Hop til indhold

Recommended Posts

https://copenhagensaunaclub.dk/

 

Jeg havde i fredags min tur til djævleøen og Kbh. 

Jeg havde hjemmefra søgt om info på stedet bla. herinde, men syntes ikke der var så meget info at hente (slet ikke på deres hjemmeside) - Men dog alligevel nok herinde til at vække en nysgerrighed. Tænkte jeg jo kunne nå at vende om i døren hvis det nu ikke var noget alligevel.. Men det var det!

-måske andre halvnysgerrige vil kunne bruge en sådan anmeldelse..

 

Jeg ringede på forhånd og sikrede mig at der ikke var for travlt på stedet. Jeg var måske heldig. Da jeg ankom var jeg eneste gæst på stedet. Jeg blev budt en øl og satte mig i venteværelsets sofa. En efter en kom de seks piger på stedet ind og hilste på. (Det var først ved pige nummer tre jeg fattede at dette var en slags ‘lineup’ jeg senere skulle vælge udfra) ikke en vant situation og for jyden her lidt svær at overskue så pludseligt som min opfattelse af situationen var. Men de gik gerne turen igen.

Pigerne var alle unge og meget flotte. Jeg valgte meget gl.dags efter den der præsenterede sin person bedst med øjenkontakt fremfor “sløset catwalk hvor hovedet har drejet retur inden håndtrykket havde fundet sted” (dem var der også). Nå men valget faldt på den smukke blonde ‘Sofia’. Og det var et godt valgt!

Sofia var både snaksagelig og kælen. Man følte virkelig man var i centrum for den vildeste fantasi med en utroligt smuk pige. Vi klædte hinanden af på hendes værelse med lokkende og pirrende nussen indblandet og fik håndklæder omkring os til turen ind i spa-rummet.

inde i spa-rummet startede vi af med et brusebad, hvor Sofia igen svejede sin petite krop op og ned af mig. Vælte sæbe ud over sig og førte mine hænder til at få fordelt sæben rundt på hende,, hendes ene hånd fandt vejen ned til ‘Kaptajnen, der meget hurtigt satte sejl’. Den dans kørte dejligt frem og tilbage hvor hun også fik mig sæbet ind og skyllet af så vi kunne indtage spaet.

Oppe i spaet hyggesnakkede vi en masse mens hun vred sin krop op og ned af mig.. utrolig frækt og kælent.. Et drømme-lapdance i et spa.. helt fantastisk.. kunne have blevet i den pirrende seance for altid.

Efter godt 30min tog vi endnu en tur under bruseren for at få cloret vakset af inden 2. Akt skulle finde sted tilbage på værelset.

2.akt startede ud med massage. Både alm. Og b2b. Først af ryggen og så af maven/fronten, der ledte til det mest fantastiske blow og efterfølgende... 

Fantastisk oplevelse med en fantastisk pige.

 

Ved efterfølgende og afrundede brusebad, tog vi op på 1.sal, da der nu var kommet andre gæster i spa-rummet... og det ku høres. På vej ud ad badet løb vi på en af de andre gæster der var på vej mod et toilet sikkert... Så man skal ikke være genert for denne mulighed, at løbe på andre gæster.

 

 

 

Generelt:

-det er ikke bare dyrt.. det er Meget dyrt efter min mening.. men igen også ekslusivt. Prisen er 1800kr/timen pr pige. Har man ikke kontanter med koster det 100kr ekstra (sikkert i straf for de så blir nødt til at betale skat, når dankortterminalen registrer indgående beløb) :D  1200kr på den ene terminal for pigen og 700kr på en anden terminal til huset... ekstra som Superfransk er udelukket og andre ekstras som kys koster 500kr.

-Pigerne: ikke alle danske, som hjemmesiden ellers siger. Der var 2/6 danske piger i fredags, hvor jeg valgte en udenlandsk,, da mit valg var den mest imødekommende. Alle pigerne taler i øvrigt godt engelsk.

-Min pige, Sofia: Det sødeste og mest sexede væsen, med den flotteste ungpigekrop og det mest indbydende ansigt. Tanken om hende kunne hurtigt gøre en dyr afhængighed... Wow! Så det nok meget godt for tegnedrengen at jeg er vel hjemme i det jyske.

-stedet: det ok.. når man er i de rum man kommer for at være i. Men transporten fra det ene til det andet rum og tilbage igen, går igennem fællesarealer hvor man nemt løber på andre gæster. Dette gør man også nemt i spa- eller sauna-rummet hvis man ikke er ligeså heldig som jeg at være den eneste gæst under den del af seancen. Ikke den mest diskrete billigenthed, men det gik an.

 

Trods det dybe tag i lommen for oplevelsen fortryder jeg intet. Jeg havde den mest romantiske, frække og eventyrlige time med den sødeste og flotteste pige i både bruser, spa og på lagnet.. (punktum) :) 

Redigeret af stenentrille

Del dette indlæg


Link til indlæg

God beretning og godt at du fik en en god oplevelse.

Men ærgerligt, som jeg ser det at det foregår på den måde som det gør, da jeg ville ønske at de ville tilbyde den tyske måde at gøre det på.

Men da positivt at det findes som et alternativ til klinik, hvis man er til et besøg, sådan som det går for sig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

1800 kr for en time er vel ikke spor dyrt! Mange tager da 2000 kr - eller mere - for en time på en helt almindelig klinik, hvor der hverken er spa eller sauna...

Redigeret af Jørgensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der får snart 20 år siden. Jeg kan ydermere huske at der tilbage i 90'erne også lå saunaklubber på Godthåbsvej, ligeledes Vanløse, og på Tuborgvej i Hellerup. Mener ikke de 2 findes mere. Jeg kan huske at jeg besøgte alle 3 steder. Dengang var prisen henholdsvis 1000 på godthåbsvej og 1500 de 2 andre steder. Absolut dejlige oplevelser og sammenlignet med time priserne på klinikkerne også billigere.

Det at man kan møde andre kunder i butikken er ligegyldigt, alle er der jo for det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig god beretning. 

Jeg vidste egentlig ikke at det eksisterede, så kom der pludselig en reklame her på siden, og så skrev @JenniferRomantica at hun skulle begynde at arbejde der. Alt sammen jo fint. Jeg har så gået og prøve at finde tid til at besøge. Prisen er egentlig ikke så dyr endda, det lyder da til at være OK. MEN MEN MEN 500 kr ekstra for kys???  Der må jeg simpelt hen sige at din meget fine anmeldelse tjener som en advarsel. Til god sex hører kys. Uden tilkøb. En pris på 2500 inkl kys er OK. En pris på 2000+500 er ikke. For mig ihvertfald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

God beretning og godt at du fik en en god oplevelse.

Men ærgerligt, som jeg ser det at det foregår på den måde som det gør, da jeg ville ønske at de ville tilbyde den tyske måde at gøre det på.

Men da positivt at det findes som et alternativ til klinik, hvis man er til et besøg, sådan som det går for sig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Den tyske måde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 1 time siden:

Rigtig god beretning. 

Jeg vidste egentlig ikke at det eksisterede, så kom der pludselig en reklame her på siden, og så skrev @JenniferRomantica at hun skulle begynde at arbejde der. Alt sammen jo fint. Jeg har så gået og prøve at finde tid til at besøge. Prisen er egentlig ikke så dyr endda, det lyder da til at være OK. MEN MEN MEN 500 kr ekstra for kys???  Der må jeg simpelt hen sige at din meget fine anmeldelse tjener som en advarsel. Til god sex hører kys. Uden tilkøb. En pris på 2500 inkl kys er OK. En pris på 2000+500 er ikke. For mig ihvertfald.

Det er altså heller ikke os alle der tager mer pris for kys.. Det kan du evt spørge hus-passeren om når du kommer.. Jeg har aldrig taget ekstra og det få ingen mig heller til.. Til gengæld vælger jeg selektivt hvem jeg evt kysser med hvis det er med tunge og alle andre få almindelige kys på munden.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læser jeg rigtigt at ud af den samlede time, så er sex først tilladt til alleraller sidst?

Hvordan finder man ud af hvilke piger som tungekysser? Spørger man huspasseren, pigerne når de hilser eller finder man først ud af det efter man har betalt og gået i gang?

Er pigerne og kunderne alle helt nøgne i spa'en?

Hvad tid er der størst chance for at være alene sammen med pigen i spa'en?

Er pigerne på hjemmesiden nogen man kan møde på stedet eller benyttes der stock fotos?

Beklager på forhånd hvis svarene burde være åbenlyse for mig... :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
ensom skrev, for 15 timer siden:

Læser jeg rigtigt at ud af den samlede time, så er sex først tilladt til alleraller sidst?

Hvordan finder man ud af hvilke piger som tungekysser? Spørger man huspasseren, pigerne når de hilser eller finder man først ud af det efter man har betalt og gået i gang?

Er pigerne og kunderne alle helt nøgne i spa'en?

Hvad tid er der størst chance for at være alene sammen med pigen i spa'en?

Er pigerne på hjemmesiden nogen man kan møde på stedet eller benyttes der stock fotos?

Beklager på forhånd hvis svarene burde være åbenlyse for mig... :mellow:

Jeg tror jeg kan svarer dig på de fleste spørgsmål.. Hehe.. 

Når du køber en time så er det inkluderet spa og sauna eller en af delene bare.. Man tilbringer de første 20 min ca i spa'en og derefter gå man på værelset.. Så ja man få ca sex i en halv time.. Man må så selv bestemme om man vil have sex først eller til sidst^_^.. 

Man spørger huspasseren der så kan spørge os piger om hvem der kysser evt også uden det er med merpris.. 

Ja alle pigerne der er med en gæst og alle gæster er nøgne i spa'en.. Og man kan sagtens risikerer at komme til at sidde med fremmede mænd i den.. 

Jeg arbejder kun hver anden fredag.. Og der vil jeg sige chancen er bedst mellem 16-20.. Vil man ikke sidde med andre end den pige man har valgt sig så kan man evt tage spa'en til sidst hvis den er optaget i starten af timen.. 

Pigerne på hjemmesiden er bare reklamefotos og ikke nogen man kan møde på stedet nej^_^..

Håber det gav mening og hjalp.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Jeg tror jeg kan svarer dig på de fleste spørgsmål.. Hehe.. 

Når du køber en time så er det inkluderet spa og sauna eller en af delene bare.. Man tilbringer de første 20 min ca i spa'en og derefter gå man på værelset.. Så ja man få ca sex i en halv time.. Man må så selv bestemme om man vil have sex først eller til sidst^_^.. 

Man spørger huspasseren der så kan spørge os piger om hvem der kysser evt også uden det er med merpris.. 

Ja alle pigerne der er med en gæst og alle gæster er nøgne i spa'en.. Og man kan sagtens risikerer at komme til at sidde med fremmede mænd i den.. 

Jeg arbejder kun hver anden fredag.. Og der vil jeg sige chancen er bedst mellem 16-20.. Vil man ikke sidde med andre end den pige man har valgt sig så kan man evt tage spa'en til sidst hvis den er optaget i starten af timen.. 

Pigerne på hjemmesiden er bare reklamefotos og ikke nogen man kan møde på stedet nej^_^..

Håber det gav mening og hjalp.? 

Så blev jeg lig mindet om dig igen.   Mage til kvali udfra billeder finder man næppe

Men igen, igen så desværre ikke på vagt hvor jeg er i KBH desværre.  Tjekkede lige på Romantica

Håber snart det passer så det slår til så en tid kan arrangeres

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, den 3/2/2018 at 02:52:

1800 kr for en time er vel ikke spor dyrt! Mange tager da 2000 kr - eller mere - for en time på en helt almindelig klinik, hvor der hverken er spa eller sauna...

i min verden er det absurd mange penge... uanset at det kan fås dyrere andre steder.... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 15 minutter siden:

i min verden er det absurd mange penge... uanset at det kan fås dyrere andre steder.... :)

For mig er 1800 meget lavt sat og kun noget jeg gå med til fordi jeg føler servicen er anderledes end hvad jeg f.eks kan komme til at skulle lave i en time på bordel.. Jeg ved jeg har større mulighed for at lære gæsten en smule at kende og så slækker jeg gerne på prisen for at få det med i oplevelsen.. 

På bordel tager jeg 2100 kr for en time.. Og det gør alle de piger jeg arbejder med på bordel også.. Ganske få tager faktisk mere.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Easterneuropeplease skrev, 1 time siden:

Ærgerligt, for det her ser ellers ret dejligt ud:

image.png.25d1eb2126f0ee317b2ccea07267865f.png

Alle har hver  især sin smag på hvad der er godt.  Hende der siger mig intet.   Jo sikkert lækker, men intet specielt eller sexet over hende.  Syntes for meget kunstigt over hende der

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 1 time siden:

i min verden er det absurd mange penge... uanset at det kan fås dyrere andre steder.... :)

Nu siger lige det her koncept siger mig ikke så meget, men dyrt er det altså ikke.   

Der er stor forskel på at bare have et værelse kontra ordentlige forhold og som der hvor der er både sauna og spa.  Når man læser hvad mange giver bare for noget thai massage hvor de udover massagen ligge får en håndtrold og så pludselig ender med et beløb der er tæt på det her, så sige det faktisk er billigt målt i danske forhold.

At sammenligne priser udelukkende med østeuropæiske piger hvor de som regel bare har et lummert kammer er uretfærdigt.   

Som en anden skrev i et indlæg her, hvor han sammenlignede priserne for bare for 10-20 år siden og så nu, så bare bekræfte at priserne for os sexkunder er blevet ekstremt gunstige.  De er næsten ikke gået op., trods vores løn da har steget en del siden der ;-)  Og det kan vi selvfølgelig takke den øgede konkurrence fra østpigerne for.    Men at påstå 1800 for 1 time (ved godt selve sexen kun er en halv time) er altså ikke meget i dagens Danmark.      Når jeg skal have et tandeftersyn så trods ingen huller, så slipper jeg sjældent billigere end 7-800 kr.  Og endda hvor sygesikringen har betalt sin del.  Og er for typisk et besøg hos tandlægen der varer max 15 min.    Regn lige time prisen ud der :P  Uden sygesikringen (staten) så havde en timepris nok der været 4000 kr

Alt virksomhedsdrift koster.   Hvis en håndværker koster 500 + moms i timen ,ja så får selve håndværkeren ikke mere end 150 kr i timen. Som han så skal betale skat af.    Og regn ikke med ejeren skummer fløden for de har en masser  andre udgifter.  

Og trods den her sauna klub sikkert forsøger at lave meget sort, så er de hvide timer, som de også bliver nødt til  at have nogle af, direkte underskud hvis de "kun" får 1800 for 1 time.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden:

Håber det gav mening og hjalp.? 

Tusinde tak for dine svar :D

Da ingen piger - udover dig - har tilkendegivet at de har vagter derude, så virker det som et unødigt lotteri hvorvidt de ledige piger man møder, falder i ens smag. Om lotteriet er et besøg værd har jeg ikke afgjort med mig selv endnu, men denne anmeldelse (ikke saunaklubbens hjemmeside) har i hvertfald pirret min interesse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 12 timer siden:

Og trods den her sauna klub sikkert forsøger at lave meget sort, så er de hvide timer, som de også bliver nødt til  at have nogle af, direkte underskud hvis de "kun" får 1800 for 1 time.

I saunaen kan man betale med kreditkort og det benytter rigtig, rigtig, rigtig mange sig af.. Det gør jo selvfølgelig at alt fra husets side af er hvidt og lovligt^_^:D.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ensom skrev, for 8 timer siden:

Tusinde tak for dine svar :D

Da ingen piger - udover dig - har tilkendegivet at de har vagter derude, så virker det som et unødigt lotteri hvorvidt de ledige piger man møder, falder i ens smag. Om lotteriet er et besøg værd har jeg ikke afgjort med mig selv endnu, men denne anmeldelse (ikke saunaklubbens hjemmeside) har i hvertfald pirret min interesse.

Vi er vel ca fem-seks danske piger på stedet.. I hvertfald af hvad jeg har mødt.. Fredag er vi normalt 2-3 danske piger og så 2-3 udenlandske piger.. Jeg arbejder kun fredag så jeg kan ikke så godt udtale mig om de andre dage men lørdag tror jeg det er det samme.. 

Der er altid meget stor variation i mellem pigerne og generelt noget til en hver smag medmindre man er til meget store kvinder.. Jeg vil dog sige at jeg finder alle pigerne rigtig smukke og dejlige.. 

Skulle du finde lotteriet det værd og nysgerrigheden for stor så synes jeg da bestemt du skal kigge ned.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, den 3/5/2018 at 20:58:

Nu siger lige det her koncept siger mig ikke så meget, men dyrt er det altså ikke.   

Der er stor forskel på at bare have et værelse kontra ordentlige forhold og som der hvor der er både sauna og spa.  Når man læser hvad mange giver bare for noget thai massage hvor de udover massagen ligge får en håndtrold og så pludselig ender med et beløb der er tæt på det her, så sige det faktisk er billigt målt i danske forhold.

At sammenligne priser udelukkende med østeuropæiske piger hvor de som regel bare har et lummert kammer er uretfærdigt.   

Som en anden skrev i et indlæg her, hvor han sammenlignede priserne for bare for 10-20 år siden og så nu, så bare bekræfte at priserne for os sexkunder er blevet ekstremt gunstige.  De er næsten ikke gået op., trods vores løn da har steget en del siden der ;-)  Og det kan vi selvfølgelig takke den øgede konkurrence fra østpigerne for.    Men at påstå 1800 for 1 time (ved godt selve sexen kun er en halv time) er altså ikke meget i dagens Danmark.      Når jeg skal have et tandeftersyn så trods ingen huller, så slipper jeg sjældent billigere end 7-800 kr.  Og endda hvor sygesikringen har betalt sin del.  Og er for typisk et besøg hos tandlægen der varer max 15 min.    Regn lige time prisen ud der :P  Uden sygesikringen (staten) så havde en timepris nok der været 4000 kr

Alt virksomhedsdrift koster.   Hvis en håndværker koster 500 + moms i timen ,ja så får selve håndværkeren ikke mere end 150 kr i timen. Som han så skal betale skat af.    Og regn ikke med ejeren skummer fløden for de har en masser  andre udgifter.  

Og trods den her sauna klub sikkert forsøger at lave meget sort, så er de hvide timer, som de også bliver nødt til  at have nogle af, direkte underskud hvis de "kun" får 1800 for 1 time.

På sin vis giver jeg dig ret...ihvertfald med tandlægen...men tandlæger og alle andre serviceydelser for den sag og jo efter min mening også grotesk overpriset i DK.... :-)

Det skønne ved en fri og åben økonomi er jo imidlertid at prisen bestemmes af udbud og efterspørgsel og at pris og værdi  afgøres individuelt baseret på en lang række præferencer og muligheder for at subsituere med andre ydelser ...Så hvad der er billigt for dig kan være dyrt for mig og vice versa!

Af det kan man vel blot lære at Jennifer skal blive bedre til at tiltrække flere kunder som dig, så hun kan sætte prisen op uden at det påvirker efterspørgslen :-)

Ha en fin dag Både Zeus og Jennifer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 2 timer siden:

Af det kan man vel blot lære at Jennifer skal blive bedre til at tiltrække flere kunder som dig, så hun kan sætte prisen op uden at det påvirker efterspørgslen :-)

Hehe.. Jeg bilder mig ikke ind at jeg er hverken bedre eller dårligere end nogen af mine kollegaer:P.. Så hvorfor skulle jeg ønske at koste mere end dem.? Jeg fortæller dig bare at min pris i saunaen er billigere end noget som helst andet sted selv i baren:P.. Hahaha.. Det ikke ens betydende med at jeg synes det er for billigt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...