Hop til indhold

Recommended Posts

spurgt55 skrev, for 1 minut siden:

er der nogen kvinder som er liderlige og vil give blowjob gratis?...

:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er en der indimellem annoncerer på annoncelight, som er god nok. Men ellers skal du nok finde et andet forum.

Del dette indlæg

Link til indlæg

He he, hvis hun er i stødet, hvad skulle hun så få ud af at give dig et gratis blowjob.

Tror mere det er hende der vil have oral, og ikke give dig oral, prøv at vende den om, så får du nok mere held.

Redigeret af Tømreren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg klæder mig da gerne ud i kjole og BH -at jeg så er ustyrlig grim som udklædt kvinde-må du tage med for et gratis blæs :P:wacko::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest happycamper
spurgt55 skrev, for 2 timer siden:

er der nogen kvinder som er liderlige og vil give blowjob gratis?...

kender kun en og det er Puk Elgård...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lolababe

Jeg vil anbefale dig at gå ind i swinger miljøet. Nu skriver du ikke hvor du bor i landet. Men er selv aktiv i City swingers, der er ofte kvinder der søger mænd til Bukake. Du skal godt nok betale entre men det er stadig billigere end bordel 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dansk brunette

Jeg vil også anbefale at han opsøger en swingerklub. Der er en del kvinder der gerne giver et blæs, men der er mange selektive kvinder de steder.

ps manden skrev en pm til mig og spurgte om jeg gav et blowjob..Det er først nu jeg kan skrive, da jeg først er færdig med at grine så det gav kramper i maven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...