Hop til indhold
Guest Brøndby

GP.... Hvornår er hun for gammel ?

Recommended Posts

Misjo1 skrev, den 18.5.2020 at 12:58:

Alle kvinder er smukke i hver deres alder

Helt uenig, hvis alle er smukke, så er ordet tomt. Jeg er helt sikkert ikke smuk selv. Men mange er attraktive selvom de ikke er smukke. Faktisk kan al for meget smukhed være et turnoff for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, 1 time siden:

Ha ha- havde slet ikke set tråden var så gammel :D men nu er den jo genoplivet idet der er nogle der har skrevet for nylig.

nej det gjorde du såmænd ikke men i og med at trådens overskrift handler om hvornår en glædespige er for gammel ( bemærk glædes pige) og du dernæst lægger et foto ud af en der ved første øjekast ligner en kvinde - ja så vil de fleste der ser billedet - antage at det er en kvinde. Det er derfor jeg nævnte at det er en trans - og altså ikke har at gøre med hvornår en pige /kvinde er for gammel. 

I denne (tåbelige) epoke af politisk korrekhed og feminazisme, der er skyldet ind over den vestlige civilation de seneste år, gør man(d) klogt i ikke at forskelsbehandle mellem han og hun og alt det i mellem, thi ellers får man(d) jer kvinder på nakken., men det gør man(d) åbenbart også selvom man(d) tager højde for jeres luner.

 

Ps. Spøg til side. Hun bruges også om kathoeys, så billedet er ikke misvisnende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Visti-Vistisen skrev, for 13 minutter siden:

I denne (tåbelige) epoke af politisk korrekhed og feminazisme, der er skyldet ind over den vestlige civilation de seneste år, gør man(d) klogt i ikke at forskelsbehandle mellem han og hun og alt det i mellem, thi ellers får man(d) jer kvinder på nakken., men det gør man(d) åbenbart også selvom man(d) tager højde for jeres luner.

 

Ps. Spøg til side. Hun bruges også om kathoeys, så billedet er ikke misvisnende. 

Hvis luner? Alle kvinders luner? Er alle kvinder ens i din verden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 14 minutter siden:

Hvis luner? Alle kvinders luner? Er alle kvinder ens i din verden? 

Næ bestemt ikke. Men med dit engagement kan du næppe betegnes son lunken. Det kan du lune dig på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Helt uenig, hvis alle er smukke, så er ordet tomt. Jeg er helt sikkert ikke smuk selv. Men mange er attraktive selvom de ikke er smukke. Faktisk kan al for meget smukhed være et turnoff for mig.

Kommer vel an på definitionen af smuk?

Jeg mener hvad jeg skriver, læg lige mærke til at jeg skriver" med mindre du tænker billeder"  så en smuk velskabt kvinde kan have grimme sider, men stadig være billedsmuk, ikke?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 39 minutter siden:

Kommer vel an på definitionen af smuk?

Hvis alle er smukke, så er definitionen meningsløs. Det er bare det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt flere kvinder i meget høj alder som jeg har været tiltrukket af, så jeg kan ikke sætte tal på. For mig handler det mere om hendes humør, selvtillid, lyst og om hun selv føler sig attraktiv, end om hendes alder. Jeg kender flere kvinder der er over 70 som jeg er tiltrukket af, men jeg kender også kvinder i 30erne som jeg ikke er tiltrukket af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Bebop skrev, for 4 timer siden:

Hvis alle er smukke, så er definitionen meningsløs. Det er bare det.

Så må vi vel bare være enige om at vi ikke er enige ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby skrev, den 3.3.2018 at 16:44:

jeg synes nok at "pensionsaldren" i denne branche ligger omkring de 50 år ? 

Hvad synes i ? 

 

 

Sjovt indlæg... :P 

Der er vel kun én måde at definere “pensionsalderen”

(eller for tyk, for tynd, for grim, for pæn, for høj, for lav på) 

-Hvis ikke der er kunder i bixen... B)

Så længe der er bud efter brød, er der vel ingen grund for bageren til at gå på pension.... :P

-Altså.. Hvis han stadig kan li’ at bage brød..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alder er et underligt begreb. Jeg er så gammel, pænt over de 60 år, at jeg uden problemer kan være far til en på 40 år. Kvinder på min egen alder siger mig ikke ret meget seksuelt, men på andre måder kan de være hyggelige at være sammen med. 

Derimod er der noget livsbekræftende i, at kunne gennempule en meget yngre kvinde i over en time og mærke at hun har fået stor tilfredsstillelse. Erfaringen fortæller, at der også er mange GP'ere hvor man kan mærke denne tilfredsstillelse, men bestemt ikke dem alle.

Det livsbekræftende gælder også selv om jeg sagtens kunne være far til den kvinder jeg har sex med. Dog er der en grænse for hvor unge de skal være.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 21 timer siden:

Så må vi vel bare være enige om at vi ikke er enige ;)

Man kan ikke være uenig i, at et ord som inkluderer alle, ikke siger noget om nogen. Altså at det bliver et tomt ord, uden definition.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Bebop skrev, for 43 minutter siden:

Man kan ikke være uenig i, at et ord som inkluderer alle, ikke siger noget om nogen. Altså at det bliver et tomt ord, uden definition.

Stædige asen:D du får ret. Jeg får fred

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...