Hop til indhold
Guest tzatiki

En tøs og bitch på to-do-listen...

Recommended Posts

gomorra skrev, for 2 timer siden:

 

Jeg opponerer nok bare overfor de kunder der i kraft af deres sprog, søger at overbevise sig selv om at der er mere end et prof. forhold mellem en sexarbejder (;)) og en kunde.

Jeg tror nu ikke det er så udbredt endda. Mon ikke de fleste godt ved, at relationen ville død, hvis pigen stoppende eller pengestrømmen endte. ?  At nogen så er glad for deres kunderelation, er vel ikke nødvendigvis et udtryk for, at de ikke har forstået præmissen.   Nu er jeg selv selvstændig, og nogle at mine kunderelationer er da dybere og betyder mere end andre, det er vel ikke så  unormalt.  De af mine kunder der føler at relationen er mere en blot proffessionel, vil jeg nu ikke betegne som naive eller som at de forsøger at overbevise sig om, at relationen er mere end proff, for det er den typisk. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

De af mine kunder der føler at relationen er mere en blot proffessionel, vil jeg nu ikke betegne som naive eller som at de forsøger at overbevise sig om, at relationen er mere end proff, for det er den typisk. 

Nu ved jeg jo ikke hvilken branche du er i, men lige på dette område mener jeg at købesex adskiller sig væsentligt fra de fleste andre erhverv. Branchen hviler på nogle grundlæggende regler om bl.a. gensidig diskretion og en professionel distance(eller en usagt regel om at følelser efterlades i døren). Sex er per definition intimt, men man gær klogt i at adskille intimitet og følelser.

Selvfølgelig kan oplevelsen føles langt bedre hvis der er kemi, men det ændrer ikke på grundpræmissen i denne branche om at der eksisterer et kunde/sælger forhold. Såfremt den ene part (for det meste kunden) ikke anerkender dette, så bør man nok holde sig væk fra glædespiger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, 1 time siden:

man gør klogt i at adskille intimitet og følelser.

Jeg kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet af dén formulering ...

Det minder lidt om, den vending, nogle - seriøse - kvindelige tantramassører bruger - i forskellige variationer, men lidt a la:
'jeg giver massage med hænder og krop, også de intime dele .. du må også gerne få udløsning .. men det har absolut intet med sex at gøre ... '

Del dette indlæg


Link til indlæg
LunaCassiopeia skrev, for 9 timer siden:

Synes at det er en god ide at lave et debatoplæg her på eg, kontaktfladen mellem sexarbejder og sexkunde begrænser sig jo ofte til mødet på klinikken og hvis vi vil ændre noget i forhold til rettigheder og den måde vi er sammen på må vi have et stærkere fundament! 

Vi burde lave en konference og snakke om alle de her ting haha :D 

Ja, det er nok det med en kontaktflade jeg mest tænker på ..
Jeg skal nok lave et oplæg, og uddybe, men jeg skal lige samle lidt mod ... tænker selv mere omkring 'den måde vi er sammen på', og ikke så meget på 'rettigheder'
Men det handler om mit personlige fokus, arbejdet for rettigheder er også rigtig vigtig ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

@sneræven personligt kan jeg sagtens adskille sex og følelser, til trods for at sex er noget af det mest intime. For mig er der en verden til forskel mentalt og følelsesmæssigt, mellem den sex jeg ville dyrke med en kæreste eller hustru og den sex jeg dyrker med en prostitueret - kan man ikke adskille de to ting, så bør man ikke benytte sig af købesex.

Redigeret af gomorra

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, for 2 timer siden:

Nu ved jeg jo ikke hvilken branche du er i, men lige på dette område mener jeg at købesex adskiller sig væsentligt fra de fleste andre erhverv. Branchen hviler på nogle grundlæggende regler om bl.a. gensidig diskretion og en professionel distance(eller en usagt regel om at følelser efterlades i døren). Sex er per definition intimt, men man gær klogt i at adskille intimitet og følelser.

Selvfølgelig kan oplevelsen føles langt bedre hvis der er kemi, men det ændrer ikke på grundpræmissen i denne branche om at der eksisterer et kunde/sælger forhold. Såfremt den ene part (for det meste kunden) ikke anerkender dette, så bør man nok holde sig væk fra glædespiger.

 

Ok, jeg kan måske bedre følge dine overvejelser, for i ovenstående bliver du jo mere konkret omkring hvad du mener er problematisk at putte ind den proffessionelle relation. Jeg er helt enig i, at hvis man som eksempelvis stamkunde render rundt er forelsket i GPérne, så er det nok ikke særligt sundt, specielt hvis man er type der mener, at dette skal føre til noget.  

Men alt hvad der ellers kan puttes ind i en relation behøver jo ikke at handle om kærlige følelser.  Fordi at branchen er kendetegnet ved at man adskiller privatliv og hvad der sker i det seksuelle univers,  er der jo eksempler på at disse grænser i sagtens kan rykkes, uden at det skulle medfører problemmer.  

Ja, så jeg er helt enig i, at hvis man render rundt og tror at GP´erne er forelsket i os, så har man ikke forstået præmissen.  Men hvis man føler at man i forskellige situationer betyder noget for GP´en og omvendt, kan jeg ikke se, at det skulle konflikte med præmissen.  Det kunne eventuel være, at man sparer lidt omkring nogle problemstillinger, at man lukkes mere ind i hinandens privatliv,  eller at man måske ved siden af besøgene har kontakt med hinanden, hvor kommunikationen er syrer af "Nu skal du snart kommer og besøge mig igen - Altså rent forrretningsmæssigt"   Den del har jeg ihvertfald med nogle af mine kunder, og det handler jo så ikke om kærlige følelser, men nok mere omkring god kemi.

Jeg tror ikke at problemstillingen er særlig udbredt, men jeg har svært ved at forestille mig at alle stam-kunde-relationer er 100% professionelle, men selvfølgelig er de betinget af at Pigen er GP og manden betaler for sex. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vores (mænds) retorik og smag i kvinder har formentlig også en forbindelse, og ikke nødvendigvis noget som skal virke nedsættende. Jeg ville f.eks. hellere besøge en kvinde der er fræk i munden, har en bitchy attitude, har tattoveringer og er iklædt lettere kitchet undertøj, end jeg vil besøge en elegant, konservativ og nobel glædespige med raffineret tøjsmag.

Så hvis jeg kaldte en kvinde for slutty, ville det faktisk være et positivt kvalitetsstempel - men er udmærket klar over at andre tolker termen anderledes. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@gomorra  .. Ja, jeg ved godt hvad du mener .. jeg drillede bare ... :)

Det er den måde, man bruger ordet "følelser" på, der irriterer mig ... men det er ikke din 'fejl', det gør alle, det véd jeg godt ...
Det er, tror jeg, fordi jeg aldrig har været forelsket .. den følelse forstår jeg ikke rigtig.
Men derfor regner jeg da bestemt ikke for en mand 'uden følelser' - snarere tvært imod - og bestemt heller ikke i forbindelse med kvinder og med erotik.
Så det frustrerer mig, at man har altid bruger ligningen   "Sex + Følelser = Forelskelse = Drøm om Parforhold"
Men som sagt, jeg véd godt at det er helt almindeligt at tænke sådan.

For mig er følelser noget meget mere nuanceret, også i forbindelse med sex.
Jeg synes TheVoice udtrykker det rigtig godt:

TheVoice skrev, for 13 timer siden:

Men alt hvad der ellers kan puttes ind i en relation behøver jo ikke at handle om kærlige følelser.  Fordi at branchen er kendetegnet ved at man adskiller privatliv og hvad der sker i det seksuelle univers,  er der jo eksempler på at disse grænser i sagtens kan rykkes, uden at det skulle medfører problemmer.  

Ja, så jeg er helt enig i, at hvis man render rundt og tror at GP´erne er forelsket i os, så har man ikke forstået præmissen.  Men hvis man føler at man i forskellige situationer betyder noget for GP´en og omvendt, kan jeg ikke se, at det skulle konflikte med præmissen.  Det kunne eventuel være, at man sparer lidt omkring nogle problemstillinger, at man lukkes mere ind i hinandens privatliv,  eller at man måske ved siden af besøgene har kontakt med hinanden, hvor kommunikationen er syrer af "Nu skal du snart kommer og besøge mig igen - Altså rent forrretningsmæssigt"   Den del har jeg ihvertfald med nogle af mine kunder, og det handler jo så ikke om kærlige følelser, men nok mere omkring god kemi.

Jeg tror ikke at problemstillingen er særlig udbredt, men jeg har svært ved at forestille mig at alle stam-kunde-relationer er 100% professionelle, men selvfølgelig er de betinget af at Pigen er GP og manden betaler for sex.

Jeg kender også det TheVoice beskriver, vedr. kunder i hans branche, fra min egen profession hvor jeg har med mange mennesker at gøre ...
Så ja, følelser er et spektrum for mig ...
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, den 2/13/2018 at 23:35:

Jeg kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet af dén formulering ...

Det minder lidt om, den vending, nogle - seriøse - kvindelige tantramassører bruger - i forskellige variationer, men lidt a la:
'jeg giver massage med hænder og krop, også de intime dele .. du må også gerne få udløsning .. men det har absolut intet med sex at gøre ... '

Sexuel frigørelse ( i kulturen.. jaja overvejende, men på nogle punkter) handler vel også om sexualitet og ideen om at have grader af sex... Dvs. At det du ser som "vildt" sexet er måske "bare" sensuelt for andre..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Jeg har intet i mod at blive omtalt som luder - det tænder mig i en væsentlig grad.

Til gengæld tænder jeg helt og aldeles af på de korte meldinger "knep dig kl. 13 ?" og dem med nedværdigende formuleringer i en indledende mail, hvor man endnu intet kender til hinanden. Som oftest undlader jeg at svare dem og blokerer med det samme. Og jeg er heller ikke vild med meldingen om at "jeg skal prøves" - har vist skrevet om det i et andet indlæg - som om jeg er en cirkus-pony.. det er bestemt ikke sexet.. - jeg ved godt, at det sker alligevel, meeeen... 

Men mænd som jeg kender og er i dialog (på både skrift og IRL) - må gerne kalde mig slutty, luder, bitch mm.. total turn-on.. - selv om det ikke falder mange mænd let at bruge de gloser... men frækt er det bestemt.. I særdeleshed fordi det står i skærende kontrast til min el fremtoning.. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er sjovt for vi prøver at lære børn og unge i skoler og i dagligdag om og bevare en ordenlig tone over for hinanden

Men hvor blev den ordentlig tone af når vi voksne selv geberder os på diverse forum´s - Tja så glemmer vi selv at tale og skive ordentligt til og om hinanden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
tzatiki skrev, den 11/2/2018 at 11:17:

Jeg undrer mig nogle gange over den måde, som vi mænd omtaler kvinder herinde:

Tøs, bitch og en der bare skal prøves...

Især det sidste er skrevet mange gange: "Hun skal helt klart prøves" og noget i den stil. Altså, som var det en prøvekørsel i en ny bil.

Spørgsmålet går mest på, hvad I piger tænker om det - at blive omtalt som en/noget der skal prøves? 

Vh

Tzatiki

Nu er der altså stor forskel på at tale TIL en kvinde, og tale OM en kvinde. Det der virker respektløst når man taler TIL kvinder, kan faktisk være respektfuldt når man taler OM kvinder. Ovennævnte eksempel kan indeholde en anderkendelse af en kvindes udseende eller af hendes vindende væsen, sådan mand og mand imellem:) mere skal man nok ikke ligge i det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 8 timer siden:

Nu er der altså stor forskel på at tale TIL en kvinde, og tale OM en kvinde. Det der virker respektløst når man taler TIL kvinder, kan faktisk være respektfuldt når man taler OM kvinder. Ovennævnte eksempel kan indeholde en anderkendelse af en kvindes udseende eller af hendes vindende væsen, sådan mand og mand imellem:) mere skal man nok ikke ligge i det

Enig... Når mænd er lidt liderlig kan der hurtig opstå en primitiv skurvogns snak.. Håber da flertallet lader den ligge der når de forlader den, og taler pænt til hende og med respekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
TheVoice skrev, den 11/2/2018 at 16:45:

Jeg taler ikke selv således, men nu skal vi jo heller overfortolke den slags udtryk, hvor vi alle godt ved at vendingen reelt betyder "Er der noget der har besøgt hende, som kan fortælle lidt om deres oplevelse med kvinden".  

Jeg synes måske det kunne være mere interessant at sludre lidt om noget andet. Er det er helt ok at betragte GP´er som sexobjekter ?  Et eller andet sted er det jo nok således  at mange mænd tænker når der kigges annoncer.  Hvis jeg ønsker at besøge en ny GP, altså en jeg ikke tidligere har besøgt, så sker udvælgelsen i første omgang udfra kvindens krop. Det giver som regel en del fine muligheder.  Herefter tillægges annonce teksten betydning.  Men helt ærligt.... jeg læser ikke annonce teksterne som jeg ville gøre i en datingsammenhæng.   Specielt ved første besøg eller engangsbesøg har jeg ærligt talt lidt svært ved at se, at nysgerrigheden og lysten handler om ret meget andet end at få vurderet om der er et seksuelt macth. Det kunne også udtrykkes lidt stødende "Er kvinden et godt knald".   

Selvfølgelig har kvindens væremåde en eller anden indflydelse på hvorledes sexen opfattes, men vi er nok nødt til at erkende at det primære er den seksuelle oplevelse.   Det betyder jo typisk også, at hvis jeg ellers opfører mig pænt og høftligt, så bliver jeg mod betaling inviteret til en seksueloplevelser. Det er på ingen måde det samme som at tro, at GP´en største fokus ligger på mig som et individuelt menneske, der adskiller sig specielt fra andre høflige gæster.  Hvis jeg gerne vil blive lidt småfornærmet, så er mulighederne jo store, for reelt er jeg jo bare en gæst. Jo jeg er et menneske, men ved engangsbesøg næppe noget der kan huskes på et niveau der går dybere end det kropslige og meget overfladiske.  

Uagtet at vi vel alle gerne vil eller har et behov for at tilsættes præmissen "Du smider nogler penge og så dyrker vi sex" noget fint og smukt, så er vi nok også nødt til at erkende at mødet imellem gæst og GP i langt højere grad end ved dates bygger på nogle meget afgrænsede parametre, så det kan nogen gange blive lidt komisk, hvis et første gangsbesøg tales op til noget meget fint og menneskeligt dybt, specielt taget i betragtning at man har dyrket sex i 20 min, og smaltalket 5 min før og 5 min efter. 

Det var sgu befriende læsning...

Glædespiger sælger sex....

Kører karrusellen godt- ja så kommer man tilbage til samme tivoli.......

Hvis ikke gp' en kan tåle jargonen herinde.... Mmmmmm- så har man efter min mening valgt at lege i den forkerte branche.

Et eller andet sted handler det vel bare om ikke, at være for nærtagende.

Jeg ved godt jeg sætter det lidt på kanten....men helt ærligt girls....bag lukkede døre når vi taler sammen- så bliver mændene da også omtalt som objekter til tider.

Selvfølgelig vil vi alle gerne om/tiltales pænt....men for søren altså..... de fleste danske gp'er er kvinder der sagtens kan tåle lidt fræk snak...og heldigvis forstår de fleste at vende det til noget positivt.....

Knus og rigtig god aften :)

Redigeret af Missen666
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg omtaler mine gæster pænt - også når de ikke høre det. Og jeg mener bestemt ikke at jeg er sart fordi at jeg som menneske/GP/kvinde vil omtales sobert. 

Ja vi sælger sex....men man behøver altså ikke at omtale et besøg hos en GP som en Tømning eller lign. Mande jargon eller ej, så ville en mand/mænd som omtaler kvinder på den måde vel næppe være stor Fan af at hans søster eller lign blev omtalt sådan.

Jeg ved godt at EG handler om købesex - men i perioder så synker niveauet herinde altså, i sådan en grad at jeg væmmes. 

@Missen666 Jargon eller ej.... jeg har været GP længe nok til at vide at man IKKE skal acceptere alt som værende ‘mande jargon’. Jeg er glad for det jeg (også) laver, men hvis man vil have afstigmatiseret branchen, så starter det altså med os selv.... og med ikke at acceptere at man skal ‘prøvekøres’ ‘testest’ ‘være en tøs’ og levere ‘tømninger’. 

Jeg er GP, men jeg er altså også et menneske. Og jeg vil tales om/til ordentligt, for ellers bliver det hele sq en tand for usselt.

Når en gæst ringer på hos mig, så siger jeg jeg jo ikke ‘jeg går lige ind og tømmer ham’. Jeg ville syntes at det ville være den mest nedværdigende måde at omtale et besøg af en gæst på. 

Hele svaret er ikke til Missen666, det blev lige lidt rodet....Jeg er på job, og tjah kosteskabet osv....;-) 

Redigeret af Trinetease
Manglede noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
Trinetease skrev, for 13 minutter siden:

Jeg omtaler mine gæster pænt - også når de ikke høre det. Og jeg mener bestemt ikke at jeg er sart fordi at jeg som menneske/GP/kvinde vil omtales sobert. 

Ja vi sælger sex....men man behøver altså ikke at omtale et besøg hos en GP som en Tømning eller lign. Mande jargon eller ej, så ville en mand/mænd som omtaler kvinder på den måde vel næppe være stor Fan af at hans søster eller lign blev omtalt sådan.

Jeg ved godt at EG handler om købesex - men i perioder så synker niveauet herinde altså, i sådan en grad at jeg væmmes. 

@Missen666 Jargon eller ej.... jeg har været GP længe nok til at vide at man IKKE skal acceptere alt som værende ‘mande jargon’. Jeg er glad for det jeg (også) laver, men hvis man vil have afstigmatiseret branchen, så starter det altså med os selv.... og med ikke at acceptere at man skal ‘prøvekøres’ ‘testest’ ‘være en tøs’ og levere ‘tømninger’. 

Jeg er GP, men jeg er altså også et menneske. Og jeg vil tales om/til ordentligt, for ellers bliver det hele sq en tand for usselt.

Når en gæst ringer på hos mig, så siger jeg jeg jo ikke ‘jeg går lige ind og tømmer ham’. Jeg ville syntes at det ville være den mest nedværdigende måde at omtale et besøg af en gæst på. 

Hele svaret er ikke til Missen666, det blev lige lidt rodet....Jeg er på job, og tjah kosteskabet osv....;-) 

Jeg er ikke uenig med dig....

Og vi vælger heldigvis hvem vi vil se som kunder.

Det gjorde jeg i hvert tilfælde da jeg stadig var aktiv for år tilbage.

Heldigvis tiltrak jeg nok mest velformulerede og dannede mænd.

Trods det...så kom der da stadig lidt "nedladende" bemærkninger en sjælden gang.... tænker de var velmente.....hvorfor jeg valgte ikke, at lade det påvirke mig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...