Hop til indhold
Administrator

Navneskifte af Hedomax.net

Recommended Posts

Da Moderatoren fra Hedomax.com har set sig sur på mig, på grund af beslutningen om at lade denne side bestå. Da han mener jeg med ond vilje søsatte afstemning omkring hvad der skulle ske med denne side, kort efter webmasteren fra Hedomax.com var taget på ferie.

Jeg har valgt at lytte til jer brugere, omkring hvad der skulle ske med denne side. Da afstemningen klart viste at flertallet mente denne side skulle fortsætte, valgte jeg derfor at fortsætte siden.

Dog vil der ske et navneskifte, både for at undgå forvirring omkring de to sider i fremtiden. Men også for at undgå et juridisk slagsmål mellem Hedomax.com og denne side, som vil være en fordel for begge parter.

Navnet bliver til at starte med EroGuide.dk, og navneskiftet vil ske indenfor de kommende dage. Dog vil det stadig være muligt at komme ind på siden via hedomax.net domænet, som blot vil viderstille til det nye navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er skønt du bare tager nogle beslutninger når du fornemmer vinden går i retning af noget.

Beslutter og kommer videre og ændrer det der skal ændres. Ikke så meget pis.

Virkelig godt gået.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har sitet så skiftet navn, er fokus nu måske på de input der er kommet under Ris, ros og forslag?

Heriblandt egne forslag:

Forside liste

En rejseklub

Måske også efterhånden chatten, men den har admin svaret at han ønsker fornøden trafik til, men trafik og antal brugere går jo støt fremad :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super fedt at den her side kører videre. Det gamle Hedomax er ikke hvad det var tidligere. At webmasteren tager på en længere ferie samtidig med at siden kommer op at køre igen, er jo direkte latterligt. Siden her er super fin så keep up the good work!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har sitet så skiftet navn, er fokus nu måske på de input der er kommet under Ris, ros og forslag?

Jeg har bestemt fokus på de inputs der kommer under "Ris, ros og forslag", samt via PM's. Lige nu sidder jeg og arbejder på en vejviser samt en masse andre spændende ting. Alt dette skal jeg naturligvis nok fortælle mere om, når jeg kommer lidt tættere på at kunne fremvise noget for jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...