Hop til indhold
Guest nysugar

Hvad kan man forvente som sugarbabe?

Recommended Posts

Guest Milfen Stella

Vil sige du skal afgøre med dig selv hvad du vil være med til når du begynder som SB. startede selv sådan men helt seriøst har aldrig skrevet med nogen der ikke ønskede sex skulle være en del af mødet, og flere tog det også som en bestillings service.lige som de ville uden kondom og hjemme hos mig privat. Så vigtigt du tænker over hvor meget du vil give af dig selv. 

Og sæt dine grænser og stå ved dem. 

Men det kan faktisk give nogen fede oplevelser. Og hyggede mig også med min fast sd på mange måder. 

Redigeret af Milfen Stella

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
NewInTheIndustry skrev, for 5 timer siden:

De fleste mænd herinde er ikke ægte sugardaddys

Har du noget belæg for det statement og i så fald hvorledes ægtheden defineres ?:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 2 timer siden:

Har du noget belæg for det statement og i så fald hvorledes ægtheden defineres ?:huh:

Det er vist bevis nok at der overhovedet findes en efterlysning/anmeldelse af sugarbabes herinde. Et klassisk sugarforhold har intet med menukort og timepriser at gøre, men er et mere eller mindre fast forhold mellem en succesfuld ældre herre og en yngre kvinde som indeholder kemi, intimitet og ofte mentorship. At konceptet så er blevet fuldstændig udvandet ændrer ikke på, at de fleste herinde bruger det til at finde en billig, ung og semipro pige, hvilket de selvfølgelig er i deres fulde ret til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewInTheIndustry skrev, for 6 timer siden:

Det er vist bevis nok at der overhovedet findes en efterlysning/anmeldelse af sugarbabes herinde. Et klassisk sugarforhold har intet med menukort og timepriser at gøre, men er et mere eller mindre fast forhold mellem en succesfuld ældre herre og en yngre kvinde som indeholder kemi, intimitet og ofte mentorship. At konceptet så er blevet fuldstændig udvandet ændrer ikke på, at de fleste herinde bruger det til at finde en billig, ung og semipro pige, hvilket de selvfølgelig er i deres fulde ret til :)

Øh, har da haft et par faste partnere fra SD. Problemet er at pigerne ofte ikke kan/ vil håndtere det. De fleste vil kun ses når de mangler lidt lommepenge.

Det vil sige, at man stort set kun ses sidst på måneden og stort set aldrig i weekender (der skal man jo i byen og bruge pengene). Et fast forhold på 1,5 time de to sidste torsdag aftener i måneden er ikke fast for mig. Jeg HAR forsøgt flere gange. ;-) Der skal jo to til tango ikk? 

Mission impossible, så nu er jeg mest til serier af enkelte aftaler, hvis I forstår sådan en lille een. 

Det skyldes måske at jeg søger i det unge segment, men det er nu det, der tænder mig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et par enkelte ting omkring SD.

Du skal aldrig bruge et billede som du har brugt som profilbillede mv. på Facebook og andre sociale medier.

Anskaf et taletidskort til kommunikation med mændene når du er nået ud over den først kontakt. Det er ikke særligt fedt hvis du bruger dit private nummer og du efterfølgende bliver kontaktet på tidspunkter hvor det ikke er så passende.

Lad være med at udlevere for mange oplysninger omkring dig selv.

Det kan godt være at Sugardating skriver et - men jeg tror at 99% af mændene forventer sex.

Og som andre har skrevet - hav grænser og så ved dem. Ikke at de ikke kan flyttes men det skal være på dine betingelser ikke på mandens.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil anbefale en snapchat til at kommunikere, det har altid virket og er det de fleste benytter. Her kan du jo altid blokere dine kontakter hvis de bliver for trælse. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
NewInTheIndustry skrev, for 18 timer siden:

Det er vist bevis nok at der overhovedet findes en efterlysning/anmeldelse af sugarbabes herinde. Et klassisk sugarforhold har intet med menukort og timepriser at gøre, men er et mere eller mindre fast forhold mellem en succesfuld ældre herre og en yngre kvinde som indeholder kemi, intimitet og ofte mentorship. At konceptet så er blevet fuldstændig udvandet ændrer ikke på, at de fleste herinde bruger det til at finde en billig, ung og semipro pige, hvilket de selvfølgelig er i deres fulde ret til :)

At der findes en rubrik for efterlysning/anmeldelse herinde er måske ikke så underligt, da et af de største sites www.sugardaters.dk er hostet af ejerne herinde også - bare en tanke...;)

Før det hed sugarbabe, talte man om såkaldte holdte kvinder (= En kvinde, støttet af en elsker, som regel en gift mand), så intet nyt under solen her...

Udover en markant forskel i alder, kemien, intimiteten og mentorshippet, hvilket du anfører som kendetegnende for fænomenet, er den succes hos den mandlige part, som du skriver om, utvivlsomt altafgørende - han skal have penge nok til at holde relationen kørende... 

 

Redigeret af Anilingus
stavefejl + præcisering

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen

Det med finanserne er et problem for nogle af os, så måske det var en ide at tage alternativet og gå efter rollen som Boytoy, altså for en Sugarmama? Besnærende tanke, men måske mest en teoretisk øvelse (i hvert fald for mig ;)) eller er der faktisk nogen der har opnået den status? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaspersen skrev, for 4 timer siden:

Det med finanserne er et problem for nogle af os, så måske det var en ide at tage alternativet og gå efter rollen som Boytoy, altså for en Sugarmama? Besnærende tanke, men måske mest en teoretisk øvelse (i hvert fald for mig ;)) eller er der faktisk nogen der har opnået den status? 

Jeg skal helt sikkert have mig et ungt boy toy når jeg selv bliver en 50 årig cougar :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...