Hop til indhold
Guest Brøndby

GP.... Hvornår er hun for gammel ?

Recommended Posts

nicegent2 skrev, for 8 timer siden:

Jeg tror at du tager lidt fejl.

Hende den 74-årige der blev refereret til,  var vist den berygtede Irma Henriksen, en noget speciel personlighed, der i en menneske-alder har jagtet berømmelse og anerkendelse.

(hvem sagde 'reality' stjene).

Ud over at hun stod frem som rolle model for tykke kvinder, stillede hun op som side 9 'pige' en en meget moden alder, var model i MONSTER MODELS, prøvede forgæves at få en politiker karriere(hos DF af alle steder) og senere  forsøgte hun sig så med uartige noveller.

GP'er tror jeg ikke at hun er, men hvem ved?

 

Jep læste artiklen og du har ret, Irma Henriksen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om der burde være en aldersgrænse, men altså man skal ikke glemme at man bliver ældre, en 50 årige kan ikke det samme som en på 25. Jeg går ikke selv så meget op i alder, og dog holder jeg mig til dem på min egen alder og lidt ældre men indimellem får jeg da også lyst til en i 20erne. det afhængig af meget hvor jeg er henne i tilværelsen  og hvordan det er at være mig i denne stund.

men oftest har alderen ikke det store at sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg når de 90 år, og dribler rundt på massage-klinikkerne med min rullestol, tænker jeg - at jeg ikke vil have dem yngre end 70. I modsat fald tager de jo livet af mig.

;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alder er bare et tal. Det sagde jeg til mig selv, da jeg blev 40år og tænkte næste rund er 50... så let slap jeg ikke, da jeg skal til at bruge læsebriller...:shock:

Redigeret af carsten75

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2
MadDogAarhus skrev, for 1 time siden:

Når jeg når de 90 år, og dribler rundt på massage-klinikkerne med min rullestol, tænker jeg - at jeg ikke vil have dem yngre end 70. I modsat fald tager de jo livet af mig.

;)

Måske tager de livet af dig

BUT WHAT A WAY To GO !

bedre end at stille 'træskoene' i en seng på pleje hjemmet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
underdog40 skrev, den 4/3/2018 at 20:51:

Tror nogen gange at GPerne overvurderer vores evne til at tænke klart og være kritiske når vi er liderlige. Hvis vi er liderlige nok, er det fløjtende ligegyldigt om pigen er 20 eller 70, har klumpfod eller et ekstra øje i panden. Og da der er intet der tyder på at den primitive genfejl står for ændring lige de næste par hundrede år er der penge at tjene, no matter what....

jeg er vild med din ærlighed :lol:

Tak for det smil du plantede på mine læber, da jeg læste din kommentar :) :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, 1 time siden:

jeg er vild med din ærlighed :lol:

Tak for det smil du plantede på mine læber, da jeg læste din kommentar :) :wub:

I aim to please :) 

måske man kigger forbi og planter noget andet end blot et smil på dine læber en skønne dag....badabing :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alder er bare et tal.

Min folkeskolelærer siger at pigerne bliver mere liderlige med alderen især hvis man kan flash'e penge, så der er intet galt i at vente og så kommer de af sig selv..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil tillade mig at linke til denne gamle tråd, som jeg stadig smiler over kommentarerne hver gang jeg tænker på:

Selv tænker jeg at jeg aldrig stopper, om jeg så sidder i rullestol, vinder en million i lotto og kun har en aftale om måneden vil jeg fortsætte. 

Nogen spørger om aldersgrænse den anden vej rundt. Det har jeg ikke nej, ingen er for gamle til mig. Selvfølgelig har jeg andre kriterier jeg kan finde på at fravælge på, men det må være en anden blog.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som kvinde og tilbagevendt bruger herinde (dog med nyt nickname), bliver jeg da helt trist om hjertet, hvis mænd er af den generelle opfattelse, at kvinder bliver mindre sexede, attraktive og lækre, fordi deres alder begynder med et 3-, 4, eller 5-tal.

Selvfølgelig skal man passe på dig selv og være velholdt for at kunne tiltrække en mand, men grundlæggende så er jeg sexet, fordi jeg har erfaring, et glimt i øjet og kender mit eget værd og ved, at jeg med sikkerhed kan tilfredsstille en mand. Mine skills ud i det seksuelle univers er jo på ingen måde outdatede, fordi jeg er blevet ældre. Og min lyst er ej heller blevet mindre. Kan godt nogle gange ærgre mig over, at alder er så centralt et issue i hele snakken omkring attraktivitet kontra det modsatte.

 

Redigeret af 2hotQ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er i slutningen af halvtredserne, og har besøgt GP'er de sidste 30 år.

I begyndelsen var det fint med en alder på 25-30, men som årene er gået, så virker det akavet, hvis de er for unge.

Så nu er jeg til aldersgruppen 30+ til vel 45.

Men det der er afgørende er at hun er velplejet og velholdt. 

Så betyder alderen mindre.

Om 20 år besøger jeg vel kvinder i aldersgruppen 50-65.

Hvad betyder alderen hos en lækker kvinde?? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, den 3/3/2018 at 16:44:

Hvornår er en GP for gammel til dig ? 

Når jeg alligevel skal synde - så gør jeg det ordentligt.
Derfor vil jeg have noget der er mindst ligeså stramt (både ind- og udvendigt) som kæresten ;) 
Så med en undtagelse af Lise (en duft af østen) og Ratree bliver alle over 40 sorteret fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, for 33 minutter siden:

Når jeg alligevel skal synde - så gør jeg det ordentligt.
Derfor vil jeg have noget der er mindst ligeså stramt (både ind- og udvendigt) som kæresten ;) 
Så med en undtagelse af Lise (en duft af østen) og Ratree bliver alle over 40 sorteret fra. 

Er nu ikke helt sikker på, at stramhed og alder hænger sammen, men tilgengæld er det da både fair og naturligt at man vælger ud fra sine preferencer.  I betalingssammenhæng vælger jeg da ej heller en jævnaldrere kvinde som jeg kunne score ude i byen, med mindre hun er i besiddelse af nogle særlige skills.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

til TheVoice... hvordan ved du up front, at en bestemt Q er i besiddelse af særlige skills? Smiler. Det kan du vel kun være sikker på, hvis du tester dem selv...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er pigerne der har grisen, så det er dem der sætter prisen....

 

De bedste penge har jeg tjent da jeg gik ud med min alder som den var. Og vi var over de 30. Og de bedste oplevelser og sjoveste gæster havde jeg, efter at jeg gjorde det.

 

Der er gæster til en hver pige. Så hvorfor ikke bare være den man er og stå ved det. Min erfaring er at gp'er aldrig bliver for gammel. Det er kun hende gæster der gør det. Eller også har de for få penge :P:P:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Nielsen Tonajt skrev, for 18 timer siden:

Så med en undtagelse af Lise (en duft af østen) og Ratree bliver alle over 40 sorteret fra. 

Jeg kikker normalt ikke på piger fra “djævleøen” ;) men sjovt nok har jeg lagt mærke til de to piger – der er bare lidt langt
bliver det til noget med kattegat forbindelsen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
2hotQ skrev, for 13 timer siden:

til TheVoice... hvordan ved du up front, at en bestemt Q er i besiddelse af særlige skills? Smiler. Det kan du vel kun være sikker på, hvis du tester dem selv...

Det kan jeg jo ej heller vide med sikkerhed, men det er jo før set, at en kvinde har fået en stimme anmeldelser hvor hun roses for særlige skills. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Jeg er medio 50 og synes ærlig talt at piger på 30-40 år unge :-) (i forhold til mig).

Oftest  tænder jeg mere på mennesket end bare det ydre, og dog har jeg også præferencer:

Når det gælder GP'ere fortrækker jeg  kvinder i den fødedygtige alder, kvinder/piger der hviler i sig selv, er velplejede, varme og feminine.

Højde/drøjde, hårfarve og dulle faktor er underordnet,  for hellere en sød , varm ,feminin og imødekommende pige end en kølig  top-tumet  superflot sex atlet.

Når det gælder alder kigger jeg efter piger på 30-45, men ingen regel uden undtagelse:

Tænker  her på Jennifer Romantica og Susanne Legelyst, begge et par dejlige kvinder uden for kategori, og der er sikkert flere af dem.

Til gengæld har jeg ikke lyst til at lege med GP'ere, der væsentligt ældre end mig, f.eks den '67-årige forstadsfrue' ,som jo nok er væsentligt ældre end annonce teksten antyder.

Hykleri ? Sikkert ja men den der betaler vælger musikken :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, den 3/3/2018 at 16:44:

Hvornår er en GP for gammel til dig ? 

Alderen er ikke det afgørende for mig, men som tommelfingerregel vælger jeg en der er mindst ca. 15 år yngre end mig. Det betyder bare langt mere, hvor god jeg tror hun er til at imødekomme mig og om hun mht. udseende ligger inden for det ret brede spektrum jeg har det godt med, hvilket sandsynligheden stiger for med de 15 år eller mere yngre. Rynker eller andre udtalte alderdomstegn i ansigt slukker mig - alt andet lige (se nedenfor).

 

ppd skrev, den 6/3/2018 at 18:45:

Min folkeskolelærer siger 

Nu er der pludselig mange af dine indlæg, der giver mening.

nicegent2 skrev, den 25/3/2018 at 08:19:

Hykleri ? Sikkert ja men den der betaler vælger musikken :-)

Det har da intet med hykleri at gøre? Det er heller ikke hykleri at spise på en gourmetrestaurant, selvom man ikke kan lave mad selv.

Privat er jeg meget mere liberal i mine præferencer, fordi der er tid til at finde noget hos den anden jeg kan være tiltrukket af. Med en GP skal gnisten (fra min side) helst være der på under fem minutter - så er det altså selvfølgelig de overfladiske ting der tæller.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Det er vel markedsmekanismerne, der bestemmer... udbud og efterspørgsel.

Er der efterspørgsel efter udbuddet, jamen så er hun / han ikke for gammel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er en kvinde aldrig for gammel hvis hun selv ønsker og formår at holde sig/være sexet. Jeg er selv medio 40 og har da været sammen med utrolig sexede kvinder på 60+, vil nærmest sige en fantastisk oplevelse i sig selv :):):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den ældste gp jeg har været sammen med var dengang 48 ( par år siden ) Og det var en fantastisk oplevelse. hun var stadig skide fræk, voldsom liderlig og gav en fantastisk oplevelse . Alder har intet og gøre for mig. Jeg vender også hove efter kvinder i 50 erne hvis de er skruet godt sammen eller bare har en fræk udstråling :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ingen udløbsdato på frække damer.

Da jeg startede med GP' som yngre gut ville jeg gerne have en MILF. Helst moden og med fortrin. Så kom en periode i midttyverne hvor de gerne måtte være jævnaldrende. I dag hvor man snart rammer 50 må de gerne være unge og frække. Men vender hele tiden tilbage til de modne damer... hvorfor mon.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
gomorra skrev, den 3/3/2018 at 17:02:

 

Personligt er det ikke alderen der betyder det helt store, hvis den oplevelse jeg søger kan leveres så er jeg tilfreds - faktisk er min oplevelse ofte at jo mere erfaren en GP, desto bedre oplevelse

Og dets flere flyvetimer en pilot har dets tryggere er folk i flysædet og dets flere år lægen har gået stuegang jo større erfaring har han i folks diagnoser? Erfaring betyder dygtigst, bedst og fejlfri i tryghedsbarometeret og tilliden til andenpiloten kan holde flyet i luften uden turbulens er erfaringsafhængigt med falsk tillid. En pige på 20, 25 eller 30 måske meget yngre med domina effekter i personligheden vil altid være bedst end indøvet og upassioneret lærdom som aldrig må opfattes som årgangsvin.

Alder, tid og erfaring kan udvikle indsigt og viden og derfor øge folks tro. Der er dog bare billedekunst som er smukkere når kunstneren har teknik og færdigheder som en menneskealder af erfaring aldrig vil tilegne sig uden det medfødte element eller Mozarts mesterlige sans for skabelsesniveauer kirkespilleren hver eneste søndag de sidste fyrre år aldrig kommer på niveau med selvom tidserfaring skaber tillid og tro hos mange mennesker.

Min erfaring er, det tryghedserfaring når vi tidsbestemmer og måler talent udfra tid end det væsentlige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tjaa når jeg betaler, køber sex, så er det de unge kvinder der ikke har født børn der tæller, velplejet, veltrænet, symmetrisk barm, intet hvalpefedt, der får den gamle alkoholiker til at smide prisen, der til gengæld aldrig diskuteres, nu ha jeg et fin arrangement kørende med en sådan ung studine...er det på privatfronten, så er en jævnaldrende kvinde aå absolut at foretrække, og med den historie kroppen n u kan fortælle om liv og fødsler o.s.v. I det tilfælde er det jo helt andr parametre der tæller for mig...det som mange skriver om  ved GP besøg nemlig kemi, jeg tror ikke der opstår kemi ved GP besøg, men ved et godt møde, en lang samtale, sidst jeg mødte en som jeg blev godt med varede samtalen 18 år...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...