og der rent faktisk er et godt slaw fisse:wub:  samt en dejlig barm i indenfor rækkevidde 

Men træd varsomt og agtsom så hverken hun eller dig kommer galt afsted

Mange hilsner

Nyder livet 

Veripigen er over 18 år så helt rolig på det punkt :) Kender glimrende den pige, bare ikke for noget positivt.! Se evt tråden veripigen stadig aktiv. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
PerZ skrev, den 24/3/2018 at 21:53:

Jeg har altså mødtes med hende kan jeg så sige, hvis det er hende.. Send en SMS, der svare hun gerne, dog kan der gå lidt i mellem.. 

Hun giver en lækkert blowjob helt til roden, og hun holder sig ikke tilbage, og så sluger hun lystigt..

Sms? Hvad er hendes nummer? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
larokka skrev, for 14 timer siden:

Hej PerZ blander i ikke tingene nu ? gik efterlysning ikke på en pige fra Odder ?

Pas, annoncen er ikke aktiv mere, så lidt svært at sige.. det passede bare meget godt med hvad hun havde skrevet på et tidspunkt..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er 2 annoncer en 18 årig i Odder der kun har mail på som kontakt og en i Nordjylland med både mail og telefon nummer ( som minder om Veri pigen )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...