Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa Alle

Undskyld min overskrift, men havde ganske enkelt en super surrealistisk oplevelse.

Var i Rødekro området og kunne godt tænke mig lidt massage - Så ville da lige slå vejen forbi Østerbakken. Da jeg kom der var der ingen skilt og selve huset så ud til at være tomt, men tænke jeg ligeså godt kunne prøve at banke på alligevel.

Normalt i Rødekro er det en ændre dame på ihvertfald 40+

Til min store overraskelse åbnede en lille bitte thai pige på en 20-25 år - Måske den flotteste thai jeg til dato har set i forbindelse med massage.

Spørger om jeg kan bestille en time massage og spørger ikke om ekstra eller noget - Det kunne jeg godt ( Selve massagen var ikke ret god). Ca 20 min inde i massagen, skubber hun til min pik og spørger om den skal skal have en tur også? Hun snakker meget dårligt Dansk og vi bliver enige om 500,-

Og så er det det stikker helt af - Fra det øjeblik jeg siger okay til hun i det næste med tungen slikker mig hele vejen fra under bollerne og op til hovedet som kærligt får 2 sut.

Hun smider toppen og hopper op på briksen og begynder at køre min pik af mellem hendes bryster (som er ret små) - Men det føles meget dejligt. Så efter lidt legen frem og tilbage med min lille ven, smider hun bukserne, samt trusser så hun nu kun har strømper på. Så svinger hun numsen op i hovedet på mig og vi kører en fantastisk 69ér....Hun er plask våd og fuldstændig lugtfri.

Hele vejen igennem bliver jeg suttet uden kondom. Hun stønner stille og roligt men super frækt - Så kommer der en kondom frem og jeg får lov at kneppe hende i missionær, fra siden og doggy.

 

Er helt i chok - Vildeste køb ever - Havde med glæde betalt 1000,-+ for denne tur.

Stedet 3/10 - Ligger ikke diskret og ældre lokaler

Massage 2/10 - Faktisk ret dårlig massage, lidt trykke hist og pist, men hendes utrolige udseende trækker op.

Afslutninh 10/10 Kunne ikke forestille mig det bedre ( jo gratis og uden kondom) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, det lyder næsten for godt til at være sandt. Wow super oplevelse.
Nu kender jeg ikke området særlig godt i Sønderjylland /Rødekro.

Da jeg meget snart kommer forbi området, vil jeg gerne kunne "banke" på samme dør...
 Østerbakken, Rødekro..........kan du komme nærmere ind på hvordan jeg finder hende og kontakter hende.

Evt. PM.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misterharibo2011 skrev, for 2 timer siden:

Hejsa Alle

Undskyld min overskrift, men havde ganske enkelt en super surrealistisk oplevelse.

Var i Rødekro området og kunne godt tænke mig lidt massage - Så ville da lige slå vejen forbi Østerbakken. Da jeg kom der var der ingen skilt og selve huset så ud til at være tomt, men tænke jeg ligeså godt kunne prøve at banke på alligevel.

Normalt i Rødekro er det en ændre dame på ihvertfald 40+

Til min store overraskelse åbnede en lille bitte thai pige på en 20-25 år - Måske den flotteste thai jeg til dato har set i forbindelse med massage.

Spørger om jeg kan bestille en time massage og spørger ikke om ekstra eller noget - Det kunne jeg godt ( Selve massagen var ikke ret god). Ca 20 min inde i massagen, skubber hun til min pik og spørger om den skal skal have en tur også? Hun snakker meget dårligt Dansk og vi bliver enige om 500,-

Og så er det det stikker helt af - Fra det øjeblik jeg siger okay til hun i det næste med tungen slikker mig hele vejen fra under bollerne og op til hovedet som kærligt får 2 sut.

Hun smider toppen og hopper op på briksen og begynder at køre min pik af mellem hendes bryster (som er ret små) - Men det føles meget dejligt. Så efter lidt legen frem og tilbage med min lille ven, smider hun bukserne, samt trusser så hun nu kun har strømper på. Så svinger hun numsen op i hovedet på mig og vi kører en fantastisk 69ér....Hun er plask våd og fuldstændig lugtfri.

Hele vejen igennem bliver jeg suttet uden kondom. Hun stønner stille og roligt men super frækt - Så kommer der en kondom frem og jeg får lov at kneppe hende i missionær, fra siden og doggy.

 

Er helt i chok - Vildeste køb ever - Havde med glæde betalt 1000,-+ for denne tur.

Stedet 3/10 - Ligger ikke diskret og ældre lokaler

Massage 2/10 - Faktisk ret dårlig massage, lidt trykke hist og pist, men hendes utrolige udseende trækker op.

Afslutninh 10/10 Kunne ikke forestille mig det bedre ( jo gratis og uden kondom) 

 

Fed oplevelse. 

Der mangler bare at hun havde betalt dig 500 for indsatsen. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 11 minutter siden:

Østerbakken - Rødekro 

kan ikke lige se der er noget der hedder det 

Mon ikke han mener Østergade 54 - Nitaya 's gamle residens ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ratt skrev, for 5 timer siden:

Jeg vil tro det er østergade jo.. Bankede du på på kælder døren?

Bukker mig i støvet og retter min fejl selvfølgelig var de på østergade - De var ved at rydde stedet kunne jeg lidt forstå....

Og ja gik til kælder døren - Da huset så helt tomt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 17 timer siden:

Fed oplevelse. 

Der mangler bare at hun havde betalt dig 500 for indsatsen. :-)

Hehe Ja for satan det havde været fedt - Men så fed en oplevelse skulle man have været skran at tage imod penge....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Østergade 5x. - er det huset på hjørnet med nedkørsel til lille garage..........går ud fra at kælderdøren er ved garagen.
Jeg har set den gamle hus på google maps "street view"  ......... 
(Personen der går forbi kigger gevaldig ned mod huset)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er Nitayas gamle klinik.. Og som trådstarter meget rigtig påpeger, så er der nærmest ingen diskretion, da det ligger ud til en af Rødekros mest befærdede veje.. Men hvis du kommer fra Aabenraa af, kan man køre en 30 meter forbi huset, og holde på sportspladsens p-pladser.. Ellers står din bil meget synligt i hendes indkørsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Villas skrev, for 25 minutter siden:

Er der ikke et nummer man kan kontakte ? Behøver jo ikke og ramle ind i alle der vil derind. 

tjek google Nitayas, Rødekro

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi Rødekro, for hvorfor snyde sig selv for sådan en oplevelse? - Men ak ak ak, der var ganske dødt, husets stueetage så forladt ud, og ved kælderdøren var det ikke meget bedre. Jeg både ringede på og bankede på nogle gange, men der var ingen liv. Så måske er der lukket ned ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen6270 skrev, for 5 timer siden:

Var lige forbi Rødekro, for hvorfor snyde sig selv for sådan en oplevelse? - Men ak ak ak, der var ganske dødt, husets stueetage så forladt ud, og ved kælderdøren var det ikke meget bedre. Jeg både ringede på og bankede på nogle gange, men der var ingen liv. Så måske er der lukket ned ?

Mit første indtryk i denne tråd var : Hm.... er det ikke bare søde nostalgiske drømme. Må indrømme at jeg bliver mere og mere bekræftet i min første antagelse.  Der er efterhånden ALT for mange unøjagtigheder som skurrer i øjnene på os som kender stedet. Men godt forsøgt - hvad så end intentionen var. :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 17 timer siden:

Mit første indtryk i denne tråd var : Hm.... er det ikke bare søde nostalgiske drømme. Må indrømme at jeg bliver mere og mere bekræftet i min første antagelse.  Der er efterhånden ALT for mange unøjagtigheder som skurrer i øjnene på os som kender stedet. Men godt forsøgt - hvad så end intentionen var. :?:

Lyder det som om det er for godt til at være sandt, så er det sikkert også tilfældet! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misterharibo2011 skrev, den ‎19‎-‎02‎-‎2018 at 12:02:

Hejsa Alle

Undskyld min overskrift, men havde ganske enkelt en super surrealistisk oplevelse.

Var i Rødekro området og kunne godt tænke mig lidt massage - Så ville da lige slå vejen forbi Østerbakken. Da jeg kom der var der ingen skilt og selve huset så ud til at være tomt, men tænke jeg ligeså godt kunne prøve at banke på alligevel.

Normalt i Rødekro er det en ændre dame på ihvertfald 40+

Til min store overraskelse åbnede en lille bitte thai pige på en 20-25 år - Måske den flotteste thai jeg til dato har set i forbindelse med massage.

Spørger om jeg kan bestille en time massage og spørger ikke om ekstra eller noget - Det kunne jeg godt ( Selve massagen var ikke ret god). Ca 20 min inde i massagen, skubber hun til min pik og spørger om den skal skal have en tur også? Hun snakker meget dårligt Dansk og vi bliver enige om 500,-

Og så er det det stikker helt af - Fra det øjeblik jeg siger okay til hun i det næste med tungen slikker mig hele vejen fra under bollerne og op til hovedet som kærligt får 2 sut.

Hun smider toppen og hopper op på briksen og begynder at køre min pik af mellem hendes bryster (som er ret små) - Men det føles meget dejligt. Så efter lidt legen frem og tilbage med min lille ven, smider hun bukserne, samt trusser så hun nu kun har strømper på. Så svinger hun numsen op i hovedet på mig og vi kører en fantastisk 69ér....Hun er plask våd og fuldstændig lugtfri.

Hele vejen igennem bliver jeg suttet uden kondom. Hun stønner stille og roligt men super frækt - Så kommer der en kondom frem og jeg får lov at kneppe hende i missionær, fra siden og doggy.

 

Er helt i chok - Vildeste køb ever - Havde med glæde betalt 1000,-+ for denne tur.

Stedet 3/10 - Ligger ikke diskret og ældre lokaler

Massage 2/10 - Faktisk ret dårlig massage, lidt trykke hist og pist, men hendes utrolige udseende trækker op.

Afslutninh 10/10 Kunne ikke forestille mig det bedre ( jo gratis og uden kondom) 

 

Hej Weber

Jeg tror at din fantasi er løber af med dig , jeg har snakket med naboer og genboer der har ingen været i huset siden november 2017 . Men din historie er god så jeg tror at du kunne blive en god forfatter og vil udgive mange bøger . Og til alle der vil til massage på Østergade 54 i Rødekro der er ingen ung pige der .

MVH

Petermann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petermann skrev, for 13 timer siden:

Hej Weber

Jeg tror at din fantasi er løber af med dig , jeg har snakket med naboer og genboer der har ingen været i huset siden november 2017 . Men din historie er god så jeg tror at du kunne blive en god forfatter og vil udgive mange bøger . Og til alle der vil til massage på Østergade 54 i Rødekro der er ingen ung pige der .

MVH

Petermann

Og hvad har jeg så med det at gøre???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 9 timer siden:

Og hvad har jeg så med det at gøre???

 

Hej Weber

Du må undskylde at jeg har taget fejl . Det var misterharibo2011 der har en god fantasi .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i sidste uge, da min køretur netop passerede Rødekro.
Huset er tomt - kælderen ligeså !

Jeg talte med ejeren af stedet Nitaya........eller mere korrekt hun ringede retur til mig, kort efter jeg havde ringet.
Hun var kommet retur fra Thailand dagen før, og i den tid hun har været i Thailand, har ingen "INGEN" haft nøgle til huset - ej heller kælder.
Hun sagde det var mærkeligt så mange opkald der pludselig har været, jeg forklarede kort uden detaljer at der har været en meget god anmeldelse 
på en side (Euroguide), hvilket hun slet ikke kunne forstå, da ingen har adgang til hus eller kælder.

HMMMM  enten er anmeldelsen falsk eller også har "han" været utrolig heldig med at en ung pige er brudt ind i lejligheden.. !!!!!!
Eller også har Nitaya, glemt at en eller anden har nøgle til kælderen.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer , det er ikke helt korrekt at huset er tomt , for 3 uger siden var skiltet ude til vejen igen ,

og bankede på døren !!! og blev modtaget !  Så hvad naboer siger og hvad folk fortæller tja ,!

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 2 timer siden:

Hej med jer , det er ikke helt korrekt at huset er tomt , for 3 uger siden var skiltet ude til vejen igen ,

og bankede på døren !!! og blev modtaget !  Så hvad naboer siger og hvad folk fortæller tja ,!

Er det noget du vil lave en anmeldelse af? ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tsunami

tronheim - du kunne jo bare skrive lidt om det var godt, og et besøg værd ;)

God weekend ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...