Hop til indhold
Guest nysugar

Hvad kan man forvente som sugarbabe?

Recommended Posts

Guest nysugar

Hej med jer.
Jeg har for nylig taget et valg om at prøve sugardating. Jeg er en ung pige på 19 år, der er begyndt at blive træt af at leve så sparsommeligt hele tiden. 
Derudover er jeg meget eventyrlysten og elsker nye og spændende oplevelser. Jeg har ikke lyst til at have en kæreste, men savner en form for nærvær - derfor lyder sugardating som noget for mig. 

Jeg er dog i tvivl om en masse ting, og jeg har ikke nogen i min omgangskreds som jeg kan spørge til råds; derfor skriver jeg her.
Hvad kan jeg som sugarbabe forvente af mine daddies? Jeg synes det er svært at navigere rundt i, og reglerne virker for mig ret flydende.
Kan jeg forvente at få kontanter/gaver for en date og noget hygge, eller kan jeg godt ende med at komme på date med en, der forventer sex, fordi han har betalt for en middag? Det minder lidt for meget om tinder, i min optik, og det er ikke det jeg vil. 
Når det så er sagt, så er det heller ikke fordi jeg bare vil have sex for at tjene penge. Det er også vigtigt for mig, at jeg nyder det og er tiltrukket af manden, og at det er rart og trygt. 

Jeg ved også godt, at alle søger og tilbyder noget forskelligt. Jeg kunne bare godt tænke mig at høre nogle om nogle erfaringer i, som dugarbabes, har gjort jer, samt hvad i daddies tænker om emnet?

Jeg kunne godt tænke mig at få nogle materielle goder ud af det, samtidig med, at jeg nyder at være i godt selvskab. Er jeg helt forkert på den, hvis det er det jeg forventer?

Tager i øvrigt gerne imod nogle tips og råd rettet mod piger som mig, der prøver at starte op som sugarbabe - jeg føler mig lidt lost. 
Hvad skal jeg kigge efter, hvad skal jeg undgå, hvad skal jeg passe på med, hvad bliver der forventet af mig. 

Jeg håber i kan hjælpe mig, forstår mig og prøver at lade være med at dømme mig. Jeg prøver bare at finde min plads i alt det her :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

At spørge om råd herinde hvor der næsten udelukkende er mænd og mulige daddies svarer næsten til at bede ræven vogte gæs :lol::lol: 

Er der ikke et forum på Sugardating hvor pigerne kan dele erfaringer og oplevelser?? 

Men held og lykke med projektet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nysugar

Du har nok ret. Det går op for mig nu, at jeg ikke er helt sikker på, hvad det er for et forum jeg skriver i :D 

Men måske kan i mænd svare mig alligevel? Kunne godt tænke mig flere synsvinkler på sagen.

Tusind tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
nysugar skrev, for 1 minut siden:

Du har nok ret. Det går op for mig nu, at jeg ikke er helt sikker på, hvad det er for et forum jeg skriver i :D 

Men måske kan i mænd svare mig alligevel? Kunne godt tænke mig flere synsvinkler på sagen.

Tusind tak

De fleste mænd herinde er ikke ægte sugardaddys, du må gøre op med dig selv, om du blot ønsker en times sex for penge eller et sugarforhold :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nysugar

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af at slette tråden, så jeg lader den bare være nu, hahah

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette
nysugar skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af at slette tråden, så jeg lader den bare være nu, hahah

Alle indlæg bliver aldrig slettet.. kom tilbage om 4 år og læs din eget indlæg igen..Så kan du grine over hvordan det startede SS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe

Jeg har forsøgt mig på sugardating før jeg startede på klinik. 

Jeg brugte enormt meget tid på at skrive med useriøse mænd. 

Der er mange der inde som forventer helt uhørte priser for sex. Og de fleste vil uden kondom. 

Jeg vil anbefale dig at lave en liste med dine personlige grænser og holde dig til den.

fx skal du ikke bruge dit rigtige navn. Oplys aldrig din adresse eller private tlf nr. Og sig ikke hvad du laver til hverdag. Hvis du fx studere skal du holde det skjult hvor du gør det. 

Der er rigtig mange useriøse. Så du skal gøre dig klar på at du vil blive brændt af. 

Og mændene forventer at få det hele for det halve. Så sæt dine egen regler, egne priser og egne grænser. 

Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette
Lolababe skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har forsøgt mig på sugardating før jeg startede på klinik. 

Jeg brugte enormt meget tid på at skrive med useriøse mænd. 

Der er mange der inde som forventer helt uhørte priser for sex. Og de fleste vil uden kondom. 

Jeg vil anbefale dig at lave en liste med dine personlige grænser og holde dig til den.

fx skal du ikke bruge dit rigtige navn. Oplys aldrig din adresse eller private tlf nr. Og sig ikke hvad du laver til hverdag. Hvis du fx studere skal du holde det skjult hvor du gør det. 

Der er rigtig mange useriøse. Så du skal gøre dig klar på at du vil blive brændt af. 

Og mændene forventer at få det hele for det halve. Så sæt dine egen regler, egne priser og egne grænser. 

Held og lykke

Lola kunne ikke sige det bedre. Jeg tænkte det og Lola skrev det..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
Dansk brunette skrev, for 3 minutter siden:

Lola kunne ikke sige det bedre. Jeg tænkte det og Lola skrev det..

Hvad er det man siger? Kloge hjerne tænker ens ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette
Lolababe skrev, Lige nu:

Hvad er det man siger? Kloge hjerne tænker ens ;)

Jeg har også inviteret dig til Jydeland, så skal vi nok nedlægge fyrene på stribe i udendørs GangBang. 

Det bliver så vildt at fyrene ikke aner hvad ben de skal stå på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
Dansk brunette skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har også inviteret dig til Jydeland, så skal vi nok nedlægge fyrene på stribe i udendørs GangBang. 

Det bliver så vildt at fyrene ikke aner hvad ben de skal stå på

Jaaa!! Det skal bare blive sommer nuu. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette

Vi holder det lige hemmeligt at vi slår os sammen, fyrene skal slet ikke vide det mindste øhhh :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nysugar skrev, for 41 minutter siden:

Hej med jer.
Jeg har for nylig taget et valg om at prøve sugardating. Jeg er en ung pige på 19 år, der er begyndt at blive træt af at leve så sparsommeligt hele tiden. 
Derudover er jeg meget eventyrlysten og elsker nye og spændende oplevelser. Jeg har ikke lyst til at have en kæreste, men savner en form for nærvær - derfor lyder sugardating som noget for mig. 

Jeg er dog i tvivl om en masse ting, og jeg har ikke nogen i min omgangskreds som jeg kan spørge til råds; derfor skriver jeg her.
Hvad kan jeg som sugarbabe forvente af mine daddies? Jeg synes det er svært at navigere rundt i, og reglerne virker for mig ret flydende.
Kan jeg forvente at få kontanter/gaver for en date og noget hygge, eller kan jeg godt ende med at komme på date med en, der forventer sex, fordi han har betalt for en middag? Det minder lidt for meget om tinder, i min optik, og det er ikke det jeg vil. 
Når det så er sagt, så er det heller ikke fordi jeg bare vil have sex for at tjene penge. Det er også vigtigt for mig, at jeg nyder det og er tiltrukket af manden, og at det er rart og trygt. 

Jeg ved også godt, at alle søger og tilbyder noget forskelligt. Jeg kunne bare godt tænke mig at høre nogle om nogle erfaringer i, som dugarbabes, har gjort jer, samt hvad i daddies tænker om emnet?

Jeg kunne godt tænke mig at få nogle materielle goder ud af det, samtidig med, at jeg nyder at være i godt selvskab. Er jeg helt forkert på den, hvis det er det jeg forventer?

Tager i øvrigt gerne imod nogle tips og råd rettet mod piger som mig, der prøver at starte op som sugarbabe - jeg føler mig lidt lost. 
Hvad skal jeg kigge efter, hvad skal jeg undgå, hvad skal jeg passe på med, hvad bliver der forventet af mig. 

Jeg håber i kan hjælpe mig, forstår mig og prøver at lade være med at dømme mig. Jeg prøver bare at finde min plads i alt det her :)

du kan forvente gaver og kontanter, du skal selv i din første aftale sige om sex kan være involveret, og aftale hvilken slags sex der er ok, og prevention i den forbindelse: samt at der skal være en fælles tiltrækning før det kan ske, ellers er det bare tak for kaffe, og et aftalt beløb for det så

mød aldrig med en du ikke har et ikke privat telefonnummer på altså et du kan google i forvejen, eller se efter i krak , så du ved hvem du mødes med, og så du kan komme tilbage hvis du ender i probleme ?

der er mange historier om at blive snydt for penge osv, det må du forholde dig til mobile pay, inden noget går i gang er en god ide ? kontanter kan jo tages tilbage

et møde et offentligt sted vil jeg anbefale først, men ikke mange overholder det i min erfaring

skriv pb hvis du har flere spørsmål , men pas på dig selv , der er mange stalkere osv derude , og mænd som ikke respekterer et nej ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dansk brunette skrev, for 10 minutter siden:

Vi holder det lige hemmeligt at vi slår os sammen, fyrene skal slet ikke vide det mindste øhhh :lol:

 

Hvis vi ikke må vide det, hvordan får I os til at komme (no pun intended).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kort sagt: 

Pik og Penge og en masse Gentlemen.

...Måske er par få Gamle Grise..? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette
Oldtimer skrev, for 1 minut siden:

Hvis vi ikke må vide det, hvordan får I os til at komme (no pun intended).

Og få jer til at komme !!! Kig ned sveske og se der sidder 2 piger og har din kære ven i vores magt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I udgagnspunktet skal du nok forvente at mændene primært forventer sex. Der næst skal du ikke forvente så meget, men derimod selv stille betingelserne, krav, betaling m.v.  SD kan være 1000 forskellige ting, så opfind dit eget koncept, og vær tro mod dig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

NU er jeg den kedelig og lyseslukkeren her...

mit eneste råd er lad vær! udbyg hellere et sundt og tillidsvækkende forhold til det modsætte køn. gennem date og flirt hvor der ikke penge i spil. Måske sker det ikke for dig men jeg tror at man kan udvikle et usundt forhold til andre mennesker og materielle ting. Måske studere du for aldrig råd til en designer taske. 

men ja tænkt dig rigtigt godt om og er der bare den mindste tvivl så lad vær...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle sugarbabes vil vist helst kun have betaling i form af dyre gaver - for så er de jo ikke "rigtige" prostituerede - men de ender så måske op med 5 dyre tasker og andet, de ikke rigtig kan bruge - og som de derfor er nødt til at bruge tid på at sælge til ingen penge, for at på penge til huslejen. Derfor søg at holde dig til nogle faste afregningspriser og tag gaver som et frynsegode/drikkepenge for god indsats ;-)

Hvis du har læst lidt herinde, så har du sikkert også set flere forskellige priser nævnt for dit og dat - og det kan du jo i første omgang prøve at læne dig op ad - og efter et stykke tid får du måske 3 - 4 rimelig faste "elskere" til at dække dine behov og behøver derfor ikke eksponere dig selv så meget på sugardating og bruge tid på det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270

Som altid er der et par proff. Ludere herinde der kan afspore tråden ..

hverken rigtige sugarbabes el daddies skriver da herinde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
DK fyr 34 skrev, for 1 time siden:

At spørge om råd herinde hvor der næsten udelukkende er mænd og mulige daddies svarer næsten til at bede ræven vogte gæs :lol::lol: 

Er der ikke et forum på Sugardating hvor pigerne kan dele erfaringer og oplevelser?? 

Men held og lykke med projektet.

Tak dk - og lad ellers bare projektet ligge... der er så mange sugarbabes/prostituterede at vælge imellem så ingen grund til at lade dig udnytte for 500 kr ad gangen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 27 minutter siden:

Som altid er der et par proff. Ludere herinde der kan afspore tråden ..

hverken rigtige sugarbabes el daddies skriver da herinde :-)

Nå jeg gør da

Tal for dig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, 1 time siden:

........ samt at der skal være en fælles tiltrækning før det kan ske, ellers er det bare tak for kaffe, og et aftalt beløb for det så

 

Jeg kan godt lide den med en kort kemi-date. Har du noget bud på hvad det ligger og svinger imellem ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 23 minutter siden:

Jeg kan godt lide den med en kort kemi-date. Har du noget bud på hvad det ligger og svinger imellem ? 

Hvad ! Du mener i penge ! Måske intet eller 500

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...