Administrator 6269 Skrevet 29. Februar, 2012 Da Moderatoren fra Hedomax.com har set sig sur på mig, på grund af beslutningen om at lade denne side bestå. Da han mener jeg med ond vilje søsatte afstemning omkring hvad der skulle ske med denne side, kort efter webmasteren fra Hedomax.com var taget på ferie. Jeg har valgt at lytte til jer brugere, omkring hvad der skulle ske med denne side. Da afstemningen klart viste at flertallet mente denne side skulle fortsætte, valgte jeg derfor at fortsætte siden. Dog vil der ske et navneskifte, både for at undgå forvirring omkring de to sider i fremtiden. Men også for at undgå et juridisk slagsmål mellem Hedomax.com og denne side, som vil være en fordel for begge parter. Navnet bliver til at starte med EroGuide.dk, og navneskiftet vil ske indenfor de kommende dage. Dog vil det stadig være muligt at komme ind på siden via hedomax.net domænet, som blot vil viderstille til det nye navn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 2. Marts, 2012 Det er skønt du bare tager nogle beslutninger når du fornemmer vinden går i retning af noget. Beslutter og kommer videre og ændrer det der skal ændres. Ikke så meget pis. Virkelig godt gået. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 2. Marts, 2012 Oxen Right on, jeg er helt enig ikke mere ævl om den sag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 4. Marts, 2012 Navneskiftet er nu udført Dog vil man stadig blive viderstillet til eroguide.dk, hvis man taster domænet hedomax.net. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 4. Marts, 2012 Nu har sitet så skiftet navn, er fokus nu måske på de input der er kommet under Ris, ros og forslag? Heriblandt egne forslag: Forside liste En rejseklub Måske også efterhånden chatten, men den har admin svaret at han ønsker fornøden trafik til, men trafik og antal brugere går jo støt fremad Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 4. Marts, 2012 Super fedt at den her side kører videre. Det gamle Hedomax er ikke hvad det var tidligere. At webmasteren tager på en længere ferie samtidig med at siden kommer op at køre igen, er jo direkte latterligt. Siden her er super fin så keep up the good work! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 5. Marts, 2012 Nu har sitet så skiftet navn, er fokus nu måske på de input der er kommet under Ris, ros og forslag? Jeg har bestemt fokus på de inputs der kommer under "Ris, ros og forslag", samt via PM's. Lige nu sidder jeg og arbejder på en vejviser samt en masse andre spændende ting. Alt dette skal jeg naturligvis nok fortælle mere om, når jeg kommer lidt tættere på at kunne fremvise noget for jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg