Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/242586#

 

I annoncen står der erfaren og rutineret. Hendes seksuelle erfaring fejler helt sikkert ikke noget, under besøget, som foregår i en ny lækker privat lejlighed, på det ydre Østerbro  kom hun ind på,at hun i årevis har ladet sig nedlægge af liderlige mænd, simpelthen fordi hun ikke kan lade være.

I det her game er hun forholdsvis uerfaren, så vidt det er korrekt hvad hun fortalte mig begyndte hun at udleve sin luderdrøm i december 2017. I forhold til priser osv står der ikke meget i annoncen, men kommunikationen på mails oplevede jeg som hurtigt og ubesværet. 

 

Jeg kørte til den aftalte adresse, meget diskret og eksklusivt, hun fløjtede og da mine øjne fandt hende vinkede hun mig hen, hun var klædt i elegant sort tøj som fremhævede hendes figur og håret var farvet rødt. 

Vi afregnede straks for en halv time og så var seancen igang, hele vejen igennem krydret med  tungekys og dirtytalk. Vi klædte hinanden af mens vi tungekyssede og jeg mærkede med det samme hvor sulten hun var. Jeg skubbede hende blidt ned på sengen hvor hun landede med spredte ben, så den våde kusse der glinsende åbenbarede sig, og fristede mig til at komme nærmere, den var allerede helt åben, velduftende og klar, her var ingen glide creme, jeg slikkede hende til hun kom og ikke kunne mere, hun bad om lov til at få min pik i munden, det kunne hun allernådigst få lov til, derefter kneppede vi dyrisk i flere stillinger, mens hun lå og fortalte om hvor liderlig hun blev af at leve sin luderdrøm ud, det var så ægte og frækt, jeg sluttede  frokosten af med at rive kondomet af, sætte mig henover hende og sprøjte hele ladningen ind i hendes dejlige frække mund.:rolleyes: 

Redigeret af Bryan Mills
Havnebassin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du ikke beskrive hendes udseende lidt? Hun lyder fræk men hendes billeder viser absolut intet og det er så ærgeligt at spilde hinandens tid. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 52 minutter siden:

Kan du ikke beskrive hendes udseende lidt? Hun lyder fræk men hendes billeder viser absolut intet og det er så ærgeligt at spilde hinandens tid. 

 

Alderen på 43 passer nok meget godt som der står i annoncen, og så er højden nok omkring 175, men stilletterne kan have snydt mig

Hun er ikke superslank, men på ingen måde fed. man kan godt se lidt af hendes figur på det ene billede i annoncen

hendes ansigt er pænt, hun er lettere sofistikeret og veltalende.

Hos hende tændte jeg specielt på hendes udstråling og ægthed.

Redigeret af Albert7
Billedforklaring

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for beretningen. Hvad kostede seancen? Jeg antager, at blow er med gummi på baggrund af beskrivelsen i annoncen. Kan du beskrive hendes bryster?, er de ægte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blow lover skrev, for 43 minutter siden:

Tak for beretningen. Hvad kostede seancen? Jeg antager, at blow er med gummi på baggrund af beskrivelsen i annoncen. Kan du beskrive hendes bryster?, er de ægte?

Hun er dyr, men så længe indlevelsen er ægte er det pengene værd, hvor længe hun bevare den er der selvsagt ingen der ved. kr. 1.500,00

det sidste foregik uden gummi, dvs at da jeg tog gummiet af fik jeg blow til jeg kom i hendes mund, det var nogle dage siden jeg var kommet sidst og jeg var mega tændt, så der kom mere end hendes mund kunne rumme, hvor meget hun slugte om overhovedet noget ved jeg ikke.

jeg beskriver senere idag en oplevelse jeg lige har haft med en pige også i en privat lejlighed også en halv time men det kostede kun kr. 1.000,00

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Jeg vil gerne korrigere den melding, omkring vores aftale i fredags...  der er vist anført nogle ukorrektheder i den gode Alberts anmeldelse..

Og vi kan ikke få den korrigeret så hurtigt, som jeg synes giver mening.. Derfor bidrager jeg selv med info...

Jeg sagde nej til at lade ham trænge op i mig uden gummi, selv om han op til flere gange bad om det, og nej jeg tiggede ikke om at slikke hans pik - og jeg fik ikke munden fyldt med sperm...

Men til gengæld var hans pik ret skøn - og jeg er sikker på, at jeg også synes det om 2 år, hvis jeg fortsat bliver kneppet "professionelt" - jeg har elsket sex siden jeg var 15 år.. så mon ikke det fortsætter.. ??? 

Og ja - at lyve sig yngre er super cool - det syner slet ikke på; valg af ord, sætningskonstruktion, spørgeteknik mm.

Og jeg er kvindeligt formet, som en kvinde i 40erne er - ikke fed og ikke slank.. Come on ikk ??? 

Jeg er et voksent menneske - såååå !!!!

Jeg omtaler jo heller ikke hvor splejset mænd er - ell hvor stor mave de har ?? 

Næh - pæn omgangstone og høflig omtale !

Og så skal jeg minde om hvad begrebet "gensidig diskretion" betyder - det betyder, at vi ikke kaster os over jer, når I møder os på gaden sammen med jeres kone og børn.

Det betyder, at jeg ikke fortæller om hvor god eller hvor ikke-god vores møde var - det betyder, at jeg ikke fortæller om din lille diller eller at du ikke blev stiv ell kom på 2 ryk og en aflevering.

Gensidig diskretion betyder, at jeg tager vores møde helt som det forløber og værdsætter, at du har valgt at kigge forbi mig.

Og at jeg absolut forventer, at du har den samme oplevelse, når du forlader mit underliv !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Skiderik skrev, den ‎06‎-‎03‎-‎2018 at 10:19:

Kan du ikke beskrive hendes udseende lidt? Hun lyder fræk men hendes billeder viser absolut intet og det er så ærgeligt at spilde hinandens tid. 

 

Hvis han gør det - så tilsidesætter han den aftale, vi har indgået om gensidig diskretion og kan holdes økonomisk ansvarlig for skade, som jeg lider i den henseende.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
danvik skrev, den ‎06‎-‎03‎-‎2018 at 17:07:

@Chuck du kan jo lyve dig lidt yngre - det er jo meget normalt at pigerne gør det :D

Super svar - gør du det ? 
Lyver dig yngre ? 

Hvad skete der med Honour among thieves.. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Chuck skrev, den ‎06‎-‎03‎-‎2018 at 16:54:

 

Ja, beklager at jeg tillader mig at have nogle retningslinier - jeg tænker, at du gør det samme..

Har bestemte ønsker til hårfarve - bryster - røv - glat ell trimmet og meget andet..

Således har jeg også nogle retningslinier for de mænd, som jeg ønsker skal penetrere mig.. Beklager !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Blow lover skrev, den ‎06‎-‎03‎-‎2018 at 10:35:

Tak for beretningen. Hvad kostede seancen? Jeg antager, at blow er med gummi på baggrund af beskrivelsen i annoncen. Kan du beskrive hendes bryster?, er de ægte?

Udlevering af den slags data - er at tilsidesætte den gensidige diskretion, som han har tilkendegivet at indgå i.

Det kan man holdes juridisk ansvarlig for, såfremt der lides økonomiske tab !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Albert7 skrev, den 6/3/2018 at 09:44:

https://annoncelight.dk/showad/242586#

 

I annoncen står der erfaren og rutineret. Hendes seksuelle erfaring fejler helt sikkert ikke noget, under besøget, som foregår i en ny lækker privat lejlighed, på det ydre Østerbro, kom hun ind på,at hun i årevis har ladet sig nedlægge af liderlige mænd, simpelthen fordi hun ikke kan lade være.

I det her game er hun forholdsvis uerfaren, så vidt det er korrekt hvad hun fortalte mig begyndte hun at udleve sin luderdrøm i december 2017. I forhold til priser osv står der ikke meget i annoncen, men kommunikationen på mails oplevede jeg som hurtigt og ubesværet. 

 

Jeg kørte til den aftalte adresse, meget diskret og eksklusivt, hun fløjtede og da mine øjne fandt hende vinkede hun mig hen, hun var klædt i elegant sort tøj som fremhævede hendes figur og håret var farvet rødt. 

Vi afregnede straks for en halv time og så var seancen igang, hele vejen igennem krydret med  tungekys og dirtytalk. Vi klædte hinanden af mens vi tungekyssede og jeg mærkede med det samme hvor sulten hun var. Jeg skubbede hende blidt ned på sengen hvor hun landede med spredte ben, så den våde kusse der glinsende åbenbarede sig, og fristede mig til at komme nærmere, den var allerede helt åben, velduftende og klar, her var ingen glide creme, jeg slikkede hende til hun kom og ikke kunne mere, hun bad om lov til at få min pik i munden, det kunne hun allernådigst få lov til, derefter kneppede vi dyrisk i flere stillinger, mens hun lå og fortalte om hvor liderlig hun blev af at leve sin luderdrøm ud, det var så ægte og frækt, jeg sluttede  frokosten af med at rive kondomet af, sætte mig henover hende og sprøjte hele ladningen ind i hendes dejlige frække mund.:rolleyes: 

Nåh jo - lad mig korrigere - "til hun ikke kunne mere"... Det er århundrets sludder.. 

Jeg kan blive ved og ved og ved og ved.. På en halv time bliver jeg ikke engang træt.. !

 

Redigeret af FrokostUartig
Personlig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Albert7 skrev, den ‎06‎-‎03‎-‎2018 at 11:27:

Hun er dyr, men så længe indlevelsen er ægte er det pengene værd, hvor længe hun bevare den er der selvsagt ingen der ved. kr. 1.500,00

det sidste foregik uden gummi, dvs at da jeg tog gummiet af fik jeg blow til jeg kom i hendes mund, det var nogle dage siden jeg var kommet sidst og jeg var mega tændt, så der kom mere end hendes mund kunne rumme, hvor meget hun slugte om overhovedet noget ved jeg ikke.

jeg beskriver senere idag en oplevelse jeg lige har haft med en pige også i en privat lejlighed også en halv time men det kostede kun kr. 1.000,00

Jeg sluger kun, når jeg har en privat relation til en mand.

Og nej - min mund blev ikke fyldt. Det hedder "cum-teknik".

Og prisen er vist privat og hører under "gensidig diskretion"... hvordan var det nu lige, at det var ?????

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg tror bare jeg holder mig til mine ungarske tøser :) 

Jeg er helt enig. Jeg tør sku ikke besøge en dansk GP efter at have læst denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære søde FrokostUartig,

Jeg gætter på, at du er en advokatsekretær, der har fået nykker af at arbejde sammen med advokater og gerne vil skrive som kun en wanna be jurist kan gøre. Du må have læst aftaleloven som fanden læser Biblen. Jeg har lidt svært ved at forstå, at det kan udløse et erstatningskrav at nævne din pris for seancen eller omtale dine bryster. Hvordan kan en sådan omtale udløse et økonomisk tab for dig? Det er egentlig lidt morsomt, at du farer sådan frem. Hvis du er lige så vild i sengen, vil jeg gerne kigge forbi :-) 

Måske skulle jeg stævne dig, altså i juridisk forstand, for at lave en bule i mine bukser :-) Der er vist nye tider herinde, når GP’erne begynder at nævne muligheden for erstatningskrav - sådan har jeg aldrig fået den før :-) Nej, nu må jeg le. Skal man også underskrive en kontrakt ved besøg hos dig? Hvis du fortsætter ad det spor bliver det næste vel, at du vil indføre kundeklausuler mellem pigerne i branchen? 

Men jeg hopper også tilbage til de søde, ungarske piger - de er så dejligt ukomplicerede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blow lover skrev, for 2 minutter siden:

Men jeg hopper også tilbage til de søde, ungarske piger - de er så dejligt ukomplicerede. 

Det er så sandt. Køb udlansk, så slipper du også for et juridisk efterspil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er måske ukomplicerede... men er de nu det ;) kommer du tæt på er de jo kvinder og dejlig komplicerede mennesker som vi alle jo i bund og grund er .....;)

Gad da godt nok helst kneppe og komme dybt i halsen på en pige der elsker det mere end de penge der betales for det... men de fleste tager pengene og lever med at blive brugt ... 

Tænker dog de fleste er afklaret med det sex der gives og modtages skal ses i lyset af forholdet ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, 1 time siden:

Udlevering af den slags data - er at tilsidesætte den gensidige diskretion, som han har tilkendegivet at indgå i.

Det kan man holdes juridisk ansvarlig for, såfremt der lides økonomiske tab !

Den retssag følger jeg gerne. Men for diskussionens skyld går jeg så samtidig ud fra at du sender et par skillinger over til Albert hvis det bliver en økonomisk gevinst.

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men ville en, der sætter sine aftaler, tjenester og privatliv så højt, nu også gå til domstolene og gennemføre en retssag på baggrund af hun havde lidt økonomisk skade på grund af en anmeldelse herinde. Økonomisk tab har de fleste GPere på daglig basisi med alle de No shows som uværgelig kommer eller dem der ringer og laver pranks osv. Skal de også stævnes for økonomiske skader? 

Tror bare vi skal holde domstolene ude af vores business og ikke mindst dette forum. Det vil aldrig blive til mere end tomme trusler, tænker jeg.

Dette forum er skabt til anmeldelser af GP'ere både de gode og dårlige og jeg synes egentligt ikke der er noget i anmeldelsen man kan kalde at gå over stregen. Havde Albert nu taget et mobilfoto af  Frokost Uartig og lagt det op til skue, så havde det været en anden snak og det var sikkert også blevet slettet af en mod..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Åhh det er så dejligt, at I holder sammen og kaster det hele tilbage i hovedet på mig.. Super god stil alligevel. 

Når det så er sagt - så nej - jeg er ikke wanna-be advokatsekretær - til al held.. Men jeg har da kneppet et par advokater ell 5 analt - det kan de sjovt nok ikke særligt godt lide... go figure.. 

Når jeg møder en af mine besøgende i den virkelige verden - så går jeg ikke hen og hilser på ham og hans kone.

Gensidig diskretion er at undlade at afdække koblingen, når det ikke længere handler om vores aftale om sex.

Det burde være indforstået for alle ell begge, hvis det bare handler om 2.

I den tid jeg har været en del af dette miljø - har jeg faktisk ikke oplevet en eneste mand, som ikke forstod dette "koncept".

Selv om jeg kender til dette forum og ofte læser anmeldelser, som klart overskrider det gensidige diskretions-begreb - er det mig en gåde, at en af mine besøgende faktisk mener, at han kan udlevere intime detaljer om mig - uden at forvente en form for "tilbagebetaling" - og mon ikke de rumænske kvinder og hvor andre ell måtte komme fra - ville bidrage med deres input, såfremt de 1; kender til sitet og dets funktion - 2; havde de sproglige kompetencer - 3; orkede at bede om god tone fra de besøgende.

 

Faktum er, at der ofte forventes noget fra begge brugere - fra jer og fra os, hvis man kan opdele os i hver sin gruppe, selv om jeg personligt mener, at vi faktisk er samme gruppe.

Jeg forventer at mine besøgende værdsætter, at jeg inviterer dem ind i min private sfære - uagtet af hvilken location det er - og der forventes så en autentisk oplevelse pga. prisniveauet.

Jeg bidrager med den autentiske oplevelse - fordi jeg vitterligt elsker sex og mænd gør mig liderlig. Og fordi en god omgang pik ell tunge ell hånd ell hvad det nu måtte være, vi har aftalt - faktisk gør min dag meget bedre og meget federe. At der indgår betaling handler faktisk meget om en ekstra kinky dimension for mig - at blive betalt. Hele luder-viben er et kæmpe turn-on. Som bidrager til den autentiske dimension. Og øger min allerede eksisterende liderlighed.

Og det er præcist det, man betaler for - den våde, fedtede og liderlige oplevelse.

At jeg så taler som en "advokat sekretær" - ligner en tillige - vel at mærke på den voksne måde - ja, det er så det, jeg bidrager med.

Jeg har ikke KÆMPE bryster - men jeg bliver våd og ved rette "brug af mit underliv" - så bliver der vådt. Meget....

Anyway - helt som I har ret til at have jeres ønsker og meninger - ligeledes har jeg ret til det.

Gensidig diskretion skal respekteres uagtet om det bringes for en domstol eller ej - hvis I læser mine ord korrekt - vil I se, at det her handler om at gøre opmærksom på, at der altså er retningslinier som bruger af GP, som også bør respekteres - uagtet af lille pik, tyk mave, dårlig ånde og alle mulige andre elementer, som jeg desværre tænker, kan være sandt om nogle af mændene, der har bidraget med negative anmeldelser.

Jeg kan ikke genkende nogle af mine virkeligt skønne besøgende her som brugere. Altså de mænd som er skønne at mødes med og som også bidrager med den gode oplevelse til GPerne - så vi får orgasmer, nyder at kysse ham, at mærke hans pik trænge op i vores våde fisse og når han slikker vores bryster... For dem er der dælmer mange af - mænd, som også bare elsker sex og nyder at mødes med mig og andre kvinder for at forsøde tilværelsen med en ekstra dimension.

Hvor det handler om value for money og ikke bare antal GPere, han nu lige har kneppet for at kunne give sit besyv med i en exhibitionistisk debat..

Men alle mænd er skønne og god pik er dælmer værdsat !

God torsdag til jer alle, som har bidraget med input i Alberts opslag - der er GPere også til jer !

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 11 timer siden:

Super svar - gør du det ? 
Lyver dig yngre ? 

Hvad skete der med Honour among thieves.. ?

 

“Honor amongst thieves” ;)

Nu var det sagt med et smil - men det er mere end almindeligt at GPer er i starten af 20erne indtil de er noget ældre. Det er nok fordi det er et turnon for mange mænd at være sammen med en pige i den alder.

Personligt er jeg ret ligeglad med alderen - hvis ellers udseende og ikke mindst kemien passer.

Så nej, jeg lyver mig ikke yngre, men jeg sender gerne et billede, hvis jeg er i yderkanten af en aldersgrænse. Så kan en evt. GP jo sige ja eller nej på et mere oplyst grundlag...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
danvik skrev, for 1 minut siden:
 

“Honor amongst thieves” ;)

Nu var det sagt med et smil - men det er mere end almindeligt at GPer er i starten af 20erne indtil de er noget ældre. Det er nok fordi det er et turnon for mange mænd at være sammen med en pige i den alder.

Personligt er jeg ret ligeglad med alderen - hvis ellers udseende og ikke mindst kemien passer.

Så nej, jeg lyver mig ikke yngre, men jeg sender gerne et billede, hvis jeg er i yderkanten af en aldersgrænse. Så kan en evt. GP jo sige ja eller nej på et mere oplyst grundlag...

Du er en klog mand, som jeg forestiller mig har et respektfuldt forhold til dit sexliv, hvortil du inkluderer GPere.. God stil !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære FrokostUartig.

jeg er nød at korrigere dig, jeg ønsker ikke at genere dig, men når du påstår, at jeg plager om at tage dig uden gummi, vil jeg bede dig om at genlæse vores mail korrespondance, helt præcist hvad du sendte til mig d. 4.3.2018. Kl 08.51 Jeg er overbevist om at du ikke ønsker den vist her, så det undlader jeg, endskønt det ville være helt rimeligt.

min anmeldelse  er  subjektiv , det tror jeg enhver i dette forum ved. Så jeg vil ikke en i en diskussion af din og min oplevelse, det giver ingen mening. 

Havde det stået i din annonce at du ikke ønskede en anmeldelse havde jeg muligvis undladt det, fordi oplevelsen var god, og jeg synes godt om dig. 

jeg mener dog generelt ikke at det er op til pigerne selv om de vil anmeldes.

Redigeret af Albert7
Havde glemt d i havde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...