Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Anmeldelse af "besøgende"

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

Jeg vil opfordre eroguide.dk til at lave en tråd til anmeldelse af mænd/besøgende, sidestillet med anmeldelsen af pigerne/GPerne.

Det ville være i virkelig god 2018-velkommen-til-den-virkelige-verden-stil !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
FrokostUartig skrev, for 3 minutter siden:

Jeg vil opfordre eroguide.dk til at lave en tråd til anmeldelse af mænd/besøgende, sidestillet med anmeldelsen af pigerne/GPerne.

Det ville være i virkelig god 2018-velkommen-til-den-virkelige-verden-stil !

God ide, eller du kan selv lave en website til formålet :-)

proffpiger.dk et forslag til navn :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
8270 skrev, Lige nu:

God ide, eller du kan selv lave en website til formålet :-)

proffpiger.dk et forslag til navn :-)

Hahahah - jaaaa - skæppegod ide.. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 4 minutter siden:

Jeg vil opfordre eroguide.dk til at lave en tråd til anmeldelse af mænd/besøgende, sidestillet med anmeldelsen af pigerne/GPerne.

Det ville være i virkelig god 2018-velkommen-til-den-virkelige-verden-stil !

Mener du så også at en tømrer/snedker/bager/mekaniker/osv... skal have mulighed for at anmelde sine kunder på trustpilot?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er iøvrig min fornemmelse at pigerne allerede advarer hinanden om ubehagelige kunder. 

Og der har været anmeldelser af kunder herinde, de var dog noget mindre kontroversielle end den anmeldelse som du har begået ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne faktisk være sjovt at høre hvordan pigerne beskriver det..

"Han havde en ordentlig én som dunkende godt i mit underliv og jeg kvidrede helt indvendig, men han kunne ikke rigtig bruge sin tunge godt nok, og med et tænkte jeg over hvad jeg skulle huske at købe ind når jeg kom hjem.."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 13 minutter siden:

Tror det ville blive ren mudderkastning :huh:

Tænker jeg du har ret i, kunne du forstille dig et par fyre der diskutere størrelsen på deres diller :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

sorry, men hvordan vil du gøre det, jeg hedder tilmodenQ herinde, men det navn præsenterer jeg mig jo ikke med, hvis jeg ringer. ?

så siger jeg gerne , hej det er Kim og så er det jo ikke let at vide hvem jeg er herinde...   

ikke at jeg hedder Kim... måske ikke..:P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal piger da endelig begynde på, hvis de vil være sikker på at ødelægge deres egen forretning.

Mænd der oplever at blive anmeldt som kunde hos dem, kommer næppe igen, og mænd som læser at mænd bliver anmeldt som kunde vælger nok at holde sig væk.

Anmeldelser er nu en gang købers domæne, det er os der betaler og pigerne der leverer, og derfor er pigernes interesse ikke at udstille mændene, men at levere en service, som kan give gode anmeldelser.

Men det betyder ikke at piger bør tie, slet ikke!

Skriver mænd anmeldelser, kan der bestå 2 versioner af samme oplevelse, og gør der det, så skal pigerne endelige give deres version også i en tråd om dem.

Det bør vi tåle som mandlige kunder til pigernes ydelser, og kan vi ikke det, så skal vi lade være med at skrive anmeldelser.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super god ide FrokostUartig 

siden kunne også hedde : ‘its my way or the highway’ eller hvad med ‘ fit in or fuck off ‘

Del dette indlæg


Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 36 minutter siden:

sorry, men hvordan vil du gøre det, jeg hedder tilmodenQ herinde, men det navn præsenterer jeg mig jo ikke med, hvis jeg ringer. ?

så siger jeg gerne , hej det er Kim og så er det jo ikke let at vide hvem jeg er herinde...   

ikke at jeg hedder Kim... måske ikke..:P

 

 

Jeg synes det er en god ide hun har, det er jo nærmest en uoverkommelig opgave at finde et nyt nickname :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
FrokostUartig skrev, 1 time siden:

Det ville være i virkelig god 2018-velkommen-til-den-virkelige-verden-stil !

#MeToo!

Angelina Angel skrev, 1 time siden:

Tror det ville blive ren mudderkastning :huh:

Jeg tror du har utroligt meget ret :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Jeg tænker, at det ville blive samme miljø som mændenes mulighed for at anmelde...

Nogle ville være saglig og konstruktive og forsøge at kommunikere noget fornuftigt ud - og igen andre ville forsøge at kompensere for deres egne mangler..

Mon ikke mænd og kvinder i den henseende ligner hinanden ret meget ??? 

Men da vi jo bevæger os i et samfund baseret på kvinder og mænds ligeværd - kunne det da bestemt være interessant..

Og selv om jeg har "bidraget med en kontroversiel" anmeldelse i går - som dog nu er fjernet - så har den vakt debat.

Og debat er sundt for alle.

Også for dem, som ikke vil høre men må føle for at forstå.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Ærlig talt, Frøken FrokostUartig. Du opfører dig som en lille pige, der har fået stjålet sin slikkepind. Er du sikker på, at det er sundt for dig at være i den her "branche"?

Jeg kan da som sådan godt forstå, at du har følelsen af, at en person herinde har overtrådt din personlige grænse ved at skrive en anmeldelse, som også indeholder nogle elementer, du betragter som private. Men nu tror jeg, at pointen er forstået.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
FrokostUartig skrev, 1 time siden:

Jeg vil opfordre eroguide.dk til at lave en tråd til anmeldelse af mænd/besøgende, sidestillet med anmeldelsen af pigerne/GPerne.

Det ville være i virkelig god 2018-velkommen-til-den-virkelige-verden-stil !

Du skulle måske opfordre dem til en guide for nystartede glædespiger,som ikke ikke på forhånd kender konsekvenserne ved sexsalg og cyberspace?:)

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

Håber da også at Bilka på et tidspunkt vil lave en 'anmeldelse' ved mine besøg ..:-P

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Kan man egentlig ikke anmelde mænd/ giggoloer på Eroguide? 

 

Jeg kan finde forum til ladyboys og shemales. Men ikke hvis en kvinde vil anmelde en giggolo eller en mand vil anmelde en mand

 

 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 17 timer siden:

Men da vi jo bevæger os i et samfund baseret på kvinder og mænds ligeværd - kunne det da bestemt være interessant..

 

Vi lever i et samfund baseret på ligeværd, men i denne sammenhæng her er mændene og kvinderne altså ikke ligestillede. Mændene (kunderne) der betaler kvinderne (sælgerne) for en ydelse. 

Hvis vi var ligestillede, så gjorde begge parter det udelukkende af ren og skær liderlighed, og så skulle det jo være gratis ;) 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes eller det lyder som en god ide at GP'erne kunne anmelde kunderne - positiv og negativt.
Hvis man som gæst har opført sig ordentligt kan jeg ikke se problemet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Syntes eller det lyder som en god ide at GP'erne kunne anmelde kunderne - positiv og negativt.
Hvis man som gæst har opført sig ordentligt kan jeg ikke se problemet.

Hvor ofte forekommer det mon ikke at pigerne synes at kunden var et fjols, uden at han decideret var ubehagelig, og de ikke ligefrem ønsker at han skal holde sig væk, og ikke lægge flere penge hos dem, det forekommer måske oftere end vi ville have lyst til at få penslet ud i anmeldelser af os?

Mon ikke enhver butik, eller bodega kender til det, hvor ejer gerne vil have sig frabedt at personalet skriver anmeldelser herom på nettet.

Virksomheder gør derimod det at de enten forklarer sig, eller tager til genmæle på Trustpilot eller facebook, når det er kunderne der skrive om dem, og det må altid være den rigtige måde at gøre det på, istedet for selv at skrive om egne kunder som den første.

I den virksomhed hvor jeg selv er ansat, bliver det henstillet at vi ikke som medarbejdere går i dialog med kunder på facebook, men i stedet tipper til kommunikation, hvis der er noget at følge op på.

Hos kommunikation sidder der nogle kolleger, som ikke laver andet end at varetage firmaets brand på de sociale medier, og det er i vores fælles interesse, medarbejdere og virksomhed at vi overlader det til dem at gøre det, for hvis vi alle hver for sig engagerer os uafhængigt af firmaet, men præsenterer os som medarbejdere i firmaet kan det gå grueligt galt.

Jeg kunne ikke selv drømme om at kommentere på en kritik af mit firmat på facebook, og jeg holder mig langt væk fra de dialoger, og nøjes med EG :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg kan så udmærket følge Frokostuartig...men ligefrem et anmeldesforum?

Men ved gud jeg vil tro alle piger i branchen har en gang immelm lyst til at skrive et indlæg om lad os kalde ham "jensen"

Hvorfor fanden gjorde han dit???? elller sagde han? hvad helvede bildte han sig ind?

Ting der gør ondt, ting der gør ondt i sjælen, ting er går langt over strengen....

Måske går Jensen ligefrem ind og laver en "lorteanmeldesle" af besøget????

Så sidder man der og skal passe på sin forretning som Rejse så flot siger, for svarer vi igen, at han var kraftstejlemndeme, en lort....så har man ikke dyrket "kundepleje" nej man har bare lade sig svine til.......

"Ja det er jo en forretning"....skulle jeg også lade mig anmelde på trustpilot af min tømre? hihiih.....siger drengene?

Tak vi er mennesker der føler og tænker!

Spørg dig selv om du har lyst til at blive målt og vejet....alt efter mit humør!:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 25 minutter siden:

Så sidder man der og skal passe på sin forretning som Rejse så flot siger, for svarer vi igen, at han var kraftstejlemndeme, en lort....så har man ikke dyrket "kundepleje" nej man har bare lade sig svine til.......

 

Lady Cherie skrev, for 25 minutter siden:

Spørg dig selv om du har lyst til at blive målt og vejet....alt efter mit humør!:ph34r:

Nej Hex, det er lige præcis det jeg skriver at man ikke skal.

Pigen skal ikke lade være med at tage til genmæle, hvis kunden som den første har skrevet en anmeldelse, og man ikke kan genkende beskrivelsen.

Så bør pige, og eller klinik tage til genmæle.

Men ja, jeg mener at det er skadeligt for ens forretning, hvis man i irritation skriver en anmeldelse af enhver tåbe, men en iøvrigt harmløs gæst i ens butik.

Det kan få andre til holde sig væk af frygt for at få samme behandling, som den der altså er ham der betaler når han køber.

At man  er ham  som betaler, fritager ikke en fra at kunne få kritik af den som modtager pengene, men vælger kunden at holde kæft, er der vel i reglen ingen grund til at udstille ham på nettet.

Vælger han derimod ikke at holde kæft, så må han også tage det sure med det søde.

Erindrer en negativ anmeldelse af en pige på Seduction Girls, hvor mutter spurgte pigen om hendes version, og efterfølgende tog hende i forsvar i anmelderens tråd.

Det viste sig at manden havde et problem med sin personlige hygiejne, og pigen måske ikke havde sagt klart fra da det stod klart.

En kombination af disse faktorer førte til en efter kundens opfattelse dårlig oplevelse, som han fuldstændig uden selvkritik læssede af på pigen i sin anmeldelse.

Hvis mutter ikke havde taget pigen i forsvar, havde kundens version stået uimodsagt, og det havde i sandhed været urimeligt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle af de ting der nævnes i nærværende tråd forekommer jo allerede under den nuværende struktur.  Hvis en gæst skriver en anmeldelse, der ikke ifølge pigen afspejler virkeligheden, er det jo helt efter bogen at skive sin version i anmeldertråden.  Skriver en gæst en flot anmeldelse, som rører pigen, er det vist også helt normalt at pigen skriver en lille kommentar. Det kunne være "Jeg nød bestemt også dit skønne selskab, og du er altid velkommen her".  eller bare "Tusind tak"

Hvis en pige har haft en lorte dag, hvor flere gæster glemte deres aftale eller lignende, så sker det jo, at deres oprettes en tråd om emnet.  Hvis en pige bliver chikaneret af en mand der kalder sig bjarne eller lignende, bliver der oprettet tråde om emnet.

Hvad mangler der så ?  Jamen vi mænd bliver jo ikke anmeldt.  Der er jo en grund til at mænd læser anmeldelserne, hvilket jo skyldes at pigen annoncere, hvorfor det er interessant at høre om andres oplevelser med pigen.  Pigen kan derved identificeres.  At læse om en pigens tilfældige gæster kan jo i sagens natur næppe skabe samme interesse.  Det kan godt skabe en interesse, men interessen vil være rettet på pigen og ikke gæsten.  som en skrev "jeg glæder mig til at Bilka anmelder mine besøg".  Ville da have nogen som helst indflydelse på om, man vil købe sin sød mælk i Bilka ?   Næppe hvis Bilka blot skamroste sine kunder. Hvis Bilka derimod kritiserede deres kunder, ja så ville det nok have den effekt, at man købte sin mælk andet sted.

Så hvad en pigerne opnå ved at begynde at anmelde deres gæster ? 

  • I værste fald kan hun give det indtryk at hun er en utilregnelig bitch
  • Hvis hun anmelder og roser tilfældige gæster, kan hun skræmme loyale stamkunder bort, da det måske tænker "Nå, jeg er åbentbart ikke værd at fremhæve"
  • Hvis hun fremhæver seksuelle præstationer, kan det have den virkning at det skaber præstationsangst hos nogle potentielle gæster, som så vælger en anden
  • Hvis hun stort set anmelder alle gæster, vil man nok bare tænke "Aaah er det egentligt bare ikke markedsføring af sig selv, eller hun har vist et stort behov for bekræftelse e.lign

Jamen det kunne være at andre piger så ikke modtog de anmeldelte gæster ? Hmmm.  At hedde Peter er vel ikke så svært at skifte til Lars når man ønsker at besøge en anden pige.  Hvad er der så tilbage ?

Der er jo det tilbage, at det er interessant at læse hvorledes pigerne rent faktisk oplever besøgene. Det er jo også sket igennem tiden, og det kan det stadig uden nogen ændringerne af strukturen.  Jeg vil bestemt også gerne læse den slags anmeldelser, men set i realtion til de nævnte kritiske succesfaktorer, er det nok svære gjort end skrevet.  Det vil jo nok også fordre lidt større formuleringsevner end mange af de typiske anmeldelser, det sjældent har en god eller sjov historie indbygget, men blot forholder sig til om nogle annonce oplysninger, tåler et fakta tjek.

Jeg tror næppe at mange synes det vil være specielt interessant at læse

Forleden dag modtog jeg en sød sms fra en der kaldte sig Peter. Vi havde lidt diaolog,  Peter formulerer sig godt og respektfuldt, og det førte til en aftale omkring en halv time, med almindelige blide ønsker.  Peter er en rigtig sød lidt ældre Herre, han ankom præcist til den aftalte tid og havde en lille æske chokolade mig. Det gjorte mig glad.  Jeg modtog diskret pengene og nu skulle det spændende ske.  Vi havde en dejlig ½ halv time sammen, og jeg tror vi begge nød det.  De intime detaljer vil jeg holde for mig selv.   Det er sådanne mænd der gør at jeg elsker mit job.

og bla bla.....  

Så et eller andet sted tror jeg ikke der reelt mangler noget.  De piger der gerne fortæller om deres oplevelser som GB gør det allerede.  Det vi derimod mangler nok mere en kultur, hvor pigerne ikke skræmmes væk, men nyder at være at give deres input om dit og dat, på ligefod med mændene.  Her ser jeg desværre et mønster. Der kommer løbende nye og optimistiske piger til, og på et tidspunkt forlader mange EG. Det er der sikkert mange grunde til, men det korte af det lange det kræver en særlig styrke af blive hængende. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...