Hop til indhold
Rejsenetværk

Gangbang Berlin - Polen

Recommended Posts

Hej alle

Jeg fandt dette fantastiske arrangement i april :P

Erlebniswohnung

http://www.erlebniswohnung.com/de/

Das Schloß der Wolllust

"Das Schloß der Wolllust"- Drei Tage Orgien und Extase in edlem Ambiente

20. - 22. April 2012

http://www.erlebniswohnung.com/de/das-s ... r-wolllust

Preis: Das gesamte Wochenende inkl. aller Partys, Übernachtungen und sämtliches Essen und Getränke kosten bei Vorkasse 399,- Euro. Es entstehen keine weiteren Kosten.

Die Anzahl der Frauen die uns begleiten hängt von der Teilnehmerzahl ab. Wir garantieren ein sehr angenehmes Mann/Frau Verhältnis.

Valutaomregner.dk

http://www.valutaomregner.dk/

399 euro = 2967kr

Ort: Garbicz/Görbitsch , Polen

http://www.palacmagnat.com/galeria/galeria1.html

Distance fra Berlin 100 km

Klik på Położenie

Google oversæt

http://translate.google.dk/?hl=da&tab=wT#

Er der nogle der vil med?

Hvis ja, bør vi komme igang med planlægningen så hurtigt som muligt. Sådan at vi kan få så billig en flybillet som muligt til Berlin tur retur.

Vi kan godt rejse ud fredag og hjem søndag, men billigst er det, hvis vi rejser hjem mandag.

Det kan også give en dag og en overnatning i Berlin med.

Vi skal fra Berlin til, og over den polske grænse. Det lader sig vel gøre med tog, men jeg vil tro at den bedste løsning er at leje en bil, hvis vi bliver 2 - 4 der rejser sammen.

Jeg har ikke kørekort.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg godt klar over at det er sin sag for mange, at kunne arrangere sig sådan at de kan deltage i en tur som den jeg lægger op til.

Tror at det bliver et fantastisk arrangement, og jeg vil i den grad gerne deltage, men på den anden side tager det lidt af fornøjelsen, hvis jeg tager af sted uden selskab, uden nogen rigtig at tale med under hele opholdet.

Vil derfor gerne lægge op til at vi kan droppe arrangementet, hvis nogen vil tage med til Berlin en anden weekend, end foreslået. Vi får se om nogle vil med på den tur jeg lægger op til, eller en anden weekend i stedet.

Hvis nogle vil med, får vi se hvad vi kan arrangere først. Nu har jeg enten ikke haft tid eller råd når Nille har foreslået en ny tur, eller vi har ikke villet det samme sted hen. Kunne vi komme til Berlin sammen vil det være alletiders :)

Men vi der kan planlægge som de første bør gøre det, andre kan jo slutte sig til, hvis de først kan arrangere sig senere - bare vi holder kontakten, kan vi mødes i Berlin.

Jeg har en del restferie i april, faktisk fri det meste af april måned. Derfor vil jeg gerne mødes med interesserede for at bestille fly og ophold så tidligt som muligt, få det betalt med det samme, sådan at det også bliver billigst muligt.

Jeg kan tage til Berlin en af følgende weekender i april:

Fredag den 13/4 - mandag den 16/4

Fredag den 20/4 - mandag den 23/4

Fredag den 27/4 - mandag den 30/4

Jeg kan mødes med interesserede følgende perioder i marts:

Søndag den 11/3

Lørdag den 17/3 og søndag den 25/3

Onsdag den 21/3, torsdag den 22/3, fredag den 23/3, lørdag den 24/3, søndag den 25/3

Regner med en udgift på 5 - 8000 kr for en weekend fra fredag til mandag - det kan svinge noget mellem de 2 beløb.

Kommer jeg ikke til gangbang weekend på den polske side af den tysk polske grænse, er min første prioritet i Berlin det party koncept der arrangerer weekenden i Polen:

Erlebniswohnung

http://www.erlebniswohnung.com/de/

Artemis regner jeg med at springe over, men I kan selvfølgelig besøge denne fantastiske klub, jeg selv vil bare prøve noget andet, denne gang i Berlin.

Hvis bare vi bliver 2 der får sig arrangeret, kan resten slutte sig til, hvis de har lyst - vi skal bare networke ;)

Kun ønsker jeg eneværelse på hotellet, vil ikke dele et dobbeltværelse på turen med andre.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Kunne jeg finde på en undskyldning RN så kunne vi køre i bil derned :-)

882 kilometer fra midtjylland, du kan jo tage toget herover :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knajt og Nille

Desværre så orker jeg ikke 882 km, hverken i bil eller med bus - helst ikke tog heller.

Men tog kan blive en nødløsning for at få det gode selskab på turen. Selv sidder jeg og er klar til at bestille både fly og billet til en fortsat lavere pris, men snart stiger prisen.

Tog kan derfor være en nødløsning, hvis I kan, men først sige ja så sent at chancen for billige flybilletter er forpasset.

Nille bor så vi kan mødes til en snak hos mig - Nille kig på de datoer jeg har skrevet :)

Jeg kan tage til Berlin en af følgende weekender i april:

Fredag den 13/4 - mandag den 16/4

Fredag den 20/4 - mandag den 23/4

Fredag den 27/4 - mandag den 30/4

Jeg kan mødes med interesserede følgende perioder i marts:

Søndag den 11/3

Lørdag den 17/3 og søndag den 25/3

Onsdag den 21/3, torsdag den 22/3, fredag den 23/3, lørdag den 24/3, søndag den 25/3

Jeg ser mig mere og mere villig til at flytte fokus fra slots gangbang i weekenden den 20/4 - 23/4, men er fortsat interesseret. Det ser ud til at Erlebniswohnung oplever stabil fremgang for konceptet, der kommer flere og flere piger til de daglige gangbangs. Det bliver mere og mere interessant at flytte fokus ;)

Erlebniswohnung

http://www.erlebniswohnung.com/de/

I det hele taget sker der noget på party fronten i Berlin for tiden. Hidtil har der enten været høj klasse FKK klubben Artemis, ret ene om FKK scenen i Berlin, eller et par discount flattrate allinclusive klubber, med betænkeligt lave priser.

Her er gangbang scenen et godt alternativ. For hvor hver discount klub for 100 til under 100 euro, giver hver enkelt gæst fri sex med alle pigerne, der er vi jo ofte 2,3,4 mænd om 1 eller 2 piger af gangen til party eller gangbang, hvor hver af os har betalt 90 eller 99 euro - det skulle give bedre økonomi for pigerne. Og så er Erlebniswohnung blot en stor lejlighed, der næppe udgør den store omkostning, som de store flatrate klubber.

Herudover kan vi være heldige at der er et godt arrangement her:

Fabriklounge

http://www.fabriklounge.com/#/home

Men hvis det bliver slots turen, skal jeg have noget hjælp til at finde ud af nogle deltaljer? Der står at man betaler 399 euro forud, men hvordan gør vi det? Det kan godt se ud som om de regner med at det er gæster i klubben i Berlin, der vil deltage, som kan tilmelde sig og betale i klubben, hvilket vi jo ikke kan.

Men altså, vi kan godt have fokus på:

Fredag den 13/4 - mandag den 16/4

Fredag den 27/4 - mandag den 30/4

Muligt er det selvfølgelig også at tage afsted fredag den 20/4 - mandag den 23/4, bare undlade slots turen.

Jeg selv er klar til at tage af sted fra torsdag til mandag, men det kan næppe nogle af jer andre?

Vil også gerne bo lidt bedre end 1 - 2 stjernet økomi denne gang, og har fundet et særligt 3 stjernet hotel, hvor prisen kan blive under 60 euro + morgenmad pr nat i enkeltværelse.

Rejser også helst første klasse med tog, hvis det bliver løsningen - det er ikke så dyrt hvis vi kan få en orange billet. Kan også godt nøjes med standard, men der er ikke meget sparet i helhedsbilledet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til overvejelse

Køreplan 2012 Hamburg og Berlin

http://www.dsb.dk/global/pdf/koereplane ... nge_v1.pdf

Dagligt uden skift

ICE 38

Afgang København H 07:45

Ankomst Berlin Hbf 14:26

Ialt 6 timer og 41 minutter

ICE 35

Afgang Berlin Hbf 11:26

Ankomst København H 18:14

Ialt 7 timer og 40 minutter

Begge veje kan vi strække benene på færgen en times tid

Pris orange

Fredage og søndage

Enkeltrejse 2. klasse fra kr. 399

Enkeltrejse 1. klasse fra kr. 599

1 klasse tur retur 1198 kr

2. klasse tur retur 798 kr

Men der er kun begrænsede pladser, så hvis ikke snart interesserede kan mødes, kan også orange billetter til tog være udsolgt. Sådan at både fly og tog bliver til nogle dyre billetter tæt på afrejse, hvis vi kommer af sted.

Fordelen ved tog er at tog modsat fly, koster ens søndag hjem fra Berlin, mens det koster næsten dobbelt op at rejse hjem med fly søndag.

Forskellen ved fly kan ca betale en ekstra overnatning fra søndag til mandag.

Jeg regner imidlertid med at der er størst chance for at få jer med fra fredag til søndag, men personligt er jeg gerne af sted fra torsdag til mandag. Hvis bare en kan fra torsdag kan vi jo rejse torsdag til søndag eller mandag.

Skulle det blive slotsturen, vi tager toget fra Berlin - hvis vi ikke lejer en bil, ser muligheden sådan ud:

Ser ud til at vi har denne mulighed med tog?

DB.de

http://www.deutschebahn.com/de/start.html

Berlin Hbf Fr, 20.04.12 ab 13:18 2:28 1 RE, RB

Boczow Fr, 20.04.12 an 15:46

Men så skal vi ankomme torsdag, hvis vi er med tog fra København, for at nå toget til Polen fredag.

Alt i alt hælder jeg til en kort eller en lang weekend i Berlin.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Jeg skrev og spurgte og fik dette svar dernede fra

Hello,

it is possible for you to visit the party- location before? Than you can buy you ticket.

If it is impossible for you you can order with internet and pay per online-banking.

Best regards,

erlebniswohnung

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Jeg vil gerne køre med hvis det passer med datoen :)

jamen jeg formoder vi skal afsted tidligt om morgenen

d 20 så vi kan være der til aftensmad, jeg har måske en mere der vil med..

men du skal jo så tage toget over

Jeg har bedt om et kontonummer og sourgt hvor længe før vi skal betale

og også spurgt om vi ikke kan betale ved ankomsten hvis vi er flere..

Er der nogen der ved noget om der evt er pc eller computer messer

i denne wekend, man skal jo ha en undskyldning for at tage afsted

kh Knajten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knajt og Nille

Skal jeg forstå det sådan at Knajten og en kammerat kan deltage i gangbang weekenden i Polen, den 20 - 22 april?

Hvis ja, er Nille så indforstået med at han deltager i det arrangement i den weekend?

Hvis ja, vil jeg da foreslå at Knajten og hans kammerat kører i bil til Berlin/Polen, Nille og jeg enten kører i tog sammen, eller finder vej til Berlin hver for sig. Er det ikke lidt omstændeligt for os herovre fra, først at skulle til Jylland?

Bortset fra at jeg ikke kan holde turen ud hele vejen i bil, men det vil være alletiders, om vi kan mødes dernede, være sammen et par dage, enten i Berlin eller til slotsarrangementet.

Jeg kunne godt overveje at tage toget om torsdagen, for at få en oplevelse i Berlin dagen før, enten arrangementet i Polen, eller til ErlebnisWohnung i Berlin i weekenden.

Nille

Er du ved at spore dig så meget ind på dine muligheder, at du kan besøge mig her i marts, til en snak om Berlin?

Og alle I andre - kan/vil nogle af jer med ;)

Nøj en beretning det kan blive til i forum efterfølgende 8-)

Knajt

Skriver du lige svaret med kontonr, i forum, når du får det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Hvad er forskellen RN på at sidde 6 timer i et tog og 7-8 timer i en bil

man kan stoppe og spise og få kaffe som det passer en og bilen

kan kører lige til stedet, dvs fredag tidligt så er vi der til aftensmad

og aftens GB - og søndag er vi hjemme igen efter 3 GB tror jeg ikke

jeg behøver mere i den weekend..

Er vi 3 eller 4 i bilen koster turen ikke meget i transport så for under

3500 får man 3 dages spass :-)

Ja lad os nu se om de svarer, jeg kan se det er baseret på man lige

kommer i klubben i Berlin og køber en billet til slottet..

Vi får se om vi ses dernede..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knajt

Logisk ræsonnement, hvis man har det godt med lange ture i bil, men jeg har prøvet både bus med Eurolines og bil til Hamburg - bil ok, bus er ikke, men Hamburg max distance, tog er ok til Berlin.

Men tak for tilbudet.

Ja arrangementet er åbenbart baseret på lokale gæster i klubben i Berlin, hvilket ikke gør det så let for os andre, hvis ikke du får et troværdigt tilbud om tilmelding og betaling.

Grunden til at jeg har tænkt mig at tage derned torsdag, er at jeg er ret lun på en model shemale oplevelse på denne klub:

Club Valentino

http://club-valentino.de/

Nu har jeg jo ikke købt sex siden august i Wien, og jeg får en pæn sum tilbage i skat. Omstændighederne er derfor nu både økonomisk og tidsmæssigt optimale for en tur der godt må koste op til ca 8000 kr, men som selvfølgelig absolut ikke behøver at gøre det.

Det kan også være fint med den første dag på egen hånd, jeres gode selskab i weekenden, men er nogle klar til at rejse med fra København, vil det være hyggeligst.

Der er endnu gode priser med fly, og tog er også et godt alternativ på afgangs tiderne.

Men hvad nu Knajt, hvis vi ikke kan bestille og betale hjemmefra? Vil I så med på en herretur, bare i Berlin?

Vi kan næppe troppe op på dagen, og så regne med at kunne deltage, der er trods alt et stort hotel, der skal have sine penge, og vide på forhånd hvor mange der kommer.

Det er godt nok en udfordring i det her game, at samle og organisere interesserede, men som sagt, jeg er hardcore single, og kan mødes med interesserede for at aftale nærmere.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Næ det er slotturen eller intet..

kan det ikke lade sig gøre er det bare ærgerligt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Jeg har intet hørt fra stedet om betaling :o

så formoder de er ret useriøse, og har

nu besluttet at jeg kun tager afsted såfremt

jeg/vi kan betale når vi ankommer :lol:

Tænk at smide 3000 afsted og så f eks blive syg

det ville jo være dumt ikk !!! :idea:

Så RN da jeg ikke tror på de svarer så må du ha en god tur

til Berlin, og knalde et par piger fra mig istedet.. :D

Heldigvis er der jo snart GB igen på Valhalla 1 ste Onsdag i April

http://www.valhallapigerne.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knajt

Ja vi bør nok ikke forlods betale 3000 kr, hjemmefra - tror nu egentlig at de er ret seriøse, men næppe forberedt på andre deltagere, end dem der kan komme i klubben, og som kommer i klubben allerede.

Det ser jo desværre ikke ud til at jeg kommer til Berlin, medmindre jeg vælger at rejse alene. Overvejer at gøre det, men håber hele tiden at nogen kommer på banen, for min oplevelse er at selskab på turen gør det til en bedre tur.

Der er jo også den med de øvrige udmeldinger om en tur til sommer, alle jer der først kan til sommer. Har jeg så brugt alle pengene i april, kommer jeg næppe med til sommer, hvis nogle får noget stablet på benene.

Men er nogle friske, I efterhånden ved om I kan foreksempel denne weekend, så skriv:

Fredag den 13/4 - mandag den 16/4

Det ser virkeligt ud til at Erlebniswohnung er værd at rejse efter, vi kan deltage lørdag, og finde et andet koncept, party FKK etc om fredagen - omend jeg ikke er til Artemis selv, på denne tur.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Stedet svarer dette og det ser ud til man kan tage derned og betale

før party men hvor man så skal betale ved jeg ikke om det er på stedet

eller om man skal hen i hans klub er det ikke i Berlin, men det kan man jo så spørge om.

hilsen Knajten

Hello,

the account for paying is:

mustafa efe

Postbank berlin

ktonnr:738823101

blz. 10010010

and here is the adress:

http://www.palacmagnat.com/kontakt.php

For us it is better if you pay to the 10. april. It`s cheaper for the guests and we know early enough how much girls come with us.

But, sure, if it is not possible for you, you can pay friday before party.

Best greetings,

erlebniswohnung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knajt

Mange tak til dig :)

Det svar, gør at jeg godt tør indbetale 3000 kr inden den 10 april.

Jeg vil tro, han mener at du kan betale på hotellet i Polen om fredagen, men under alle omstændigheder kan du gøre det i klubben, der ligger i Berlin.

Kontakt

Adresse:

Erlebniswohnung

http://www.erlebniswohnung.com/de/kontakt.html

Karl-Marx-Str.155

12043 Berlin

Telefon 0176 - 103 52 601

På Googlemaps

http://maps.google.dk/maps?q=Karl-Marx- ... d&t=m&z=16

Hvis du bekræfter at du selv, eller I to deltager, vil jeg rejse alene til Berlin torsdag den 19/4, indlogere mig på et hotel torsdag til fredag, tage toget til Polen fredag, fra Polen til Berlin søndag, indlogere mig på et hotel søndag til mandag.

Vil rejse begge veje på 1 klasse med tog. Torsdag vil jeg gå på trans/ladyboy bar, for at se om de er vildt smukke, det er en oplevelse jeg vil have på turen.

Skulle en eller flere få lyst til at gøre mig følge, de kan gøre det, er de meget velkomne. Men ellers er det fint, hvis jeg bare ved at I kommer også til weekend gangbang arrangementet. Håber at Nille ender med at kunne deltage, hvis han kan, samles han, Knajten og jeg for første gang siden at vi i 2010 deltog i sexparty hos Seduction Girls :P

Hvis du inden fredag den 23/3 garanterer at I kommer Knajt, indbetaler jeg 399 euro på klubbens konto. Samme vil jeg opfordre jer til at gøre, fordi, jo tidligere des flere gør det, des flere piger kan vi forvente vil deltage.

Selv håber jeg i den grad på at disse 2 skønheder deltager:

Ceelina-Love

http://www.erlebniswohnung.com/de/ceelina-love

Tanja-Love

http://www.erlebniswohnung.com/de/tanja-love

Har også pigerne iblandt, bemærket at nogle er til analsex/sandwich, omend jeg ikke af den grund regner med at vi får muligheden til party, men vi kan da håbe.

Og så er det bare god stil at vi skal på udflugt lørdag formiddag efter morgenmaden - nærmest som var vi på familietur til Lalandia 8-)

Turen bliver som at flytte ind på et bordel i 2 samfulde dage med helpension :D

Pengene brænder i den grad i lommen til den helt store købesex tur til Tyskland, denne gang.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Hejsa RN

Det kan jeg desværre ikke garantere dig, jeg kan ske

pludselig at skulle arbejde og så er jeg nødt til at droppe turen

men bekendter er pludselig heller ikke så interesseret..

måske andre fra det midtjydske er interesseret i fælleskørsel..

Men det er fint man kan betale om fredagen dvs flasker alt sig

så er det bare at dampe afsted og skulle det endelig være har jeg intet

imod at køre derned selv.. Jeg skal jo opleve mega Gangbang og ikke tale

Der er for mig at se kun sat 4 piger på, hvilket kunne indikere

at der ikke er så mange deltagere..

Men vi får se, jeg håber du finder en der vil følges med dig

og måske måske ikke ses vi dernede..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Manageren Mustafa er god nok, jeg har hørt flere fra andre forums sige at han er flink og kundevenligt.

De justerer GB med antal piger efter gæster antallet. Så der kommer nok flere på når vi nærmere os datoen, de lokale betaler nok ikke forude.

Men jeg er stadig interesseret, skal bare lige passe med at tage fri.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Knajt

Ja, jeg er jo den eneste af os der kender min kalender så langt frem, og ved at jeg kan deltage. Håbede så bare at en eller anden ville dukke ud af det blå, sådan som jeg har oplevet før, ved at skrive om mine planer.

Men Nille, det arrangement er ikke helt sædvanligt, Mustafa skal vel betale hotellet forud, så alle kan næppe bare troppe op på dagen, sådan som til daglig i klubben i Berlin.

Ja, jeg har også helt tiltro til at der nok skal komme flere piger til i takt med tilmeldingern:

"Das Schloß der Wolllust

http://www.erlebniswohnung.com/de/das-s ... r-wolllust

Preis: Das gesamte Wochenende inkl. aller Partys, Übernachtungen und sämtliches Essen und Getränke kosten bei Vorkasse 399,- Euro. Es entstehen keine weiteren Kosten.

Die Anzahl der Frauen die uns begleiten hängt von der Teilnehmerzahl ab. Wir garantieren ein sehr angenehmes Mann/Frau Verhältnis.

Folgende Girls haben sich bisher angemeldet."

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Så lykkedes det, Nille fik arrangeret at han kunne tage med til Berlin :)

Vi har bestilt og betalt fly tur retur København Berlin, ud onsdag den 11/4 morgen, hjem fredag den 13/4 aften, samt reserveret hotel 2 overnatninger i eneværelse.

Hvis nogen kan og vil med, kan de bare slutte sig til os.

Vi har fokus på gangbang hos:

ErlebnisWohnung

http://www.erlebniswohnung.com/de/

Nille vil på Artemis torsdag, hvor jeg vil på transbar.

FKK-Artemis

http://www.fkk-artemis.de/

Club Valentino

http://www.club-valentino.de/

Plus muligvis også denne bar?

Chateau 22

http://www.berlinintim.de/member/Club/Xlub-3225.htm

http://www.chateau-girls.de/

Udførlig beretning følger efterfølgende i forum.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...