Hop til indhold
Rejsenetværk

Prøv tyske party koncepter i Danmark

Recommended Posts

Både i Danmark og Tyskland, findes der gode tilbud om gangbang og sexparties.

Men forskellen mellem landene består både i pris for deltagelse, og varighed af arrangementerne.

I Danmark er der et godt mix af højklasse arrangementer hos velrenommerede bordeller, kendte for deres arrangementer over mange år, semi professionelle og amatør piger der afholder mere eller mindre improviserede lejligheds arrangementer, her og der i hele landet.

Den helt store forskel mellem Tyskland og Danmark består i at, i Danmark er det typisk tidskoncentrerede tilbud af en varighed fra 1 time - 4 timer.

Mens der i Tyskland findes koncept huse, og koncept arrangementer der forløber over 10 - 12 timer.

Prisen for deltagelse er typisk på 1/4, 1/3 eller 1/2 ca af priserne for deltagelse i Danmark.

Hvis nogle piger kunne tænke sig at give et tilbud, om et arrangement som de arrangementer, de tilbyder i Tyskland, behøver de absolut ikke at matche priserne i Tyskland, prisene må gerne være højere end prisen for samme i Tyskland.

Når vi er nogle der er rejst til Tyskland for at deltage i gangbang og sexparties, har vi jo alle udgifterne til rejse, hotel og andet under opholdet, som skal lægges oveni prisen for at deltage.
Penge som vi kunne spare, hvis der var et tilsvarende, men samtidigt økonomisk overkommeligt tilbud om det samme i Danmark.

Der findes økonomisk overkommelige tilbud, også i Danmark, men her er det tidsfaktoren, og det ofte høje antal deltagende mænd indenfor 2 - 4 timer, der gør disse så meget mindre attraktive end de tyske arrangementer, som du kan deltage i.

I Danmark skal du nå alt indenfor få timer, bad og omklædning, sex og indlagte pauser, og det i et samarbejde, nogle gange mellem et antal mænd om hver pige på 2 - 3 gange faktoren for samme i Tyskland målt på samme tidsfaktor.

Hvis noget tilsvarende som i Tyskland skal kune afholdes også i Danmark, nytter det ikke at pigerne ganger deres sædvanlige priser med 2 - 3, fordi arrangementet varer 2 - 3 gange længere.

Nej det drejer sig om at skabe en ramme som i Tyskland, hvor vi mænd godt nok kan forblive i 8, 10 eller 12 timer, men hvor vi absolut ikke kan forvente at der er piger på til sex nonstop fra start til slut - slet ikke!!

I Tyskland er pigerne typisk på i 20 - 40 minutter af gangen, varierende mellem 1 - 3 piger, altefter koncentrationen af mænd, som kan variere hen over dagen, hvor der så i mellem sceancerne er indlagt længere pauser, hvor der ingen piger er i aktion.

I pauserne læser mænd simpelthen avis, ser sport/nyheder på storskærm, drikker kaffe/sodavand og spiser fra en buffet.

Det har den fordel at alle har god tid, fordelt over lang tid, såvel piger som mænd, og det uden at pigerne nødvendigvis af den grund er mere på til sex, end de er til de kortere arrangementer, som vi kender dem i Danmark.

Men det kræver at mændene har god tid, hvis de vælger at deltage, for de kan snildt ramme ind i enten en længere pause, eller at der ikke et plads til dem også, hvis der er for mange mænd om pigerne til en sceance, og de derfor må vente til næste mulighed byder sig.

Men der opstår altid åbninger sådan en dag, for der er spidsbelastninger et par timer her og der, og et par timer af gangen, hvor der er mere end rigelig mulighed for at komme til fadet, hvis man deltager fra start til slut, eller bare rammer de mere stille perioder mens man opholder sig den tid man har tilrådighed i huset.

Pigerne behøver heller ikke alle sammen, at være der samfulde alle timer, men kan godt skifte henover dagen, som det også sker nogle gange i Tyskland.

Men pointen er at, hvis interessen er stor nok, og prisen er attraktiv, så vil der kunne bestå et sådant flow af gæster, som kommer og går, at det økonomisk i bedste fald ville kunne være attraktivt for nogle piger at tilbyde et arrangement, noget lignende som i Tyskland.

Hvis bare pigerne, stedet og der hvor det afholdes er det rigtige til formålet, så tror jeg at det kan blive en succes?
Måske ikke den allerførste gang, eller de første par gange, men hvis bare der kommer gode anmeldelser af de mænd som deltager de første par gange, så vil interessen for deltagelse forhåbentlig stige, sådan at der kommer flere og fler mænd for hver gang et arrangement gentages.

Til mulig inspiration for piger, der måtte læse med i denne tråd:

Erlebniswohnung

http://erlebniswohnung.com/

Her er det selvfølgelig prisen der gør, at vi kan rejse efter oplevelsen, for kostede det det samme som I Danmark ville det blive for dyrt for de fleste.

Men kan vi spare alle de penge, og alt den tid vi bruger til at rejse til Tyskland, så kunne det være attraktivt med lignende tilbud i Danmark, som koster mere end det gør i Tyskland for at deltage.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette

Forrige gang jeg forsøgte og sætte et 12 timers GangBang op, der lød det fra en fyr at jeg kun var ude efter hurtige kunder den dag. Nej det kan det umuligt være når jeg tog sølle 500 kr pr fyr der deltog.

Jeg er på ingen måder ude efter at lave den store omsætning, ved at tilbyde GangBang i så lang tid, det er stadig væk en nydelse for mig.

Set i forhold til Tyskland der rummer en væsenlig del flere indbygger end der er i lille Dk og de har en helt anden indstilling til GB, så er det langt nemmere for dem og møde op til GB. Og når de store steder hvor de kan smide en adresse ud og fyrene bare kan komme og gå som det passer dem, så er muligheden også større den vej. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Dansk brunette

Det er helt givet nemmere at afholde denne type arrangementer i Tyskland, end det er i Danmark af de grunde som du selv nævner.

Tilsvarende sværere vil det være at få gang i konceptet i Danmark, ikke mindst de første gange det afprøves.

Derfor mener jeg også, at den forkerte strategi er at gå direkte fra tanke til handling.

Jeg tror at et konkret arrangement, som det første trin i processen har en alt for stor risiko for at mislykkes.

Netop fordi at konceptet er så uvant i en dansk sammenhæng, og derfor må interessen for at deltage for både piger og mænd bygges op over en periode, uden at anledningen udgøres af et konkret tilbud om et arrangement.

Jeg forestiller mig at en emne tråd om konceptet, hvor bolden gives op af piger uden at der foreligger et tilbud om et arrangement, tid og sted, vil kunne gøde jorden for at der kan skabes en synlig interesse for at deltage, som kan vokse i antal efterhånden som dialogen udvikler sig til konkrete muligheder, for når tiden er inde at afholde et arrangement.

Des flere piger der i en sådan tråd melder deres principielle, men absolut uforpligtende interesse i selv at deltage, skulle konceptet blive til virkelighed, des større er chancen for at der også opnåes interesse hos nok mænd til at et arrangement på et tidspunkt vil kunne stables på benene.

Men præmissen for pigerne må være, at deres motiv ikke består i at tjene kassen den første gang, eller at de skal tjene store penge på en en gangs forestilling.

Deres udgangspunkt for at melde en interesse ud, bør være at de er villige til som de første at være med til at løbe et koncept i gang,  der ikke pr definition skal udgøre en økonomisk succes de aller første gange det afprøves.

Men som på sigt kan udvikle sig til en større og større succes, fra gang til gang, når først konceptet har opnået et gennembrud, hvilket ikke kan forventes at ske på den helt korte bane.

Her må vi se i øjnene at flertallet af både piger og mænd, må forventes at lurepasse for at se om konceptet lykkes, før de selv vil vælge at deltage når først de kan se at konceptet er en succes allerede, og derfor også gerne selv vil deltage.

Det er desværre et grundvilkår, at det er 10 gange sværere at opnå både de første kvindelige, og de første mandlige deltagere til det første arrangement/de første arrangementer, end det er at opnå at mange flere både piger og mænd, vil kunne tænkes at deltage efter de første 3 - 5 arrangementer som de har kunnet følge med i, at de er vokset i antal deltagere fra gang til gang.

Men lykkes det, så vil arrangementet i bedste fald også kunne tiltrække de piger, som fra gang til gang først og fremmest er motiveret af det økonomiske udkomme i at deltage, arrangement for arrangement.

De piger vil kunne udgøre et stort aktiv for et arrangement fra dag et, også førend at konceptet er blevet en succes, men de kan ikke forventes at ville deltage førend at andre har gjort det benarbejde for dem, som skaber de forudsætninger der skal til for at de kan hoppe med på vognen, når den allerede ruller.

De vil næppe være med til at skubbe vognen igang, før den for alvor vil kunne rulle derudaf.

Det samme gælder mændene.

De fleste vil også hellere følge med passivt, for at læse frontløbernes anmeldelser i forum af deres deltagelse, før de slår til når de mener at tiden er inde for selv at deltage, og kan de ikke følge med i at konceptet udvikler fremgang, ja så afholder de sig formentlig helt fra selv at deltage.

Lykkes det at få sidstnævnte mænd med, vil de kunne udgøre ryggraden i en succes for konceptet, for de er flest, og vil derfor kunne levere den største omsætning til pigerne.

Men forvent ikke at det selv samme flertal af mænd, også vil skrive anmeldelser, for det vil de næppe, de vil nok bare simpelthen betale for at deltage, gå igen og så ellers for forblive passive læsere af det aktive mindretals beretninger i forum.

Derfor er det vigtigt at der så vidt muligt, hver gang også deltager mænd, som både har lysten og viljen til at skrive om deres deltagelse i arrangementerne.

Sådan at anmeldelse på anmeldelse, vil kunne fremme at flere og flere mænd og piger over tid, selv vælger at deltage aktivt i konceptet.

En mailliste

Mit råd er, piger start en debattråd, tiltræk den synlige interesse for konceptet som I kan opnå med en tråd.

Efter en rum tid, opret en mailliste som interesserede piger og mænd kan tilmelde sig som interesserede.

Når tiden vurderes til at være inde, så afhold det første arrangement, et arrangement hvor ambitionen ikke er, hverken at der detager mange mænd, eller at der omsættes mange penge.

Et arrangement, hvor hensigten blot er at få det afholdt, og få det anmeldt efterfølgende i forum på Eroguide.dk, til inspiration for alle interesserede læsere heraf.

En mulig strategi

Det er rigtigt at mændene er mere håndsky i Danmark, og at de er sværere at tiltrække til gruppe købesex end i Tyskland, men de findes også i Danmark, dem så er interesserede i at deltage.

For der kommer jo mænd til de etablerede kendte tilbud i Danmark, det kræver bare et forarbejde at omsætte denne interesse til også at gælde et koncept, som det der har succes i Tyskland.

En mulighed kunne være, den første gang at afholde et lukket arrangement for dem som har tilmeldt sig maillisten, hvor der ikke er fri offentlig adgang i døren, på dagen hvor arrangementet afholdes - måske det nemmere kan få de første ud af busken?

På sigt vil konceptet forhåbentlig i en senere fase kunne annonceres offentlig fra gang til gang, med fri offentlig adgang i døren på dagen uden forudgående tilmelding.

Men det tror jeg desværre ikke på som en mulighed fra scratch, for Rom blev som bekendt ikke bygget på en dag, og man skal kravle før man kan gå osv osv :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette

Alt starter med en annonce hvor man fremlægger en annonce med et arrangement, pigen stiller et menu valg op, nogen tilbyder analsex, andre tilbyder sex uden kondom ( det er jo dem der trækker flest fyre til, også sygdomme ) andre tilbyder bukkake. Forstil dig 4 piger samlet i et rum hvor de hver især tilbyder de forskellige ting. Det forvirre en fyr utrolig meget at pige nr 1 tilbyder sex uden kondom og pige nr 2 til analsex o.s.v.

Kan du se hvor meget panik der opstår når den menu sættes sammen, så prøv og tænk dig hvor de fleste af fyrene vil gå hen..Stakkels pige nr 1

Pige nr 2,3 og 4 får stort set intet og lave.

Så kommer man til mail listen, den er god og have, men hvor mange af de tilmeldte har i sinde tænkt sig og dukke op. Hvem stoler på hvem.

At det kan lade sig gøre i Tyskland, er vel nok fordi alle pigerne der deltager, de tilbyder alle de samme ting og til en pris som alle kan være med på.

Hvis det nogensinde skal ske i dk, så tror jeg på hvis man samler 4-6 piger og disse piger hjælper hinanden med at få det op og stå, alle får deres del i kagen - så kan ingen fyre stå bagefter og sige at det var endnu en pimp der skulle tjene på pigerne.

Skulle der til forventning dukke så mange fyre op til de 4-6 piger, så vil jeg nok kraftigt overveje og leje Gigantium i Aalborg til det formål, da der skal være masser af plads.

Og så tænker jeg på huslejen, den skal også betales når de pigen stiller sted til, dukker der lige så mange fyre op som de havde givet udtryk for eller bliver de væk igen. Så er det ihvertfald en bet som er svær og sluge.

Min erfaring:

Jeg er vant til at drage ud i naturen om sommeren og reklamere for GB, det giver altid pote og der kommer altid en pæn del fyre. 

På den måde er jeg fri for at der er mange der tilmelder sig og 1/3 del dukker op. 

Om jeg så gør det for et lille beløb eller gratis, så slår den aldrig fejl. 

Lad mig slippe for alt det sne og lad mig se den bagende sol og en masse frække liderlige fyre der bare vil hygge

 

   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dansk brunette skrev, for 7 minutter siden:

Alt starter med en annonce hvor man fremlægger en annonce med et arrangement, pigen stiller et menu valg op, nogen tilbyder analsex, andre tilbyder sex uden kondom ( det er jo dem der trækker flest fyre til, også sygdomme ) andre tilbyder bukkake. Forstil dig 4 piger samlet i et rum hvor de hver især tilbyder de forskellige ting. Det forvirre en fyr utrolig meget at pige nr 1 tilbyder sex uden kondom og pige nr 2 til analsex o.s.v.

Forhåbentlig vil de fleste mænd ikke gå efter at opnå sex uden kondom, og det er vel bare at organisere de piger i en gruppe, for at aftale indbyrdes at ingen tilbyder sex uden kondom.

Sådan at det er gruppen af piger, som annoncerer arrangementet, og stiller betingelserne for deltagelse, for både piger og mænd.

Men jo, jeg tror desværre at man skal samle interessen på nettet før man kan arrangere og gennemføre det første arrangement, og det kan godt blive både besværligt og tage tid, før man når til at kunne arrangere noget IRL.

Man kan jo stille krav om depositum, som vi mænd skal være villige til at miste, hvis vi ikke dukker op, og har mænd først selv meldt sig til en mailliste, er de måske også dem der er mere villige til det, end hvis det er et arrangement som først annonceres offentligt for alle?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve

@Rejsenetværk

Beundrer din ihærdighed. Thumbs up!

Ved ikke om dette er helt i tråd med hvad du skriver og ønsker at sætte op, men giver alligevel mit input og bevægegrunde. Det kan måske inspirere dig og så har du ihverfald en mening til at bygge dit forslag op på hvis du vil. Jeg mener nemlig ikke at økonomi er en parameter for mig længere. Eksisterede koncepterne i Danmark er jeg ikke i tvivl om at jeg ville blive hjemme. Også om det så vare dyrere.

Er selv flittig bruger af det tyske marked, er afsted nogen gange mere end 1 gang månedligt. Mest besøger jeg FKK klubber. Det sker jeg forvilder mig ind til flat rate, men gør det mest kun for at få en afveksling. Fortryder afvekslingen hvergang :-) 

Hvad trækker mig til Tyskland er faktisk ikke økonomien, i starten var det helt sikkert en parameter og hvad fik min interesse, men med tiden har glæden for mig og besøgene i det tyske udviklet sig til mit frirum.

Hvad er det så jeg værdsætter så meget....

Wellness og afslapning, en tur i en spa, sauna eller lign. Nogen gange i selskab med en pige, hvis hun har lysten. At kunne se på +20 piger let påklædt på fredage uden en trevl. Nyde en lækker forfriskende drink eller spise noget udemærket mad. Sidst men ikke mindst at sludre om løst og fast med min udkårne inden hyrdetimen. Alt dette atmosfæren, hyggen og roen gør at jeg mest anvender dette når lysten til sex melder sig. Det er altså for mig ikke lysten til et langt orgasme ræs der gør jeg tager afsted (selvom det bliver til nogen stykker) Jeg forvilder mig stadig ud i de gængse bordel besøg (når jeg ikke orker rejsen) men det er på et minimum. Jeg føler mig faktisk stresset når disse besøg føres ud i livet. Ring og book en tid, i bad og gøre sig klar. Ind aflever penge, somregel i bad igen. Igang med sagerne og på med klunset og farvel. Det er så mekanisk efterhånden for mit vedkomne og får nogen gange følelsen af jeg bare skal have noget overstået. (Lysten til sex)

Økonomien er faktisk ikke længere en parameter for mig, faktisk vil jeg mene jeg bruger langt mere i Tyskland end i jeg nogensinde har gjort i Danmark. 

Så konklusionen er for mit vedkomne er at pengene faktisk har nået et niveau af ligegyldighed. Jeg betaler gerne mere også i Danmark hvis total oplevelsen er tilstede. Gangbang er jeg ikke så bekendt med, har deltaget i nogle når lejligheden har opstået gamle (optasia) men aldrig specifikt gået til GB arrangementer. Lidt bange for følelsen af stress og jag også vil gøre sig gældende der. Kan tage fejl, blot mit besyv. 

Håber du kan bruge mit input.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Salte Fanden

Jeg er ikke i tvivl om at økonomien ikke betyder noget for nogle, også flere end kun dig, og at der er dem som af samme grunde som du, uanset vil vælge at rejse til Tyskland ,  og at I også i Danmark kan være, og ofte sikkert er ligeglade med prisen, bare I kan købe den oplevelse I foretrækker.

Selv har jeg desværre ikke haft råd de seneste ca 1,5 år til nye ture til Tyskland, men jeg er ved at få råd igen, og påtænker min første tur i 1,5 år indenfor den nærmeste fremtid.

Jeg kunne få råd til et bordelbesøg om måneden i Danmark, men gør det ikke af de samme årsager du fremhæver som minus faktorer, for så vil jeg hellere bare undvære.

Men jeg tror at det kunne appellere bredere med et tilbud, der gør variationer af de tyske party koncepter tilgængelige i Danmark for en udgift der er til at betale, og som gør det unødvendigt at rejse til Berlin, eksempelvis for at besøge Erlebniswohnung.

Men jeg er desværre bange for at tilgangen er at samle interessen via web, før man går all in og kaster sig ud i det IRL, og det er nok denne besværlige og omstændelige strategi, der vil få måske ellers positivt indstillede piger til at sige no way, det gider vi hverken at vente på, eller ofre tid på.

En ting jeg vil fraråde, det er at satse på et discount tilbud, som er alt for billigt bare for at trække flest mulige mænd hurtigst muligt.

600 - 800 kr for 8 - 12 timer, og succesen ville måske være hjemme meget kortsigtet, men langsigtet tror jeg ikke at det er bæredygtigt for pigerne.

Sats på en pris på 1200 - 1500 kr, og nøjes med de færre gæster det giver de første måske 2 - 3 gange, for at kunne trække flere og flere mænd efterhånden som vil betale den pris, og som forhåbentlig vil gøre det igen og igen.

For det er et beløb som mange nok mænd vil kunne betale, og som pigerne formentlig kan få succes med, som nu Erlebniswohnung har fået succes i Berlin.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve

@Rejsenetværk

Puha, ved ikke om jeg skal grine eller græde. Er den absolute modpol af Salte Fanden ;-)

Som sagt så gør jeg mig ikke så meget i GB og koncepter som i Berlin. Har overvejet det, men er altid endt på Artemis når Berlin har været besøgt. Dog synes jeg Artemis er dalende i oplevelse, det er ikke som for år tilbage. Måske skulle jeg overgive mig og prøve det af en dag. Indrømmer gerne at jeg baseret på utallige indlæg om mørkere farver her og på engelske/tyske sites har været afholdende med disse GB. Gider ikke at være kigget skævt til allerede inden jeg deltager. Fandme svært at modbevise ens natur når antagelser allerede er taget. Det er igen ret stressende, ihvertfald for mig. Så har egentlig bare sprunget over og græsset andre steder. Det var af samme grund jeg ikke deltog i det dansk arrangeret FKK koncept som blev forsøgt. Nogen handles og piger havde for skarpe holdninger og mener også nogen slet ikke ville andet end etniske danske mænd (husker det sådan) så jeg sprang også over der. Lyder næsten som et offer her, det skal ikke forståes sådan.

Hvad blev det egentligt til efter den ene gang. Mistede alle interessen eller var det bare for langt fra den tyske model? 

Egentligt altid undret mig over hvorfor konceptet aldrig har været forsøgt i Danmark. Er det for tabu belagt eller er det ren og skær lovgivning der forhindrer det?

Håber du snart kommer afsted til det tyske, det er da mere end velfortjent hvis du ikke har været afsted i mere end et år. Måske ville det være en ide at tage afsted med nogen herfra der har bil evt, det kan reducere udgifterne en del. Mener også at have læst du allerede har været på fælles ture. Nå nok om det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve
AalborgLook skrev, for 4 minutter siden:

Er formålet med de laaang indlæg ikke bare at få noget billig fisse? 

Med +1300 indlæg burde du have stødt på Rejses skrivelyst og ideer til tiltag, det stikker en del dybbere end et billigt knald. De kan iøvrigt fåes til 300kr downtown mon ikke rejse også ved det hvis det var tilfældet ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Forkerte Farve skrev, for 3 minutter siden:

Med +1300 indlæg burde du have stødt på Rejses skrivelyst og ideer til tiltag, det stikker en del dybbere end et billigt knald. De kan iøvrigt fåes til 300kr downtown mon ikke rejse også ved det hvis det var tilfældet ;-)

 

Har læst mange af @Rejsenetværkindlæg og ofte kræser de om hvordan man får noget billig sex :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Har læst mange af @Rejsenetværkindlæg og ofte kræser de om hvordan man får noget billig sex :P

Tvivler dog stadigvæk på at det er hans mission. Kan forstå han længes efter danske koncepter som ligner tyske. Det er det jeg læser. Klart det giver mening at snakke økonomi også, det burde ikke være forbudt. Er det for dyrt er Tyskland jo stadigvæk mere attraktivt, både hvad angår muligheder og faciliteter. Vi har absolut intet tilsvarende i dk. Beundrer ihverfald hans ihærdighed :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Forkerte Farve skrev, for 26 minutter siden:

Hvad blev det egentligt til efter den ene gang. Mistede alle interessen eller var det bare for langt fra den tyske model? 

Tak for de pæne ord i dit forrige indlæg:

Den Forkerte Farve skrev, for 23 minutter siden:

Med +1300 indlæg burde du have stødt på Rejses skrivelyst og ideer til tiltag, det stikker en del dybbere end et billigt knald. De kan iøvrigt fåes til 300kr downtown mon ikke rejse også ved det hvis det var tilfældet ;-)

 

Nu blev det til flere gange end blot en enkelt gang, og de gjorde et prisværdigt velment forsøg, som de skal have alt mulig tak for!

Men ja konceptet nåede ikke at vokse nok hurtigt nok, til at fastholde en tilstrækkelig interesse hos pigerne, og det er selvfølgelig ærgeligt set ud fra vi mænds synspunkt, som ønsker os muligheden i Danmark.

Her tror jeg der skal det samme til, som jeg anbefaler med hensyn til Ganbang, for at få det igang.

Start med samle interessen på web, uden at  risikere at skuffe pigerne med for hurtige tilbud IRL, og så arranger noget for et lukket selskab i et netværk som er etableret for inden.

Det har flere måske mod på til end offentlige arrangementer til en start.

Jeg blev også forbandet over en særlig aktiv tysklandsfarer, som jeg havde kendt og rejst sammen med i over 5 år, som gjorde alt for at nedgøre det danske FKK initiativ, og opfordrede til i stedet at blive  ved med at rejse til Tyskland, ham ser jeg ikke mere, og godt det samme, men det var 5 gode år forinden det skete.

Var det initiativ blevet til en succes, og det stadig udgjorde et tilbud til os, så ville jeg have nedprioriteret Tyskland,  for at spare alt tiden og udgifterne til fordel for hyppigere ture til Rødovre.

Men sådan gik det desværre ikke.

Jeg får snart fri i en længere periode, og jeg har konkrete planer om en comeback tur til Tyskland, men før jeg eventuelt melder noget ud herom i forum på EG, så  skal jeg mødes med gode venner til en snak, om de vil med eller ikke.

Hvis de ikke vil, opretter jeg måske tur tråd på EG, det gør jeg måske også hvis de vil med, forudsat at de accepterer at jeg gør det.

De ture udgør altid et spændingsfelt mellem, hvem der vil ses af hvem, og hvem de ikke vil ses af, så det skal alt sammen afklares inden at jeg drager af sted.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve
Rejsenetværk skrev, for 9 minutter siden:

Jeg blev også forbandet over en særlig aktiv tysklandsfarer, som jeg havde kendt og rejst sammen med i over 5 år, som gjorde alt for at nedgøre det danske FKK initiativ, og opfordrede til i stedet at blive  ved med at rejse til Tyskland, ham ser jeg ikke mere, og godt det samme, men det var 5 gode år forinden det skete.

Av ja, så må vejene skilles hvis det bliver decideret ondskab imellem. Han lyder bekendt. 

Rejsenetværk skrev, for 9 minutter siden:

Jeg får snart fri i en længere periode, og jeg har konkrete planer om en comeback tur til Tyskland, men før jeg eventuelt melder noget ud herom i forum på EG, så  skal jeg mødes med gode venner til en snak, om de vil med eller ikke.

Hvis de ikke vil, opretter jeg måske tur tråd på EG, det gør jeg måske også hvis de vil med, forudsat at de accepterer at jeg gør det.

De ture udgør altid et spændingsfelt mellem, hvem der vil ses af hvem, og hvem de ikke vil ses af, så det skal alt sammen afklares inden at jeg drager af sted.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja, vi er jo alle forskellige og Kemi er en svær størrelse. Du har jo selv hørt fra mig at ved jeg nogen har bestemte holdninger ville jeg aldrig bruge min tid med dem. Rejser selv alene af samme grund, dels har jeg ikke lige netværket med denne interesse, eller også kender jeg bare ikke mine venner godt nok :D

Har været afsted et par gange med en herinde, men har ikke talt med ham i nogen år. Mistede simpelthen kontakten ingen uvenskab. Mener der var noget bøvl privat også døde det bare hen.

Uden at skulle lyde som en enespænder er jeg nu også fint tilfreds i eget selskab og det er dejligt anonymt om man vil ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Forkerte Farve skrev, for 10 minutter siden:

Ja, vi er jo alle forskellige og Kemi er en svær størrelse. Du har jo selv hørt fra mig at ved jeg nogen har bestemte holdninger ville jeg aldrig bruge min tid med dem. Rejser selv alene af samme grund, dels har jeg ikke lige netværket med denne interesse, eller også kender jeg bare ikke mine venner godt nok :D

Det er klart at ingen ønsker at rejse sammen med nogle som de ikke har kemi med, men min erfaring er at det ikke er det som er det afgørende for at nogle vil ses sammen med andre, eller om de vil rejse sammen med andre.

Min oplevelse er at det for mange, først og fremmest handler om tillid, om de tør, også selvom de har lyst.

Der gemmer sig mennesker bag handles herinde, som har så meget at miste, hvis de viser de forkerte tillid, og disse svigter denne tillid.

Derfor er det for mange et meget stort skridt, at mødes med nogle herfra, som de kun kender gennem flere år fra forum på EG, og formentlig flertallet vil aldrig gøre det.

Det har jeg fuld forståelse for.

Men jeg er så privilegeret at jeg er en simpel arbejder, der er hardcore single, som lever alene i min 2v ejerlejlighed på tredje, og derfor ikke har ret meget at miste, hvis nogen en dag svigter min tillid - jorden går næppe under, og jeg mister nok heller ikke jobbet, hvis det en dag sker for mig.

Derfor tager jeg også gerne initiativet, og åbner mit hjem for andre, hvis de vil ses til planlægning af rejser eller andre oplevelser.

Det gør jeg fordi jeg er i stand til at gøre det, det er nok kun de færreste herinde.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve

@Rejsenetværk

Hatten af for det, tror du har ret. Havde ikke lige tænkt over den vinkel. Det er klart at en del nok har meget på spil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I alle år hvor rejse har skrevet har det været billig fisse i et FFK agtig koncept i forskelige forklædninger. Vi har set eksembler på hvad det koster at indrette et bordel, beregninger over timepris, tyskland contra danmark og en masse andet i samme retning. 

jeg kan næsten kun beundre rejse ihærdighed selv efter 17-18 år stadig ikke har opgivet..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, den 1/3/2018 at 19:31:

Er formålet med de laaang indlæg ikke bare at få noget billig fisse? 

Hvis du læser de mange skriv fra @Rejsenetværk vil du se at det ikke er billigt han går efter. 

Side kommentar, hvis du kan vise vejen hvorledes et FKK lovligt kan etableres her i DK, skal jeg nok finde "finansiering". 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak

jenslillemandhansenv2

Hvis du ville kunne finde finansiering til en lovlig FKK klub i Danmark, vil du så ikke også som det første kunne bruge det som det koster at få den juridiske rådgivning til projektet.

Nu drejede denne tråd sig om et gangbang hus/koncept efter tysk forbillede, men snart sagt alt der bare smager af de tyske klubber, vil i min optik udgøre et kærkomment alternativ til, sådan som man går på bordel i Danmark.

Kan man rejse pengene, udgør udgiften til advokat nok den mindste post i budgettet, selvom det også kan blive til lidt af en udskrivning.

Både Trine Tease og MonCheri afholdt flere FKK lignende arrangementer helt problemfrit.

Hvor vi mænd betalte entre for sig til klubben, og vi betalte for sex direkte til pigerne under besøget.

Klubben tjente derfor sine penge på os mænd, og ikke på pigerne, der  udøvede deres helt egen forretning under deres besøg hos mændene til arrangementet.

Men har du mod på det, så prøv at finde den rette advokat som det første.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
kop skrev, for 1 time siden:

hvorfor er det forkert at forsøge at få billig fisse?

Det afhænger jo af hvad man vil.  I for at fornærme @Rejsenetværk men som jeg har læst mange af hans forsøg på at få etableret noget FKK lignende, så er det min opfattelse at initiativerne ofte er standet på økonomien.  Reelt er det min opfattelse, at det han søger er arrangementer hvor man kan komme og mødes med andre, sludre lidt, få lidt at spise, stille og roligt udvælge en pige, uden stress eller ligende.  Dyrke sex med den udvalgte, og bagefter dyrke det sociale med de andre.  

Selvfølgelig kan dette lade sig gøre, om det arrangeres på en klinik som sexparty eller som en slags privat sexfest er vel egentligt underordnet, hvis jeg har ret i mine antagelser omkring hvad han reelt ønsker.  For at dette kan blive til noget, er det min opfattelse at man mere skal fokusere på konceptet end på økonomien.   

Det er korrekt at FKK er stort i tyskland, samt at prisen for at nyde konceptet er på et overkommeligt prisniveau.  Almindelige prostitutionskoncepter i Tyskland tilbydes mig bekendt også til markedspriser der ligge under hvad det koster i Danmark.  Derfor er der tale om en misforståelse, hvis man drager den konklusion at det er konceptet der er afgørende for prisen. 

Det er jo ikke anderledes end at man også kan købe de samme øl, sodavand i Tyskland men til en lavere pris end i danmark.  Det er altså ikke produktet eller i koncepterne der er afgørende for prissætningen. 

Der er selvfølgelig også nogle væsentlige forskelle på den tyske og danske kultur. Tyskerne er generelt bare mindre blufærdige end danskerne.  Det ses jo alle steder hvor man møder tyskerne. Hvem har ikke prøvet at være få feriesteder med mange tysker, fælles saunaer m.v. hvor man som dansker lige skulle samle mod før man gik nøgen ind. Min pointe er bare, at i Danmark er man bare mere blufærdig og mere lukket omkring at mødes med andre nok vi taler sex.  Det fremgår jo også tydeligt af de mange indlæg der efterhånden er skreve på EG. Bare der er lidt traffik foran en klinik, så tør man jo ikke gå ind, og...... skulle man møde en anden i døren, jamen så frygter man jo afslørring osv. 

Men når det så er sagt er jeg sikker på at der bestemt findes mænd der søger det samme som rejse, men for at det kan lade sig gøre, skal man i første omgang glemme alt om prisen. Jeg er sikker på, at der bestemt også er piger der synes at dette kunne være interessant, det fordre blot at de selvfølgelig bliver betalt anstændigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 37 minutter siden:

Men når det så er sagt er jeg sikker på at der bestemt findes mænd der søger det samme som rejse, men for at det kan lade sig gøre, skal man i første omgang glemme alt om prisen. Jeg er sikker på, at der bestemt også er piger der synes at dette kunne være interessant, det fordre blot at de selvfølgelig bliver betalt anstændigt.

Tak Thevoice

Nu har denne tråd udviklet sig til at jeg for gud ved hvilken gang har startet en tråd om en FKK mulighed i Danmark, men det havde jeg egentlig ikke.

Denne gang havde jeg fokus på et konkret party, og et konkret koncept hus, begge gangbang i Tyskland, og muligheden for at kunne lave noget lignende i Danmark også, men jeg må hellere svare på de indlæg nu, som også inddrager FKK.

Men til det du skrev TheVoice.

Nej man skal i første omgang ikke glemme alt om prisen, men ja det fordrer afgjort at pigerne bliver betalt anstændigt.

For bæredygtigheden i konceptet forudsætter at det antal piger, og det antal mænd som deltager på samme tid, og på samme sted skaleres markant op i antal, i sammenligning med det antal piger og mænd som besøger dem på konventionel vis på et traditionelt bordel.

Hele konceptet FKK bygger på at udnytte stordriftfordelen i at mænd og piger godt vil ses af andre på samme tid og sted, og at et hus der drives som FKK, derfor vil kunne drives langt mere driftøkonomisk end et normalt bordel, med relativt betragtet langt lavere omkostninger til følge end det som det koster at drive et normalt bordel.

Hvis man samler de piger som ellers er fordelt på 5 eller 10 huse med et tilsvarende antal huslejer, på et og samme sted, så bliver det også langt billigere at drive et større sted, end det samlet set koster at drive 10 små steder hver for sig.

Skal dette kunne lykkes, så skal prisen også brutto være mærkbart lavere end dagsprisen for sex med danske piger på danske bordeller, men ja selvfølgelig skal det koste mere end det koster for samme i Tyskland, som det er med så meget andet, hvor prisen også er lavere i Tyskland.

Men ja, kommer der volume i et koncept, så kan pigerne godt tjene netto det samme eller mere end de gør på et bordel med højere priser for sex, end i en FKK klub.

Men det forudsætter igen at pigerne har 0 kr i udgifter til egen deltagelse, og at det er mændene der gennem entre, med eller uden kontingent til en eventuel medlemsklub, som betaler alle de udgifter som klubben har til at facilitere at pigerne kan besøge mænd i klubben, for at drive deres egen forretning helt uafhængig af klubbens økonomi.

Det var det som Trine Tease forsøgte, og som Mon Cherie også afprøvede nogle gange, hvor mændene betalte 300 kr i entre, og pigerne tog 800 kr for 30 minutters sex.

Desværre lykkedes det ikke hurtigt nok at skalere konceptet tilstrækkeligt op i tilslutning af mænd, til at pigerne syntes at de oplevede en stor nok omsætning til at de ville fortsætte med at deltage i disse arrangementer.

Men de forsøgte, og det skal de have alt mulig tak for at de gjorde.

Men jeg tror ikke at det betyder at der ikke består muligheder i at afprøve konceptet i Danmark, spørgsmålet er bare hvordan det så skal gøres.

Her tror jeg at man som det første kan prøve at organisere interessen i et interesse netværk på nettet, før man går til efter nogen tid at arrangere det første lukkede arrangement for interesserede, men det tager tid, og det er jeg ikke sikker på at nogle er interesserede i at bruge tid på.

Men på mandesiden går jeg gerne sammen med andre om at prøve på at samle os, hvis nogle vil mødes med mig med det formål for øje.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 5 timer siden:

Tak Thevoice

Nu har denne tråd udviklet sig til at jeg for gud ved hvilken gang har startet en tråd om en FKK mulighed i Danmark, men det havde jeg egentlig ikke.

Denne gang havde jeg fokus på et konkret party, og et konkret koncept hus, begge gangbang i Tyskland, og muligheden for at kunne lave noget lignende i Danmark også, men jeg må hellere svare på de indlæg nu, som også inddrager FKK.

Men til det du skrev TheVoice.

Nej man skal i første omgang ikke glemme alt om prisen, men ja det fordrer afgjort at pigerne bliver betalt anstændigt.

For bæredygtigheden i konceptet forudsætter at det antal piger, og det antal mænd som deltager på samme tid, og på samme sted skaleres markant op i antal, i sammenligning med det antal piger og mænd som besøger dem på konventionel vis på et traditionelt bordel.

Hele konceptet FKK bygger på at udnytte stordriftfordelen i at mænd og piger godt vil ses af andre på samme tid og sted, og at et hus der drives som FKK, derfor vil kunne drives langt mere driftøkonomisk end et normalt bordel, med relativt betragtet langt lavere omkostninger til følge end det som det koster at drive et normalt bordel.

Hvis man samler de piger som ellers er fordelt på 5 eller 10 huse med et tilsvarende antal huslejer, på et og samme sted, så bliver det også langt billigere at drive et større sted, end det samlet set koster at drive 10 små steder hver for sig.

Skal dette kunne lykkes, så skal prisen også brutto være mærkbart lavere end dagsprisen for sex med danske piger på danske bordeller, men ja selvfølgelig skal det koste mere end det koster for samme i Tyskland, som det er med så meget andet, hvor prisen også er lavere i Tyskland.

Men ja, kommer der volume i et koncept, så kan pigerne godt tjene netto det samme eller mere end de gør på et bordel med højere priser for sex, end i en FKK klub.

Men det forudsætter igen at pigerne har 0 kr i udgifter til egen deltagelse, og at det er mændene der gennem entre, med eller uden kontingent til en eventuel medlemsklub, som betaler alle de udgifter som klubben har til at facilitere at pigerne kan besøge mænd i klubben, for at drive deres egen forretning helt uafhængig af klubbens økonomi.

Det var det som Trine Tease forsøgte, og som Mon Cherie også afprøvede nogle gange, hvor mændene betalte 300 kr i entre, og pigerne tog 800 kr for 30 minutters sex.

Desværre lykkedes det ikke hurtigt nok at skalere konceptet tilstrækkeligt op i tilslutning af mænd, til at pigerne syntes at de oplevede en stor nok omsætning til at de ville fortsætte med at deltage i disse arrangementer.

Men de forsøgte, og det skal de have alt mulig tak for at de gjorde.

Men jeg tror ikke at det betyder at der ikke består muligheder i at afprøve konceptet i Danmark, spørgsmålet er bare hvordan det så skal gøres.

Her tror jeg at man som det første kan prøve at organisere interessen i et interesse netværk på nettet, før man går til efter nogen tid at arrangere det første lukkede arrangement for interesserede, men det tager tid, og det er jeg ikke sikker på at nogle er interesserede i at bruge tid på.

Men på mandesiden går jeg gerne sammen med andre om at prøve på at samle os, hvis nogle vil mødes med mig med det formål for øje.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det er muligt at jeg har misforstået hvad du egentlig søger, men synes bare ofte jeg har læst at du ikke bryder dig specielt meget om de traditionelle koncepter, hvor du ankommer til et sted, og hurtigt dyrker sex, herefter ud igen uden at møde andre, sludre lidt osv. Tilgengæld har jeg altid læst dine indlæg, som at det noget FKK du søger eller måske bare et sexparty i velejnede lokaler, hus, sommer hus eller lignende, hvor man udover sexen og er sociale.

Jeg bemærkede også at du har omtalt GB, men her læste jeg det egentligt også, som at når det kommer til stykket, så handler det måske mere om igen at kombinere det seksuelle med et socialt aspekt. 

Personligt er jeg ikke til GB, men et sexparty hvor man kunne feste, og ellers dyrke en til en sex af nogle lokaler uden tilskuer, kunne jeg såmænd sagtens tænke mig. For mit vedkommende, vil min interesse primært afhænge af hvem der ville deltage, om det er nogen jeg fornemmer at svinge med både GP og mændene. Om jeg skulle betale markedspris eller lidt mere vil ikke betyde noget i den sammenhæng, da det for mit vedkommende ville være konceptet der trak og ikke en eventuelt udsigt til en lavere pris.  Personligt er det min opfattelse at ønsker man blot billig en til en sex, så er der rigeligt med tilbud både hos SD´er og specielt i den udenlandske koncept.

Det er således derfor jeg skrev, at ønsker man noget sexparty eller noget FKK lignende, bør man nok i første omgang fokusere på at finde nogle ligesindede både GP´er og mænd, herefter spørge pigerne hvad økonomien bør være, for at de udover det sjove, og hyggelige element også modtager en passende betaling. 

Jeg kan dog godt fornemme, at du mere tænker i  permanente koncepter, på ligefod med klinikker og den slags, kombineret med noget stordrift. Jeg tænker nok mere i noget mere privat-agtigt, for en gruppe mennesker der udover sexen også synes det kunne være sjovt og festligt (altså noget for en lukket kreds) Det gør selvfølgelig en forskel, når snakken kommer til økonomien, herunder sikkert også lyst og vilje til at bruge ressourcer på et sådant projekt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Konceptet er genialt. Vores land er for lille. Risikoen for at møde venner og bekendte tror jeg vil holde mange til de mere diskrete besøg. Tror jeg....aner det ikke...men det tror jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...