Hop til indhold
DonDiego

Spørgsmål ang. Stoffer i branchen

Recommended Posts

Jeg har en del gange været på et bestemt bodel  (ved ikke om jeg må skrive navnet) og har på det seneste haft et par ubehagelige oplevelser med At jeg har set flere af pigerne tage stoffer, er det noget i andre har oplevet? Og er det normalt inde for denne branche? Og hvad kan jeg som kunde gøre ved det? Det er jo ikke fordi at ejeren af stedet ligefrem reklamere med at Han/Hun ejer stedet.

Redigeret af Stabilizer
intet navn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har hørt om problemet, men jeg ved ikke, hvor stort det er. Jeg har været en del rundt i branchen i en lille halv snes år, men jeg er aldrig selv stødt på det. Jeg har aldrig set nogen tage stoffer, og jeg har aldrig oplevet en pige, der var påvirket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hvis du har oplevet at pigerne på et sted har virket påvirket, så er det eneste rigtige at skrive det til Mutter. Sådan noget må bare ikke ske.... Det er fyringsgrund de allerfleste steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der vil nok være et par stykker eller 10 herre herinde, der vil påpege at denne ikke skal stå under anmeldelser 

tag evt kontakt til stedet, mail ejeren eller ande

God weekend fra Mammasan ;)

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 28 minutter siden:

Hvis du har oplevet at pigerne på et sted har virket påvirket, så er det eneste rigtige at skrive det til Mutter. Sådan noget må bare ikke ske.... Det er fyringsgrund de allerfleste steder. 

Jeg har ikke bare haft mistanke til det, jeg har set et par af pigerne tage en stribe så sendt som i Går da jeg skulle ud og vaske de intime dele

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
DonDiego skrev, for 26 minutter siden:

Jeg har ikke bare haft mistanke til det, jeg har set et par af pigerne tage en stribe så sendt som i Går da jeg skulle ud og vaske de intime dele

Det er desværre nok en del af branchen... jeg er ligeså bekymret over begreberne "mutter" og "mamasan" der leder i retning af profitering af andres prostitution, altså decideret rufferi som er strafbart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
DonDiego skrev, for 34 minutter siden:

Jeg har ikke bare haft mistanke til det, jeg har set et par af pigerne tage en stribe så sendt som i Går da jeg skulle ud og vaske de intime dele

Jeg håber at du tog dit tøj på og gik. 

Kontakt ejeren af stedet - det er helt uacceptabelt. Og er fyringsgrund ihvertfald de steder jeg er....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
happycamper skrev, for 7 minutter siden:

Det er desværre nok en del af branchen... jeg er ligeså bekymret over begreberne "mutter" og "mamasan" der leder i retning af profitering af andres prostitution, altså decideret rufferi som er strafbart.

Hvorfor er ordet Mutter bekymrende ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor er ordet Mutter bekymrende ? 

 

har jeg jo lige skrevet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
happycamper skrev, for 4 minutter siden:

har jeg jo lige skrevet

Det kan godt være at du finder det bekymrende at Pigerne arbejder i huse hvor der sidder en Mutter og tjener på udlejningen. Men pigerne i branchen er altså glade for at arbejde under ordnede forhold. Din bekymring er fejl placeret. Du burde finde det langt mere bekymrende at der er piger som arbejder på gaden osv. 

De fleste steder er stoffer totalt forbudt - og ærlig talt så skal man ikke være i denne her branche hvis man har brug for narko til ar holde livet ud. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærligt, så kan jeg godt forstå, at de pige, kvinder tager stoffer, tænk på at det liv med massage og sex med mange mænd hver eneste dag,

det må sku være hårdt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
bilmanden skrev, for 1 minut siden:

Helt ærligt, så kan jeg godt forstå, at de pige, kvinder tager stoffer, tænk på at det liv med massage og sex med mange mænd hver eneste dag,

det må sku være hårdt 

De har det bestemt ikke nemt de piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har helt ret, mange skal gøre det for gæld til bagmændene, ok nogle steder bliver de behandlet godt, men 7 dage om ugen 

fra 8.00, til 24 eller 2 om natten, det er fo rmeget

Del dette indlæg


Link til indlæg
bilmanden skrev, for 5 minutter siden:

Helt ærligt, så kan jeg godt forstå, at de pige, kvinder tager stoffer, tænk på at det liv med massage og sex med mange mænd hver eneste dag,

det må sku være hårdt 

Nu er det altså de færreste danske  piger der arbejder hver dag. Men jeg tror at de piger der ikke kan sætte eller overskrider deres egne grænser er de mest udsatte for et misbrug. 

Jeg mener at har man brug for stoffer for at holde dette erhverv ud så bør man finde andet at lave

Nogen piger er i denne branche for at tjene til stofferne. .

Jeg har aldrig prøvet stoffer og kommer heller aldrig til der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@bilmanden hvis du har kendskab til et sted, hvor pigerne er tvunget til at arbejde 08 - 02, 7 dage om ugen så skal du gå til politiet. Er det det sted i Rødovre, som tråden handler om?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
bilmanden skrev, for 17 minutter siden:

Du har helt ret, mange skal gøre det for gæld til bagmændene, ok nogle steder bliver de behandlet godt, men 7 dage om ugen 

fra 8.00, til 24 eller 2 om natten, det er fo rmeget

 

Frodige Ida skrev, for 10 minutter siden:

Nu er det altså de færreste danske  piger der arbejder hver dag. Men jeg tror at de piger der ikke kan sætte eller overskrider deres egne grænser er de mest udsatte for et misbrug. 

Jeg mener at har man brug for stoffer for at holde dette erhverv ud så bør man finde andet at lave

Nogen piger er i denne branche for at tjene til stofferne. .

Jeg har aldrig prøvet stoffer og kommer heller aldrig til der. 

Så enkelt kan du ikke sætte det op. Det kommer helt an på deres habitus, social arv og deres generelle empowerment. Men virkeligheden for mange er lidt anderledes. Desværre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Trinetease skrev, for 38 minutter siden:

Det kan godt være at du finder det bekymrende at Pigerne arbejder i huse hvor der sidder en Mutter og tjener på udlejningen. Men pigerne i branchen er altså glade for at arbejde under ordnede forhold. Din bekymring er fejl placeret. Du burde finde det langt mere bekymrende at der er piger som arbejder på gaden osv. 

De fleste steder er stoffer totalt forbudt - og ærlig talt så skal man ikke være i denne her branche hvis man har brug for narko til ar holde livet ud. 

 

Det er så bare strafbart... og burde ikke optræde helt åbenlyst på det hér site 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er godt, at man har rettet henvendelse til stedet og fortalt om episoden.  Jeg synes ikke det var nødvendigt at offentlige stedet, og samtidigt nævne, at man så det i går.  Nu styrter alle ind på deres site og checker vagtplanen for igår, og derved bliver både stedet og pigerne fra igår hængt ud. 

Udfra vagtplanen er der ikke meget der tyder på, at pigerne arbejder 24-7 , så bemærkninger omkring gæld til bagmænd m.v. har næppe relevans i nærværende tråd.  At klinik skal have en ledelse for at det rent praktisk kan fungere, kan vel næppe komme som en overraskelse. Hvis mutter ellers opgiver sin indkomst og betaler sin skat, burde det være godt nok. Så ingen grund til at få ondt i røven over det. 

Så......der er vist ingen grund til at opbygge en hetz eller benytte tråden til antage alverdens forfærdeligheder. Hvis der er noget om snakken, bliver de pågældende piger helt sikkert bedt om, at finde andre græsgange.  

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 15 minutter siden:

Jeg synes det er godt, at man har rettet henvendelse til stedet og fortalt om episoden.  Jeg synes ikke det var nødvendigt at offentlige stedet, og samtidigt nævne, at man så det i går.  Nu styrter alle ind på deres site og checker vagtplanen for igår, og derved bliver både stedet og pigerne fra igår hængt ud. 

Udfra vagtplanen er der ikke meget der tyder på, at pigerne arbejder 24-7 , så bemærkninger omkring gæld til bagmænd m.v. har næppe relevans i nærværende tråd.  At klinik skal have en ledelse for at det rent praktisk kan fungere, kan vel næppe komme som en overraskelse. Hvis mutter ellers opgiver sin indkomst og betaler sin skat, burde det være godt nok. Så ingen grund til at få ondt i røven over det. 

Så......der er vist ingen grund til at opbygge en hetz eller benytte tråden til antage alverdens forfærdeligheder. Hvis der er noget om snakken, bliver de pågældende piger helt sikkert bedt om, at finde andre græsgange.  

Nu er der flere som har kontaktet mig på pm. Og oplyst mig om at de har observeret det flere gange og det er 3 piger som går igen. Flere har også kontaktet stedet men ingen har fået respons. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Denna tråd är startad av en nyregistrerad (idag) medlem, vars samtliga fyra inlägg är i denna tråd.

Efter lite okvädna visor pekar OP ut en specifik klinik, och att flera av pigerne är inblandade.

Är det bara jag som ser ett troll eller en skribent med dold agenda?

Efter att kliniken nämdes med namn har jag anmält tråden till Moderator en andra gång.

Lille

 

Redigeret af Lillemand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 4 minutter siden:

Denna tråd är startad av en nyregistrerad (idag) medlem, vars samtliga fyra inlägg är i denna tråd.

Efter lite okvädna visor pekar OP ut en specifik klinik, och att flera av pigerne är inblandade.

Är det bara jag som ser ett troll eller en skribent med dold agenda?

Efter att kliniken nämdes med namn har jag anmält tråden till Moderator en andra gång.

Lille

 

Har sendt dig en PM

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonDiego skrev, for 24 minutter siden:

Nu er der flere som har kontaktet mig på pm. Og oplyst mig om at de har observeret det flere gange og det er 3 piger som går igen. Flere har også kontaktet stedet men ingen har fået respons. 

 

Det er vel ikke et argument for at udstille dem her.  Som tidlere skrevet, synes jeg du har gjort det rigtige ved at fortælle klinikken det.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Helt enig der, fortæl klinikken det, ved ikke hvor mange klinikker der ligger i xxxx, men det er lidt at udstille et sted.

Når det så er sagt, så er en steg coke ikke jordens undergang - det ville ikke være den første profession hvor at lidt coke har indgået som et redskab til at komme igennem en arbejdsdag

Sad de og varmede skeer ville jeg have andre forbehold, men det er bare mit forkvaklede verdens syn.

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har igennem tiden mødt flere piger hvor man havde en mistanke om at de havde røget noget fjolletobak eller sprut. 

Er det tydeligt er jeg fået igen.

Tror det er rimeligt udbredt i branchen (og nej, jeg har ikke nogle beviser), men ved ikke med de stærkere stoffer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Att diskutera förekomsten av alkohol eller narkotika i ett yrke är en sak.  Att hänga ut dem som arbetar på en viss klinik som narkotikamissbrukare är en helt annan. Det är inget annat än förtal, vare sig det är sant eller inte, och kommer förr eller senare att vålla tjejerna obehag.

Om man misstänker dylikt och värnar om tjejernas väl och ve, hänger man inte ut dem på Internet, man vänder sig till polisen eller de sociala myndigheterna (ni har sådana i Danmark också).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...