Hop til indhold
gangbangsøges

20 årig pige søger seriøst gangbang

Recommended Posts

Jeg søger en erfaren mand til at hjælpe med at afholde gangbang. Det er min første gang, endda første gang jeg kommer til at tage penge for sex.

Er der nogle herinde der kunne være interesseret i det, eller som ved hvor man kan finde sådan en mand? 

Jeg er en pige på 20 år der er frisk på det meste, herunder anal. Vil være villig til sex uden gummi på betingelse af deltageren betaler ekstra.

Jeg er bosat på Sjælland men er gerne mobil for den rette afholder. Eneste krav er, at deltagerne SKAL være 50+ og opefter.

Aner intet om hvordan gangbang foregår eller om man skal mødes med afholder før man arrangerer noget, hvor mange af pengene vedkomne har krav på etc. Så ville være dejligt med nogle seriøse input, smid gerne en besked hvis det er noget du ser dig selv være ansvarlig til at afholde. 

Redigeret af gangbangsøges

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 5 minutter siden:

Måske 1 tur eller 5  i den lokale swinger kunne give noget erfaring som jeg tror de fleste mænd betaler for ;)

Man må da ikke tage penge for sex i en swingerklub , eller hvad? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk

Jeg kan godt hjælpe dig. Det koster dig ingenting, du afholder selv udgifterne. Det skal bare være i det jyske 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette

de fleste fyre savner nok GB Peter som satte et forrygende GangBang op og havde styr på det meste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette
gangbangsøges skrev, for 19 minutter siden:

Hvor kan man kontakte ham Peter henne ? :)

 

Jeg tror mere der bliver afholdt GB for ham i Vridsløselille statsfængsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dansk brunette skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tror mere der bliver afholdt GB for ham i Vridsløselille statsfængsel

Det er faktisk ret tankevækkende hvis han vitterlig er endt der!?!? - - - for så er han nemlig ikke et af Guds bedste børn. Det er jo blandt de hårde kriminelle fra det danske samfund.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden
gangbangsøges skrev, for 1 time siden:

Jeg søger en erfaren mand til at hjælpe med at afholde gangbang. Det er min første gang, endda første gang jeg kommer til at tage penge for sex.

Er der nogle herinde der kunne være interesseret i det, eller som ved hvor man kan finde sådan en mand? 

Jeg er en pige på 20 år der er frisk på det meste, herunder anal. Vil være villig til sex uden gummi på betingelse af deltageren betaler ekstra.

Jeg er bosat på Sjælland men er gerne mobil for den rette afholder. Eneste krav er, at deltagerne SKAL være 50+ og opefter.

Aner intet om hvordan gangbang foregår eller om man skal mødes med afholder før man arrangerer noget, hvor mange af pengene vedkomne har krav på etc. Så ville være dejligt med nogle seriøse input, smid gerne en besked hvis det er noget du ser dig selv være ansvarlig til at afholde. 

20 år, første gang penge for sex, uden gummi. Selvom du næppe kommer til at lytte eller rette dig efter det, så please vær sød at droppe det, glem det, beder dig pænt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JoeBiden skrev, for 32 minutter siden:

20 år, første gang penge for sex, uden gummi. Selvom du næppe kommer til at lytte eller rette dig efter det, så please vær sød at droppe det, glem det, beder dig pænt.

Selvfølgelig retter jeg mig ikke efter en opfordring uden et eneste argument :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gangbangsøges skrev, for 2 timer siden:

Jeg søger en erfaren mand til at hjælpe med at afholde gangbang. Det er min første gang, endda første gang jeg kommer til at tage penge for sex.

Er der nogle herinde der kunne være interesseret i det, eller som ved hvor man kan finde sådan en mand? 

Jeg er en pige på 20 år der er frisk på det meste, herunder anal. Vil være villig til sex uden gummi på betingelse af deltageren betaler ekstra.

Jeg er bosat på Sjælland men er gerne mobil for den rette afholder. Eneste krav er, at deltagerne SKAL være 50+ og opefter.

Aner intet om hvordan gangbang foregår eller om man skal mødes med afholder før man arrangerer noget, hvor mange af pengene vedkomne har krav på etc. Så ville være dejligt med nogle seriøse input, smid gerne en besked hvis det er noget du ser dig selv være ansvarlig til at afholde. 

Jeg kan KUN anbefale dig at få fat i nogle fyre som kalder sig Durasellerne. De er eksperter i det. Og har gjort det mange gange og i mange år. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Argumenterne giver vel nærmest sig selv. Sygdomsfare, fare for at blive udnyttet, fare for at du senere fortryder i stor stil og meget andet. 

 

Men i sidste ende er du jo voksen nok til selv at vælge. Jeg håber dog, at det er velovervejet og ikke bare på grund af et behov for hurtige penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan KUN anbefale dig at få fat i nogle fyre som kalder sig Durasellerne. De er eksperter i det. Og har gjort det mange gange og i mange år. :)

Hvor kan man finde dem henne? Kan ikke finde noget om dem på nettet :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gangbangsøges skrev, Lige nu:

Hvor kan man finde dem henne? Kan ikke finde noget om dem på nettet :)

 

Send mig en privat besked. Så skal jeg fortælle dig det og linke til dem. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
UerfarenM skrev, Lige nu:

Argumenterne giver vel nærmest sig selv. Sygdomsfare, fare for at blive udnyttet, fare for at du senere fortryder i stor stil og meget andet. 

 

Men i sidste ende er du jo voksen nok til selv at vælge. Jeg håber dog, at det er velovervejet og ikke bare på grund af et behov for hurtige penge. 

Netop derfor jeg spørger på det her forum hvor folk er lidt mere ordentlige end tilfældige folk fra nettet.

Du kan tro det er velorvervejet. 

Hvad med jer mænd, I vil næppe rette jer efter det, men please vær sød at drop at gå til ludere, der er sygdomsfare, fare for at blive udnyttet, fare for I kommer til at have fortrydelse helt ind i hjertet når I kommer hjem til kæresten/konen og lugter af fremmed fisse og skal se hende i øjnene og kysse hende godnat uden at gide give hende pik fordi I trykkede den af i en 19 årig ungarner 5 timer før, fare for at miste en stor del af jeres penge :D Men I er vel voksne nok til at vælge :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gangbangsøges skrev, for 2 timer siden:

 

Jeg er bosat på Sjælland men er gerne mobil for den rette afholder. Eneste krav er, at deltagerne SKAL være 50+ og opefter.

 

Nu er jeg selv 50+ men du snævrer unægtelig kundegruppen noget ind med dette krav. Hvad er den begrundelse for det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
gangbangsøges skrev, for 33 minutter siden:

Netop derfor jeg spørger på det her forum hvor folk er lidt mere ordentlige end tilfældige folk fra nettet.

Du kan tro det er velorvervejet. 

Hvad med jer mænd, I vil næppe rette jer efter det, men please vær sød at drop at gå til ludere, der er sygdomsfare, fare for at blive udnyttet, fare for I kommer til at have fortrydelse helt ind i hjertet når I kommer hjem til kæresten/konen og lugter af fremmed fisse og skal se hende i øjnene og kysse hende godnat uden at gide give hende pik fordi I trykkede den af i en 19 årig ungarner 5 timer før, fare for at miste en stor del af jeres penge :D Men I er vel voksne nok til at vælge :D 

Nu er jeg så noget ældre og går ikke til en hel flok af gangen. Samtidig er det sjældent mændene, der ender med at fortryde at have solgt deres krop. I øvrigt er jeg single, ellers ville jeg aldrig besøge en GP, hvilket jeg sjovt nok ikke har gjort alligevel. Jeg holder mig til sugardating eller lignende. 

 Sidst men ikke mindst dyrker jeg kun sex med gummi, medmindre det er en fast partner. 

 

Så tag det som du vil. Mine ord var ganske velmente, selvom de åbenbart ikke blev modtaget i den ånd. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
UerfarenM skrev, for 11 minutter siden:

Nu er jeg så noget ældre og går ikke til en hel flok af gangen. Samtidig er det sjældent mændene, der ender med at fortryde at have solgt deres krop. I øvrigt er jeg single, ellers ville jeg aldrig besøge en GP, hvilket jeg sjovt nok ikke har gjort alligevel. Jeg holder mig til sugardating eller lignende. 

 Sidst men ikke mindst dyrker jeg kun sex med gummi, medmindre det er en fast partner. 

 

Så tag det som du vil. Mine ord var ganske velmente, selvom de åbenbart ikke blev modtaget i den ånd. ;-)

"Solgt deres krop"? Ser det mere som en win-win situation for mig, hvor jeg tilbyder en oplevelse og får den, og en masse penge samtidig.
Sugardating, GP, kæreste.. Det hele er en pærevælding hvor man betaler enten penge, tid eller sin frihed for at opnå et slag fisse, en oplevelse, begær eller en fed følelse af at nedlægge en kvindekrop.

Er jeg klar over, påpeger blot at jeg ikke ser grunden til at følge dine ord når du ikke argumenterer dit postulat. Dermed rimelig svært at tage dine ord seriøse eller for den sags skyld velmente. Jeg påpeger derimod at jeg vel har ligeså meget lov til at udleve mine fantasier og lyster i ligeså stort omfang som alle andre herinde. Hr. Jensen får vel næppe en opsang når han efterspørger om en hvis GP er værd at besøge. Det er åbenbart selektivt hvem der har god ret til at udleve deres lyster ud fra køn og alder.

;) 

Redigeret af gangbangsøges

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...