Hop til indhold
Administrator

Konkurrence: Vind en halv time med Nikita Darling

Recommended Posts

Så er det på tide at skyde den første konkurrence i luften her på EroGuide.dk. Præmien er en halv time i selvskab med den altid dejlige Nikita Darling. Konkurrencen starter i dag, den 4. april 2012 og slutter den 15. maj 2012.

Hvordan deltager du i konkurrencen?

Måden du deltager i konkurrencen er ved at være hjælpsom på EroGuide.dk, det kan enten være ved at skrive anmeldelser/beretninger om dine besøg ved glædespiger og klinikker, eller ved at hjælpe brugere med deres efterlysninger.

Dine indlæg skal naturligvis være konstruktive, for at tælle med i konkurrencen. Så anmeldelser/beretninger på kun 2 linjer og svar på efterlysninger med svar ala "Hun er fræk" osv. tæller ikke med i konkurrencen.

For her anmeldelse/beretning du skriver får du 5 lodder, og for hvert konstruktivt og hjælpende svar under efterlysninger, får du ét lod i konkurrencen.

For hvert lod du samler sammen får du en ekstra vinderchancen og jo flere lodder du har, jo større vinderchance har du.

Du behøver ikke selv holde styr på hvor mange lodder du har samlet sammen, det tæller jeg sammen når konkurrencen er slut, og trækker en vinder.

Du kan læse en masse om Nikita Darling på hendes hjemmeside http://www.nikitadarling.dk.

Held og lykke i konkurrencen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Konkurrencen er nu afsluttet, og jeg er begyndt at tælle sammen hvor mange lodder hver enkelt bruger har optjent. Når dette arbejde er klaret, vil jeg udtrække en vinder. Der vil dog lige gå nogle dage før jeg er klar til at udtrække vinderen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vinderen af konkurrencen om en halv time med Nikita Darling blev Knajten, stort tillykke til ham.

Samtidig vil jeg også lige benytte lejligheden til at sige tak til alle jer andre brugere, der har gjort EroGuide.dk til et endnu bedre forum, med alle jeres gode indlæg.

Jeg er allerede gået i gang med at lede efter en ny skønhed til den næste konkurrence. Forslag til mulige piger modtages naturligvis gerne i en PM.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...