Hop til indhold
Sugardad

Miszmp, nogle erfaringer?

Recommended Posts

MrHey skrev, for 1 time siden:

Hvis du oplevede det jeg oplevede, så ville du nok forstå mig. Så jeg forstår ikke, at du kan sige, at du ikke forstår mig.

Men dejligt for dig, at du havde en god oplevelse med hende. Hun var ganske sød at snakke med osv da jeg besøgte hende, men hun var totalt uoplagt, da vi skulle til sagen. Det var lidt sent om aftenen, så måske var hun træt, måske havde hun haft flere gæster i løbet af dagen - jeg ved det ikke, men jeg gik derfra med en flad fornemmelse, og jeg har ikke lyst til at tage chancen igen. Har alternativer hvor jeg ved hvad jeg får, så jeg tager det helt roligt.

Jeg er enig. Dette var tidligt morgen og virkede uoplagt. 

Efter mit første besøg troede jeg også at jeg ville besøge igen mange gange. Det tror jeg ikke længere. Og jo, hun er sindsygt flot og også sød nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er enig. Dette var tidligt morgen og virkede uoplagt. 

Efter mit første besøg troede jeg også at jeg ville besøge igen mange gange. Det tror jeg ikke længere. Og jo, hun er sindsygt flot og også sød nok. 

Hvad betalte i

Del dette indlæg


Link til indlæg
stribe skrev, for 1 time siden:

Så stop da, 5a. Helt i hat og briller :)

Hvad snakker du om? Vi taler om pigen og vores oplevelser med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem der har fået en skidt oplevelse eller føler sig snydt - eller whatever... - det beklager jeg og det har IKKE været min intention.

jeg går op i vi begge(!!) 2 får en hyggelig, fræk og god oplevelse ud af det. Så det er ikke iorden hvis nogle er gået fra et møde med mig uden at føle det var en god oplevelse. Det bryder jeg mig bare ikke om! :)

skriv til mig hvis i gider - så kan vi lave en ny aftale og ellers så har i ihvertfald fået en undskyldning herfra.

knus miszmp

Del dette indlæg


Link til indlæg
Xoxomex skrev, for 4 minutter siden:

Dem der har fået en skidt oplevelse eller føler sig snydt - eller whatever... - det beklager jeg og det har IKKE været min intention.

jeg går op i vi begge(!!) 2 får en hyggelig, fræk og god oplevelse ud af det. Så det er ikke iorden hvis nogle er gået fra et møde med mig uden at føle det var en god oplevelse. Det bryder jeg mig bare ikke om! :)

skriv til mig hvis i gider - så kan vi lave en ny aftale og ellers så har i ihvertfald fået en undskyldning herfra.

knus miszmp

Du er bare så dejlig og reel en tøs smukke.. Må sq snart få dig set igen.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, den 9/8/2018 at 08:40:

Hendes sprøjteorgasmer er ægte nok :-). Sidste gang, jeg besøgte hende, gav hun mig to af slagsen indenfor de første 10 minutter. Tale om at have nemt ved at komme, he he. 

Ha ha... hold da kæft hvor er du dog naiv at tro på det fake lort.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er sq lige nød til at skrive her igen.. For jeg har sq været forbi hende igen.. 

Og hun er STADIG lige så sød og lækker som for omkring et år siden.. Hold nu kæft hvor var det frækt. Afslutningen var nok det bedste. Kom i halsen på hende imens at hun havde min pik HELT gemt væk i munden.. What not to like??? :D :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 9 timer siden:

Er sq lige nød til at skrive her igen.. For jeg har sq været forbi hende igen.. 

Og hun er STADIG lige så sød og lækker som for omkring et år siden.. Hold nu kæft hvor var det frækt. Afslutningen var nok det bedste. Kom i halsen på hende imens at hun havde min pik HELT gemt væk i munden.. What not to like??? :D :wub:

Hun lyder dejlig, er sex med eller uden gummi hos hende, da nogle tidliger sagde at det var uden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Papkasse skrev, for 15 timer siden:

Hun lyder dejlig, er sex med eller uden gummi hos hende, da nogle tidliger sagde at det var uden?

Det er en ting der bliver holdt mellem hende og jeg. Men man skal passe på hinanden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, den 6/8/2019 at 09:27:

Er sq lige nød til at skrive her igen.. For jeg har sq været forbi hende igen.. 

Og hun er STADIG lige så sød og lækker som for omkring et år siden.. Hold nu kæft hvor var det frækt. Afslutningen var nok det bedste. Kom i halsen på hende imens at hun havde min pik HELT gemt væk i munden.. What not to like??? :D :wub:

Hvordan besøger du en pige uden aktive annoncer eller profil?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
giggi skrev, for 6 minutter siden:

Hvordan besøger du en pige uden aktive annoncer eller profil?

Det har hun.

Og ellers kan man da sagtens have en personlig kontakt med nogen man tidligere har besøgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 4 timer siden:

Det har hun.

Og ellers kan man da sagtens have en personlig kontakt med nogen man tidligere har besøgt.

Hvor han hun profil/annonce nu er jeg nysgerrig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
giggi skrev, for 14 timer siden:

Hvordan besøger du en pige uden aktive annoncer eller profil?

Jeg har både hendes snap og telefon nummer PLUS dy kan finde hende herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...