Hop til indhold

Recommended Posts

FrokostUartig skrev, for 5 timer siden:

Åhh det er så dejligt, at I holder sammen og kaster det hele tilbage i hovedet på mig.. Super god stil alligevel. 

Når det så er sagt - så nej - jeg er ikke wanna-be advokatsekretær - til al held.. Men jeg har da kneppet et par advokater ell 5 analt - det kan de sjovt nok ikke særligt godt lide... go figure.. 

Når jeg møder en af mine besøgende i den virkelige verden - så går jeg ikke hen og hilser på ham og hans kone.

Gensidig diskretion er at undlade at afdække koblingen, når det ikke længere handler om vores aftale om sex.

Det burde være indforstået for alle ell begge, hvis det bare handler om 2.

I den tid jeg har været en del af dette miljø - har jeg faktisk ikke oplevet en eneste mand, som ikke forstod dette "koncept".

Selv om jeg kender til dette forum og ofte læser anmeldelser, som klart overskrider det gensidige diskretions-begreb - er det mig en gåde, at en af mine besøgende faktisk mener, at han kan udlevere intime detaljer om mig - uden at forvente en form for "tilbagebetaling" - og mon ikke de rumænske kvinder og hvor andre ell måtte komme fra - ville bidrage med deres input, såfremt de 1; kender til sitet og dets funktion - 2; havde de sproglige kompetencer - 3; orkede at bede om god tone fra de besøgende.

 

Faktum er, at der ofte forventes noget fra begge brugere - fra jer og fra os, hvis man kan opdele os i hver sin gruppe, selv om jeg personligt mener, at vi faktisk er samme gruppe.

Jeg forventer at mine besøgende værdsætter, at jeg inviterer dem ind i min private sfære - uagtet af hvilken location det er - og der forventes så en autentisk oplevelse pga. prisniveauet.

Jeg bidrager med den autentiske oplevelse - fordi jeg vitterligt elsker sex og mænd gør mig liderlig. Og fordi en god omgang pik ell tunge ell hånd ell hvad det nu måtte være, vi har aftalt - faktisk gør min dag meget bedre og meget federe. At der indgår betaling handler faktisk meget om en ekstra kinky dimension for mig - at blive betalt. Hele luder-viben er et kæmpe turn-on. Som bidrager til den autentiske dimension. Og øger min allerede eksisterende liderlighed.

Og det er præcist det, man betaler for - den våde, fedtede og liderlige oplevelse.

At jeg så taler som en "advokat sekretær" - ligner en tillige - vel at mærke på den voksne måde - ja, det er så det, jeg bidrager med.

Jeg har ikke KÆMPE bryster - men jeg bliver våd og ved rette "brug af mit underliv" - så bliver der vådt. Meget....

Anyway - helt som I har ret til at have jeres ønsker og meninger - ligeledes har jeg ret til det.

Gensidig diskretion skal respekteres uagtet om det bringes for en domstol eller ej - hvis I læser mine ord korrekt - vil I se, at det her handler om at gøre opmærksom på, at der altså er retningslinier som bruger af GP, som også bør respekteres - uagtet af lille pik, tyk mave, dårlig ånde og alle mulige andre elementer, som jeg desværre tænker, kan være sandt om nogle af mændene, der har bidraget med negative anmeldelser.

Jeg kan ikke genkende nogle af mine virkeligt skønne besøgende her som brugere. Altså de mænd som er skønne at mødes med og som også bidrager med den gode oplevelse til GPerne - så vi får orgasmer, nyder at kysse ham, at mærke hans pik trænge op i vores våde fisse og når han slikker vores bryster... For dem er der dælmer mange af - mænd, som også bare elsker sex og nyder at mødes med mig og andre kvinder for at forsøde tilværelsen med en ekstra dimension.

Hvor det handler om value for money og ikke bare antal GPere, han nu lige har kneppet for at kunne give sit besyv med i en exhibitionistisk debat..

Men alle mænd er skønne og god pik er dælmer værdsat !

God torsdag til jer alle, som har bidraget med input i Alberts opslag - der er GPere også til jer !

TLDR; 

Redigeret af JeppeK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
JeppeK skrev, for 12 minutter siden:

TLDR; 

Vil du hjælpe mig JeppeK med at forstå "TLDR;" - jeg er blond under alt det "røde" hår og er ikke bekendt med forkortelsens betydning.. Måske er det sådan en eroguide-forkortelse, som man burde modtage sammen med intro-mail ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 6 minutter siden:

Vil du hjælpe mig JeppeK med at forstå "TLDR;" - jeg er blond under alt det "røde" hår og er ikke bekendt med forkortelsens betydning.. Måske er det sådan en eroguide-forkortelse, som man burde modtage sammen med intro-mail ???

http://lmgtfy.com/?q=TLDR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
JeppeK skrev, for 2 minutter siden:

Tak for link og bistand - jamen det er jo helt dit valg.. Måske tænker jeg, at du nok har læst alligevel.. og bare spiller lidt kostbar på din egen måde... og fair nok... må din dag fyldes med stiv pik og nogle frække cum-shots... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 14 timer siden:

Hvis han gør det - så tilsidesætter han den aftale, vi har indgået om gensidig diskretion og kan holdes økonomisk ansvarlig for skade, som jeg lider i den henseende.. 

Dette forum er jo til for at hjælpe hinanden og langt de fleste anmeldelser er positive. Jeg er helt med på at gensidig diskretion er et must og normalt er brugerne herinde gode til at værne om pigerne hvis nogen skulle glemme det. Jeg savner lidt mere oplysning i din annonce. Du lyder utrolig sød og begavet hvilket jeg finder ret tiltrækkende. Desværre har jeg oplevet flere gange at måtte gå fordi det slet ikke gav mening for mig at være sammen med hende der åbnede døren. Det er super ubehageligt og jeg føler at jeg gør pigen lidt ked af det når det sker. Jeg er ikke mega kræsen men der er bare nogle ting der virker og nogle der ikke gør ( måske er det alderen )

Jeg tror nu alligevel jeg vil prøve lykken :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Intelligens, evnen til at udtrykke sig, evnen og villigheden til at stå op og forsvare sig selv og sine principper er major turns-ons for mig..... og her brillierer @FrokostUartig da i dén grad. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
tvr skrev, for 3 minutter siden:

Intelligens, evnen til at udtrykke sig, evnen og villigheden til at stå op og forsvare sig selv og sine principper er major turns-ons for mig..... og her brillierer @FrokostUartig da i dén grad. 

 

Åh tusinde tak. Du står ikke alene med den tilgang - min indboks er fyldt med kloge mænd, som anerkender mine ords værdi.. Hurra for opbakning og for at kunne se igennem og ind til kernen...

Alt sex starter i hjernen ! (al god sex, that is.. )

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 52 minutter siden:

Åh tusinde tak. Du står ikke alene med den tilgang - min indboks er fyldt med kloge mænd, som anerkender mine ords værdi.. Hurra for opbakning og for at kunne se igennem og ind til kernen...

Alt sex starter i hjernen ! (al god sex, that is.. )

Jeg er så glad for at du får en masse positiv respons i din indbakke, jeg havde det så dårligt igår, da du sagde jeg havde ødelagt alt for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er bedre pigerne siger hvad de vil og kan, således at jeg som mand ikke bliver skuffet.

Der er mega mange dejlige piger som gerne vil have sex med ældre mænd,  jeg har pt en gudesmuk elskerinde på 37 - det er bedre at have en sex med en gider end en som bare gør det :o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JeppeK skrev, 1 time siden:

Så endte det hele jo lykkeligt <3

Ja, man kan jo næsten høre bryllupsklokkerne kime i det fjerne :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver nødt til, bare sådan af ren nysgerrighed, at spørge om to ting til denne tråd:

1) Hvordan kan man anmelde en pige hvis ikke man, iflg. frøkenen, må kommentere udseende uden at overskride en grænse om diskretion?

2) Hvordan kan samme frøken påstå, at man kan holdes erstatningsansvarlig for tabt "arbejdsfortjeneste" grundet man kommenterer det man har mødt?

Kan godt være min juridiske viden begrænser sig til 3 års uddannelse plus erhvervserfaring, men mindes at have læst om noget der hedder "Culpa", dvs. man med fortsæt skal have påført en anden et tab, samt at dette tab skal kunne bevises...hmm...jeg synes det er svært i denne sammenhæng :D

Kære Frøken, hvorfor accepterer du ikke blot, at dette er en side hvor man anmelder piger, inkl. deres udseende....man viser ikke foto, udleverer adresser eller lignende, men lever pigerne ikke op til deres annoncer mv., ja så er det helt okay at fortælle om det...uden trusler om helt tåbelige "juridiske" trusler :)

Og ja "juridiske" står i anførselstegn, da der intet holdbart jura er i det du skriver...sorry :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 14 timer siden:

jeg mener dog generelt ikke at det er op til pigerne selv om de vil anmeldes.

 

Denne udtalelse er lige så absurd, som de mange indlæg om, at GP'erne tager for høje priser. Det hele handler om aftaler og de fri markedskræfter.

Hvis en given GP har som forudsætning for et frækt besøg, at kunden ikke anmelder hende, og kunden accepterer denne forudsætning, så er der indgået en aftale, som naturligvis ikke må brydes - i hvert fald ikke moralsk set, og givet vis heller ikke juridisk (noget helt andet er så bevisførelsen i den forbindelse). hvis kunden er utilfreds med denne forudsætning, så kan han blot vælge at gå til en anden GP. Det er jo ikke just en borgerrettighed som mand at kunne besøge en specifik GP med tilsvarende rettighed til at anmelde hende bagefter.

De frie markedskræfter regulerer så, om kunderne har lyst til at besøge en sådan GP. Er det ikke tilfældet, jamen så lukker den biks. Ret simpel mekanisme.

Redigeret af Jørgensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 13 timer siden:

Denne udtalelse er lige så absurd, som de mange indlæg om, at GP'erne tager for høje priser. Det hele handler om aftaler og de fri markedskræfter.

Hvis en given GP har som forudsætning for et frækt besøg, at kunden ikke anmelder hende, og kunden accepterer denne forudsætning, så er der indgået en aftale, som naturligvis ikke må brydes - i hvert fald ikke moralsk set, og givet vis heller ikke juridisk (noget helt andet er så bevisførelsen i den forbindelse). hvis kunden er utilfreds med denne forudsætning, så kan han blot vælge at gå til en anden GP. Det er jo ikke just en borgerrettighed som mand at kunne besøge en specifik GP med tilsvarende rettighed til at anmelde hende bagefter.

De frie markedskræfter regulerer så, om kunderne har lyst til at besøge en sådan GP. Er det ikke tilfældet, jamen så lukker den biks. Ret simpel mekanisme.

Enten er det du har skrevet det rene volapyk eller også indrømmer jeg til fulde at du har ramt min grænse for hjernekapacitet. For jeg fatter ikke en meter....

Men du lyder klog og begavet. Så du har sikkert ret.... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 12 minutter siden:

Enten er det du har skrevet det rene volapyk eller også indrømmer jeg til fulde at du har ramt min grænse for hjernekapacitet. For jeg fatter ikke en meter....

Men du lyder klog og begavet. Så du har sikkert ret.... :) 

Hahaha :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 12 timer siden:

Enten er det du har skrevet det rene volapyk eller også indrømmer jeg til fulde at du har ramt min grænse for hjernekapacitet. For jeg fatter ikke en meter....

Men du lyder klog og begavet. Så du har sikkert ret.... :) 

Prøv laaaangsomt at stave dig gennem det, jeg har skrevet, og skrid først videre frem, når du har forstået så langt som dertil, hvor du er nået...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 12 timer siden:

Prøv laaaangsomt at stave dig gennem det, jeg har skrevet, og skrid først videre frem, når du har forstået så langt som dertil, hvor du er nået...

Nope Einstein. Det er stadig det samme uforklarlige volapyk for mig. Men tak for rådet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 9/3/2018 at 14:49:

Enten er det du har skrevet det rene volapyk eller også indrømmer jeg til fulde at du har ramt min grænse for hjernekapacitet. For jeg fatter ikke en meter....

Men du lyder klog og begavet. Så du har sikkert ret.... :) 

Det er simpelthen for fedt formuleret! :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...