Hop til indhold
Sugardad

Miszmp, nogle erfaringer?

Recommended Posts

decameron skrev, for 3 minutter siden:

hun har sprunget fra i sidste øjeblik de gange jeg har forsøgt ?

Træls, så er hun måske ikke så let at træffe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det syntes jeg ikke , har flere aftaler , men så svarede hun ikke, eller ville hentes indenfor en time , det er lidt svært syntes jeg

hun er i den lidt dyrere ende, men det kan jo være ok, husker ??? 2000 for en times tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, for 8 minutter siden:

det syntes jeg ikke , har flere aftaler , men så svarede hun ikke, eller ville hentes indenfor en time , det er lidt svært syntes jeg

hun er i den lidt dyrere ende, men det kan jo være ok, husker ??? 2000 for en times tid

Ok, hvad inkluderer aftalen så? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ravnen skrev, for 3 timer siden:

Når alt er aftalt, så svarer hun ikke mere.

det er også min erfaring, så har hun travlt, og så vil hun pludselig hentes en anden dag, indenfor en time ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Har haft aftale med hende - og været hos hende; er impulsiv, og derfor tror jeg aftalen var mulig

Bestemt dejlig quinde, der tog i mod dejlig sexet. Skøn almindelig sex og kys, og til forskellige stillinger. Dejligt afslappet og liderligt - kommer forbi hende igen *SF*

mvh

C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må også lige indskyde at hun er nem at få en aftale med. Og hun "kører" det sådan, at når hun er online. Så er det for at få en aftale med det samme. Ikke 14 dage efter. 

Også sprøjter hun som en gal.. Pisse frækt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er lidt besværligt at få en aftale med hende. Hun er et spontant menneske, så når hendes lyst er der, kan du møde hende. Det er det indtryk, jeg får.

Det er lykkedes mig at gennemføre en aftale. Det fortryder jeg ikke.

Først og fremmest - hun er virkelig sød og nem og snakke med. Meget nærværende. Og så er hun virkelig en lækker kvinde. Specielt, hvis man er til slanke piger som jeg er.

God sex, hun har stort drive. Og ja - kys er et must med hende. Og så er hun den første, jeg har oplevet en sprøjteorgasme med. Mega frækt.

Jeg skal se hende igen, helt sikkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, 1 time siden:

Ja, det er lidt besværligt at få en aftale med hende. Hun er et spontant menneske, så når hendes lyst er der, kan du møde hende. Det er det indtryk, jeg får.

Det er lykkedes mig at gennemføre en aftale. Det fortryder jeg ikke.

Først og fremmest - hun er virkelig sød og nem og snakke med. Meget nærværende. Og så er hun virkelig en lækker kvinde. Specielt, hvis man er til slanke piger som jeg er.

God sex, hun har stort drive. Og ja - kys er et must med hende. Og så er hun den første, jeg har oplevet en sprøjteorgasme med. Mega frækt.

Jeg skal se hende igen, helt sikkert.

lyder meget frækt og lækkert sprøjteorgasme brugte du fingrene, ? eller ved sex

hvad måtte du give , og var oral øko ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, 1 time siden:

lyder meget frækt og lækkert sprøjteorgasme brugte du fingrene, ? eller ved sex

hvad måtte du give , og var oral øko ?

 

Da jeg besøgte hende var alt øko også sex, og hun sutter dig til roden, helt ned i halsen, hun er mega fræk ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, den 24/2/2018 at 10:45:

Ja, det er lidt besværligt at få en aftale med hende. Hun er et spontant menneske, så når hendes lyst er der, kan du møde hende. Det er det indtryk, jeg får.

Det er lykkedes mig at gennemføre en aftale. Det fortryder jeg ikke.

Først og fremmest - hun er virkelig sød og nem og snakke med. Meget nærværende. Og så er hun virkelig en lækker kvinde. Specielt, hvis man er til slanke piger som jeg er.

God sex, hun har stort drive. Og ja - kys er et must med hende. Og så er hun den første, jeg har oplevet en sprøjteorgasme med. Mega frækt.

Jeg skal se hende igen, helt sikkert.

Kan kun gi dig ret. Og ja FUCK hendes kys går lige det rette sted hen.

Ja sprøjteorgasmer er sq noget hun kan. Og det skal da ikke så meget til. Og jo længere man holder hende hen med at få det, jo mere sprøjter hun. SUPER FRÆKT.

SuperWood skrev, den 24/2/2018 at 13:05:

Da jeg besøgte hende var alt øko også sex, og hun sutter dig til roden, helt ned i halsen, hun er mega fræk ;)

Jep. Helt ned. Ikke lave det har ku gør det uden at få opkast fornemmelser. Jeg blev også noget overrasket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aloha

Jep, og kan kun sige, hvilken killer krop, smuk og sexet pige, og så kan jeg kun bekræfte at alt der er nævnt ovenfor er fuldstændig rigtig og mega frækt. Anbefaling herfra, hvis man godt kan lide højt tempo og frækhed, dog hvis du søger blid og rolig "kærestesex"  så er det nok ikke hende man skal satse på. Kommer jeg igen, det gør jeg bestemt når lysten melder sig igen :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aloha skrev, den 26/5/2018 at 17:15:

Jep, og kan kun sige, hvilken killer krop, smuk og sexet pige, og så kan jeg kun bekræfte at alt der er nævnt ovenfor er fuldstændig rigtig og mega frækt. Anbefaling herfra, hvis man godt kan lide højt tempo og frækhed, dog hvis du søger blid og rolig "kærestesex"  så er det nok ikke hende man skal satse på. Kommer jeg igen, det gør jeg bestemt når lysten melder sig igen :)

Jeg er helt enig. Jeg har haft fornøjelsen af at bruge alle hendes huller, og det var bestemt en af de frækeste oplevelser jeg har haft. 

Redigeret af Sugardad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Er det ikke hende, der slettede sin profil efter noget polemik herinde? Er hun aktiv nu under andet navn (kan ikke selv finde hende på sugardaters)?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og nu hedder hun Miszmp igen..

Det er heller ikke så lang tid siden jeg var der. Og FUCK hvor blev jeg våd igen.. Og FUCK hvor var det dejligt at høre hende skrige a nydelse hver gang jeg tog hende hårdt..

Og nej.. Det er IKKE blid sex. Det er vildt og dyrisk..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...