Hop til indhold
Casting

Medvirkende til tv-program

Recommended Posts

Jeg er helt på linje med Liv. I min aktive karriere, var langt størstedelen af mine gæster over 40. Dette var både på klinik og PD. Og heldigvis for det :rolleyes:

Jeg arbejdede tæt sammen med en flok piger, som også bemærkede det samme. Selvom to af pigerne var en del yngre end jeg, så foretrak de sågar de ældre gæster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Sanne

Jeg er ked af at sige det, men det er noget vrøvl. Jeg afviser ikke at du og andre kan have haft flest ældre kunder, og at der også findes ældre kunder (jeg er jo fx selv over 40), men at mene at den typiske (altså de fleste) af kunderne hos gældespigerne - generelt set - er over 40 eller 50 år, det tror jeg simpelthen ikke på. 

Men heldigvis er der både modne glædespiger og modne kunder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 13 minutter siden:

@Sanne

Jeg er ked af at sige det, men det er noget vrøvl. Jeg afviser ikke at du og andre kan have haft flest ældre kunder, og at der også findes ældre kunder (jeg er jo fx selv over 40), men at mene at den typiske (altså de fleste) af kunderne hos gældespigerne - generelt set - er over 40 eller 50 år, det tror jeg simpelthen ikke på. 

Men heldigvis er der både modne glædespiger og modne kunder. 

Så fordi at du ikke tror på det, så er det fis i en hornlygte? Det er forunderligt, hvordan du ikke tror os, som trods alt har førstehåndserfaringer. :) 

Jeg har de seneste år 1 1/2 - 2 år kun ønsket mænd fra 30 år og op, de fleste af mine kunder har passeret de 30 år for længe, længe siden. :D De mere... modne mænd, var også i overtal forinden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Iscenesat Virkelighed

Nej, det mener jeg ikke - men  om I har ældre kunder, og om der også findes ældre kunder (det gør der helt sikkert), er jo ikke emnet. Jeg konstaterede bare oprindeligt, at den samlede kundemasse bliver mindre med alderen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden:

Så fordi at du ikke tror på det, så er det fis i en hornlygte? Det er forunderligt, hvordan du ikke tror os, som trods alt har førstehåndserfaringer. :) 

Jeg har de seneste år 1 1/2 - 2 år kun ønsket mænd fra 30 år og op, de fleste af mine kunder har passeret de 30 år for længe, længe siden. :D De mere... modne mænd, var også i overtal forinden. 

 

Eller også så er I kvinder lige så dårlige som os mænd til at vurdere alder :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 10 timer siden:

 

Eller også så er I kvinder lige så dårlige som os mænd til at vurdere alder :lol: 

God pointe. De kvinder, jeg har besøgt, bedømmer mig altid til at være en del yngre end min virkelige alder :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 12 timer siden:

 

Eller også så er I kvinder lige så dårlige som os mænd til at vurdere alder :lol: 

Jeg behøver sjældent at sjusse mig frem, da de fleste fortælle det helt af sig selv, når de bestiller tid første gang. :D De kan naturligvis lyve så det brager, til ingen verdens nytte, mén jeg tror det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

På FKK og partytreff klubber ser man de andre mænd. Her er min vurdering, at de fleste mænd er 45 + Nuvel der kommer unge mænd men flest 45 +

Vurderingen er baseret på 50 + klubbesøg og set flere tusinde mænd i købesex sammenhæng. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
Finn1101 skrev, den 28/5/2018 at 17:50:

@Iscenesat Virkelighed

Nej, det mener jeg ikke - men  om I har ældre kunder, og om der også findes ældre kunder (det gør der helt sikkert), er jo ikke emnet. Jeg konstaterede bare oprindeligt, at den samlede kundemasse bliver mindre med alderen.

Muligvis, men du har i efterhånden flere kommentarer postuleret at du har "sandheden" omkring kunders alder og at dem der måtte mene noget andet er galt på den. En ret arrogant tilgang set i lyset af at din "videnskabelige" undersøgelse stammer fra nogle stykker du har spurgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt statistik for en GP gennem 5 år. 

951 forskellige mænd har henvendt sig, på 21 forskellige emails og der er skrevet 17514 mails. 

Ud af de 951, er der 720 der har oplyst alder (om alderen passer vides ikke) 

62 % Var over 40 år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sixty Niner skrev, for 46 minutter siden:

Lidt statistik for en GP gennem 5 år. 

951 forskellige mænd har henvendt sig, på 21 forskellige emails og der er skrevet 17514 mails. 

Ud af de 951, er der 720 der har oplyst alder (om alderen passer vides ikke) 

62 % Var over 40 år. 

Interessante tal. Det må have taget lidt tid af finde dem frem.    Man kan så undre sig lidt over, hvorfor man har haft behov for at have 21 forskellige emailadresser på 5 år  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Interessante tal. Det må have taget lidt tid af finde dem frem.    Man kan så undre sig lidt over, hvorfor man har haft behov for at have 21 forskellige emailadresser på 5 år  :)

Der er blevet oprettet mail adresser, alt efter setup og det hun ønskede at søge. 

 

Jo der er lagt rigtig mange timer i at læse og sortere mails. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, den ‎28‎-‎05‎-‎2018 at 17:50:

@Iscenesat Virkelighed

Nej, det mener jeg ikke - men  om I har ældre kunder, og om der også findes ældre kunder (det gør der helt sikkert), er jo ikke emnet. Jeg konstaterede bare oprindeligt, at den samlede kundemasse bliver mindre med alderen.

Jamen Finn,

Det er jo godt du ved det...men hvor ved du det fra?

Og jeg må ligesom de andre piger også skriver at det er den vokse mand jeg også ser...så mon ikke dine antagelser eller "sandheder" er skudt helt ved siden af?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sixty Niner skrev, for 4 timer siden:

Lidt statistik for en GP gennem 5 år. 

951 forskellige mænd har henvendt sig, på 21 forskellige emails og der er skrevet 17514 mails. 

Ud af de 951, er der 720 der har oplyst alder (om alderen passer vides ikke) 

62 % Var over 40 år. 

Øhh, hvor har du så de signifikante  tal fra?

Er det fra mislykkede forsøg på bl.a. Tinder-sider?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Lady Cherie

Jeg indrømme at min opfattelse ikke bygger på et videnskabeligt grundlag, men alene ud fra samtaler med et par glædespiger, som jeg har talt med om emnet. 

Yderligere gjorde jeg for nylig noget, som jeg egentlig ikke er så stolt af, og som opstod lidt ved en tilfældighed, og som jeg overvejer om jeg skal dele på dette forum, men her blev jeg igen bekræftet i at mange (ikke alle) af kunderne er forbavsende unge, og desværre også i nogle andre ting.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Øhh, hvor har du så de signifikante  tal fra?

Er det fra mislykkede forsøg på bl.a. Tinder-sider?

Min kæreste er GP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...