Hop til indhold
DonDiego

Spørgsmål ang. Stoffer i branchen

Recommended Posts

Guest happycamper
TheVoice skrev, for 4 timer siden:

Jeg synes det er godt, at man har rettet henvendelse til stedet og fortalt om episoden.  Jeg synes ikke det var nødvendigt at offentlige stedet, og samtidigt nævne, at man så det i går.  Nu styrter alle ind på deres site og checker vagtplanen for igår, og derved bliver både stedet og pigerne fra igår hængt ud. 

Udfra vagtplanen er der ikke meget der tyder på, at pigerne arbejder 24-7 , så bemærkninger omkring gæld til bagmænd m.v. har næppe relevans i nærværende tråd.  At klinik skal have en ledelse for at det rent praktisk kan fungere, kan vel næppe komme som en overraskelse. Hvis mutter ellers opgiver sin indkomst og betaler sin skat, burde det være godt nok. Så ingen grund til at få ondt i røven over det. 

Så......der er vist ingen grund til at opbygge en hetz eller benytte tråden til antage alverdens forfærdeligheder. Hvis der er noget om snakken, bliver de pågældende piger helt sikkert bedt om, at finde andre græsgange.  

Om ledelse/mutter opgiver sin indkomst er ligegyldigt - rufferi er strafbart... du kan selv ha ondt i røven :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
bilmanden skrev, for 6 timer siden:

Helt ærligt, så kan jeg godt forstå, at de pige, kvinder tager stoffer, tænk på at det liv med massage og sex med mange mænd hver eneste dag,

det må sku være hårdt 

Det var da den mest latterlige steriotype udmelding jeg længe har hørt. Du postulerer at kvinder der sælger sex er synonymt med et stofforbrug/misbrug.

Måske det er tilfældet hos nogle, men SÅ BESTEMT IKKE hos alle.

SKAM DIG.........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gar jeg aldrig sagt, jeg skrev, at jeg godt kunne forstå, hvis en del af de  kvinder var på en form for stoffer, og ikke andet, jeg har sku ondt af dem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe men kan det ikke være lige meget om de er på lidt  coke eller hvad, så er de da meget bedre og vilde i sengen, spænd nu hjælmen og kom 

videre i livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror man skal være meget naiv, hvis man tror at 99% af alle GPër er stoffri og lever et sundt fornuftigt liv uden hverken stoffer, piller og alkohol.  Ikke dermed sagt at man ikke kan finde en enkelt eller 2, der lever et supersundt liv uden det mindste behov for og brug af nydelsesmidler.

Det er en hård branche, og jeg er af den overbevisning at det kræver et usædvanligt stærkt og psykisk robust menneske at leve i den branche uden brug af stoffer, piller mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Ubeskriveligt skrev, for 15 minutter siden:

Jeg tror man skal være meget naiv, hvis man tror at 99% af alle GPër er stoffri og lever et sundt fornuftigt liv uden hverken stoffer, piller og alkohol.  Ikke dermed sagt at man ikke kan finde en enkelt eller 2, der lever et supersundt liv uden det mindste behov for og brug af nydelsesmidler.

Det er en hård branche, og jeg er af den overbevisning at det kræver et usædvanligt stærkt og psykisk robust menneske at leve i den branche uden brug af stoffer, piller mm.

Skal det opfattes som om at du mener at størstedelen af pigerne i branchen er påvirket af Narko for at kunne ‘holde’ jobbet ud ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 37 minutter siden:

Jeg tror man skal være meget naiv, hvis man tror at 99% af alle GPër er stoffri og lever et sundt fornuftigt liv uden hverken stoffer, piller og alkohol.  Ikke dermed sagt at man ikke kan finde en enkelt eller 2, der lever et supersundt liv uden det mindste behov for og brug af nydelsesmidler.

Det er en hård branche, og jeg er af den overbevisning at det kræver et usædvanligt stærkt og psykisk robust menneske at leve i den branche uden brug af stoffer, piller mm.

Sikke en gang vås. Jeg kender mange piger der er helt normale uden at skulle ty sig til rusmiddel for at behage jer mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun oplevet at der har lugtet af hash en gang, og et par gange med alkohol. Jeg har ikke indtryk af at nogle af dem jeg har været som men med har været påvirket af stoffer.

Jeg ser det ikke som et generelt  problem, hverken med danske eller udenlandske piger.

Det foregår tilsyneladende i alle brancher,  og alle steder.:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen
Ubeskriveligt skrev, for 1 time siden:

Jeg tror man skal være meget naiv, hvis man tror at 99% af alle GPër er stoffri og lever et sundt fornuftigt liv uden hverken stoffer, piller og alkohol.  Ikke dermed sagt at man ikke kan finde en enkelt eller 2, der lever et supersundt liv uden det mindste behov for og brug af nydelsesmidler.

Det er en hård branche, og jeg er af den overbevisning at det kræver et usædvanligt stærkt og psykisk robust menneske at leve i den branche uden brug af stoffer, piller mm.

Det er bestemt ikke for alle at være GP, det er der vist ingen tvivl om. Men den afhængighed du ser kan jeg slet ikke genkende, i hvert fald ikke blandt den type kvinder jeg har besøgt/besøger. Måske du besøger de forkerte ? Mine egne erfaringer siger mig at de er helt almindelige kvinder, der bare er mere empatiske end gennemsnittet, og hvor sexlysten er veludviklet :-) 

Den eneste afhængighed jeg har kunnet spore ved nogle er en ret stor hang til chokolade, men ok, det er da også en slags nydelsemiddel:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Sådan nogle tråde her, gør mig altid lidt ærgerlig og trist. 

Jeg har mødt meget få piger med narko problemer, og de holder sjældent særligt længe i branchen. De ordentlige steder vil slet ikke have den slags problemer ind i deres huse, og slår hårdt ned på det. 

Der er helt sikkert piger med alvorlige problemer i branchen. Og jo yngre en pige er, jo større sandsynlighed er der for at hun ikke afklaret. Og hvis man er ung og uafklaret - så er vejen til narko osv nem at vælge. Hurtige penge = med et hurtigt liv i overhalingsbanen. 

Nogle af de piger som jeg ved 100% sikkert har haft problemer med div rusmidler, er oftest dem som faktisk bliver rost til skyerne bla herinde. Men at sige at man jo ‘nærmest skal være på stoffer’ for at være i branchen er simpelthen usandt. De aller aller fleste piger har helt alm liv. 

Man udvikler ikke et misbrug fordi at man kommer ind i branchen som GP. Dem som starter i branchen med et misbrug, gør det for at financiere deres misbrug. 

Sætninger som at ‘så er de bare vildere i sengen’ er direkte ulækkert at skrive - det er ikke engang sjovt.... menneskelig ulykke er ikke noget man laver sjov med. 

Jeg har prøvet at ryge hash 1 gang for mange år siden, det var en lorte dum oplevelse, aldrig har jeg været så syg, og den fiasko har jeg ikke tænkt mig at gentage. 

Langt de fleste piger er altså alm kvinder, med alm liv....heldigvis. For hvis man har brug for rusmidler for at gå på et hvilket som helst job....så skal man altså finde noget andet at lave. Pengene betyder ikke særligt meget, hvis man ender som et vrag.... uanset om man er GP, direktør eller Balletdanser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bilmanden skrev, for 22 timer siden:

Helt ærligt, så kan jeg godt forstå, at de pige, kvinder tager stoffer, tænk på at det liv med massage og sex med mange mænd hver eneste dag,

det må sku være hårdt 

Det er vist ikke alle, der ser sådan på det eller tager det på den måde:

http://sexwriter.dk/noveller/erotiske_historier_Hvordan_jeg_startede_som_prostitueret_4850_.htm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

Sikke en gang vås. Jeg kender mange piger der er helt normale uden at skulle ty sig til rusmiddel for at behage jer mænd.

Jeg tror også det er noget vås. Men lad nu vær´ med at tage præstekraven på. I gør det vel for Jeres egen skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er så en ting jeg ikke helt forstår det er at man kan sidde på EG og skrive at branchen er så hård, at man må forvente at pigernerne tager stoffer for at kunne klare det. Eller udtagelser som man kan sikkert godt finde nogle enkelte med et sundt og godt liv.  Eller udtagelser som stort set alle pigerne har traumaer psykiske liderse alá bordeline m.v. Jeg respekterer at man kan have disse holdninger, men jeg synes der må være noget galt med ens værdigrundlag, hvis man så samtidigt køber sex.  

Jeg tror sgu det vigtigste for pigerne er at føle sig respekteret, værdsat og betragtet som et selvstændig menneske og ikke en krop som alle mod betaling kan mishandler efter forgodt befindende eller som tidligere antydet et menneske der skader sig selv som følge af en helvedes masse dianogser. 

Jeg forstår godt at mange piger bliver i dårligt humør af at læse den slags stærkt overdrevne postulater. Selvfølgelig er branchen ikke perfekt, men man burde vel kunne tale om det uden at gøre alle til genstand for de problemer der er i branchen.  Vi skal jo på den anden side ej heller fornægte de problemer, påvirkninger og konsekvenser det kan medførre. Det ville være rart hvis der også var plads til at pigerne kunne læse et kritisk indlæg uden at blive gjort opmærksom på "Det gælder alle med undtagelse af et par stykker". 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
bilmanden skrev, den 23/2/2018 at 13:28:

Helt ærligt, så kan jeg godt forstå, at de pige, kvinder tager stoffer, tænk på at det liv med massage og sex med mange mænd hver eneste dag,

det må sku være hårdt 

Nå man er ligefrem nødt til at være på stoffer for at være sammen med Mænd. Er det noget du selv kender til ? altså du har været nød til at være på stoffer for at være sammen med Mænd? Eller hvorfor er det lige du kan forstå det? Man får jo helt ondt af hele verdenens Kvinder, som har sex med disse Mænd... gad vide hvorfor de indvilger sig i det, hvis det er så forfærdeligt, så man ligefrem er nød til at være på stoffer for at gennemføre det.

 

Kunne det tænkes, at disse Kvinder som er nød til at tage stoffer for at komme igennem dagen, har andre ting i livet som går dem imod? 

 

Og hvor mange købesexkvinder oplever du egentlig som er påvirket? hvis mange, hvilke steder besøger du så?

 

Har da personligt set og oplevet kvinder i branchen som har været påvirket. Men det er nu undtagelsen og ikke regelen. 

 

 

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
DonDiego skrev, den 23/2/2018 at 12:00:

Jeg har en del gange været på et bestemt bodel  (ved ikke om jeg må skrive navnet) og har på det seneste haft et par ubehagelige oplevelser med At jeg har set flere af pigerne tage stoffer, er det noget i andre har oplevet? Og er det normalt inde for denne branche? Og hvad kan jeg som kunde gøre ved det? Det er jo ikke fordi at ejeren af stedet ligefrem reklamere med at Han/Hun ejer stedet.

Må så tilføje at en del også nyder godt af flasken og så det vel også fyringsgrundlag. Syntes det uægte og tænker de piger der er nødsaget til at misbruge for at være GP har en yderst stort problem og dem ska man ikke støtte økonomisk da det tværtimod gør misbruget værre for dem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig er der stoffer i denne branche også. Der findes vel ikke en eneste branche hvor der ikke er nogle der bruger lidt det være sig håndværkere, advokater, bankfolk, politikere osv. Så selvfølgelig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Kinky Camilla skrev, den 25/2/2018 at 00:31:

Må så tilføje at en del også nyder godt af flasken og så det vel også fyringsgrundlag. Syntes det uægte og tænker de piger der er nødsaget til at misbruge for at være GP har en yderst stort problem og dem ska man ikke støtte økonomisk da det tværtimod gør misbruget værre for dem

Kunne det ikke også være det omvendte, der er tilfældet?

Altså at kvinden har haft et misbrug, der så har ført vedkommende ind i branchen

Det lyder ligeså sandsynligt i mine ører.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Vendelbo773 skrev, den 4/3/2018 at 09:26:

Kunne det ikke også være det omvendte, der er tilfældet?

Altså at kvinden har haft et misbrug, der så har ført vedkommende ind i branchen

Det lyder ligeså sandsynligt i mine ører.

Jo det jo også sandsynligt men bestemt også modsat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...