Hop til indhold
Frodige Ida

Udelukket?

Recommended Posts

Åbner ud af min pc her til morgen og finder ud af at jeg er udelukket herinde?

Hvad sker der. Tjekker min mail men intet herfra.

Kan man få en hurtigt dialog i gang .

Vh

Ida

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ida.

Det lyder da træls!
Du er en jeg har set nogle ret frække annoncer fra, jeg håber at møde dig en dag.
Held og lykke med at få åbnet igen her :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest karl47
Frodige Ida skrev, for 25 minutter siden:

Åbner ud af min pc her til morgen og finder ud af at jeg er udelukket herinde?

Hvad sker der. Tjekker min mail men intet herfra.

Kan man få en hurtigt dialog i gang .

Vh

Ida

 

hvordan kan du skrive indlæg når du er banned

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 13 minutter siden:

du er ikke udelukket herinde fra, hvilket jo også viser sig når du kan logge ind fra mobil

hvorfor du ikke kan logge ind fra din PC har jeg ikke er bud på, måske @Maya Kathrine har

Det håber jeg da hun har et bud på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Ip-adressen tilknyttet det netværk du befinder dig på med din PC har været blokeret siden 15/02/2016. Derfor bliver du udelukket. Så det er ikke noget personligt. Du befinder dig bare på et sted som vi har haft udfordringer med :)  @Stabilizer Tænker du ikke at det er ok at fjerne den blokering? Der står nemlig heller ingen grund til blokeringen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Blokeringen er hermed fjernet. Jeg håber det virker i din ende Ida, ellers må jeg lige kigge på det igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 7 minutter siden:

Ja lad os bare fjerne den blokering :)

 

Nej lad den være blokeret.Den blokering er her fordi den blev brugt af saftige maria som er udelukket til evighed og lukker i op for den er hun tilbage promte. Jeg nøjes med at tage den på mobilen er.

Tak for hjælpen. 

Redigeret af Frodige Ida
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Frodige Ida skrev, for 3 minutter siden:

Nej lad den være blokeret.Den blokering er her fordi den blev brugt af saftige maria som er udelukket til evighed og lukker i op for den er hun tilbage promte. Jeg nøjes med at tage den på mobilen er.

Tak for hjælpen. 

Ok. Udelukkelsen af ip-adressen er hermed på igen. Tak for hjælpen Ida <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 32 minutter siden:

Nej lad den være blokeret.Den blokering er her fordi den blev brugt af saftige maria som er udelukket til evighed og lukker i op for den er hun tilbage promte. Jeg nøjes med at tage den på mobilen er.

Tak for hjælpen. 

Sikke da nogle IP-fællesskaber, du har :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan det i grunden lade sig gøre at få en ny IP adresse?

Tænker at det kan være aktuelt i så mange andre sammenhænge, hvor nogle deler den samme IP adresse.

Men hvor en enkeltperson har forårsaget en blokering.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Rejsenetværk skrev, for 2 minutter siden:

Kan det i grunden lade sig gøre at få en ny IP adresse?

Tænker at det kan være aktuelt i så mange andre sammenhænge, hvor nogle deler den samme IP adresse.

Men hvor en enkeltperson har forårsaget en blokering.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det får man ved at bruge sit eget internet og ikke dele med andre som i tilfældet her. Jeg ved ikke hvad lokationen er, men det kunne være et hotel el. lign.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror godt jeg ved hvad lokationen er. Jeg kan heller ikke komme på når jeg er på omtalte netværk. ;-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 54 minutter siden:

Det får man ved at bruge sit eget internet og ikke dele med andre som i tilfældet her. Jeg ved ikke hvad lokationen er, men det kunne være et hotel el. lign.

Eller wifi på en klinik ;-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamledreng

Har der aldrig været problemer med private brugere som får dynamisk tildelte adresser fra en udbyders DHCP-server? Jeg mener i princippet skulle man jo kunne få en af de udelukkede brugeres IP tildelt dynamisk. Der er sikkert nogle it-nørder der er klogere end jeg på det område, men er det ikke en mulighed.

Kan I ikke udlukke i en kombination med MAC-adresserne i stedet?  Så ville der heller ikke være problemer med hoteller eller lignende ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Jeg havde ikke lige viden om det selv. Sikkert fordi man ikke bør vide alt :) Så jeg måtte kigge lidt rundt. Det ser ikke ud til at man kan få Mac-adressen medmindre serveren hvor forummet ligger på er bag samme router(på samme netværk) som enheden vi gerne vil banne. Så desværre!

Her er den længere forklaring, hvor der er så rigeligt med ekspertviden :)
https://stackoverflow.com/questions/1420381/how-can-i-get-the-mac-and-the-ip-address-of-a-connected-client-in-php

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, den ‎13‎-‎02‎-‎2018 at 12:07:

Blokeringen er hermed fjernet. Jeg håber det virker i din ende Ida, ellers må jeg lige kigge på det igen.

Ida tilbyder godt nok græsk, meeen en computer i Ida's ende, tror jeg ikek der er plads til ;)
Ha en dejlig dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
BennyBom skrev, for 8 minutter siden:

Ida tilbyder godt nok græsk, meeen en computer i Ida's ende, tror jeg ikek der er plads til ;)
Ha en dejlig dag :)

Man skal aldrig sige aldrig. Det er jo også bare en Ipad :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 20 timer siden:

Man skal aldrig sige aldrig. Det er jo også bare en Ipad :)

LOOOOOL... og av! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...