Hop til indhold
gangbangsøges

20 årig pige søger seriøst gangbang

Recommended Posts

Guest UerfarenM

Der er ingen, der dikterer, hvad du må og ikke må. Der har været en venlig opfordring fra en anden, jeg leverede hans manglende argumenter og nævnte blot, at jeg håbede det var velovervejet. Derefter valgte du at gå i defensiven. ;-)

 

Jeg har dog sagt mit. Gør som du lyster. Jeg vil gøre det samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman

Bliver simpelthen nødt til at ta Hatten af for dit  skriv, 20 årig,

Du formulerer dig perfekt, godt for dette site :P

og undskyld, jeg ikke ved noget om gangbang

Held til dig og dine lyster <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
gangbangsøges skrev, for 9 timer siden:

Jeg søger en erfaren mand til at hjælpe med at afholde gangbang. Det er min første gang, endda første gang jeg kommer til at tage penge for sex.

Er der nogle herinde der kunne være interesseret i det, eller som ved hvor man kan finde sådan en mand? 

Jeg er en pige på 20 år der er frisk på det meste, herunder anal. Vil være villig til sex uden gummi på betingelse af deltageren betaler ekstra.

Jeg er bosat på Sjælland men er gerne mobil for den rette afholder. Eneste krav er, at deltagerne SKAL være 50+ og opefter.

Aner intet om hvordan gangbang foregår eller om man skal mødes med afholder før man arrangerer noget, hvor mange af pengene vedkomne har krav på etc. Så ville være dejligt med nogle seriøse input, smid gerne en besked hvis det er noget du ser dig selv være ansvarlig til at afholde. 

 

gangbangsøges skrev, for 9 timer siden:

Jeg søger en erfaren mand til at hjælpe med at afholde gangbang. Det er min første gang, endda første gang jeg kommer til at tage penge for sex.

Er der nogle herinde der kunne være interesseret i det, eller som ved hvor man kan finde sådan en mand? 

Jeg er en pige på 20 år der er frisk på det meste, herunder anal. Vil være villig til sex uden gummi på betingelse af deltageren betaler ekstra.

Jeg er bosat på Sjælland men er gerne mobil for den rette afholder. Eneste krav er, at deltagerne SKAL være 50+ og opefter.

Aner intet om hvordan gangbang foregår eller om man skal mødes med afholder før man arrangerer noget, hvor mange af pengene vedkomne har krav på etc. Så ville være dejligt med nogle seriøse input, smid gerne en besked hvis det er noget du ser dig selv være ansvarlig til at afholde. 

Kontakt mig i privat besked :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen

Jeg gad godt prøve sådan et GB og har også den alder du efterspørger :-) men om jeg forstår at du vil sætte dit helbred på spil uden gummi ,det begriber jeg simpelthen ikke... Held og lykke med det... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julieman skrev, for 9 timer siden:

Bliver simpelthen nødt til at ta Hatten af for dit  skriv, 20 årig,

Du formulerer dig perfekt, godt for dette site :P

og undskyld, jeg ikke ved noget om gangbang

Held til dig og dine lyster <3

Jeg har hele vejen igennem tænkt eksakt det samme, der sidder sgu en go hjerne på det pigebarn - du er yderst velformulerende - og derfor skriger det måske til himlen, at du vælger at udsætte dig for de store risici der er ved ubeskyttet sex - oven i købet analt.

Skulle du en dag ønske besøg kun af en mand +55 skal du bare sige til - så kommer jeg meget gerne forbi :-)

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
1955 skrev, for 34 minutter siden:

Jeg har hele vejen igennem tænkt eksakt det samme, der sidder sgu en go hjerne på det pigebarn - du er yderst velformulerende - og derfor skriger det måske til himlen, at du vælger at udsætte dig for de store risici der er ved ubeskyttet sex - oven i købet analt.

Skulle du en dag ønske besøg kun af en mand +55 skal du bare sige til - så kommer jeg meget gerne forbi :-)

1955

Hvor i ser du, at det er yderst velformulerende? Det er skrevet på almindeligvis. 

Redigeret af Retfærdighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Retfærdighed skrev, for 27 minutter siden:

Hvor i ser du, at det er yderst velformulerende? Det er skrevet på almindeligvis.

Sådan er vi gudskelov så forskellige i vores opfattelser - du har din og.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Opmæen skrev, for 2 timer siden:

Jeg gad godt prøve sådan et GB og har også den alder du efterspørger :-) men om jeg forstår at du vil sætte dit helbred på spil uden gummi ,det begriber jeg simpelthen ikke... Held og lykke med det... 

Jeg kan ikke engang rette indlægget og slette jeg er villig til gummi uden. Beklager jeg er en ud af de 100 andre piger herinde der også har gangbanget uden. Du kritiserer da ikke dem når de tilbyder uden gummi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Retfærdighed skrev, for 56 minutter siden:

Hvor i ser du, at det er yderst velformulerende? Det er skrevet på almindeligvis. 

Det er nok yderst velformuleret i forhold til standarden herinde. Kan allerede spotte to fejl i din korte tekst :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
gangbangsøges skrev, for 28 minutter siden:

Det er nok yderst velformuleret i forhold til standarden herinde. Kan allerede spotte to fejl i din korte tekst :D

Du mener altså standarden er lav herinde? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
Retfærdighed skrev, for 4 minutter siden:

Du mener altså standarden er lav herinde? 

To fejl, hmm. Hvor er de? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen
gangbangsøges skrev, 1 time siden:

Jeg kan ikke engang rette indlægget og slette jeg er villig til gummi uden. Beklager jeg er en ud af de 100 andre piger herinde der også har gangbanget uden. Du kritiserer da ikke dem når de tilbyder uden gummi. 

Nu sidder jeg ikke og leder efter profiler som gør det uden, når jeg ser en der gør det uden så tænker jeg bare mit, men jeg skrev også kun fordi du virker ret ny i det her, ret mig hvis jeg tager fejl... jeg tror egentlig også der er ret mange ansvarlige mænner :-) der ikke vil gøre det uden kondom, det er vel alm viden at sikker sex er med kondom... sorry det var ikke for at genere dig.. god weekend :-)

PS: Dem du så får med i det GB, må de så ikke tage dig med gummi?

Redigeret af Opmæen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Retfærdighed skrev, for 9 timer siden:

To fejl, hmm. Hvor er de? 

Du skrev: Hvor i ser du, at det er yderst velformulerende? Det er skrevet på almindeligvis. 

Tror hun hentyder til at der bør stå Hvori og " at det er yderst velformuleret"  og så er der i mine øjne også noget galt med brugen af almindeligvis i den sidste del af sætningen ;)

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
DK fyr 34 skrev, for 2 minutter siden:

Du skrev: Hvor i ser du, at det er yderst velformulerende? Det er skrevet på almindeligvis. 

Tror hun hentyder til at der bør stå Hvori og " at det er yderst velformuleret"  og så er der i mine øjne også noget galt med brugen af almindeligvis i den sidste del af sætningen ;)

Ja, det er nok det. Tak

Kh :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Retfærdighed skrev, for 2 timer siden:

Ja, det er nok det. Tak

Kh :rolleyes:

Fantastisk som et indlæg med ønsket om gangbang på kort tid ændrer sig til en battle om dansk retskrivning...... :-)

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
1955 skrev, for 7 timer siden:

Fantastisk som et indlæg med ønsket om gangbang på kort tid ændrer sig til en battle om dansk retskrivning...... :-)

1955

Er det ikk bare herligt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden
gangbangsøges skrev, den ‎22‎-‎02‎-‎2018 at 23:55:

Selvfølgelig retter jeg mig ikke efter en opfordring uden et eneste argument :D 

Tja, hvis du ikke selv kan regne den ud, efter det jeg skrev, så så skal du bare give den gas. God fornøjelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
gangbangsøges skrev, den 22.2.2018 at 21:32:

Jeg søger en erfaren mand til at hjælpe med at afholde gangbang. Det er min første gang, endda første gang jeg kommer til at tage penge for sex.

Er der nogle herinde der kunne være interesseret i det, eller som ved hvor man kan finde sådan en mand? 

Jeg er en pige på 20 år der er frisk på det meste, herunder anal. Vil være villig til sex uden gummi på betingelse af deltageren betaler ekstra.

Jeg er bosat på Sjælland men er gerne mobil for den rette afholder. Eneste krav er, at deltagerne SKAL være 50+ og opefter.

Aner intet om hvordan gangbang foregår eller om man skal mødes med afholder før man arrangerer noget, hvor mange af pengene vedkomne har krav på etc. Så ville være dejligt med nogle seriøse input, smid gerne en besked hvis det er noget du ser dig selv være ansvarlig til at afholde. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 17.11.2019 at 21:23:

Det er da jubeloptimisme fra øverste skuffe. Tråden døde for over 1½ år siden :lol:

Den sidste håbefulde optimist er ikke født endnu :P

Tænker der stadig sidder en del håbefulde mænner med halvfed og drømmer om at G bange en lille 20 årig pige :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...